Dlaczego twój plan marketingowy powinien zawierać te 7 e-maili?

Dlaczego Twój plan marketingowy powinien zawierać te 7 e-maili?

Wiadomości o śmierci e-mail marketingu są przedwczesne i mocno przesadzone. E-maile wciąż świetnie się sprawdzają jako narzędzie masowej komunikacji z potencjalnymi i aktualnymi klientami. Jak więc tworzyć wiadomości, które będą otwierane i czytane oraz pomogą

Więcej

jak personalizowac e-maile?

Personalizacja maili – jak robić to dobrze?

Personalizacja to temat, który przewija się często, jeśli chodzi o wysyłkę kampanii mailingowych. Nic w tym dziwnego, ponieważ oprócz tego, że personalizacja jest stosunkowo prosta do wdrożenia, to dodatkowo podnosi zaangażowanie odbiorcy i potrafi mocno

Więcej

jak działa marketing automation?

Marketing automation – jak to działa?

Typowa sytuacja z życia e-przedsiębiorcy: dwa biznesy internetowe oferują te same usługi na mniej więcej tym samym poziomie. Z pozoru są bardzo podobne, jednak drastycznie różnią się popularnością i wynikami sprzedaży. Brzmi znajomo, prawda? A

Więcej

5 rzeczy, których nie wiesz o bazach zewnętrznych

Prowadzisz własny biznes i chcesz podjąć działania e-mail marketingowe? Jeśli nie zebrałeś jeszcze wystarczająco dużej bazy lub chcesz dotrzeć do nowych odbiorców – jest na to sposób – wysyłka do bazy zewnętrznej. Aż 83% działań

Więcej

Email Marketing Automation

Sprzedawaj więcej dzięki Email Marketing Automation

Email marketing nie umiera. Co więcej, jest nadal jednym z najskuteczniejszych narzędzi każdego marketera – ciągle rozwijanym, udoskonalanym, a także automatyzowanym. Z tego artykułu dowiesz się, jak poprawić swoje wyniki dzięki staremu, dobremu email marketingowi

Więcej

Jak wdrożyć email marketing w firmie?

Twoja firma funkcjonuje już od dłuższego czasu, a Ty jeszcze nie prowadzisz kampanii mailingowych? Być może obawiasz się, że jest już za późno albo proces wdrożenia email marketingu będzie zbyt skomplikowany i czasochłonny? Dzięki poniższym

Więcej

Prosta i skuteczna automatyzacja email marketingu w 4 krokach

W ostatnich latach dużo miejsca w prasie branżowej poświęca się zagadnieniu marketing automation. To temat-rzeka, o którym można by pisać książki, a do jego skutecznego stosowania w firmie potrzebne jest duże doświadczenie, duża wiedza oraz

Więcej

Jak zostać mistrzem e-mail marketingu? 6 praktycznych wskazówek

Rezultaty współczesnych kampanii e-mail marketingowych nie będą imponujące bez automatyzacji oraz optymalizacji istniejących rozwiązań, takich jak wykorzystanie dynamicznych grafik czy integracja z portalami społecznościowymi. Warto pamiętać o sześciu najważniejszych elementach skutecznej kampanii e-mail marketingowej, które

Więcej