Analiza ruchu mobilnego na sterydach

Legendarny „rok mobile’a” już dawno mamy za sobą. Doskonale wiemy, że jeśli chcemy odnieść sukces w sieci, to właśnie ten segment ruchu powinien znaleźć się na naszym celowniku. Niezmiennie przypominają nam o tym branżowe badania, czy chociażby ostatnie działania Google’a.

Więcej

6 kosztownych błędów w Adwords, których możesz uniknąć

  Kampanie reklamowe Adwords mogą dać duże zyski dzięki pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych ofertą na stronie. Jednak źle skonfigurowane kampanie mogą szybko zużyć budżet nie dając spodziewanych efektów. Oto 6 najczęściej popełnianych błędów w Adwords wraz

Więcej

Dlaczego warto zainwestować w AdWords Mobile? – 4 powody

Poniższy tekst zdobył I nagrodę w V edycji Programu Stypendialnego MaxROY.com dla studentów. Autorowi serdecznie gratulujemy, a wszystkich studentów serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w szóstej edycji programu. Smartfony sprzedają się bardzo dobrze i pomimo częściowego nasycenia rynku,

Więcej

10 funkcji w Google Analytics, których nie znasz

Google Analytics jest obecnie bez wątpienia jednym z najpotężniejszych dostępnych narzędzi analitycznych. Posiada wiele funkcji, które pomagają w pomiarze sprzedaży i konwersji. Na tym jednak się nie kończy. Google Analytics pomaga zrozumieć, jak użytkownicy zachowują

Więcej

Google Tag Manager – jak z niego korzystać?

Całkiem niedawno ktoś mi powiedział, że natknął się na Google Tag Managera i nie miał pojęcia, jak on działa i do czego jest potrzebny. Uwierzcie lub nie, to narzędzie istnieje od 2005 roku, jest darmowe,

Więcej

4 kroki, dzięki którym zwiększysz sprzedaż na swojej stronie

Każdy chciałby poznać ,,złote zasady”, dzięki którym zwiększy dochody ze swojej strony internetowej. Niestety, nie ma listy reguł, które byłyby skuteczne w przypadku każdego sklepu – nikt nie zagwarantuje, że w pomarańczowy przycisk Call-To-Action kliknie

Więcej

5 błędów najczęściej popełnianych w Google Analytics

Błędy w branży marketingu internetowego są często bardzo kosztowne. Nie zawsze potrafimy podjąć dobre decyzje co do źródeł pozyskiwania ruchu i co do tego czy słusznie wyznaczamy kierunek zmian na naszej stronie internetowej. Dlatego do jednych z podstawowych błędów możemy

Więcej

10 najpopularniejszych artykułów 2014

Śledzisz na bieżąco nasz serwis? Zastanawiasz się, czy nie umknął Ci w tym roku jakiś ważny tekst, z którym na pewno warto by było się zapoznać? Sprawdź, jakie artykułu ze Sprawnego Marketingu zdobyły największą popularność

Więcej

Lepsze raportowanie map witryn w Google Webmaster Tools

Od kilku dni Google Webmaster Tools (Narzędzia dla Webmasterów) znacznie bardziej szczegółowo informują o zgłoszonych przez administratora mapach witryn i skutkach ich zgłoszenia takich jak liczba zaindeksowanych podstron. Nowa postać zakładki “Mapy witryn” to m.in.

Więcej