Analityk Scott Galloway w artykule na LinkedIn Pulse „Winners and Losers in a Digital Age” przygotował zestawienie danych przedstawiajace Instagrama na tle innych platform społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ i Tumblr…
Zobaczcie 7 grafik, w których znajdziecie 7 faktów wyraźnie wskazujących to, przed którą platformą social media są najlepsze perspektywy wzrostu!
Polecam także nagranie z webinaru Michała Bajorka o tym, jak promować markę na Instagramie:
1. Serwisy społecznościowe oparte na aplikacjach mobilnych i contnet wizualny wygrywają…
2.Instagram jest aktualnie serwisem społecznościowym z najszybciej rosnącą liczbą użytkowników
3.Wskaźniki interakcji – czyli procent użytkowników, którzy lajkują, komentują lub tworzą content – jest na Instagramie 15 razy większy niż na Facebooku, 17 razy większy niż na Google+ i 40 razy większy niż na Twitterze!
4.Stopień zaangażowania użytkowników Instgrama, Facebooka, Google+ i Twittera w porównaniu do ilości kont:
5.Instagram pozostaje najszybciej rosnącą społecznością. Poniżej szybkość przyrostu użytkowników platform social media w drugiej połowie 2013 roku…
6. 2/3 użytkowników Instagrama jest na nim codziennie, podczas gdy na Pinterest codziennie zagląda tylko nieco ponad 20% userów
7.Największym przegranym w zakresie platforma social media wydaje się być Tumblr, przejęty w podobnym okresie, co Instagram, z podobną bazą użytkowników i wartością przejęcia – mimo upływu czasu, dalej nie zarabia:
Przypominamy, że wielkimi krokami zbliża się konferencja I ♥ Marketing & Technology, która odbędzie się już 22–24 października 2024 roku oraz organizowane przez nas 33 szkolenia z zakresu marketingu.
Instagram będzie znaczącą platformą w przekazach marketingowych, ale jak zawsze wymaga dobrej i przemyślanej strategii. Klienci lubią mobile treści wizualne, a Instagram je dostarcza. Co oczywiście nie oznacza, że każda firma powinna obowiązkowo zaznaczyć swoją obecność na Instagramie. Ważna jest nie tylko prezentowana oferta, ale przede wszystkim przekaz, który kierujemy do pokolenia Instagram. Uwaga hasztagi są ważniejsze na Insta niż na Twitterze, aby nie przedawkować z ich ilością, można użyć ich w komentarzu. Instagram to idealne miejsce na docenienie fanów swojej marki. Warto także zwrócić bardzo mocno uwagę na snapchata.
Olek
Ludzie stają się analfabetami, wolą wrzucić zdjęcie i tyle..pisania i czytanie przychodzi im z co raz większą trudnością. Do tego dochodzi chęć chwalenia się wszystkim i o każdej porze dnia .. dlatego rośnie. Ale facebook i nk też rosły w szybkim tempie ..zatem żaden to wyznacznik ..po tym będzie kolejny i kolejny ..itd.itp
Przypominamy, że wielkimi krokami zbliża się konferencja I ♥ Marketing & Technology, która odbędzie się już 22–24 października 2024 roku oraz organizowane przez nas 33 szkolenia z zakresu marketingu.
Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco, zamów prenumeratę magazynu sprawny.marketing!
Instagram będzie znaczącą platformą w przekazach marketingowych, ale jak zawsze wymaga dobrej i przemyślanej strategii. Klienci lubią mobile treści wizualne, a Instagram je dostarcza. Co oczywiście nie oznacza, że każda firma powinna obowiązkowo zaznaczyć swoją obecność na Instagramie. Ważna jest nie tylko prezentowana oferta, ale przede wszystkim przekaz, który kierujemy do pokolenia Instagram.
Uwaga hasztagi są ważniejsze na Insta niż na Twitterze, aby nie przedawkować z ich ilością, można użyć ich w komentarzu. Instagram to idealne miejsce na docenienie fanów swojej marki.
Warto także zwrócić bardzo mocno uwagę na snapchata.
Ludzie stają się analfabetami, wolą wrzucić zdjęcie i tyle..pisania i czytanie przychodzi im z co raz większą trudnością. Do tego dochodzi chęć chwalenia się wszystkim i o każdej porze dnia .. dlatego rośnie. Ale facebook i nk też rosły w szybkim tempie ..zatem żaden to wyznacznik ..po tym będzie kolejny i kolejny ..itd.itp