Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

bing-facebook-box

Facebookowe „lajki” i ich wpływ na wyniki w Bing

W październiku czytaliśmy o porozumieniu pomiędzy Bingiem a Facebookiem, na mocy którego wyszukiwarka może wyświetlać więcej danych z Facebooka. Dotychczas wyniki wyszukiwania zawierały boks z informacjami o tym, jakie podstrony spodobały się naszym znajomym:

Bing postanowił wykorzystać dane Facebookowe w jeszcze większym zakresie niż dotychczas. Facebookowe „lajki” zostaną połączone ze standardowymi wynikami i będzie można się spodziewać wpływu aktywności naszych znajomych na widziane przez nas wyniki i wynikającej z tego personalizacji wyników wyszukiwania.

Zmiany będą na razie widoczne tylko dla użytkowników za oceanem, więc jeszcze przez jakiś czas nie będziemy mieli okazji zobaczyć, jak prezentują się nowe wyniki. To tylko jedna z wielu zmian wprowadzonych ostatnio przez Bing. Pozostałe aktualizacje dotyczą m.in. wyników lokalnych, mapek, obrazków oraz mobilnego wyszukiwania, a sam Bing zapowiada kolejne nowości w najbliższym czasie.

[Źródło: Bing Expands Use Of Facebook ‘Likes’ In Search Results]

sprawnymarketing

Powyższy tekst zawiera prywatne poglądy Autora. Niekoniecznie muszą odzwierciedlać one poglądy Redakcji.

Marta Gryszko

Związana z branżą SEO od 2005 r. Autorka SEO bloga, współtwórca narzędzi SeoStation.pl i Brandle.pl (Wake App Sp. z o.o.). Autorka kursu SEO na poziomie podstawowym, na poziomie średniozaawansowanych i szkolenia z audytów.


  • Jak widac wszystko idzie w strone tego, aby SM mialo co raz wiekszy wplyw na SEO.

    Ciekawe czy za jakies 2 lata obejdzie sie wogole bez SM.

  • kamishi221

    Zanim to nastąpi, musi zmienić się mentalność Internautów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *