Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
mobile

Polskie AdWords: precyzyjne kierowanie mobilnych reklam

Od kilku dni w interfejsie AdWords dostępna jest możliwość kierowania reklam na określone typy telefonów komórkowych i na klientów określonych sieci komórkowych. Możesz zatem wyświetlić jedną reklamę wyłącznie użytkownikom iPhone w Erze, drugą – wszystkim użytkownikom Androida, niezależnie od sieci, a trzecią – klientom Playa używającym dowolnego telefonu z przeglądarką o pełnej funkcjonalności.

AdWords - opcje kierowania na urządzenia mobilne

Wśród możliwych zastosowań nowej funkcji, Google wymienia reklamowanie witryn lub aplikacji przeznaczonych na określone urządzenie lub współpracę reklamodawcy z określonym operatorem komórkowym.

Ponadto, jak podaje Google,

w reklamie zamiast adresu URL pojawi się link „Pobierz”. Wystarczy, że umieścicie w widocznym adresie URL adres „itunes.apple.com/” lub „market.android.com/”, a następnie nazwę aplikacji, a polecenie „Pobierz aplikację iPhone” lub „Pobierz aplikację Android” wyświetli się automatycznie.

[źródło: „Go Mobile!”: Udoskonalone kierowanie reklam na telefon komórkowy]

————————-
Grafika w nagłówku autorstwa użytkownika patrisyu z freedigitalphotos.net

sprawnymarketing

Maciej Janas

Od 2004 w poznańskich agencjach interaktywnych (UX, copy), od lutego 2010 do grudnia 2012 redaktor serwisu SprawnyMarketing.pl. Lubi tropić i opisywać trendy w biznesie internetowym, interesuje się interakcjami technologii z człowiekiem i społeczeństwem oraz współczesną polszczyzną. Google+


  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *