Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
google-alerty

Alerty Google dostępne już w polskiej wersji

Od przeszło tygodnia Alerty Google dostępne są także w języku polskim. Dla wszystkich niezorientowanych w temacie śpieszę wyjaśnić ,iż jest to narzędzie pozwalające użytkownikom zamawiać na swoją skrzynkę pocztową maile z wiadomościami zawierające najnowsze wyniki wyszukiwania na wybrany temat.


W dobie WEB 2.0, kiedy napływ informacji jest tak dynamiczny, że trudno utrzymać nad nim kontrolę musimy dodatkowo wspierać się aplikacji/usługami aby nie „zatonąć” w gąszczu informacji. Jednym z takich narzędzi są Alerty Google, które znajdzie za Nas interesujące strony internetowe, wpisy na blogach, serwisach społecznościowych i dostarczy nam je do skrzynki pocztowej.

Alternatywą do wysyłania maili z informacji na dany temat, jest możliwość wygenerowania ogólnodostępnego kanału rss (rozwiązanie to jest znacznie wygodniejsze od maili zapychających naszą skrzynkę odbiorczą).

Dzięki elastycznym regułom, możemy ograniczać wyniki wysyłane na maila przykładowo tylko do wiadomości prasowych oraz ustawić ich częstotliwość. Alerty możemy wykorzystać m.in. według firmy Google do monitorowanie wydarzenia relacjonowanego w wiadomościach, uzyskiwanie najnowszych informacji na temat wydarzeń, sławnych osób czy też ulubionej drużyny sportowej.

Na chwilę obecną z Alertów Google korzystają miliony osób m.in. firmy aby dowiedzieć się co piszą o nich gazety, blogerzy, recenzenci i klienci.

Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco i trzymać rękę na pulsie skorzystaj z Alertów.

Polska wersja językowa Google Alert dostępna jest pod adresem

www.google.pl/alerts

[źródło:http://googlepolska.blogspot.com/]

sprawnymarketing

Michal Burzynski

Michał Burzyński aktywny jest w branży SEO / SEM od 2007 roku. Jego specjalnościami są: PPC, tworzenie ruchu organicznego, optymalizacja konwersji (CRO) oraz analityka internetowa.



    • Przy dość popularnych tematach ciężko jest sformułować zapytanie aby dostać konkretne wyniki bez pobocznych które nie do końca nas interesują.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *