Sara Sobania

10 najlepszych reklam na Super Bowl według Sprawnego Marketingu

Finał Super Bowl to największe wydarzenie w amerykańskiej telewizji – gromadzi miliony telewidzów, nie tylko ze względu na fakt, że jest to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie sportu w roku, ale także dlatego, że z tej okazji wielkie firmy przygotowują znakomite reklamy. Podczas przerw w meczu można było zobaczyć najbardziej oryginalne i zapadające w pamięć spoty największych marek na świecie. Które z nich wzbudziły nasze największe zainteresowanie? Oto lista TOP 10 Sprawnego Marketingu!

1. Google

Loretta

Historia starszego pana, który za pomocą Asystenta Google stara się zapamiętać rzeczy i wspomnienia związane ze zmarłą żoną- Lorettą. Google wie jak tworzyć proste historie miłosne, które doprowadzając nas do łez, utwierdzają w użyteczności swoich nowych rozwiązań.

https://youtu.be/6xSxXiHwMrg

2. Amazon

Before Alexa

Ellen DeGeneres (znana z The Ellen Show) wraz z Portią de Rossi zabierają nas do czasów, w których nie było Alexy, aktywowanej głosem asystentki wyprodukowanej przez Amazon. Odbywamy tym samym podróż – od wiktoriańskiej Anglii, czasów elżbietańskich i średniowiecza aż po erę Nixona.

https://www.youtube.com/watch?v=RF9t2rFmTVE

3. Verizon

The Amazing Things 5G Won’t Do

W tym roku z pewnością sporo usłyszycie o tym co zrobi 5G. Ale jak twierdzi Verizon – technologia na pewno nie zastąpi odwagi oraz pracy osób poświęcających swoje życie dla innych, jedynie pomoże im tę pracy wykonać.

https://www.youtube.com/watch?v=RhgJFsjBoN0

4. Bud Light

Inside Post’s Brain

To, że Post Malone ponownie współpracuje z marką Bud Light w kolejnej kampanii reklamowej to nic nowego, ale może Was zaskoczyć, jak wygląda wnętrze jego mózgu.

https://www.youtube.com/watch?v=wsnnU3fJTWg&has_verified=1

5. Audi

Let It Go

Aktorka znana z „Gry o tron”  wykonuje przebój z „Krainy lodu”, popularnej kreskówki Disneya. Audi planuje do 2050 roku stać się firmą całkowicie neutralną pod względem emisji CO2 i zwraca uwagę na problem zanieczyszczenia środowiska w reklamie.

https://www.youtube.com/watch?v=WvEAklsAAts

6. Mountain Dew

As Good As The Original

Mountain Dew przekonuje, że nowy napój bez cukru jest tak samo dobry jak oryginalny, porównując go do własnego remake’u  sceny z dobrze wszystkim znanego – „Lśnienia”.

7. Microsoft

Be The One

Historia Katie Sowers, która jest pierwszą kobietą zasiadającą na ławce trenerskiej podczas finału Super Bowl oraz jedyną otwarcie homoseksualną trenerką w lidze NFL

https://www.youtube.com/watch?v=_xPn4DXIj5w

8. SodaStream

Water On Mars

Oprócz zabawnej historii o odkryciu wody na Marsie i przypadkowym jej wypiciu, za reklamą kryje się też ważne przesłanie. SodaStream szacuje, że do 2025 r. firma wyeliminuje 67 miliardów butelek jednorazowego użytku na tej planecie, „więc nie będziemy musieli szukać nowej” –  twierdzą producenci. 

https://www.youtube.com/watch?v=NUxDxLu21UQ

9. Mr. Peanut

Road Trip

Tydzień temu opłakiwaliśmy śmierć 104-letniej maskotki firmy Planters, która została uśmiercona w tragicznym wypadku drogowym. Oczywiście pojawiły się natychmiast spekulacje, że nagły zwrot akcji będzie miał swoją kontynuację…

podczas wielkiego finału Super Bowl 2020 i nie myliliśmy się! Fani masła orzechowego mogą spać spokojnie.

https://www.youtube.com/watch?v=lyUsWhuWD34

10. Facebook

Ready to Rock?

I oto jest, pierwsza reklama Facebook’a wyemitowana podczas reklamy na Super Bowl! Sami chętnie korzystamy z grup na tym  portalu społecznościowym… i jak widać mamy dosyć nudne zainteresowania:D

https://www.youtube.com/watch?v=B0uYOOTz6kk

czytaj także

107 polskich ekspertów o marketingu w dobie koronawirusa

Sara Sobania

O autorze

Sara Sobania

zobacz więcej artykułów >>

Zostaw komentarz

  1. Redakcja

    Przypominamy, że wielkimi krokami zbliża się konferencja I ♥ Marketing & Technology, która odbędzie się już 22–24 października 2024 roku oraz organizowane przez nas 33 szkolenia z zakresu marketingu.

    Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco, zamów prenumeratę magazynu sprawny.marketing!

     

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wpisz imię
Napisz komentarz