Podczas dotychczasowych XVII edycji I Love Marketing & Technology – największej konferencji o marketingu w Polsce – odbyło się łącznie 700 prezentacji. Dzięki temu, że nasza konferencja jest zgrywalizowana, a uczestnicy mają możliwość ocenienia wystąpień, każdy z prelegentów i prelegentek miesiącami zbiera najlepsze case’y i dokłada wszelkich starań, aby przygotować naprawdę dobrą prezentację!
Obejrzyj 25 najlepszych prezentacji w historii konferencji I Love Marketing & Technology, które są dostępne na naszym kanale na YouTube! Każda z nich otrzymała średnią co najmniej 5,6/6 – co oznacza, że zobaczysz najlepszych z najlepszych!
A kolejna edycja #ilovemkt odbędzie się już 22-24 października 2024 roku! Dołącz do nas, aby nie przegapić inspirujących wystąpień! ❤️
25. Paweł Tkaczyk: Cyfrowi antropolodzy, czyli marketingowe kompetencje przyszłości
Edycja: XV
Dzień: I Love SEO & Content
Średnia: 5,6
Content is the king, ale to algorytm rządzi marketingiem treści. Jak działają algorytmy w social mediach? Czy da się je rozpracować? Czym jest algorytm sortujący? I przede wszystkim: jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce? Tego wszystkiego dowiesz się z prezentacji Pawła Tkaczyka! 👇
24. Cezary Stacewicz: Jak będąc małym, tworzyć duże treści czyli virality od kuchni
Edycja: VIII
Dzień: I Love Influencer Marketing
Średnia: 5,617
Wcale nie trzeba mieć dużego profilu w social mediach, aby tworzyć treści, które staną się viralem. Wystarczy wiedzieć, jak wykorzystać virality, czyli wirusowość treści. Cezary Stacewicz w swojej prezentacji przedstawia kilka elementów, których obecność wpływa na odbiorców, zachęcając ich do udostępniania treści.
23. Kamil Kozieł: Pozornie nieistotne czynniki, o które warto zadbać w marketingu
Edycja: XIII
Dzień: I Love Marketing
Średnia: 5,619/6
Kamil Kozieł podzielił się pozornie nieistotnymi czynnikami w marketingu, które jednak odgrywają bardzo dużą rolę. Dlaczego? Ponieważ ludzie są nieracjonalni. Nie tylko podejmują nieracjonalne decyzje (również te zakupowe), ale także „mylą się” w podobny sposób. O co więc musisz zadbać? Tego dowiesz się z prezentacji! 😉
22. Jakub Biel: Kreatywne reklamy, które sprzedają
Edycja: I Love Marketing℠ TOP 20 #ILOVEMKT (XI)
Dzień: Special Edition
Średnia ocen: 5,62/6
Jak tworzyć niestandardowe kampanie, które nie tylko przynoszą polubienia i zasięgi, ale także realnie wpływają na sprzedaż? Swoje sposoby na kreatywne reklamy zdradzi Ci Jakub Biel! 😊
21. Kamila Kotowska: Wkurzony klient to najlepszy klient. Jak dane behawioralne wykorzystać w adsach?
Edycja: XIV
Dzień: I Love Ads & Analytics
Średnia: 5,63
Dlaczego wiedza o tym, co frustruje Twoich klientów, może pomóc Ci w zwiększeniu konwersji? Gdzie szukać takich danych? Zobacz praktyczne porady od Kamili Kotowskiej, jak zoptymalizować swój biznes dzięki analityce behawioralnej!
20. Tomasz Palak: Na czym złapie Cię prawnik?
Edycja: VIII
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocen: 5,642/6
Tomasz Palak wciela się we wrednego prawnika i pokazuje, jak można na różne sposoby zrozumieć słowa lub całe zdania zawarte w umowach. Jak uniknąć takich nieporozumień, które mogą doprowadzić do sporych rozczarowań (a może nawet i rozpraw sądowych)? O co zadbać w umowach? Tego dowiesz się z prezentacji „Na czym złapie Cię prawnik?”! 👇
19. Tomasz Miler: Jak za pomocą marketingu online zbudowałem bazę odbiorców sprzedaży fizycznej?
Edycja: I Love Commerce
Średnia ocen: 5,65/6
Zobacz zwycięską prezentację Tomasza Milera z pierwszej edycji I Love Commerce, dzięki której dowiesz się, jak możesz wykorzystać marketing online, aby robić biznes offline. 😊
18. Łukasz Chwiszczuk: Wszystko co chcieliście wiedzieć o Google Ads, ale wstydziliście się zapytać
Edycja: XII
Dzień: I Love Ads & Analytics
Średnia ocen: 5,657/6
Poznaj 7 przydatnych wskazówek prosto od Łukasza Chwiszczuka, dzięki którym będziesz tworzyć naprawdę skuteczne kampanie w Google Ads!
17. Mariya Kallagova: 5 grzechów w UGC, które prawdopodobnie popełniasz
Edycja: XVII
Dzień: I Love Social Media
Średnia: 5,658
Autentyczność potrafi budować relacje – także w social mediach. Udowadniają to statystyki: 90% milenialsów uważa, że autentyczność marki wpływa na ich decyzje zakupowe. Z kolei 73% gen Z ufa poleceniom zaufanych influencerów tak samo jak rodzinie i znajomym. Jak więc wykorzystywać UGC (user generated content), aby było to skuteczne? Tego dowiesz się z prezentacji Marii Kallagovej! ❤️
16. Kamil Kozieł: Co musisz wiedzieć o skutecznych prezentacjach?
Edycja: VIII
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,683/6
Kamil rozprawia się z popularnymi mitami na temat przygotowywania prezentacji na konferencje branżowe, TED czy spotkania u klienta. Pokazuje też, o czym warto pamiętać oraz przedstawia uniwersalną strukturę, która sprawdzi się w konstruowaniu każdego wystąpienia.
15. Monika Czaplicka: Hejt i trolling – broń się przed negatywami
Edycja: I
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,688/10
Kryzysy w mediach społecznościowych wybuchają w weekendy, ale nie tylko. Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami na profilach marki? W swojej prezentacji Monika pokazuje, jak oddzielić hejt i trolling od konstruktywnej krytyki oraz jak odpowiadać na takie komentarze, by nie narażać wizerunku firmy/organizacji.
14. Kamil Kozieł: Jak decyduje Twój klient?
Edycja: XII
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,689/6
Ekonomia behawioralna to dziedzina nauki, która wyjaśnia, w jaki sposób decydują Twoi klienci – a wiedza ta pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż bez zwiększania budżetu. Brzmi kusząco? 😉 Więcej na temat tego, jak to zrobić, dowiesz się z prezentacji Kamila Kozieła!
13. Wojtek Ławniczak: O podejściu premium w marketingu
Edycja: XVI
Dzień: I Love Marketing
Średnia: 5,69
Premium to nie luksus, to półka wyżej. Wojtek Ławniczak tłumaczy, czym jest podejście premium w marketingu oraz dzieli się czterema praktycznymi działaniami strategicznymi, związanymi z obszarem premium, które mogą pomóc Ci we wzmocnieniu swojej marki i zwiększeniu zysków.
12. Mariya Kallagova: Prosty sposób, jak tworzyć reklamy video, które sprzedają i są oglądane
Edycja: XVI
Dzień: I Love Ads & Analytics
Średnia ocen: 5,711
W czasach, kiedy okres skupionej uwagi użytkowników social mediów stale się zmniejsza, coraz trudniej robić skuteczne reklamy w internecie. Mariya Kallagova dzieli się sprawdzonym frameworkiem, dzięki któremu możesz tworzyć kreacje reklamowe, które będą nie tylko chętnie oglądane, ale także będą sprzedawać! 🔥
11. Kamil Kozieł & Piotr Bucki: O narracji, którą udostępniasz. Dekonstrukcja reklamy Allegro
Edycja: III
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,717
Większość dobrych reklam opartych jest na dobrze napisanych historiach. W swojej prezentacji Kamil Kozieł wraz z Piotrem Buckim zdradzają, jak skutecznie zastosować storytelling przy tworzeniu kreacji marketingowych. Wszystko w oparciu o viralową reklamę Allegro z dziadkiem i nauką języka angielskiego.
10. Tomasz Miler: Historia rebrandingu portfeli manumi.pl
Edycja: VI
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,718/6
Rebranding to zawsze poważne wyzwanie. Jak przekształcić markę, aby na tym zyskać, a nie stracić? Swoim case study podzielił się Tomasz Miler, który opowiedział o rebrandingu marki manumi.pl.
9. Maciej Lewiński: 5 najbardziej strzeżonych sekretów w Google Analytics
Edycja: V
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,72/6
„Świat nie jest gotowy na Polaków”. Takimi słowami Maciej Lewiński przekonywał uczestników konferencji, którzy oglądali jego prezentację, że jest kilka prostych sposobów, aby uzyskać dostęp do dodatkowych informacji w Google Analytics.
8. Tomek Graszewicz: Sztuka konwersacji z AI
Edycja: XV
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,74/6
Umiejętność rozmawiania ze sztuczną inteligencją stanie się nową kompetencją XXI w. Jak robić to skutecznie, aby otrzymywać zadowalające odpowiedzi na wpisane prompty? Tomek Graszewicz w swoim wystąpieniu podzielił się siedmioma sprawdzonymi wskazówkami w zakresie sztuki konwersacji z AI.
7. Łukasz Chwiszczuk: Jak podkręcić sprzedaż w Google Ads?
Edycja: VIII
Dzień: I Love Ads & Analytics
Średnia ocen: 5,744/6
Bardzo konkretna prezentacja Łukasza Chwiszczuka o optymalizacji kampanii w Google Ads. Zobacz, jakie ustawienia niestandardowe warto zastosować oraz na jakie czynniki zwraca uwagę Google.
6. Piotr Bucki: Rzeczywistość nie ma znaczenia. Liczy się tylko percepcja
Edycja: I Love Marketing℠ TOP 20 #ILOVEMKT (XI)
Dzień: Special Edition
Średnia ocen: 5,77/6
Wiedza o tym, jak kontekst wpływa na ocenę wartości produktów i usług, pozwoli Ci projektować decyzje konsumenckie. Jak to działa w praktyce, dowiesz się z prezentacji Piotra Buckiego, który tłumaczy to na przykładach. 😊
5. Maciej Lewiński: 3 płaszczyzny analizy danych
Edycja: VII
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,77/6
Analiza danych w dzisiejszej rzeczywistości jest nie lada wyzwaniem. Informacji, które do nas docierają, jest zwyczajnie za dużo. Maciej Lewiński proponuje posegmentowanie ich na trzy płaszczyzny, które zdecydowanie ułatwią Ci pracę.
4. Jakub Biel: Jak za 1 zł dotrzeć do 1 000 000 klientów? Kampanie niestandardowe, które działają
Edycja: VIII
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocen: 5,779/6
Mały budżet stwarza wielkie możliwości. Gdy masz mniej pieniędzy, musisz mieć więcej dobrych pomysłów. Niestandardowe myślenie w tworzeniu kampanii reklamowych ma większą wartość niż milionowe budżety, a efektywność takich kampanii potrafi mocno zaskoczyć. Zobacz, jak tworzyć treści, które rozejdą się szeroko po internecie. 👇
3. Janina Bąk: Wszystkie błędy, które popełniasz, analizując statystyki w marketingu
Edycja: VI
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocen: 5,791/6
Błędna analiza danych prowadzi do błędnych wniosków. Te z kolei prowadzą do podejmowania błędnych decyzji. Właśnie dlatego dobrze robiona analityka jest tak istotna. Zobacz, na co zwracać szczególną uwagę, sprawdzając osiągi swoich mediów społecznościowych.
2. Wojtek Ławniczak: Bitwa na gary, czyli nikt nie prosił, wszyscy potrzebowali
Edycja: XV
Dzień: I Love Marketing
Średnia ocen: 5,81/6
Podejście jobs to be done jasno, prosto i konkretnie wyjaśnia mechanizm, który stoi za wszystkimi decyzjami konsumenckimi. A ludzie nie kupują produktów albo usług, tylko je zatrudniają do wykonania określonej pracy. Tak, to nie pomyłka – zatrudniają produkt, a kiedy pojawi się lepszy, to zwalniają ten zatrudniony. A jak projektuje się coś, co łatwo zatrudnić i trudno zwolnić? Wojtek tłumaczy to na przykładzie Thermomixa. 😊
1. Janina Bąk: Co mierzyć, by się dowiedzieć? O statystykach przydatnych w influencer marketingu
Edycja: V
Dzień: I Love Social Media
Średnia ocen: 5,815/6
Influencer marketing to skuteczna forma promocji – pod warunkiem, że dobierzemy właściwego twórcę. Kluczowa w tym zakresie będzie analiza zasięgów wybranej osoby. O tym, jak przeprowadzić ją dobrze, opowiada Janina Bąk.
Przypominamy, że wielkimi krokami zbliża się konferencja I ♥ Marketing & Technology, która odbędzie się już 22–24 października 2024 roku oraz organizowane przez nas 33 szkolenia z zakresu marketingu.
Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco, zamów prenumeratę magazynu sprawny.marketing!
GFpVrlPcK