Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
wspolpraca-seomoz-searchenginejournal-searchengineland

Współpraca z SearchEngineLand.com, SEOmoz.org i SearchEngineJournal.com

SprawnyMarketing.pl zmienia się w treści i formie. Na początek podejmujemy partnerską współpracę z SearchEngineLand.com, jednym z najważniejszych anglojęzycznych branżowych serwisów. Dzięki tej współpracy, dostaniecie tygodniowo kilka najświeższych newsów z obszaru marketingu w wyszukiwarkach. Umowa jest ważna od dzisiaj i już dzisiaj opublikujemy pierwszy tekst wynikający z tej umowy. To tylko początek zmian na SprawnymMarketingu.

Seach Engine Land to codziennie ponad 70 tys. unikalnych użytkowników czytających newsy i felietony takich ekspertów jak Danny Sullivan (nazywany „search engine guru”), Barry Schwartz czy Vanessa Fox. Wydawca Search Engine Land to także organizator SMX (Search Marketing Expo), cyklu branżowych konferencji odbywających się w kilku miastach świata.

Znajdziecie też na SprawnymMarketingu.pl newsy redagowane przez powiększony specjalnie w tym celu zespół MaxROY.com, w tym przede wszystkim przez piszącego te słowa. Chcemy też gościć branżowych ekspertów, ale przede wszystkim angażować Was, Czytelników, których za dzielenie się tu wiedzą będziemy sowicie wynagradzać. Do tego – jak do tej pory – autorskie teksty Tomasza Frontczaka, Cezarego Lecha i Bartosza Berlińskiego.

Treść już niedługo ubierzemy w świeży layout i kilka nowych funkcjonalności, którymi redakcja ustąpi częściowo miejsca Czytelnikom.

Chcemy, żeby zainteresowani marketingiem w wyszukiwarkach dostali tu wszystko, czego potrzebują. Warto zaglądać na SprawnyMarketing.pl jak nigdy wcześniej :-).

Aktualizacja (6 maja 2010): SprawnyMarketing nawiązał współpracę z SearchEngineJournal

Dzisiaj rozpoczynamy współpracę z SearchEngineJournal.com, jednym z najciekawszych amerykańskich serwisów poświęconych marketingowi w wyszukiwarkach i social media marketingowi. Dzięki temu porozumieniu, znajdziesz na SprawnyMarketing.pl tłumaczenia wybranych tekstów z SEJ. To już druga taka umowa Sprawnego z uznanym partnerem z zagranicy – od lutego tłumaczymy i publikujemy teksty z SearchEngineLand.com.
Co to zmienia? O ile SearchMarketingLand specjalizuje się w branżowych newsach i analizach, to SearchMarketingJournal dostarcza więcej tekstów warsztatowych, technicznych z dziedziny SEO i PPC. SEJ więcej nacisku kładzie też na marketing w mediach społecznościowych. Dzięki ogłaszanej właśnie współpracy znajdziesz więc na Sprawnym więcej treści z wymienionych dziedzin.

SearchEngineJournal istnieje w sieci od 2003 roku. W ciągu tych 7 lat kilkunastu autorów stworzyło ponad 6 tysięcy tekstów. Najbardziej znanym autorem SEJ jest prawdopodobnie Ann Smarty, nieźle znana także w Polsce ze swoich „ani-jednego-zbędnego-słowa” praktycznych porad z dziedziny pozycjonowania.

Pierwszy tekst wynikający z tej współpracy ukaże się na SprawnyMarketing.pl jeszcze dzisiaj (tj. 6 maja 2010).

Aktualizacja (30 sierpnia 2010): SprawnyMarketing rozpoczyna współpracę z seoMOZ.org

W miniony czwartek MaxROY.com podpisał umowę licencyjną z SEOmoz.org. Dzięki tej umowie będziemy tłumaczyć na polski i publikować na Sprawnym artykuły pochodzące z tego uznanego amerykańskiego serwisu. SEOmoz.org to założona w 2002 roku w Seattle firma specjalizująca się w obsłudze branży SEO w zakresie dostarczania narzędzi webowych, tutoriali i indywidualnych porad pozycjonerskich. Warto przypomnieć, że podobna współpraca łączy nas już z SearchEngineLand.com (od lutego br.) i SearchEngineJournal (od maja).
SEOmoz.org to dla pozycjonera jeden z najważniejszych adresów internetowych. Swój sukces serwis zawdzięcza licznym narzędziom (o unikalnych często funkcjonalnościach, o świetnej niemal zawsze używalności, np. Open Site Explorer), indywidualnym poradom pozycjonerskim i żywej, zgromadzonej wokół serwisu społeczności. Niemniej ważnym czynnikiem sukcesy są jednak poradnikowe artykuły autorstwa charyzmatycznego szefa, Randa Fishkina i członków kilkunastoosobowego zespołu, np. Dannego Dovera czy Dr Pete’a; to właśnie ich teksty będziesz już od dzisiaj znajdować na SprawnyMarketing.pl, przetłumaczone na polski.

Miarą sukcesu SEOmoz.org jako opiniotwórczego serwisu SEO jest nie tylko dochodząca do 200 tys. liczba dziennych, unikalnych użytkowników, ale też branżowe nagrody (np. Najlepszy Blog SEO 2006 wg SearchEngineJournal) i liczne cytowania w mainstreamowych mediach.

seomoz ogladalnosc

Przed chwilą opublikowaliśmy inaugurujący współpracę z SEOmoz.org artykuł o 10-minutowym audycie SEO.

sprawnymarketing

Maciej Janas

Od 2004 w poznańskich agencjach interaktywnych (UX, copy), od lutego 2010 do grudnia 2012 redaktor serwisu SprawnyMarketing.pl. Lubi tropić i opisywać trendy w biznesie internetowym, interesuje się interakcjami technologii z człowiekiem i społeczeństwem oraz współczesną polszczyzną. Google+



    • Michał

      Świetna informacja, bo już martwiłem się, że SprawnyMarketing obumiera…

      Od jakiegoś czasu czytam Search Engine Land, na którym można znaleźć ciekawe i użyteczne treści, w odróżnieniu od Search Engine Roundtable, gdzie publikowane są głównie recap’y (streszczenia) wybranych materiałów z sieci.

      Życzę udanej współpracy i wzrostu ilości czytelników. Sam z niecierpliwością czekam na nowe wpisy.

      Pozdrawiam

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *