Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

1-google-analytics-seo-reports

Google Analytics: w końcu integracja danych z Webmaster Tools

Na zakończonej wczoraj konferencji SMX Advanced Google ogłosił wreszcie długo oczekiwane pogłębienie integracji danych z Webmaster Tools i Analytics. Ściślej rzecz biorąc, dane prezentowane dzisiaj w Webmaster Toolsach będą dostępne dodatkowo także z poziomu Google Analytics. Zmiana została na razie tylko ogłoszona, nie jest na razie widoczna, ale ma zostać wdrożona jeszcze w czerwcu.

W zakładce „Traffic sources” („Źródła odwiedzin”) pojawi się nowa sekcja: „Search Engine Optimization”. Ta z kolei będzie składać się z sekcji „Summary” („Podsumowanie”), „Queries” („Zapytania”) i „Landing Pages” („Strony docelowe”) (tłumaczenia nazw sekcji od Redakcji). Oto zrzut ekranowy:

1 google-analytics-seo-reports

Google udostępnił też zrzuty kolejnych raportów:

Jeśli chcesz zobaczyć dane z GWT na twoim koncie Analytics wcześniej, niż inni, możesz zapisać się do programu pilotażowego (chociaż Google nie gwarantuje każdemu zgłaszającemu się udziału w programie).

[Na podstawie: Google Analytics To Add Search Query Data From Webmaster Tools]

sprawnymarketing

Maciej Janas

Od 2004 w poznańskich agencjach interaktywnych (UX, copy), od lutego 2010 do grudnia 2012 redaktor serwisu SprawnyMarketing.pl. Lubi tropić i opisywać trendy w biznesie internetowym, interesuje się interakcjami technologii z człowiekiem i społeczeństwem oraz współczesną polszczyzną. Google+


  • Łukasz Tchurz

    widzę że google wprowadza duuuuże zmiany w piorunującym tempie

  • Maciej Janas

    Jak co roku spinają się na SMX Advanced. Nie chcą musieć znów przyznawać, że „Bing has done better job” (jak Schmidt 2 tygodnie temu na D9 mówił o bezpośrednich odpowiedziach).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *