Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Skutecznie pozycjonuj w Google z SeoPilot.pl

Artykuł Sponsorowany

Już od ponad roku na polskim rynku działa SeoPilot.pl – profesjonalny system, który pozwala skutecznie pozycjonować strony internetowe w wyszukiwarce Google. Ze względu na prostą obsługę systemu, korzystają z niego zarówno firmy pozycjonerskie, jak i indywidualni przedsiębiorcy rozwijający swój biznes w internecie. Marka stała się rozpoznawalna na rynku dzięki efektywności systemu oraz konkurencyjnym stawkom. Obecnie działa na polskim rynku od ponad roku i jest stabilną firmą o ugruntowanej pozycji. Ciągle inwestuje w rozwój narzędzi i wprowadza udogodnienia ułatwiające pracę pozycjonerów.

System SeoPilot jest liderem wśród systemów do pozycjonowania stron internetowych w Google. Na rynku polskim działa od ponad roku i prężnie się rozwija. W celu zapewnienia lepszej jakości obsługi, ciągle słucha swoich klientów, rozwijając narzędzia do pozycjonowania. Niedawno wprowadził udogodnienia w postaci powiadomień sms. Jeżeli chcesz bezpiecznie wypozycjonować stronę w Google w konkurencyjnych cenach – warto z niego skorzytać. Korzystając z systemu SeoPilot.pl unikniesz żmudnego budowania zaplecza, ponieważ w jednym miejscu szybko i efektywnie znajdziesz wartościowe linki odpowiadające Twoim kryteriom. Pomaga w tym przyjazny dla użytkownika panel administratora.

Dla wygody naszych klientów zostały stworzone trzy Tryby pracy z Systemem, dzięki czemu każdy Użytkownik znajdzie coś odpowiedniego dla swoich potrzeb. Funkcjonalność każdego z Trybów jest stale ulepszana, także dzięki uwagom Użytkowników.

Warto także wspomnieć o graficznej stronie serwisu, która w połowie roku przeszła małą rewolucję – dzięki temu SeoPilot.pl stał się znacznie bardziej przyjazny i wygodny w obsłudze.

Dowiedz się, jak wykorzystać SeoPilot dla swojego biznesu!

Wysoka pozycja w Google zapewnia zwiększenie ilości leadów, wysokości sprzedaży czy bazy klientów. Pozyskanie i utrzymanie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania zapewnia system SeoPilot.pl, który jest niezwykle intuicyjny w obsłudze nawet dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z pozycjonowaniem. Samodzielne wyszukiwanie wartościowych linków pozycjonujących zabiera bardzo dużo czasu i często jest kosztowne. SeoPilot.pl upraszcza ten proces – automatyzuje go i skraca czas pozyskania wartościowych linków. Gwarantuje także bezpieczne pozycjonowanie, ponieważ do systemu są przyjmowane wyłącznie podstrony z wyselekcjonowanych serwisów, o wysokim Page Rank i autorskiej treści.

Boxy reklamowe SeoPilot są dostosowane do wyglądu stron wydawców, co powoduje, iż wyglądają naturalnie dla użytkowników serwisu i nie są odbierane jako spam.

Korzystając z systemu w krótkim czasie podwyższysz pozycję swojej strony w wynikach wyszukiwania Google i efektywnie zorganizujesz proces pozycjonowania nawet kilku witryn jednocześnie.

Po pierwsze – Gwarancja pozycji

Zadaniem systemu SeoPilot.pl jest także dobranie do Twoich fraz kluczowych najbardziej odpowiednich witryn i pozyskanie odpowiednich linków. Narzędzie SeoPilot.pl – Tryb Automatyczny – przez cały czas monitoruje pozycję Twojej strony i dba o jej utrzymanie. Automatycznie wyklucza powierzchnie reklamowe o niewłaściwych parametrach i usuwa nieaktywne linki.

Co ważne –  system na bieżąco monitoruje wprowadzane przez Google zmiany w algorytmie wyszukiwarek i automatycznie optymalizuje swoje algorytmy odpowiedzialne za rozmieszczanie linków.

Po drugie – Gwarancja jakości

SeoPilot.pl zwraca szczególną uwagę, aby do swojego systemu przyjmować wyłącznie wydawców, których strony posiadają wysoki wynik jakości oraz autorski content. Witryny spamerskie i z bezwartościową treścią nie są akceptowane przez system, co jest rygorystycznie przestrzegane. Jako pozycjoner otrzymujesz gwarancję, iż linki do Twojej witryny są jakościowe, a treści na stronach – autorskie. Jest to tym bardziej ważne przy wprowadzaniu ciągłych zmian algorytmów przez Google.

Do zarządzania procesem pozycjonowania otrzymujesz prosty w obsłudze interfejs, dzieki któremu przede wszystkim:

  • masz  kontrolę nad tym jakie linki i parametry adresów URL przekierowują na pozycjonowaną stronę.
  • w każdym momencie możesz usunąć dowolny, niespełniający Twoich oczekiwań link.

Po trzecie – Gwarancja przejrzystego systemu płatności

SeoPilot.pl posiada przejrzysty cennik usług. Zaletą SeoPilot.pl jest dokonywanie rozliczeń codziennie bez różnego rodzaju przedpłat, prowizji czy kosztów ukrytych. Sposób naliczania opłat jest niezwykle przejrzysty nawet dla początkujacego pozycjonera i pozwala na bieżące kontrolowanie wydatków na SEO.

Budżet początkowy dla każdej pozycjonowanej frazy wynosi 16 złotych, niezależnie od stopnia jej konkurencyjności. Aby rozpocząć pracę w systemie wystarczy wyłącznie zarejestrować się na stronie www.SeoPilot.pl. Stawka 16 zł obowiązuje przez pierwsze 30 dni pozycjonowania lub do momentu gdy strona znajdzie się w TOP 10. W momencie, gdy fraza osiąga poziom TOP10 – wystawiany jest budżet równy łącznej cenie zakupionych linków. Nigdy nie przekroczy on jednak 99 zł miesięcznie – nawet, jeśli zostały zakupione linki na znacznie wyższą kwotę! Jeśli fraza po miesiącu nie weszła do TOP10, kontynuacja zakupu linków to koszt zaledwie 42 zł miesięcznie!

W przypadku Trybu Ręcznego i Półautomatycznego sposób rozliczeń jest jeszcze prostszy – płacisz dokładnie taką sumę, za jaką zakupiłeś linki – bez żadnych dodatkowych prowizji.

Po czwarte – Gwarancja intuicyjnej obsługi

Panel administracyjny jest prosty i intuicyjny w obsłudze, tak aby mogły z niego korzystać zarówno osoby zaczynajace swoją przygodę z pozycjonowaniem, jak i doświadczeni profesjonaliści. Nadrzędnym celem interfejsu jest ułatwienie i automatyzacja zarządzania projektami SEO. Dlatego jeżeli masz wiele projektów, zależy Ci na czasie oraz systemie,ktory będzie intuicyjny w obsłudze – skorzystaj z SeoPilot.pl.

Oprócz intuicyjnego tworzenia projektów, zarzadzania nimi i monitoringu SeoPilot.pl oferuje trzy tryby pozycjonowania – automatyczny, półautomatyczny i ręczny. Dzięki nim możemy sami zadecydować, czy chcemy pozycjonowac frazy tylko za pomocą jednego systemu czy stosować jednocześnie dwa tryby w zależności od siły konkretnych słów kluczowych. Każdy z tych systemów ma swoje zalety i pozwala pozycjonerowi w bezpieczny sposób pozycjonować konkretne frazy w zależnosci od wagi projektu.

Zarządzanie frazami jest intuicyjne, ponieważ słowa kluczowe są porządkowane wg. schematu – na górze znajdują się frazy pozycjonowane automatycznie, poniżej – w trybie półautomatycznym, a na samym dole – ręcznie. Większość Użytkowników początkowo decyduje się na pracę w Trybie Automatycznym ze względu na łatwość jego obsługi i oszczędność czasu. Jednak długookresowo korzystniejsza finansowo jest praca w trybie półautomatycznym i ręcznym.

Tryb Automatyczny – jak to działa?

W pierwszym miesiącu pozycjonowania początkowy budżet dowolnej frazy kluczowej, wynosi 16 złotych bez względu na jej konkurencyjność. Ta stawka obowiązuje do momentu, w którym Twoja fraza kluczowa znajdzie się w TOP10 w SERP lub przez pierwsze 30 dni pracy w systemie. Realnie koszt pozyskanych linków jest wyższy od stawki początkowej, jednak jest to bonus ze strony SeoPilot dla nowych klientów. W tym czasie SeoPilot także określa, jaka strategia pozycjonowania będzie najbardziej efektywna dla danej frazy.

W momencie, gdy fraza osiąga poziom TOP10 – wystawiany jest budżet równy łącznej cenie zakupionych linków. Nigdy nie przekroczy on jednak 99 zł miesięcznie – nawet, jeśli zostały zakupione linki na znacznie wyższą kwotę! Jeśli fraza po miesiącu nie weszła do TOP10, kontynuacja zakupu linków to koszt zaledwie 42 zł miesięcznie!

Główne zalety:

  • oszczędność czasu – system samodzielnie wyszukuje oferty i linki wysokiej jakości dopasowane do wybranych przez Ciebie fraz
  • automatyczna aktualizacja linków – linki, które nie spełniają wymogów jakościowych lub są nieaktualne, na bieżąco zostają usuwane i zastąpione nowymi.

Tryb ręczny

Jak sugeruje jego nazwa – w tym trybie od początku do końca procesu samodzielnie budujemy linkowanie dla wybranego słowa kluczowego – dokonujemy selekcji linków i określamy czas pozycjonowania. Tryb ręczny jest używany dla fraz, na które chcemy zwrócić szczególną uwagę.

W wyborze właściwych linków pomaga nam wyszukiwarka, która sortuje je wg. następujacych parametrów: Page Rank strony, Page Rank serwisu, Ranking Alexa, obecność w katalogu DMOZ, wiek domen czy liczba linków wychodzących, a także ilość linków w Boksie Reklamowym Seopilot.pl. Istnieje możliwość wykluczenia wyników wyszukiwania z serwisów, w których już kupowaliśmy linki.

W wynikach wyszukiwania otrzymujemy rzetelne i kompleksowe informacje na temat  miejsca docelowego i kosztu linku. Dzięki temu możemy podjąć właściwą decyzję opartą na naszej wiedzy i osobistych preferencjach.

Główne zalety:

  • 100% gwarancji precyzyjnego doboru linków, które odpowiadają naszym indywidualnym oczekiwaniom
  • możliwość samodzielnego wyboru wartościowych backlink’ów w jednym miejscu – z systemu SeoPilot.pl
  • większa dbałość o frazy o wysokim priorytecie
  • bieżąca kontrola budżetu, szczególnie gdy jest on z góry ściśle ograniczony

Tryb półautomatyczny

Jest to mix trybu automatycznego i ręcznego. Polega on na tym, iż w pierwszej fazie samodzielnie – “ręcznie” tworzymy dowolną ilość filtrów o określonych parametrach, aby dokładnie określić nasze oczekiwania dotyczące linków. Dla wybranej frazy kluczowej możemy wybrać nieograniczoną ilość grup o różnych kryteriach. Następnie zaznaczamy jaką ilość linków chcemy nabyć. W drugiej fazie system automatycznie wyszukuje i wybiera właściwe linki, które zakupuje we wskazanej przez nas ilości. Później system monitoruje aktualność linków i w razie potrzeby automatycznie usuwa niewłaściwe i zamienia je na nowe zgodnie z oznaczonymi w filtrze parametrami.

Główne zalety:

  • pełna kontrola strategii pozycjonowania
  • oszczędność czasu, ponieważ to system wyszukuje za Ciebie odpowiednie linki
  • ułatwienie pracy pozycjonera

Wystąpienie Ralpha Tegtmeiera na Search Marketing Day 2012

Obecnie System SeoPilot.pl to rozpoznawalna marka, która działa na polskim rynku od ponad roku. Marka SeoPilot jest widoczna także na szeregu wydarzeń związanym z życiem branży. Firma była głównym sponsorem największej w branży SEO konferencji Search Marketing Day, który odbył się 22 – 23 maja 2012, a także partnerem IV Kongresu Online Marketing (25 października 2012).

Rok w historii Internetu, zwłaszcza w branży takiej, jak reklama, to cała epoka. Przez ten czas SeoPilot.pl znacznie ewoluował, być stać się narzędziem jak najbardziej przyjaznym i skutecznym. System jest przez cały czas rozwijany i oparty na bieżących potrzebach klientów.

Obecnie System pozwala na skuteczne pozycjonowanie wybranych fraz w Google, zarówno w systemie automatycznym, jak i w pełni indywidualnie kontrolowanym trybie ręcznym. SeoPilot.pl dba o jakość stron dostępnych dla pozycjonera, każda z nich jest dokładnie sprawdzana pod kątem Page Rank oraz zróżnicowania treści. Jeżeli zależy Ci na stabilnym i intuicyjnym narzędziu do pozycjonowania – juz teraz sprawdź SeoPilot.pl.

sprawnymarketing

Artykul sponsorowany

Artykuł napisany we współpracy w naszymi zleceniodawcami. Więcej informacji na temat artykułów sponsorowanych i współpracy z naszą redakcją na podstronie https://sprawnymarketing.pl/kontakt/


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Michał

      czy możecie podać jakieś strony z testami seopilota ?

    • A co w przypadku bana? Ktoś już próbował tego systemu?

    • Zalety Seopilota które opisujecie to już przeszłość.

      Zresztą kto korzystał ten wie

    • Sebastian

      @Piotr – jak ban, to musisz usunąć domenę z systemu i napisać “grzecznie” prośbę o powtórne rozpatrzenie. Ostatnio wyciągałem jedną stronę z filtra za kupowanie linków w jednej z polskich giełd linków :)

    • @Sebastian – a możesz napisać jakie błędy popełnili ??? bo wyciągnie z filtra brzmi dumnie ale podczas wyciągania strony z filtra musiałeś wykluczyć linki z poziomu narzędzi dla webmasterów czy linki zostały po prostu zdjęte w systemie i jak długo trwało przywracanie domeny do indeksu google ???

    • Sebastian

      Domena nigdy nie było pozycjonowana. Klient podpisał umowę, po 4 tygodniach filtr. Jak przycisnął firmę SEO okazało się, że kupowali linki na giełdzie linków, zero SWLi – tyle wiem.
      Dwie osoby inne kontaktowały się ze mną, jak pytałem co się stało, scenariusz był taki sam – zakup “kilku” linków – awans. No to “hurtowy zakup” – i …. filtr :)

    • Dzięki za odpowiedź czyli najbardziej makabryczny scenariusz :) :)

    • Może naiwne pytanie, ale jak wyciąga się stronę po banie?

    • Maciek

      SeoPilot już tylko może się reklamować przez artykuły sponsorowane.
      Kiepski partner – stawki dla wydawców poniżej krytyki, pozycjonując możesz liczyć na linki w boksie ze stronami z Viagrą.
      Korzystałem jako wydawca, sam zrezygnowałem bo pchali na mają stronę ile się dało płacąc grosze. Polecam poszukać opinii o seopilocie ale nie na ich stronie ;-)

    • Sebastian

      @Anoda – najpierw szukasz przyczyny bana, potem “prostujesz temat” – poprawiasz stronę czy usuwasz/neutralizujesz linki.
      Miałem do czynienia z banem za … ukryty H1 na stronie produktowej. To pokazuje, że nie zawsze przyczyna jest schowana głeboko – ale niekiedy trzeba sie sporo nagłowkować, aby ją znaleźć :)

    • jako wydawca polecam system seopilot, stawki w ostatnim czasie spadły, ale ciągle można zarobić kilkaset złotych,

    • Pomijam komentowanie artykułu.

      @Sebastian jakie Ty pierdoły wkładasz do tego internetu to aż głowa mała :) to chyba przez pryzmat białego rycerza Gugli

    • Nie wiem jak w seopilocie ale prolink jest bardzo kiepski jakościowo. Poza tym ciężko jest się skontaktować z bok.

    • Sebastian

      @Fikas – To nie pierdoły, tylko życie. Jedna z domen, którą ratowałem, miała bana za ukryty H1 – “czy to się komuś podoba, czy tez nie” :)

    • Sebastian

      W sumie to przyznam, że nie wiem, czy śmiac się, czy płakać, jak czytam takie opinie. Bo świadczą one o nieznajomości tematu i próbie “odwrócenia” kota ogonem. Ale jak to słusznie dzisiaj ktoś napisał na Google+, dzięki takim wypowiedziom potem są zlecenia – bo ludzie wpadają w problemy czytając różne “pierdoły” na co niektórych forach…

    • Krzysztof

      Jak czytam komentarze to jednak bym się nie zdecydował – szybko w górę i ban.

    • Dariusz

      Nie używałem tego systemu mimo wszechobecnej reklamy, do pozycjonowania zaplecza może by się nadawało ;) Szkoda ryzykować.

    • Dokładnie – zbyt duże ryzyko i zbyt mało kontroli nad poczynaniami firmy = kłopoty.

    • Z pozycjonowania seopilotem wyciągam obecnie pewien portal – filtr ogólny na domenę, pozycje ok. minus 50 – 100 w dół. Choć jest i rekord dla targetowanej frazy: z 4 na 363 pozycje.

      Nie korzystałem z seopilota, lecz z racji tego, że to już 3 wyciągana w tym roku z powodu filtra strona (2 po seopilocie), jak dla mnie statystyki tego systemu nie są najlepsze. Kwestia też tego, jak i kto go używa – najczęściej ludzie / firmy używają tego typu narzędzi SEO do pozycjonowania stron docelowych :) …i stąd różne opinie nt. ich skuteczności.

    • Michał

      Witam wszystkich,
      widzę, że większość komentujących korzysta z seopilota jako pozycjoner stron. Mało jest natomiast opinii od wydawców. Przez rok współpracowałem z seopilotem jako wydawca. Od samego początku miałem mniejsze bądź większe problemy z jakością emitowanych linków. Podstawowy polegał na wrzucaniu linków kierujących do stron erotycznych. Nie było dobrej metody na pozbycie się tego śmiecia. Mechanizm blokowania linków dla wybranych kategorii jest ośmieszająca twórców:
      1. Nigdy nie wiedziałem do jakiej kategorii należy niechciany link;
      2. Co prawda mogłem zablokować w ten sposób aż(?!?!) 3 kategorie, ale nigdy nie udało mi się zablokować niechcianych linków, z powodów opisanych w (1).

      Kontakt z obsługą seopilota to koszmar. Czas oczekiwania na interwencję, to kilka dni, a jeżeli zgłaszałem jakiś problem w czwartek/piątek, to na 100% wiedziałem, że z problemem zostanę na weekend :(

      Mój serwis nie jest jakiś specjalnie duży, ale seopilot ‘pchał’ na niego non stop jakieś 800 linków (!?!) często do śmieciowych stron typu ‘W budowie’, często do stron o treściach erotycznych – absolutna masakra.

      Współpraca moja z seopilotem trwała 1 rok. Wytrzymałem tak długo, ponieważ miałem ustaloną wysoką miesięczną stawkę. W momencie kiedy stawkę obniżyli mi do śmiesznej 100 – zrezygnowałem. Wierzcie mi bądź nie, ale teraz jestem szczęśliwym człowiekiem :)

      Reasumując: wydawco, jeżeli szukasz dla swojego serwisu dochodu, omijaj szerokim łukiem serwis seopilot.pl.

    • Szukam osób poszkodowanych przez Seopilot, która po zastosowaniu ich pozycjonowania wpadły w filtr. Zbieram grupę osób do pozwu zbiorowego.

    • Porady eBiznesu :: Adrian Tomczykowski

      Dzięki za informacje, chciałem pozycjonować stronę za pomocą SeoPilota, jednak czytałem, że mozna dostać bana, teraz jestem w 100% przekonany, aby ich omijać.

      Pierwsze rezultaty były pozytywne, dobrze, że nie przedłuzyłem kampanii.

    • Osobiście odradzałbym korzystania z SeoPilota. Google zaczyna ich nieźle trzepać ostatnimi czasy. Zamiast linków tego typu postawiłbym na seo copywriting i zakup kliku wartościowych publikacji na mocnych sajtach. Rynek w tym kierunku rozwija się w szybkim tempie. Istnieje już kilka platform, które świadczą usługi tego typu.

    • Na blogu Lexy jest wpis o tym, jak robiła test Seopilota i Seopilot dopalał na własną rękę stronę która była testowana, żeby podrasować wyniki.

    • Przemysław Jaworski

      A mnie jednak wydaje się że samodzielne pozycjonowanie stron to coś o wiele lepszego niż korzystanie z takich serwisów. W tym pierwszym przypadku możemy być cały czas na bieżąco z nowymi trendami i tym samym dostosowywać nasze działania do obecnych warunków. Poza tym wzbogacamy się w wiedzę i nowe umiejętności, które poza wysokimi notami w wynikach wyszukiwania z pewnością przyniosą nam wiele innych korzyści (może nawet finansowych).

    • Piotr

      skoro sami dopalali testowane strony, to znaczy, że system nie jest taki różowy, jak się go maluje. ale jakby nie patrzeć z pewnością dobry biznes z tego jest

    • Ja próbowałem Seopilota. Dwa lata było ok. Płatności na drugi dzień od zlecenia, wszystko cacy aż dostałem od google ostrzeżenie. Na szczęście nie wywalili mnie z indeksu na amen ale zmienili PageRank strony na zero i strona spadła w okolice 50 pozycji. Potem kilkanaście dni odkręcania. Stronę wycofałem z Seopilota.

      Powiem więc w skrócie. Seopilot jest ok, tylko przystępując do projektu trzeba wkalkulować ryzyko.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *