Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
socialsitelinks

Społecznościowe linki witryn w Google

Google wprowadza do wyników wyszukiwania coraz więcej dodatków społecznościowych. Jednym z nich są tzw. społecznościowe linki witryn (social sitelinks) wyświetlane m.in. przy wynikach z Twittera.


Wprowadzając tę nowość przyjęto założenie, że szukając serwisów takich jak Twitter, YouTube czy też MySpace, chcemy trafiać na profile i „ćwierknięcia” naszych znajomych. Dzięki temu po wyszukaniu nazw takich jak „twitter”, „youtube” albo „myspace” powinniśmy zobaczyć zdjęcie, imię i nazwisko oraz nick znajomego wraz z linkiem do jego profilu lub wpisu.

W przypadku braku wyników pokazanych powyżej najlepiej będzie stworzyć profil Google i dodać w nim linki do swoich profilów w serwisach społecznościowych. Pozwoli to na utworzenie tzw. social circle, na którym opiera się technologia społecznościowych linków witryn.

Źródło informacji: This week in search 12/3/10

sprawnymarketing

Powyższy tekst zawiera prywatne poglądy Autora. Niekoniecznie muszą odzwierciedlać one poglądy Redakcji.

Marta Gryszko

Związana z branżą SEO od 2005 r. Autorka SEO bloga, współtwórca narzędzi SeoStation.pl i Brandle.pl (Wake App Sp. z o.o.). Autorka kursu SEO na poziomie podstawowym, na poziomie średniozaawansowanych i szkolenia z audytów.



    • Cześć!

      Napisaliście " przypadku braku wyników pokazanych powyżej najlepiej będzie stworzyć profil Google i dodać w nim linki do swoich profilów w serwisach społecznościowych"

      Gdzie można to zrobić ?

    • Wszystko super tylko pracodawcy blokują serwisy/portale społecznościowe bo spada im wydajność takiego pracownika. J atez unikam FB jak ognia, również twittera… niestety są to serwisy, które bardzo słabo lub wręcz zerowo, chronią prywatność.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *