6 kosztownych błędów w Adwords, których możesz uniknąć

  Kampanie reklamowe Adwords mogą dać duże zyski dzięki pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych ofertą na stronie. Jednak źle skonfigurowane kampanie mogą szybko zużyć budżet nie dając spodziewanych efektów. Oto 6 najczęściej popełnianych błędów w Adwords wraz

Więcej

Dlaczego warto zainwestować w AdWords Mobile? – 4 powody

Poniższy tekst zdobył I nagrodę w V edycji Programu Stypendialnego MaxROY.com dla studentów. Autorowi serdecznie gratulujemy, a wszystkich studentów serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w szóstej edycji programu. Smartfony sprzedają się bardzo dobrze i pomimo częściowego nasycenia rynku,

Więcej

10 funkcji w Google Analytics, których nie znasz

Google Analytics jest obecnie bez wątpienia jednym z najpotężniejszych dostępnych narzędzi analitycznych. Posiada wiele funkcji, które pomagają w pomiarze sprzedaży i konwersji. Na tym jednak się nie kończy. Google Analytics pomaga zrozumieć, jak użytkownicy zachowują

Więcej

Google Tag Manager – jak z niego korzystać?

Całkiem niedawno ktoś mi powiedział, że natknął się na Google Tag Managera i nie miał pojęcia, jak on działa i do czego jest potrzebny. Uwierzcie lub nie, to narzędzie istnieje od 2005 roku, jest darmowe,

Więcej