Domeny internetowe promowane offline. Ciekawe przykłady

www-bazanciarnia-pl
W dzisiejszym wpisie publikujemy kilka ciekawych przykładów off-line’nowego wsparcia działań w internecie. Poniższe zdjęcia prezentują jak niewielkim kosztem, zgrabnie i sprawnie można podnieść rozpoznawalność swojego brandu internetowego.

www-EuroBook-pl

nowystyl-o2-pl
W tym przypadku ktoś się nie popisał, właściciel tego Mercedesa jeszcze nie zainwestował domenę www ;).

www-tuba-fm

Tymczasem Kuba Filipowski z Yashke.com przedstawia rozwiązanie jakie już funkcjonuje w Japonii:
wyszukiwarka zamiast adresów www
Czy tak będzie wyglądać off linowa promocja adresów www w przyszłości ?

 

Warto także zapoznać się z blogiem Good URL Bad URL. Autor ukazuje nam setki błędów popełnianych przy komponowaniu i reklamowaniu adresów www. Często obnaża błędy w bardzo dużych kampaniach prowadzonych na terenie Stanów Zjednoczonych.

Chciałbym także zwrócić uwagę na opracowanie EnquiroResearch.com pod nazwą Brand Lift od Search. Tekst mówi m.in. o wzajemnym wpływie reklamy AdWords i wyników organicznych.
Co ciekawe tekst poddaje w wątpliwość kwestie kanibalizacji SEO i SEM (Tfffuu… !) PPC a także zwraca uwagę na wzrost świadomości oraz na brandingowy efekt postrzegania wyników wyszukiwań przez użytkowników.

Wzrost świadomości brandu zależny od SEO PPC AdWords
Grafika przedstawia wzrost świadomości marki, proporcjonalny do wzrostu obecności i aktywności promocji w wynikach wyszukiwań na słowo kluczowe brandu.

Cezary Lech

Content marketer i Specjalista SEO, organizator konferencji I ❤ Marketing oraz Search Marketing Day a także ogólnopolskiego cyklu szkolenia.sprawny.marketing. Autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania a także innych aspektów marketingu internetowego. Współwłaściciel i dyrektor komórek marketingowych MaxROY.com sp. z o.o. i GoldPosition.pl. Więcej o Cezarym możesz się dowiedzieć na jego prywatnej stronie i profilu Google+.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Cezary Tomczyk

      Te metalowe literki na samochodach to oferta o nazwie PIDPLATES. Taką przynajmniej ja dostałem.

    • Cezary Lech

      Dobrze wiedzieć, myślałem że to producenci aut mają jakiś dodatek do oferty… Jeśli macie jakieś ciekawe przykłady tej formy reklamowej to wrzucajcie linki do zdjęć !

    • Michał Wieleba

      Trochę off-topic, ale jak to jest, że niedawno pouczaliście, aby prawidłowo „nazywać rzeczy po imieniu” w branży, czyli SEM = SEO + PPC, a tym artykule czytamy o kanibalizacji SEO i SEM…?

    • Yeden

      Ten wzrost świadomości marki wydaje sie być logiczny i wynika z prostego zjawiska – im więcej nas na ekranie tym mniej konkurencji.

    • Cezary Lech

      Michale masz oczywiście racje… Sami często się łapiemy na tych błędach nazewniczych – dzięki za zwrócenie uwagi. Poprawione ;).

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *