Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Co przynosi Google New?

Każdego tygodnia Google udostępnia co najmniej kilka nowości: całkiem nowe produkty i nowe funkcjonalności do obecnych usług. Każdego tygodnia, i tak od kilku lat. Nie ma chyba osoby, która mogłaby powiedzieć, że zna i próbowała wszystkich tych usług, a poświęcone internetowi gazety (szczególnie w sezonie ogórkowym) prześcigają się w tekstach typu „10 mało znanych usług Google, które powinieneś poznać”. Google wreszcie wprowadza usługę, Google New, która zbiera informacje o nowościach produktowych w jednym miejscu.

Śledzenie informacji o nowościach w Google było do tej pory dosyć utrudnione, bo informacje o nich rozsiane były po ponad 100 tematycznych blogach Google (np. Lat Long Blog, Google Photos Blog czy Google Mobile Blog, żeby wymienić tylko kilka mniej znanych; tutaj znajdziesz pełną listę blogów Google). Google New (nie mylić z Google News!) ma być centralnym miejscem informującym o wszystkich nowościach produktowych Google.
logo i claim Google New

Serwis ma formę „siatki kart”, na której każda karta w skrócony sposób przedstawia jedną nowość: screen lub logo, krótki opis, kategoria tematyczna i czas dodania:
Google New - siatka

Każda taka karta odsyła do stosownej blogonotki.

Skorzystać można też z wyszukiwarki nowości, zawężając poszukiwania do określonego produktu (np. Google Earth, Google Health, SketchUp, Finance) lub obszaru zainteresowań (np. biznes, rozrywka, edukacja, non-profit):
google new - wyszukiwarka

Serwis codziennie eksponuje jedną wybraną usługę, dzisiaj jest to Google Instant:
google instant

Google New zaprezentowane w formie wideo:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ql7jGchLAWE&feature=player_embedded[/youtube]

sprawnymarketing

Maciej Janas

Od 2004 w poznańskich agencjach interaktywnych (UX, copy), od lutego 2010 do grudnia 2012 redaktor serwisu SprawnyMarketing.pl. Lubi tropić i opisywać trendy w biznesie internetowym, interesuje się interakcjami technologii z człowiekiem i społeczeństwem oraz współczesną polszczyzną. Google+


  • Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *