Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

mailmyday_2

M@il My Day II – poznaj sekrety email marketingu

Konferencja M@il My Day po pierwszej, niezwykle udanej krakowskiej edycji tym razem zawita do Warszawy. Unikalna wiedza z zakresu email marketingu, praktycy od lat zajmujący się marketingiem internetowym oraz warsztaty w trzech grupach – to wszystko już 20 i 21 maja. Łoziński, Lewiński, Cortez czy Ogonowski to tylko wybrane nazwiska z agendy konferencji.

Decydując o programie M@il My Day II stawialiśmy szczególny nacisk na różnorodność prelegentów i tematyki, opartej na praktycznych case studies. To dzięki Jackowi Kotarbińskiemu na M@il My Day II dowiedzieć się będzie można jak marka Old Spice wykorzystała transmedia branding, Paweł Tkaczyk przekaże gościom garść zasad skutecznego storytellingu, a Monika Mikowska przybliży temat smartfonizacji naszego społeczeństwa. M@il My Day II to pozycja obowiązkowa dla osób tworzących współczesny marketing internetowy – mówi Paweł Sala, pomysłodawca konferencji i Dyrektor Zarządzający FreshMail.

Pierwszy dzień to interdyscyplinarne prezentacje dające praktyczny obraz marketingu internetowego. Nie zabraknie praktycznych case studies – Paweł Sala w prezentacji „Siła nawyku w email marketingu” podpowie jak rozpoznać i wykorzystać zwyczaje swoich odbiorców do zwiększenia konwersji z komunikacji email marketingowej, a Maciej Lewiński przekaże gościom sztuczki związane z wykorzystaniem Google Analytics przy kampaniach email marketingowych.

Drugiego dnia M@il My Day II odbędą się praktyczne warsztaty z zakresu email marketingu, w trzech różnych wariantach. Filip Kłodawski podczas swojej sesji skupi się na podstawowych aspektach takich jak zarządzanie bazą danych, budowaniem atrakcyjnych treści i szablonów czy kompletnych kampanii emailowych. W warsztacie dla zaawansowanych, który poprowadzi Paweł Sala szczególną uwagę zwracają niestandardowe metody budowania baz danych, lead nurturing i wykorzystanie języka perswazji. Uzupełnieniem jest warsztat dedykowana developerom. Łukasz Stasiak podzieli się zaawansowaną wiedzą developerską: od użycia gradientów, przez gify, kończąc na tworzeniu emaili responsywnych. M@il My Day II to wyjątkowa okazja na spotkanie praktyków email marketingu i marketingu internetowego. Szczegóły konferencji znajdują się na stronie www.mailmyday.pl. Ilość miejsc ograniczona.

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Jadwiga Połaska

      Z pewnością dwa dni szkolenia nie wyczerpie tematu wszystkich sekretów e mailingu, ponieważ to temat rzeka. Pozdrawiam.

    • Tomasz

      Zgadzam się w 100%, że w dzisiejszych czasach liczy się tylko email marketing. Zbudowanie odpowiedniej wiedzy to połowa sukcesu, najlepiej jak tą wiedzę powiąże się jeszcze z działaniami SEO a efekty będę zdecydowanie lepsze niż komuś by się wydawało. Dla zielonych polecam: http://kurs-pozycjonowania-stron.pl/

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *