Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

E-marketing. Najnowsza książka Wydawnictwa Naukowego PWN już w księgarniach

O marketingu w Internecie. Kompleksowo, nowocześnie, interdyscyplinarnie. Publikacja napisana przez specjalistów z branży interaktywnej pod redakcją Jarosława Królewskiego i Pawła Sali pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym oraz wykorzystać fenomen nowoczesnych technologii.

Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim potrafiąca wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:

  • dlaczego Content is The King?
  • czym jest marketing 3.0?
  • dokąd zmierzają social media?
  • dlaczego less is more?
  • jak dbać o klienta w sieci?
  • o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
  • w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
  • jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
  • jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Wśród autorów publikacji znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Andrzej Garapich, Miłosz Baluś, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Jacek Jankowski, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jarosław Roszkowski, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.

Autorzy przekazali dochód z książki na cele charytatywne.
Więcej na emarketing.pwn.pl.

E-Marketing
Współczesne trendy. Pakiet startowy.
Red. Jarosław Królewski, Paweł Sala
Format: B5
Liczba stron: 464
Rodzaj oprawy: twarda
Data wydania: 15.11.2013 r.
Cena: 64,90 zł
Numer wydania: I
ISBN: 978-83-01-17449-1

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Tej książki nie można sklasyfikować pod względem zaawansowania. Nie dostarcza ona podstawowej lub rozszerzonej wiedzy z zakresu e-marketingu. Jak sama nazwa wskazuje, książka zwraca uwagę na współczesne trendy i to, co przed nami ;)

      Pozycja warta nabycia. Niemniej jednak nie jest tania. Spodziewam się jej, jako prezentu pod choinkę :)

    • Justyna

      Posiadam tę ksiażkę :) Jest bardzo dobrze i atrakcyjnie wydana. Jeżeli chodzi o treść to: każdy rozdział napisany jest przez innego autora, tematy poruszane są odpowiednie zarówno dla osoby początkującej jak i zaznajomionej w temacie marketingu internetowego. Mimo to, przyznam, że pod kontem stylu pisanych rozdziałów, zdarzają się takie, które ma się ochotę ominąć (np, jeżeli wstawia się diagramy, wykresy w rozdziale, to warto by zamieścić to rzetelnie, np z odchyleniami standardowymi) :) Ale to kwestia indywidualna. Dla osób chcących od zera dowiedzieć się czym jest e-marketing może brakować objaśnień pojęć, po które trzeba sięgnąć do innego źródła. Podsumowując – książka zawiera dużo cennych informacji odnośnie e-marketingu, jednak, nie jest to wg mnie kompedim wiedzy :)

    • Książka bardzo dobra. Oprócz teorii (czasami wodolejstwo) są też przykłady zastosowania konkretnych narzędzi. Książka dostosowana do realiów polskich.

    • Maciej

      Posiadam tą książkę i mogę ją polecić wszystkim, którzy interesują się social mediami i e-marketingiem. Zawarto w niej całą masę danych, różnego rodzaju tabel, zestawień czy też wykresów. Znajdziemy w niej wiele ciekawych informacji. Książka może nie należy do najtańszych ale sądzę, że watra jest swoich pieniędzy. Poza tym można ją czasami nabyć w niższej cenie, przykładowo w empiku lub merlinie.

    • Witam, od dłuższego czasu szukam tej pozycji na półkach sklepowych i księgarniach internetowych, niestety bez skutku. Czy wiedzą Państwo gdzie ostał się jeszcze jakaś wersja ‚papierowa’ tej książki? Z góry dziękuję za informacje.

      • Katarzyna Granops

        Z tego co wiemy, to niestety nakład chyba jest już wyczerpany, nawet na stronie PWN produkt jest już niedostępny. Na pewno na Ebookpoint ebooka można kupić. Pozdrawiamy :)

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *