Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
radioszczecin

Marketing internetowy w Radiu Szczecin

W poniedziałek w Radiu Szczecin, wraz z Mariuszem Janczukiem z Szook.pl, brałem udział w audycji poświęconej tematyce marketingu internetowego w wyszukiwarkach. Dyskusja — czy ciekawa — proszę oceńcie. Na pewno odzew radiosłuchaczy był duży.

Dyskusja była emitowana na żywo w ramach cyklicznego programu Trącić Myszką, poświęconemu zagadnieniom informatyczno-internetowym. Radio Szczecin z tego cyklicznego programu tworzy podcast internetowy, dzięki czemu mamy możliwość odsłuchania archiwalnych odcinków w postaci plików mp3.

Podczas rozmowy zwróciliśmy uwagę na następujące kwestie:

  • formy reklamy w wyszukiwarkach
  • czy linki sponsorowane są skuteczne;
  • czy istnieje złe pozycjonowanie i kto głównie ponosi odpowiedzialność za spam;
  • czy to uczciwe, że musimy, jak twórcy stron, akceptować domyślnie regulaminy wyszukiwarek (ciekawa opinia Mariusza);
  • czy ograniczać swoje działania marketingowe tylko do wyszukiwarek.

Wizyta w prawdziwym studio radiowym to ciekawe doświadczenie. Na początku, gdy zapaliła się czerwona lampka i wszystko zaczęło iść na żywo w eter, byliśmy odrobinę zestresowani. Później już było bardziej swobodnie.

Linki:
audycja do ściągnięcia (26,3 MB)
– podcast Trącić Myszką
– Radio Szczecin

Zdjęcia
(jak to określił Yeden na forum.optymalizacja.com, „Mistrzami fotoreportażu, to raczej nie zostaniecie”)


Mariusz (z lewej) i ja w studiu Radia Szczecin


Dyskusja na chacie


Radio, radio, radio…

Panu Jarosławowi Daleckiemu dziękuję za zaproszenie i życzę wytrwałości w rozwijaniu nowego podejścia do radia na polskim rynku w postaci podcastu.

sprawnymarketing

Tomasz Frontczak

Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl i autor bestsellera Marketing internetowy w wyszukiwarkach (6000 sprzedanych egzemplarzy), pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional a od 2008 roku prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia AdWords (jeden z 3 pierwszych trenerów w Polsce). Współpracuje z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa (ang. agile enterprise) i teorią okazji. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa. Każdego dnia zaangażowany w projekt o bardzo długim horyzoncie czasowym: “Tata Igi i Sary”. Profil w Google+



    • Mariusz z Szook

      Witam,
      Dziękuje Tomku za wspólną audycje radiową.
      Odnosze wrażenie że masa osób odebrała naszą debatę jako wzajemne sprzeczki. Szkoda bo to miało troszkę inaczej wyglądać i zachęcać do wysłuchania audycji, pokazać także że ludzie którzy miewają różne poglądy potrafia za 30 min wspólnie wypić piwo i się pośmiać.
      Ciesze się też że będziemy mieli okazje spotkać się w kolejnej audycji już w styczniu 2007 roku gdzie będziemy mogli poruszać także tematy reklamy w wyszukiwarkach.
      Tak czy tak liczę na równie żywą dyskusje jak ta obecna i że równie często będziemy mogli zabierać sobie głos.
      Ja myśle że gdyby branża seo/sem podeszła do tematu tej audycji na większym luzie to będzie całkiem OK.
      Obiecuje także że w następnej audycji (teraz było zbyt mało czasu) porozmawiamy na temat jak zostać pozycjonerem.
      Z tego co uzgodniłem w radio, seria o pozycjonowaniu będzie odcinkowa i będzie można poznać krok po kroku techniki pozycjonowania.
      Pozdrawiam Tomku Ciebie jak i czytelników Twojego blogasa.
      Mariusz Janczuk szook.pl

    • Tomasz Wieczorek

      Panowie brawo za audycje i gratulacje.

      Na poziomie było! Szook poruszyłeś tematy w których się z Tobą zgadzam w większości tym bardzej gratuluje za odwage ;).

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *