Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

560x315-Top-10

10 najpopularniejszych artykułów I półrocze 2015

Śledzisz na bieżąco nasz serwis? Zastanawiasz się, czy nie umknął Ci w tym półroczu jakiś ważny tekst, z którym na pewno warto by było się zapoznać? Sprawdź, jakie artykuły ze Sprawnego Marketingu zdobyły największą popularność wśród naszych czytelników w I półroczu 2015!

10: 10 rodzajów postów w social media, które w szaleńczym tempie opanują Internet

10 posty social media

Autor: Anna Guerrero

Chcesz podwoić zaangażowanie fanów i sprawić, aby jak szaleni udostępniali twoje treści? Wielu małym firmom i markom umieszczanie dużej ilości grafik w mediach społecznościowych dało ogromną siłę przebicia.
Jeśli nie jesteś grafikiem lub artystą, nie panikuj. Przeprowadzę Cię przez 10 typów treści wizualnych o dużej sile oddziaływania, które można łatwo stworzyć i które zaangażują Twoich fanów.

czytaj całość >>

9: Snapchat w Marketingu Online

09 snapchat skuteczne narzedzie marketingowe

 Autor: Eric Sornoso

Wielu marketerów uważa, że używanie wymyślnego serwisu społecznościowego, jakim jest Snapchat, nie ma sensu z marketingowego punktu widzenia. Jest to założenie błędne. W rzeczywistości Snapchat jest bardzo użytecznym kanałem dla marketingu online, bowiem kluczem do sukcesu jest zamieszczanie reklam w mediach społecznościowych bez rażącego naprzykrzania się odbiorcom..

czytaj całość >>

 8: Czcionki, kolory i szablony w najczęściej udostępnianych grafikach

czcionki_kolory_szablony

 Autor: James Johnson

Jeśli szukasz pomysłu na nadanie rozpędu Twojej strategii w mediach społecznościowych, prawdopodobnie wiesz już dużo o korzyściach płynących z używania obrazów.
A ile wiesz tak naprawdę o tworzeniu grafik, które są najchętniej udostępniane?

Czytaj całość >>

7: W co warto inwestować w 2015 roku? 5 trendów w e-marketingu, na które warto zwrócić szczególną uwagę

5 istotnych trendów

 Autor: Katarzyna Granops

Pod koniec 2014 zapytaliśmy 21 ekspertów branżowych, jakie trendy według nich będą szczególnie istotne w roku 2015. Teraz, na początku 2 kwartału roku, ponownie przyglądamy się wypowiedziom naszych ekspertów i zastanawiamy się, na jakie trendy w najbliższym czasie warto zwrócić szczególną uwagę. Wskazujemy 5 naszym zdaniem szczególnie istotnych.

czytaj całość >>

 6: 8 sposobów na sprawdzenie, jakie tematy zainteresują czytelników Twojego bloga

tematy blog

 Autor: Katarzyna Granops

Żeby zdobyć wielu czytelników, musimy publikować naprawdę interesujące i wartościowe treści. Skąd jednak mamy mieć pewność, czy dany tekst naprawdę zainteresuje fanów naszego bloga? Istnieje na rynkukilka narzędzi, które pomogą nam sprawdzić, jak duży potencjał mają planowane przez nas tematy na bloga, dzięki nim możemy też analizować, jakie teksty z bloga i ze stron naszej konkurencji zdobyły szczególną popularność.

czytaj całość >>

5: 5 błędów najczęściej popełnianych w Google Analytics

bledy_analytics

 Autor: Maciej Lewiński

Błędy w branży marketingu internetowego są często bardzo kosztowne. Przeprowadziłem już przeszło kilkaset audytów Google Analytics i prawie każde z weryfikowanych przeze mnie kont miało co najmniej jeden lub dwa problemy z prawidłowym zbieraniem danych. Zdecydowałem się zebrać listę pięciu najczęściej popełnianych błędów w Google Analytics, przed którymi chcę Was i Wasz budżet przestrzec.

czytaj całość >>

4: 10 skutecznych metod budowania wizerunku firmy w Internecie

firma w internecie

 Autor: Mariusz Łodyga

Dziwię się, jak często właściciele firm zapominają o tym, że w ogóle mają stronę internetową. A już szczególnie dziwi mnie fakt, że nie traktują jej jako narzędzia do budowania wizerunku firmy i generowania leadów oraz sprzedaży. Często strona nie prezentuje w odpowiedni sposób tego, czym zajmuje się dana firma.
Jeśli zależy Ci na tym, by nikt nie miał wątpliwości, jaką jesteś firmą lub jakie oferujesz możliwości, warto wziąć pod uwagę te oto dziesięć porad.

czytaj całość >>

3: 7 powodów: ,,Instagram będzie najpotężniejszą platformą social!”

Instagram3

 Autor: Cezary Lech

Analityk Scott Galloway w artykule na LinkedIn Pulse Winners and Losers in a Digital Age” przygotował zestawienie danych przedstawiajace Instagrama na tle innych platform społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ i Tumblr…
Zobaczcie 7 grafik, w których znajdziecie 7 faktów wyraźnie wskazujących to, przed którą platformą social media są najlepsze perspektywy wzrostu.

czytaj całość >>

2: LinkedIn – 13 rzeczy, o których nie miałeś pojęcia, dodając tylko swoje internetowe CV

LinkedIn

 Autor: Katarzyna Młynarczyk

CV w Internecie. Rejestrujemy się na LinkedIn, wpisujemy dane, a następnie, kiedy mamy chwilę czasu i zmieniamy pracę, wracamy, aby je uaktualnić. W międzyczasie zapominamy, że LinkedIn to serwis społecznościowy, że kiedy jesteśmy zalogowani, możemy sprawdzić aktualności w “newsfeedzie”, możemy się nimi dzielić, a nawet pisać artykuły w Linkedin Pulse.

Czytaj całość >>

1: Instagram Marketing – 11 porad jak zdobywać więcej followersów i like’ów? + 14 Tips & Tricks

ilustracja social

 Autor: Cezary Lech

Nastolatki coraz częściej rezygnują z Facebooka i przenoszą swoją aktywność w inne miejsca sieci oraz do aplikacji mobilnych. Wśród wymienianych kierunków migracji wskazuje się takie aplikacje jak: Whats App (kupione ostatnio przez Facebooka za 19 miliardów dolarów!), SnapChat, Vine i w dużej mierze właśnie Instagram…

czytaj całość >>

 

Promocja lato 2015 szkolenia emarketingowe


 Share sprawnymarketing

Katarzyna Granops-Szkoda

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl , prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Quiosque, Urzędów Miast, TelePizza czy Virtualo).


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Niektóre z linków nie działają, a jest duża chęć powrotu do ich lektury. Możemy liczyć na aktualizację treści? :)

      • Katarzyna Granops

        Jakiś chochlik spłatał figla, już wszystko powinno być ok :)

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *