HR_2024. Trendy i narzędzia

Prowadząca:
Katarzyna Andrzejczyk-Briks
Katarzyna Rząsa
Sylwia Hull-Wosiek

Cena od

970 PLN

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

732 083 545

To szkolenie inne niż wszystkie

To zaproszenie do dyskusji o przyszłości działów People, w której zadawane pytania, ćwiczenia i zaprezentowane przykłady mają prowokować i zmieniać sposób myślenia. Zapraszamy Was więc do poznania różnych kontekstów i punktów widzenia. Różnych narzędzi, opinii i trendów. Niektóre z nich sprawią, że krzykniecie „Eureka! Mamy to!”. Inne być może wprowadzą niepokój i dyskomfort, jeszcze inne wywołają stan totalnej ekscytacji! Wszystkie one sprawią natomiast, że w natłoku codziennych zadań i obowiązków, znajdziecie chwilę na refleksję, zastanowicie się co zmienić lub robić inaczej. Odpowiedzmy sobie na pytanie – jak na podstawie trendów zakwestionować status quo i zaprojektować takie aktywności, by dział People stały się jeszcze mocniejszym ogniwem wspierającym strategie firm w organizacjach.

To szkolenie jest właśnie dla Ciebie jeśli:

  • pragniesz, aby dział People był merytorycznym partnerem w tworzeniu strategii
    przedsiębiorstwa, a nie był zapraszany tylko do jej egzekucji
  • pracujesz w dziale HR, People and Culture, odpowiadasz za rozwój i dobrostan
    pracowników_ek
  • kwestionujesz status quo bo zagadnienia tzw. HR to dla Ciebie nieustanny rozwój,
    praca ze zmianą, poszukiwanie nowych dróg
  • interesują Cię trendy dotyczące potrzeb rozwojowych, kompetencji przyszłości, roli
    HR obecnie i w przyszłości
  • jesteś spragniony_na praktycznych narzędzi, które pomogą Ci sprawnie wychodzić naprzeciw nowym wyzwaniom w Twojej pracy zawodowej

Praktyczniej się nie da, czyli co zyskasz:

Pigułki wiedzy o tym czym są trendy, mega trendy i sygnały oraz gdzie ich szukać, a przede wszystkim jak z nimi pracować

Narzędzia i taktyki do wdrożenia od zaraz w Twojej organizacji bez względu na jej wielkość

Konkretne rozwiązania, które od jutra pomogą ci wzmocnić swoją rolę w organizacji

Podczas szkolenia współtworzenie publikacji, której będziemy współautorami i współautorkami.


Jeśli zadajesz sobie następujące pytania:

  • Czy HR będzie istniał w przyszłości?

  • Czy jako działy HR i People and Culture jesteśmy gotowi na dostosowanie się do wciąż
    zmieniającej się rzeczywistości?

  • Jak praktycznie wykorzystać wiedzę o trendach i sygnałach zmian, aby tworzyć dające
    ludziom poczucie sensu i frajdę miejsca pracy?

  • Dlaczego warto współtworzyć miejsca pracy z osobami pracującymi w naszych
    organizacjach?

  • Co zmienia w pracy HR pojawienie się AI?

  • I jesteś ciekawy_a odpowiedzi, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie!

    Na pewno czytasz Raporty Trendów i trendbooki na kolejny rok, bo w końcu wszyscy uwielbiają trendy. Ale czy wykorzystujesz wiedzę o trendach i sygnałach zmian w praktyce? Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak pracować z trendami i sygnałami zmian na co dzień i nie zwariować – zapraszamy do udziału w naszym szkoleniu! Będzie praktycznie, narzędziowo i konkretnie!

Program szkolenia
HR_2024. Trendy i narzędzia

    10:00 - 10:30 Wprowadzenie do szkolenia

    Co mówią liczby? Co myśleć na temat statystyk i wyników badań?
    Podsumowanie tego, z czym się mierzy współczesny dział HR/ People.
    Jakie są nasze aktualne potrzeby i wyzwania?

    10:30 - 11:30 Trendy i Sygnały zmian

    Pigułka teorii:
    Czy jest myślenie o różnych przyszłościach (futures thinking) i dlaczego warto wykorzystać
    je w obszarze HR?
    Jak możemy skanować i analizować trendy oraz sygnały zmian.
    Gdzie szukać informacji o trendach?
    Jak namierzać sygnały zmian?
    Jakie kompetencje rozwija obserwacja i analiza trendów?

    11:30 - 12:15 Jak zmienia się rola i wyzwania stające przed HR i L&D?

    Najważniejsze trendy i sygnały zmian w obszarze HR i L&D Trzy perspektywy: ja, pracownicy, osoby liderskie – część I

    – Safety first. Punkt wyjścia – JA jako człowiek
    – Jak te zmiany wpływają na pracowniczki i pracowników?
    – Ja jako pracownik/pracowniczka – co motywuje i blokuje osoby pracujące w naszych organizacjach?
    – Jak HR i L&D mogą wspierać ludzi w organizacjach?
    – Jak te zmiany wpływają na pracę liderów?
    – Ja jako lider_ka, czyli oczekiwania i wyzwania liderów
    – Jak wspierać liderów/liderki w czasach licznych zmian?

    12:15 - 12:30 Przerwa kawowa

    12:30 - 14:00 Jak zmienia się rola i wyzwania stające przed HR i L&D?

    Najważniejsze trendy i sygnały zmian w obszarze HR i L&D. Trzy perspektywy: ja, pracownicy, osoby liderskie – część II

    – Safety first. Punkt wyjścia – JA jako człowiek
    – Jak te zmiany wpływają na pracowniczki i pracowników?
    – Ja jako pracownik/pracowniczka – co motywuje i blokuje osoby pracujące w naszych organizacjach?
    – Jak HR i L&D mogą wspierać ludzi w organizacjach?
    – Jak te zmiany wpływają na pracę liderów?
    – Ja jako lider_ka, czyli oczekiwania i wyzwania liderów
    – Jak wspierać liderów/liderki w czasach licznych zmian?

    14:00 - 14:45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:45 - 17:00 Jak być zatem tzw. HRówką, HRowcem i nie zwariować?

    – Jakiego wsparcia potrzebują pracownicy HR i L&D w czasach szybkich i trudnych
    zmian?
    – Jak możecie pracować z trendami niezależnie od wielkości organizacji?
    – Jak pracują z trendami i sygnałami zmian inni? Analiza dobrych praktyk na
    wybranych przykładach.
    – Jak pracować z trendami w trzech perspektywach – ja jako człowiek, ja jako
    pracownik_czka, ja jako lider_ka

    Podczas omawianych trzech perspektyw otrzymasz:
    -”receptę” czyli nasze rekomendacje jak pracować z wnioskami z trendów
    – snack learning – opinie ekspercką z rynku – przedstawimy Ci konkretne przykłady jak robią to inni
    – konkretne taktyki i narzędzia oraz inspiracje – do wykorzystania od zaraz w organizacji bez względu na jej wielkość
    – przejdziemy również interaktywne ćwiczenia w zespołach, aby pogłębić naszą refleksję.

    Wielki Finał!
    Na zakończenie zaprosimy Cię do współtworzenia naszej publikacji Re_Work. O relacjach z pracą w wersji 2.0. Poprosimy Cię o najbardziej aktualny komentarz i refleksję nt. zmian w obszarze People&Culture a następnie zamieścimy ją w raporcie. Dołącz do grona naszych autorów i autorek! W zamian nagrodzimy Cię pakietem dodatkowych narzędzi, polecajek i ćwiczeń, które przydadzą Ci się w codziennej pracy!

     

Trenerki:

trener

Katarzyna Rząsa

Moderatorka i facylitatorka Design Thinking i Creativity+Thinking.  Specjalizuje się we wspieraniu projektów strategicznych (m.in doświadczenie w PMO strategii HR). Buduje pomosty między strategią HR, a strategią firmy. Pracuje z klientami nad rozpoznawaniem i współtworzeniem DNA organizacji i jej wartości z perspektywy potrzeb dzisiaj/jutro. Jej pasją są projekty, których efektem jest wypracowanie nowych rozwiązań, produktów i usług. Od kilkunastu lat współpracuje z największymi pracodawcami w Wielkopolsce – Volkswagen Poznań i IKEA Poznań. Pasjonuje ją tworzenie modeli, które mają przełożenie na codzienność. Posiada doświadczenie w badaniu zadowolenia pracowników i pracy z kadrą menedżerską nad zmianą w tym obszarze oraz tworzeniem programów dla HiPo w organizacji. Konsultantka i moderatorka warsztatów. Ultrawizjonerka, działa z ogromną energią, determinacją i przekonaniem, że niemożliwe zawsze jest możliwe – wg. niej, to tylko kwestia odpowiednich narzędzi i procesu. Prywatnie – gallupowa zbieraczka – uwielbia kolekcjonować doświadczenia, posiada niezliczoną liczbę folderów o nazwie “inspiracje”.

trener

Katarzyna Andrzejczyk-Briks

W zespole Concordia Design zajmuje się wspieraniem procesów projektowych poprzez obserwację i analizę trendów oraz sygnałów zmian. Inspiruje projektantów i firmy do tworzenia innowacyjnych produktów, usług, doświadczeń użytkownika wykorzystując metody myślenia kreatywnego. Tworzy autorskie metody analizy trendów i uczy, jak pracować z nimi w organizacjach. Prowadzi wykłady, szkolenia, warsztaty i eventy. Opracowuje raporty dotyczące trendów konsumenckich i wzorniczych dla różnych branż. Historyczka sztuki, pedagog, kuratorka i wykładowczyni historii sztuki i designu School of Form, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS i Collegium da Vinci.  Wierzy, że wszystko, co zostało zaprojektowane układa się w opowieść o nas – naszych potrzebach, lękach, aspiracjach i marzeniach, a projektując teraźniejszość wpływamy także na przyszłość. Dlatego zawsze warto zastanowić się, czy jesteśmy dobrymi projektantami przyszłości dla siebie, swoich potomków i planety?

trener

Sylwia Hull-Wosiek

Development & Creativity Manager w Concordia Design. Autorka metody Creativity+Thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową. Certyfikowana trenerka biznesu, konsultantka, pedagożka, coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzania zasobami ludzkimi. Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia, czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z którym pracuje. Współpracowała między innymi z IKEA, Żabka, Orange, Millennium, Tatrzański Park Narodowy, Orska, Pekao, Wrocławski Instytut Kultury i wiele innych.


Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTlettera (jeśli wyrazisz zgodę)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Hotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Obsługa klienta

Kontakt@sprawnymarketing.pl

732 083 545

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555