Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
fb_img

3 płyty DVD, które zmienią Twój stosunek do Facebook marketingu + KONKURS

Wreszcie jest! Szkolenie Facebook Marekting na 3 płatach DVD. Dziś premiara nowej produkcji MaxROY.com, powstałej przy wspólpracy  z Jackiem Gadzinowskim i Piotrem Maruszewskim. Pewnie zaraz ktoś mi zarzuci, że nadużywam sloganów, ale z czystym sumieniem mogę naisać, że te 3 płyty DVD to pierwszy taki produkt w Polsce. Dlaczego? Czytajcie dalej! Dla czytelników Sprawnego Marketingu przygotowaliśmy konkurs.

Szkolenie Facebook Marekting zostało zarejestrowane w czerwcu tego roku, drugiego dnia konferencji Search Marketing Day w Poznaniu. Planując szkolenie, postanowiliśmy podejść do niego eksperymentalnie — spróbować tematów, które jeszcze na Polskim rynku nie były poruszane.

Pierwszy temat to Facebook Ads – samoobsługowa platforma reklamy Facebooka. Narzędzie, które jest zdecydowanie niedocenianie i nieznane. Wiele mówi się o reklamie na Facebooku w kontekście działań social media, ale mało kto dostrzega ogromny potencjał Ads.

Moje zainteresowania marketigniem internetowym wyrosły na wyszukiwarkach i w dużej mierze systemie Google AdWords. Być może właśnie z tego powody zafascynował mnie Facebook Ads, ponieważ umożliwia skalowanie działań marketingowych i uzyskanie natychmiastowych rezultatów. Dane, jakie pozostawiamy po sobie na Facebooku, to ogromna baza. Dane najczęściej autentyczne (cytat że szkolenia: „kobiety nie podają swojego wieku, chyba że tworzą profil na Facebooku” ).

Dla mnie osobiście Facebook Ads to taki AdWords, gdzie zamiast na słowa kluczowe, reklamę kierujemy bezpośrednio na ludzi, na podstawie tego, co po sobie zostawili na Facebooku. Oczywiście ktoś powie : „…ale ja tam nie klikam”. To klasyczna odpowiedź, tak same reakcje można było zaobserwować, jak powstawał rynkek reklamy PPC w wyszukiwarkach (linki sponsorowane). Też nikt podobno w nie nie klikał.

Mała świadomość o Facebook Ads wśród Twojej konkurencji + prostota tworzenia reklam + skalowalność = koniecznie musisz nadrobić zaległości, jeżeli nie znasz tego zagadnienia. Podczas szkolenia pokazuję dokładnie, krok po kroku, jak podejść do tego systemu reklamowego, wspieram się case study realizowanych kampanii, zwracam uwagę na najistotniejsze elementy. Cała pierwsza płyta DVD jest poświęcona Facebook Ads.

Drugi temat poruszany na szkoleniu to Facebook Premium Ads. Udało nam się nawiązać współpracę z Piotrem Maruszewskim z agencji PM Interactive, agencji specjalizującej się m.in. w obsłudze Premium Ads. Nad Premium Ads narosło sporo mitów, m.in że są obsługiwane tylko przez jeden dom mediowy w Polsce. Okazuje się, że tak nie jest. Piotr w bardzo przystępny sposób wyjaśnił na przykładach zasady korzystania z Premium Ads, pokazał kiedy i kto powinien je stosować, jak to robić i planować.  Wyjaśnił zagadnienia modeli emisji reklamy Premium

Mówiąc „Facebook marketing”, nie można nie wspomnieć o strategii komunikacji, fanpage i budowaniu całego ekosystemu komunikacji. To zagadnienia Jacka Gadzinowskiego w trzeciej części szkolenia (ze względów organizacji materiału na płytach – cześć Jacka znajduje się na drugim DVD). Przedstawił konkretne case studies projektów którymi się zajmował w swojej karierze, pokazał jak radzić sobie z kryzysami komunikacyjnymi.

Do materiału DVD dołączyliśmy nagranie video z panelu dyskusyjnego, do które dołączył Maciej Budzich. Każdy zestaw płyt sprzedawany jest z darmowym dostępem do Forum.MaxROY.com, gdzie można dopytywać o kwestie związane z Facebook Marketingiem.

Czy warto kupić zestaw Facebook Marketing 3 x DVD

Zdecydowanie tak!

  • To jedyne takie szkolenie, które obejmuje 3 filary Facebook marketing: Ads, Premium Ads i Fanpage
  • Wszsytkie korzyści znajdziecie na stronie naszego sklepu
  • Kupno zestawu to najlepszy sposób na przedłużenie dostępu lub rozpoczęcie korzystania z eksperckiego forum Forum.MaxROY.com
  • Dla wszystkich użytkowników Facebooka rabat do 15 września – płacimy za Like’a!

Konkurs

Dla czytelników Sprawnego Marketingu mamy 5 zestawów płyt do rozdania. Wystarczy w komentarzu ładnie uzasadnić dlaczego to akurat Ty miałbyś dostać płytę i zalajkować ten wpis. Wyniki konkursu w piątek, oczywiście w komentarzu do tego postu :-)

 

Dziękujemy wszystkim uczestnikom konkursu. Oto wyniki konkursu – lista osób które dostają od nas zestaw 3 płyt DVD ze Szkoleniem Facebook Marketing:

  • shypyo – bo był pierwszy ze sdjęciem i ma fajnego bloga, no i ma kupon Facebooka
  • Artur Smolicki – bo wygenerował nam najwięcej treści
  • Paweł Zinkiewicz – bo cierpiał i też ma fajnego bloga
  • Paweł Rabinek – za bezkonkurencyjny wiersz
  • Marcin Kosedowski – bo liczymy, że napisze coś na Sprawnym…
  • … i poza konkursem, Artur Strzelecki za skuteczne połechtanie ego piszącego ten artykuł ;-)

Osoby, które wygrały, proszone są o kontakt na email redakcja@sprawnymarketing.pl i podanie adresu do wysyłki oraz adresu email używanego na forum.maxroy.com lub takiego jaki ma być użyty po założeniu konta.
Każdy biorący udział w konkursie otrzyma nagrodę pocieszania na email!

Tutaj kupisz płytę: http://sprawnymarketing.pl/sklep/szkolenie-facebook-marketing-dvd/

sprawnymarketing

Tomasz Frontczak

Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl i autor bestsellera Marketing internetowy w wyszukiwarkach (6000 sprzedanych egzemplarzy), pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional a od 2008 roku prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia AdWords (jeden z 3 pierwszych trenerów w Polsce). Współpracuje z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa (ang. agile enterprise) i teorią okazji. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa. Każdego dnia zaangażowany w projekt o bardzo długim horyzoncie czasowym: “Tata Igi i Sary”. Profil w Google+



    • Bo byłem w sali obok na szkoleniu SEO, niestety były w tym samym czasie.
      Nie ukrywam że myślałem że to będzie jedno po drugim szkolenie i się załapie na druga cześć o FB, nawet hotel miałem na dzień dłużej bo doba hotelowa kończyła się o 12 :)

    • Witam
      Swoją przygodę z marketingiem zaczęłam dokładnie rok temu. Byłam świeżą absolwentką studiów magisterskich i nie bardzo wiedziałam w jakim iść kierunku. Wtedy odkryłam tak ciekawe narzędzie jakim jest Facebook. Założyłam konto i zaczęłam się interesować mechanizmami jakimi rządzi się ten portal. Z czasem odkryłam swoją pasję-social media marketing. Jestem samoukiem i pasjonatką, codziennie śledzę blogi/portale i FanPage związane z Facebookiem, poznaję nowe trendy i testuję je na swoim profilu i swoim testowym FanPage. Czytam książki i pisma branżowe. Do kolekcji uzupełniającej moją wiedzę brakuje mi właśnie relacji ze spotkań/konferencji branżowych :)

    • Chcę, bo fajnie będzie sprawdzić możliwości reklamy fb: jaki potrafi dobrać ruch. Mam też kupon na pierwszą reklamę fb, więc lepiej, żeby się nie zmarnował :).

    • Olaf Baranowski

      Witam,

      Dla mnie Facebook Marketing, jest tematem bardzo trudnym niby ma potencjał, ale najprawdopodobniej brak mi odpowiedniej wiedzy, aby skutecznie „zmonetyzować” ten kanał komunikacji.
      Mam nadzieję, że moi klienci poczują moc Facebooka, po wprowadzeniu Waszych rad w życie.

      Czekam z niecierpliwością na piątek, oraz liczę na płyty DVD

      Olaf Baranowski

    • Premiera tych płyt to po prostu strzał w dziesiątkę ponieważ niedawno odkryłem w sobie wielką chęć pomocy ludziom w zakresie Marketingu społecznościowego i staram się odnajdywać wiedzę poświęconą temu zagadnieniu. Dlatego wygranie tych płyt byłoby dla mnie źródłem wspaniałej wiedzy jak również taką moją „gwiazdką z nieba” :)

    • Bo jak mówi Woody Allen „Zbyt mało wiem by być niekompetentnym”, a w zakresie Facebook marketingu wiem jeszcze mniej, a chcę wiedzieć więcej ;-)

    • Przemek Sztal

      Po pierwsze zestaw powinny dostać osoby ze zdjęciem, za odwagę. Jeśli będzie ich więcej niż 5, to należy w pierwszej kolejności uwzględnić komentarze z TOP10, doceniając czujność. A po 3 to nie wierzę w swojego farta, więc piszę głupoty :-)

    • Artur Smolicki - newCreative

      Marketingiem nie tylko społecznościowym interesuję się od ładnych kilku lat, począwszy od pierwszych serwisów, skończywszy na kończących już chyba swoją karierę Blipie oraz Flakerze. Od kilku miesięcy zdobytą wiedzę przekazuję innym na blogu, do którego link znajdziecie powyżej. Prowadzę kilka fanpagy, na których staram się wdrażać poznane techniki dając ludziom jak największą dawkę informacji oraz zabawy. Śledząc uważnie blog Jacka często wprowadzałem w życie przekazywane przez niego rady. Dlaczego warto przyznać ten zestaw właśnie mi? Bo nie chodzi mi o wygraną w kolejnym konkursie lecz o wyjątkowy materiał, którego nie rzucę w kąt biurka zapominając o nim po tygodniu. Czy warto? Rozbudowuję blog starając się zamieszczać skuteczną i efektywną wiedzę która może pomóc ludziom znaleźć odpowiedź na nurtujące je pytania. Opisywany zestaw DVD chciałbym wygrać nie tylko dla siebie, by zdobywać kolejne doświadczenia, lecz także dla wszystkich obecnych oraz przyszłych czytelników mojego serwisu. Materiał przekazany w trakcie szkoleń pozwala zapewne na wiele przemyśleń oraz wniosków, mogąc prowadzić do kolejnych niesamowitych pomysłów, które zmienią obraz polskiego social media marketingu.

      W związku z powyższym zgłaszam swój udział w konkursie, wierząc w to, że wiedza zawarta w trakcie tych szkoleń zaprocentuje w przyszłości nie tylko w moim przypadku, lecz także osób które będą mogły z tej wiedzy korzystać.

    • Paweł Zinkiewicz

      Też siedziałem na szkoleniu z SEO w sali obok i cierpiałem z braku wifi (fejsi zabierali nam sygnał), więc w imię prawa (i sprawiedliwości) fajnie byłoby dostać nagrodę. Niech krzywda nie posiadania w owym czasie życiodajnego dostępu do netu, zostanie mi wynagrodzona w tenże sposób :)

      PS. Zdecydowanie popieram @Przemka, nagrody dla osób ze zdjęciem ;-)

    • Przydałaby się płytka ze względu na to że moje dotychczasowe działania nie przynoszą rezultatów, a wiem że na tych DVD jest rozwiązanie problemu!

    • Szczerze mówiąc szkolenie było poza moim zasięgiem finansowym. Cóż uczę się sam, powolutku świat dostrzega moje nowe projekty. Dlaczego dla mnie? Bo ja tej wiedzy na pewno nie zmarnuję.

    • Suponując, że szacowny interlokutor Tomasz, miał pejoratywne nastawienie używając presupozycji w postaci pytania „dlaczego?”, dokonałem denotacji i strawestowałem metaforyczną egzegezę w celu wywołania abmiwalentnych konterfektów waszych, w myśl Heideggera – Dasein-ów. By nie wywołać większego skonfudowania, powiem więc, że to dla mnie bardzo istotne bo na mezaninie chcę wypić tynkturę, oglądając ten zacny pakiet DVD. Powiedzmy teraz dość mojej prokrastynacji i udajmy się, dokonując wprzódy aktu ablucji, w objęcia Orfeusza.

    • Drodzy jurorzy i czytelnicy. Jestem Specjalistą ds. marketingu w jednej z średniej wielkości łódzkich firm. Prowadzę dwie strony firmowe na facebooku i czasem organizuję na fb konkursy lub promocje. Niestety ponieważ nie pracuję w agencji PR, ani agencji reklamowej nie mam z kim wymienić doświadczeń, ani nikt nie wywiera na mnie presji by robić coś inaczej lub lepiej. Aby być na bieżąco z nowościami muszę zatem samodzielnie się doszkalać. Z tych powodów bardzo przydałyby mi się wszystkie 3 DVD facebook marketing. Dodam, że cenię Jacka Gadzinowskiego za celne spostrzeżenia, a jako Specjalista ds. marketingu lubię współpracować z firmami, które tak jak MaxRoy i PM Interactive chętnie dzielą się swoim know-how i traktują klienta jak partnera, a nie jak petenta.

    • Piotr Płachta

      Dlaczego ? Ponieważ Wasze postery do dnia dzisiejszego wiszą koło gwiazd z Backstreet Boys i Just 5 :) i brakuje mi do kolekcji tylko tych płyt,mam nadzieję z dedykacją :)

    • Ponieważ skończyłam marketing internetowy na sgh, i niestety wiedza tam przekazana nie pozwala mi na sprawne poruszanie się w temacie social mediowym.

    • Zdrowy rozsądek podpowiada, że nie mam zbytnich szans na otrzymacie płyt, ale z drugiej strony – komuś się poszczęści, więc może to będę ja! :D
      Uzasadnienie proste – chętnie zacząłbym działać w Facebook Ads, ale niestety brakuje mi wiedzy.

    • Paweł Rabinek

      To ja odpowiem wierszem :-)

      Na Facebooku konto mam,
      Kilka reklam sobie dam!

      Ustawiłem w mig kampanię,
      Oglądając w TVP „Plebanię”.

      Wszystkie dolce mi zniknęły,
      A konwersje diabli wzięli!

      Co się teraz tutaj stało,
      Czy kampanię mam nie dbałą?

      Kurs na DVD zobaczyć muszę,
      Od Sprawnego go wymuszę!

    • Witam,

      Jeżeli zdecydujecie się dać jeden z pięciu „like’ów” przy tym komentarzu to jestem absolutnie ;) przekonany, że płyty trafią w dobre ręce. Powód jest prosty – muszę się tym tematem zająć, a brakuje mi motywacji oraz mam doskonałą wymówkę – zawsze trzeba coś jeszcze zrobić w Adwordsach ;)

      Posiadając płytę ze szkoleniami nie będzie już wyjścia i trzeba będzie poszerzyć swoją wiedzę w temacie marketingu w „fejsie”. Właśnie jestem w trakcie weryfikacji swoich informacji w temacie SEM oglądając Wasze szkolenie, więc cóż, warto podtrzymać tę serię.

    • Czemu uważam, że płyta ta należy się właśnie mnie?
      Zależy mi na ciągłym rozwoju siebie, staram się brać udział w wielu szkoleniach i kursach. Nie ograniczam się jednak do jednej dziedziny (którą studiuję) czyli informatyki, chciałbym także poszerzyć wiedzę z zakresu marketingu internetowego, żeby nie być kolejnym klepaczem kodu. W tym celu nie tylko czytam Waszą stronę internetową, ale także wiele innych dot. facebooka i marketingu. Sądzę jednak, że płyty przez Was przygotowane na pewno zawierają o wiele przyjemniej przekazaną wiedzę, niżli na innych stronach.
      Bardzo Was proszę, pomóżcie rozwinąć się i mi!

    • To ja powinienem dostać płytę, ponieważ byłem na wszystkich szkoleniach MaxROY, zaczynając od pierwszych szkoleń w Warszawie :)

    • Marcin Kosedowski

      Bo jak wygram to napiszę na Sprawny artykuł o tym czy osoba zupełnie niezorientowana w facebookowych reklamach jest w stanie na nich zarobić po samym obejrzeniu filmów.

    • Adam Rozbicki

      Szukam nowej pracy i taki kurs byłby dodatkowym atutem dzięki któremu mógłbym dostać wymarzone stanowisko pracy. Jestem spłukany. Chłopaki pomóżcie.

    • Aleksandra

      Uruchamiam copywriterską wenę, żeby przekonującymi słowy uzasadnić, dlaczego ta cenna wiedza w postaci szkolenia, zapowiadającego się tak obiecująco, powinna trafić w moje ręce.

      Ponieważ ocena poziomu piękna uzasadnienia będzie subiektywna (wszak obiektywnych nie ma), pozostaje mi liczyć na dobry gust Jurorów i ich niezawodną intuicję, która podpowie Im, w jak plastycznych słowach zostanie przez autorkę zrecenzowane szkolenie, które wszak na słowach zostało oparte…

    • Przemysław Bednarz

      Patrząc na komentarze większość dotyczących mnie argumentów została wyczerpana. Dlaczego to ja powinienem dostać płytę ?:
      1. Planuję przenieść się do Wrocławia, ta wiedza pozwoliłaby mi znaleźć pracę na miejscu.
      2. Chcę się rozwijać
      3. Jestem studentem informatyki, z całą pewnością w najbliższym czasie nie będę mógł zakupić szkolenia.
      4. Przetestuję szkolenie i napiszę jego recenzję na łamach swojego bloga.

      Swoją drogą, zrobienie konkursu w którym jednym z wymogów zwycięstwa jest kliknięcia ‚like’, a więc dobrowolne propagowanie strony wśród swoich znajomych to pewnie jedna z metod omawianych na szkoleniu ?

    • bo byłam na szkoleniu w listopadzie ubiegłego roku i o FB ads nie było mowy, a szkolenie było jakie było!

    • bo mam ładny uśmiech i wytrzymuję cały dzień w 12-centymetrowych szpilkach!

      ;)

    • Gdy powstawał materiał przedstawiony na tych trzech płytach podczas drugiego dnia czerwcowej konferencji w Poznaniu, ja byłem uwiązany w drugiej sali obok. I choć nasza część szkolenia była po ciemnej stronie mocy i można było wiele wynieść to zauważyłem, że fajsbookowcy są w zupełnie innym świecie i na zupełnie innym poziomie. Wtedy pomyślałem, no tak, Tomek Frontczak znów odkrywa wiedzę, do której nikt jeszcze nie dotarł.

      Płytki chciałbym nie dlatego, że szczególnie potrzebuję tej wiedzy, ale dlatego że jak MaxROY coś robi, to robi to bardzo dobrze i trzeba koniecznie w tym uczestniczyć, a miejsce na te płytki już przygotowałem koło bestsellerowego „Marketingu internetowego w wyszukiwarkach” autorstwa Tomka.

      Obecnie rozwiązania i wskazówki przedstawiane w szkoleniach przez MaxROYe plasują ich w ścisłej czołówce krajowych specjalistów o SEMu, SMM i SMO. Może to trochę lizusostwo ale tak właśnie myślę, a sam na szkolenia jeżdżę nie dlatego, że wiedzy brakuje, ale po to by być właśnie częścią tego wszystkiego.

      Oczywiście są to nadal normalni ludzie, choć często na świeczniku, ale w dobrym świetle.

    • ;-)marcin

      nie byłem na szkoleniu bo mnie po prostu nie stać…student…
      wchodzę w e-marketing żeby było mnie w przyszłości na takie szkolenia właśnie stać…:-)
      w gronie najbliższych (biznesowym jak i towarzyskim) przekonuje(informuje) o FB i całym jego potencjale ale bezskutecznie…myślę że jeśli na tych płytach jest dużo praktyki to przekonam tym te osoby…

      PS w branży każdy mniej lub bardziej wie jak FB ads działa…a właśnie w środowisku ludzi z nim nie związanych powinien teraz być on promowany (mikro i małe firmy szczególnie)! am I right?
      pzdr:-)
      Marcin

    • katarzyna

      Powinnam otrzymać nagrodę, ponieważ:
      – wszyscy prowadzący są bardzo przystojni i mądrzy,
      – jestem kobietą, więc mam niezaprzeczalne pierwszeństwo,
      – jestem świeżakiem w branży, dlatego warto we mnie inwestować.
      A poza tym, w myśl pana K.: powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam,
      pozwól mi zrobić, a zrozumiem.
      pozdrawiam ciepło :)

    • Pewnie już za późno abym mógł się starać o ten pakiecik, to chociaż skomentuję samą inicjatywę. 3 płyty DVD zawierające materiały odnośnie marketingu na facebooku ? Dla mnie bomba. Faktycznie czegoś takiego jeszcze nie było, popieram takie inicjatywy.

    • Dlaczego ja?

      Po udziale w tegorocznej edycji GOMC widzę, że AdWords to tak naprawdę czubek góry lodowej. Pod powierzchnią jest jeszcze bardzo dużo wiedzy do odkrycia, a te płyty pozwoliły by mi ją po części odkryć. No i chwilowo nie mam kasy na zakup :)

      A poza tym jako jeden z nielicznych poza „zalikowaniem” „splusjedynkowałem” ten wpis. Cały czas nie można zapominać, o tym że google też się liczy!

    • Czym właściwie jest facebook marketing – dla mnie to takie „kilka w jednym” – nie trzeba daleko szukać, by odkryć, że na serwisie realizowane są kampanie marketingu viralowego, szeptanego, sieciowego, rekomendacji a nawet brand bloggingu…… Pojawia sie tylko pytanie – w jakim stopniu i w którą stronę każde z tych założeń będzie się rozwijało? Jaka przyszłość czeka serwis, który jest obecnie najbardziej ulubionym przez marketerów narzędziem komunikacji? Facebook nie raz udowodnił, że projektując efektywną kampanię, nalezy brac pod uwagę wiele czynników i zmiennych. Nie wystarczy skuteczna reklama by odnieść „prawdziwy sukces” (patrz kampania producenta pewnej kawy i pewnego leku na biegunkę). Co więc gwarantuje, że prowadząc profil firmowy uda się zbudowac realnie zaangażowaną społeczność, a nie tylko zebrać „grupę jednostek”? Chciałabym skonfrontować przemyślenia i wiedzę którą posiadam z propozycją specjalistów ds. facebook marketingu. To z pewnością wzbogaciłoby mnie na płaszczyźnie zawodowej oraz w zyciu prywatnym.

    • Ponieważ, piszę pracę magisterską o social media marketingu i taki chętnie wykorzystałabym taki materiał. Oczywiście odpowiednio go referencjując ;-)

    • Chętnie poszerzył bym swoją wiedzę o reklamy na FB, w związku z czym także chcę wziąć udział w konkursie. Myślę aby zaproponować ten rodzaj reklamy klientom, a od kogo miałbym się tego nauczyć jak nie od Tomka Frontczaka i pozostałych specjalistów? :)

    • MinisterstwoReklamy.pl

      Bo wszyscy nasi pracownicy mają obowiązek czytać Was codziennie. Nie liże, stwierdzam, jesteście najlepszym źródłem informacji w branży w tym Kraju.

    • Paweł Rabinek

      Dzięki! Czekam na płytki. Na blogu podzielę się wrażeniami ze szkolenia.

    • carlols

      Niestety, nie wszystkim było dane wziąć udział w konkursie, ale czy możemy liczyć na kolejny? Myślę, że znajdzie się sporo osób którzy także będą zainteresowani.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *