Rozwijanie kreatywności

Filozofia „Brain jumping”, czyli teoria i praktyka kreatywnego myślenia

Prowadzący:
Tomek Graszewicz

Cena od

1770 PLN

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Czym jest „Brain jumping”?

Szkolenie „Brain jumping” jest efektem prawie 20 lat mojej pracy z procesem twórczym. Kreatywnością pasjonuję się zarówno od strony naukowej, jak i praktycznej (prowadząc na co dzień dwie agencje kreatywne). Dzięki temu poznasz nie tylko techniki, ale i podstawy teoretyczne, które stoją za poszczególnymi rozwiązaniami. Pozwoli Ci to lepiej zrozumieć wszystkie zagadnienia i szybciej stosować narzędzia w praktyce.

Od 10 lat prowadzę również zajęcia z kreatywności, które wciąż udoskonalam. Program szkolenia stanowi zbiór moich najlepszych praktyk i ćwiczeń.

 

Ale dlaczego warto rozwijać swoją kreatywność?

  • W większości światowych rankingów kreatywność jest najbardziej pożądaną umiejętnością na rynku pracy na świecie.
  • W świecie automatyzacji i rozwijania się sztucznej inteligencji umiejętność kreatywnego myślenia będzie jedną z najbardziej niezastąpionych i pożądanych cech wśród pracowników.
  • Zwiększenie kreatywnego myślenia pomoże Ci we wszystkich obszarach życia.
  • Kreatywność pomaga Ci widzieć rzeczy inaczej i lepiej radzić sobie ze zmieniającym się otoczeniem.
  • I pamiętaj, czasem jeden dobry pomysł może odmienić Twoje życie. 😀

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Rozwijanie kreatywności?

Poznasz najskuteczniejsze praktyczne narzędzia, przydatne w procesie twórczego myślenia oraz dowiesz się, kiedy i jak je stosować.

Nauczysz się, jak stymulować kreatywne myślenie, generować więcej pomysłów, robić to szybciej i efektywniej.

Zrozumiesz, jak selekcjonować i wybierać pomysły i rozwijać te z największym potencjałem.

Poznasz techniki skuteczne zarówno w pracy grupowej, jak i indywidualnej.


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Kurs jest skierowany zarówno do osób z doświadczeniem w działach marketingu i agencjach reklamowych, które chciałyby pogłębić swoją wiedzę w tym obszarze, jak i osób bez doświadczenia z pracą twórczą.

  • Good news! 🙂 Możesz również nie mieć absolutnie żadnego doświadczenia w obszarze szeroko rozumianej komunikacji marketingowej. Najważniejsza jest chęć pogłębienia wiedzy z zakresu rozwijania kreatywności, bo ćwiczymy na zadaniach pokazujących uniwersalne reguły, które możesz przenieść na dowolną sferę pracy czy życia.

Program szkolenia
Rozwijanie kreatywności – dzień 1.

    • Cel szkolenia: Zdobycie umiejętności rozwijania kreatywności indywidualnej oraz zespołowej.
    • Zakres szkolenia: Wiedza zarówno praktyczna jak i teoretyczna, która pozwala lepiej zrozumieć ćwiczenia i omawiane case’y.
    • Wykorzystywane narzędzia: Szkolenie odbywa się on-line w formie prezentacji oraz ćwiczeń, do części ćwiczeń (zwłaszcza w pierwszym dniu) będziemy wykorzystywać komputery – uczestnicy są proszeni o korzystanie tego dnia z laptopów (jeśli to możliwe).
    • Prowadzący: Tomek Graszewicz

    10:00 - 11:30 Zrozumieć kreatywność cz. 1

    • Czym jest kreatywność?
    • Jak stworzyć kreatywną postawę?
    • Poznaj neurofitness!

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:00 Zrozumieć kreatywność cz. 2 i przygotowanie do tworzenia

    • Jak wygląda proces kreatywny?
    • Rola lidera
    • Rola wiedzy

    13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 - 15:30 Przygotowywania do tworzenia

    • Poszukiwanie insightów oraz persony
    • Wpływ motywacji
    • Kreatywność w zespole
    • Mind mapy, czyli podstawowe narzędzie w procesie twórczym

    15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

    15:45 - 17:00 Etap tworzenia – cz.1

    • Technika sześciu kapeluszy
    • Krótka pokazowa burza mózgów podsumowująca wiedzę z pierwszego dnia

Rozwijanie kreatywności – dzień 2.

    10:00 - 11:30 Etap tworzenia – cz. 2

    • Kilkanaście technik kreatywnych, które pomogą rozwinąć Ci Twój proces twórczy

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 - 13:00 Etap tworzenia – cz.3 oraz idealna burza mózgów – cz.1

    • Dalszy ciąg technik
    • Jak się efektywnie komunikować w procesie kreatywnym?
    • Rola humoru
    • Jak kreatywnie tworzyć przez lata?
    • Zapisywanie pomysłów
    • Briefing i początek prawdziwej burzy mózgów ze wszystkimi uczestnikami warsztatu

    13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 - 15:30 Idealna burza mózgów – cz.2

    • Na tym etapie szkolenia odbędzie się 1,5-godzinny pokaz procesu podczas prawdziwej burzy mózgów ze wszystkimi uczestnikami warsztatu
    • Podczas burzy będziemy nawiązywać do większości omawianych technik i zasad

    15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

    15:45 - 17:00 Etap oceny i doskonalenia pomysłów

    • Jak wybierać i oceniać pomysł kreatywny?
    • Technika „PoPex”
    • Jak sprzedać pomysł?

Szkolenie prowadzi:

trener

Tomek Graszewicz

Od 2001 roku związany zawodowo z branżą marketingową. Na co dzień prowadzi agencję kreatywną Up i employer brandingową Job’n’Joy. Ma wieloletnią praktykę w stosowaniu technik kreatywnych, którymi pasjonuje się również naukowo. Od ponad 10 lat wykładowca i szkoleniowiec z rozwijania kreatywności m.in. na warszawskim Uniwersytecie SWPS. Zdobywca wielu nagród i wyróżnień w takich konkursach, jak: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, a nawet Złotego Medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich. Autor unikatowej mapy prawie 170 kanałów komunikacji dla branży marketingowej.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy.

Premium to platforma pełna eksperckiej wiedzy oraz aktualnych informacji z marketingowego świata.

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe takich firm jak Brand24, brief4U.com, REDLINK, NapoleonCat, Sotrender oraz wiele innych

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555