jak często postować na fb

Jak często należy publikować posty na Facebooku?

Dla większości marek regularne postowanie na Facebooku jest jak witamina C dla wyznawców Jerzego Zięby. Tylko ci, którzy jej używają, myślą, że naprawdę przynosi realne efekty. Czy taka odważna teza w czasach, gdy olbrzymia część

Więcej

Facebook Ads i marketing

6 kluczowych spostrzeżeń na temat Facebook Ads

Jeśli jeszcze nie zdążyliście zauważyć, ostatni rok był rokiem, w którym marketing internetowy jeszcze bardziej ograniczył się do Facebooka i Google’a. Instagram Stories wyprzedziły Snapchata w statystyce dotyczącej DAU (Daily Active Users). Facebook natomiast miał

Więcej

79 nowości z reklamy na Facebooku

Nowości z reklamy na Facebooku za okres styczeń-marzec 2019 1. Więcej zdarzeń standardowych w Pixelu Facebooka Od niedawna mamy możliwość lepszej analizy zachowań, jakie użytkownicy podejmują poza Facebookiem, ponieważ Pixel FB zyskał osiem nowych zdarzeń

Więcej

Jak targetować reklamy na Facebooku?

Szerokość targetowania „To przerażające!”, „To okropne!” – często słyszę tego typu komentarze, kiedy ludzie dowiadują się na moich szkoleniach, jak precyzyjnie można targetować reklamy na Facebooku. Czy jednak taka dokładność Facebook Ads oznacza, że zawsze

Więcej

5 powodów, dla których warto zainteresować się Messengerem

5 powodów, aby zainteresować się Messengerem

90% otwarć wiadomości czy 50-procentowy wskaźnik kliknięć w wiadomości to najpopularniejsze motywatory do tego, aby zainteresować się Messengerem. Czy jedyne? Nie, zdecydowanie nie, dlatego mam dla Ciebie 7 elementów, które dopełniają obraz Messengera jako jednego

Więcej

rysuje fejsbuki

8 elementów identyfikacji wizualnej na Facebooku

Co zrobić, aby grafiki na Facebooku były spójne ze sobą i z Twoją marką? Opracować identyfikację wizualną! Sprawdź listę 8 elementów, których wygląd powinieneś dobrze przemyśleć, zanim zabierzesz się do tworzenia jakiejkolwiek grafiki. Zacznij od

Więcej

Lejek sprzedażowy na Facebooku – 3 poziomy komunikacji

Jeśli chcesz z sukcesem sprzedawać na Facebooku, najpierw zadbaj zbudowanie relacji z fanami. Podstawowym błędem wielu firm jest to, że na Facebooku kierują tę samą reklamę do wszystkich grup klientów. Niezależnie, czy odbiorcami komunikatu są

Więcej

konkurs-na-facebooku

Co powinieneś wiedzieć, zanim zorganizujesz konkurs na Facebooku?

Poniższy tekst zdobył wyróżnienie w V edycji Programu Stypendialnego MaxROY.com dla studentów. Autorce serdecznie gratulujemy, a wszystkich studentów zachęcamy do wzięcia udziału w szóstej edycji programu. Może zacznę od początku – konkurs w świetle prawa jest swego

Więcej

53 najważniejsze marketingowe newsy grudnia 2016!

Marketingowe Podsumowanie Tygodnia to cotygodniowy program live, podczas którego prezentujemy Wam przegląd marketingowych newsów minionego tygodnia. Co tydzień omawiamy najważniejsze, najciekawsze branżowe nowości, które nie powinny Was ominąć. Do każdego odcinka wybieramy wyselekcjonowane treści, tym samym

Więcej

jak-snapchat-zmienia-social

Dlaczego Facebook, Instagram i Twitter kopiują Snapchata?

Od ostatnich kilku miesięcy funkcje znane ze Snapchata pojawiają się na różnych kanałach social media. Dlaczego coraz częściej mamy do czynienia z kopiowaniem rozwiązań znanych ze Snapchata w innych portalach społecznościowych? 24/7 Żeby zrozumieć to, co

Więcej

newsy-pazdziernik

Newsy marketingowe – październik 2016

Marketingowe Podsumowanie Tygodnia to przegląd kilku najciekawszych newsów minionego tygodnia – co tydzień nagrywamy dla was program, w którym omawiamy starannie wyselekcjonowane wcześniej nowości. Jeśli dotychczas nie znałeś naszego programu, koniecznie przejrzyj poprzednie nagrania i

Więcej

[Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku?

,,Jak zdobyć pierwszych fanów na Facebooku” – to pytanie, które chyba najczęściej zadają nam fani SprawnegoMarketingu i uczestnicy naszych szkoleń z mediów społecznościowych. Odpowiadając na Wasze potrzeby, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie spotkania online, na którym

Więcej