Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
links

AdWords sitelinks: linki witryny dostępne dla każdego

Pod koniec zeszłego roku w listopadzie, w sieci reklamowej AdWords pojawiła się możliwość umieszczania linków witryny (Ad Sitelinks) w kampaniach reklamowych.Ad Sitelinks to nic innego jak rozszerzenie reklamy tekstowej Adwords o dodatkowe linki do podstron strony docelowej. Dotychczas z opcji dodatkowych linków mogły korzystać tylko te reklamy, które wyświetlane były na unikalne dla firmy frazy np. marka oraz osiągnęły wysoki wynik jakości (Adrank – WJ x max. CPC).

W związku z dużą popularnością tej formy reklamy oraz średnio o pond 30% większą klikalność, od wczoraj Google wprowadziło możliwość umieszczania Ad Sitelinks w bardziej ogólnych oraz niemarkowych kampaniach.

Od teraz klienci AdWordsów będą mogli skorzystać z dodatkowych linków w dowolnej kampanii reklamowej. Podczas podawania frazy, Google automatycznie określi czy reklama spełnia wymogi i może wyświetlać linki witryny.

Rozszerzenie „Linki witryny” znajduje się w zakładce „Ustawienia kampanii” -> sekcja „Wyświetl dodatkowe linki do mojej witryny” pod nagłówkiem ,,Rozszerzenia reklam”.

Więcej informacji jak umieścić w kampanii dodatkowe linki:
http://adwords.google.com/support/aw/bin/answer.py?hl=pl&answer=164778

[źródło:http://adwords.blogspot.com/]

sprawnymarketing

Michal Burzynski

Michał Burzyński aktywny jest w branży SEO / SEM od 2007 roku. Jego specjalnościami są: PPC, tworzenie ruchu organicznego, optymalizacja konwersji (CRO) oraz analityka internetowa.



    • Dobra wiadomość na początek dnia :-) Akurat wczoraj narzekałam na to, że mimo prowadzenia kampanii na brandingowe frazy, nie doczekałam się włączenia tej opcji.

    • :) Dzięki wielkie za info. Linki dodane, zobaczymy czy te 30% to prawda:).

    • Rafał Sikora

      Witam
      Widzę, że „nius” jest stary ale mimo to nie widzę żeby był jakoś bardziej stosowany (codzienne szukanie różności), chyba że mało osób mimo wszystko o tym wie.
      Mnie interesuje jednak to ile linków może być max pokazywane i w jakich warunkach.

      Dostałem info w koncie adwords, że mogę włączyć 10 linków. Do tej pory w takiej formie (sidelinks) moja reklama pokazuje się od ponad pół roku ale tylko pokazując 3 linki w formie „okruszków” lub ewentualnie 4 linków na zasadzie sidelinks (organic), rzadko się zdarza 5 linków nie mówiąc o większej ilości. W 99% moja reklama jest na 1 miejscu i WSZYSTKIE słowa kluczowe w grupie mają WJ 10 od ponad 3 miesięcy.
      Więc jakie to warunki musi spełniać do lepszego wyświetlenia?

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *