Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

smd-400x270-affiliate

Jak zarabiać na afiliacji – tematy poruszane podczas szkolenia Programy Partnerskie – Mówimy jak jest

Search Marketing Day zbliża się wielkimi krokami…Wielomiesięczne przygotwania oraz zaangażowanie całej firmy MaxROY.com zaowocowało dwoma (jakże różnymi) ścieżkami, obfitującymi w prezentacje wielu znakomitych gości z całego świata. Nawiązując do artykułu Tomka (http://sprawnymarketing.pl/artykuly/seo-alternatives/) – Search Marketing Day 2013 jest nadarzającą okazją rynkową której nie możesz przegapić!

Jak co roku, drugiego dnia konferencji prowadzimy praktyczne warsztaty – w tym roku nowością jest szkolenie z Programów Partnerskich. Widząc niesamowity rozwój tego tematu (USA, Europa Zachodnia) – nie mogliśmy obok niego przejść obojętnie i zdecydowaliśmy się podjąć wyzwania jakim jest organizacja takiego szkolenia.

Jako współorganizator i współprowadzący warsztatów pt. „Programy Partnerskie – Mówimy jak jest”, chciałem przedstawić affiliate marketing jako ciekawe źródło przychodu dla branży agencyjnej i nie tylko. Cel jaki sobie postawiłem był ambitny – zebrać w jednym miejscu najlepszych specjalistów od affiliate marketingu, którzy podzielą się swoim doświadczeniem (uwierzcie mi – nie jest to łatwe!)

Poniżej przedstawiam prowadzących i tematy które będą mieli okazję w najbliższy piątek zaprezentować.

Geno Prussakov

Gwiazda światowego Affiliate Marketingu – jako jeden z nielicznych posiada ogromne doświadczenie zarówno od strony zarządzania programami partnerskimi jak i wydawców. Jako autor dwóch książkowych bestsellerów (“A Practical Guide to Affiliate Marketing” oraz „Affiliate Program Management: An Hour a Day”) oraz prelegent największych konferencji affiliate marketingu (http://www.affiliatesummit.com, http://www.affiliatemanagementdays.com, http://www.a4uexpo.com), podzieli się z nami praktycznymi poradami i case’ami zwiększającymi konwersyjność ruchu od partnerów. Wbrew pozorom – wiedzę tą wykorzystają zarówno menedżerowie programów partnerskich jak i sami partnerzy.

Marcin Kosedowski

Marcin zagwarantuje Wam kilkukrotne zwiększenie przychodów z Google AdSense za pomocą siedmiu sztuczek. Dodam, iż nie są to słowa rzucane na wiatr – poprzednie szkolenie podczas Search Marketing Week było jednym z najlepiej ocenianych przez uczestników! Jeśli zarabiasz już w AdSense – stosując metody przedstawione przez Marcina – zwiększysz CTR’y swoich reklam i RPM’y stron. Jeśli nie miałeś okazji poznać AdSense – zobaczysz potencjał zarobkowy jaki w tym systemie drzemie!

Łukasz Gołębniak

Łukasz od 2005 roku jest związany z szeroko rozumianym marketingiem w Internecie. Działał w marketingu dla dużych spółek o międzynarodowej renomie. W programach partnerskich aktywnie działa od 8 lat, szczególnie bliska jest mu tematyka afiliacji u bukmacherów. Uczestniczył w programach partnerskich u największych internetowych bukmacherów osiągając niesamowite wyniki finansowe. Największe sukcesy to pozyskanie kilkunastu tysięcy graczy dla bukmacherów i czołowe miejsce w pierwszej 10 partnerów u jednego z bukmacherów przez kilka lat na liście afiliantów.

Podczas prelekcji Łukasza poznacie analizę potencjału zarobkowego w programach partnerskich u bukmacherów operujących na terenie naszego kraju oraz wpływ sytuacji na rynku bukmacherskim na skalę działań w afiliacji. Dowiecie się jakie serwisy internetowe oraz jaka tematyka sprawdzają się jako źródło zarobków i nowych klientów dla bukmacherów. Prezentacja obejmie sposoby pozyskiwania ruchu poprzez SEO, płatne formy reklamy oraz działania w Social Media. Ciekawy case study z rynku jak wykorzystać profile Facebooka do promocji serwisu o tematyce bukmacherskiej. Na jakich celach warto się skupić aby osiągnąć sukces zarobkowy. Pojawi się też aspekt wpływu ustawy hazardowej na rynek bukmacherski w Internecie – usłyszycie jak działać i prowadzić biznes w branży bukmacherskich programów afiliacyjnych.

Podsumowując – podczas szkolenia dowiesz się jak sprowadzić ruch i stworzyć wsparcie marketingowe dla swoich serwisów na trudnym, konkurencyjnym i obwarowanym zakazami reklamy rynku bukmacherskim i hazardowym. Zobaczysz jak używać Social Media do wsparcia swojego biznesu oraz poznasz kilka sposobów na rozwój potencjału zarobkowego w afiliacji u bukmachera.

Bartek Berliński

Kiedy w 2005 roku startowałem ze swoją firmą (agencja SEO) największe obawy dotyczyły przychodów – Jak koszmar nocny powracało pytanie: czy zdobędę wystarczającą liczbę klientów aby pokryć koszty działalności? Potrzeba matką wynalazków – chciałoby się rzec – wysyłając kolejną ofertę do klienta trafiłem na program partnerski. Zapoznanie z samym systemem nie trwało długo – po kilku miesiącach byłem jednym z topowych partnerów a moje strony (głównie dzięki SEO) generowały setki tysięcy wartościowych kliknięć/leadów/konwersji. Od 2005 roku wiele się zmieniło – przetestowałem po drodze różne sieci (Tradedoubler, Zanox) programy partnerskie największych ecommerce’ów (Amazon, Allegro, Ebay), Google AdSense i inne. Miałem również okazję konsultować oraz audytować nowopowstające programy partnerskie. Doświadczenie zbierałem na różnych rynkach (US, UK, PL) oraz różnych branżach: turystyka, finanse, ecommerce, zakłady wzajemne (które poznałem dzięki Łukaszowi!) oraz branża kryjąca się pod ogólnym pojęciem „zdrowie i medycyna” (if you know what i mean?:>)

W mojej prezentacji skupię się na różnych (sprawdzonych w boju) strategiach SEO które stosuję na stronach afiliacyjnych. Przedstawię konkretne case studies dla różnych strategii, opiszę metody, korzyści i ryzyka wynikające z danego wyboru. Dowiesz się czy Twoja strona została oznaczona jako Thin Affiliate Site jaki ma to wpływ na SEO oraz jak sobie z nim radzić. Po tym szkoleniu Panda, Pingwin i inne zwierzaki ze stajni Google nie będą już straszne!

Mam nadzieję, że warsztaty z Programów Partnerskich zaskoczą, pokażą potencjał oraz zainspirują uczestników. Potraktujcie to szkolenie jako krótkoterminową inwestycję o dużym stopniu zwrotu – wysokiej klasy specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, praktyczne porady, różnorodność tematów – to idealne składniki na skuteczny Affiliate Marketing.

Na koniec dodam, iż liczba miejsc ograniczona – warto zadać sobie pytanie:

Czy możesz pozwolić sobie na to, żeby NIE BRAĆ udziału w tym szkoleniu?

28.06 – Szkolenie
PRogramy partnerskie
Zarejestruj się

sprawnymarketing

Bartosz Berliński

Od roku 2004 specjalizuje się w SEM marketingu. Odpowiada za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów dla największych polskich firm internetowych. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional, a od 2008 roku prowadzi szkolenia z zakresu AdWords, w których wzięło udział ponad 1700 uczestników.


  • Perfidne i marne bazowanie na sukcesie innych. Po cholerę kradniecie cudze slogany do własnych prezentacji? „Mówimy jak jest”. Rozumiem, że Pan Mariusz patentu na ten slogan nie ma, ale korzystanie z niego jest wyjątkowo nieprzemyślane. Słowem: tworzycie slogan, który reklamuje produkt, który sam nie będzie mógł obronić się jakością. Cenię pracę ludzi związanych z Sprawnym Marketingiem i czytuję go od dawna, ale to był cios poniżej pasa.

  • Również polecam usunąć ten slogan od Maxa, bo ma tutaj odwrotny skutek.

  • Maciej

    Affiliate marketing – w końcu się o tym mówi..
    pzdr

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *