Nie ulega wątpliwości, że z perspektywy marketera póki co najważniejszą częścią Facebooka są strony. Jednak niedługo ma się to zmienić. Mark Zuckerberg od jakiegoś czasu dość wyraźnie sugeruje nam wszystkim, że to właśnie grupy są przyszłością tego serwisu.
Przyszłość grup na Facebooku
W tym artykule chciałbym przybliżyć Ci wszystkie aspekty związane z grupami na Facebooku, o których każdy marketer powinien wiedzieć, zanim staną się branżowym standardem. O ile już nim nie są.
Zanim przejdę do tego, jak zoptymalizować grupę, chciałbym nakreślić ich krótką historię oraz prawdopodobną przyszłość.
O tym, że grupy zyskują coraz większą popularność, może świadczyć m.in. liczba zmian, jakie zaszły w tym obszarze w przeciągu ostatnich 12-18 miesięcy. Od tworu, który moglibyśmy określić zamkniętymi tablicami, grupy przeszły drogę do różnorodnej i rozbudowanej formy. W Stanach Zjednoczonych już testowane są grupy abonamentowe, a nowe umiejscowienia reklam są tylko kwestią czasu.
W tym celu powstał także program Facebook Community Leadership Program (FCLP) oraz portal edukacyjny — Facebook Community.
W ramach tego pierwszego organizowane są spotkania i szkolenia oraz udzielane jest wsparcie finansowe. Na portalu zaś znajdziesz lekcje i artykuły dotyczące prowadzenia grup. Facebook stworzył również program, który wspiera liderów w budowaniu społeczności.
Dlaczego warto mieć grupę na Facebooku?
- Precyzyjny target. Grupy charakteryzują się tym, że zbierają ludzi zgromadzonych wokół danego tematu. Dzięki temu łatwo możesz uzyskać dostęp do przeważnie zaangażowanej społeczności z Twojej grupy docelowej.
- Elitarni odbiorcy. Grupy na Fb, w przeciwieństwie do strony, pozwalają Ci selekcjonować ludzi, którzy będą mogli oglądać Twoje treści. Jeśli „selekcja” będzie wystarczająco restrykcyjna, możesz zbudować naprawdę wartościową społeczność.
- Wyższe zasięgi. Jak już napisałem wcześniej – Facebook stawia na grupy. A jeśli Facebook na coś stawia, to możesz spodziewać się tam wyższych zasięgów. Jeśli ludzie choć trochę angażują się w grupę, będą często widzieć posty z niej na swoim wallu, a w przypadku niektórych dostaną nawet powiadomienie.
Skoro już wiesz, dlaczego warto grupę posiadać, zastanówmy się, jak możesz ją wykorzystać. Samo założenie grupy nie tylko przynosi korzyści Tobie, ale dzięki niej możesz zaoferować coś wartościowego swoim odbiorcom! Poniżej przedstawię Ci kilka propozycji.
1 Grupa ogólnodyskusyjna
Jednym z typów grupy na Facebooku, jaką możesz założyć, jest taka, w której ludzie będą mogli po prostu wymienić się doświadczeniami z danej dziedziny, poprosić o pomoc lub ją uzyskać, podzielić się wartościowym contentem itp.
Przykładem mogą być grupy sprawny.marketing: „Twoja Firma w Internecie i Social Media” (grupa dla marketerów oraz właścicieli MŚP) lub „Nowoczesny handel i sprzedaż” (dla zainteresowanych tematyką sprzedaży tradycyjnej, e-commerce, Amazonem i innymi marketplace’ami). Może to też być np. grupa dyskusyjna o książkach, prowadzona przez lokalną księgarnię.
Dodatkowo świetnią opcją na budowanie głębszych relacji i prowadzenie dyskusji jest stworzenie czatu, składającego się właśnie z członków grupy na Facebooku.
Więcej ciekawych grup znajdziesz we wpisie Grupy na Facebooku – 30 polskich grup o marketingu, do których warto dołączyć w 2023 r.
2 Grupa Q&A
Sesję pytań i odpowiedzi można z powodzeniem przeprowadzić nie tylko na wideo czy live’ach. Możesz założyć w tym celu specjalną grupę, w której administratorami będą eksperci z danej dziedziny i będą odpowiadać na najlepsze pytania członków. Jak zapanować nad taką grupą? Wystarczy ustawić konieczność akceptowania przez administratorów każdego dodanego posta i umówić się, że gdy dana osoba akceptuje post, od razu udziela na niego odpowiedzi w komentarzu.
3 Grupa do umawiania się na wspólne granie
Ten typ znajdzie zastosowanie w świecie gier komputerowych, planszowych, jak i sportu. Jeśli prowadzisz sklep związany z jedną z tych branż, to taka grupa sprawdzi się idealnie. Możesz też pomyśleć o organizacji turniejów od czasu do czasu. 😉
4 Grupa uczestników wydarzenia
Wokół wydarzeń często tworzą się ciekawe społeczności. Warto je gdzieś „zatrzymać” na dłużej.
5 Grupa kursowa
Korzystając z typu grupy „edukacja społecznościowa”, możesz stworzyć serię modułów podzielonych na konkretne lekcje, które członkowie będą mogli oznaczać jako ukończone. Przekonany(a)? A więc utwórz grupę. 😉
Jak założyć i zoptymalizować grupę w 7 krokach?
Wiesz już, jak w ciekawy sposób poprowadzić grupę. Czas, aby ją założyć lub zoptymalizować. W zakładce po lewej stronie widoku Facebooka wejdź w zakładkę „Grupy”. Następnie naciśnij „Utwórz nową grupę”.
Ciekawostka: jakiś czas temu, aby założyć grupę, wymagane było dodanie jednego członka. Dzisiaj wystarczy, że to Ty będziesz jedynym członkiem grupy na Facebooku.
1. Nadaj swojej grupie na fb odpowiednią nazwę
Poprawne nazwanie Twojej grupy jest bardzo istotne, ponieważ będzie ona miała kluczowe znaczenie podczas pozycjonowania grupy; posłuży też do przykucia ewentualnego zainteresowania użytkowników Facebooka. Pamiętaj, że Twoja grupa ma zrzeszać osoby o podobnych zainteresowaniach
PORADA
Idealna nazwa grupy nie powinna być za długa, ale pamiętaj, że przede wszystkim musi być oryginalna i w jasny, czytelny sposób powinna określać tematykę grupy. Świetnym przykładem jest grupa „Boty-Roboty, czyli reklama w Messengerze”.
2. Które ustawienia prywatności grupy na Facebooku wybrać?
Po wybraniu odpowiedniej nazwy grupy pora na wybór ustawień prywatności. Facebook postanowił uprościć nam życie i zamiast trzech opcji prywatności: Publiczna, Zamknięta, Tajna – wprowadził dwie opcje:
- Publiczna,
- Prywatna.
No dobra, ale którą opcję wybrać? Odpowiedź dla wielu może okazać się oczywista i niezaskakująca – to zależy. 😉
- Publiczna grupa jest odpowiednią opcją, jeśli chcesz, aby była łatwa do wyszukania, a posty były widoczne przez wszystkich odwiedzających. Co więcej, do takiej grupy na Facebooku może dołączyć każdy.
- Prywatna – wybierz tę opcję, jeśli również chcesz, aby Twoja grupa na Facebooku była łatwo dostępna do wyszukania (istnieje też opcja, dzięki której tylko członkowie będą w stanie znaleźć grupę), ALE treści w niej zawarte były widoczne jedynie dla jej członków. Aby dołączyć do grupy prywatnej, należy wysłać prośbę o dołączenie.
Jednym z powodów, dla których zaangażowanie na grupach jest zazwyczaj wyższe niż na stronach czy w wydarzeniach, jest fakt, że gdy ludzie wiedzą, iż nie każdy widzi to, co napiszą, mają mniejsze opory przed tym, by wyrazić swoje zdanie.
Jeśli więc zależy Ci na szybkim rozwoju grupy na Facebooku i chcesz umożliwić jej członkom udostępnianie zawartości poza grupę, ustawienia publiczne są dla Ciebie. Natomiast jeśli Twoim celem jest elitarność i prywatność – odpowiedź wydaje się oczywista. 😊
Warto dodać, że w przypadku grupy publicznej osoba zainteresowana dołączeniem może już przy pierwszym kontakcie ocenić czy to grupa dla niej i czy rzeczywiście chce być jej częścią.
Grupy prywatne pozwalają stworzyć pewną kurtynę, która może rozbudzić ciekawość użytkownika. Jeśli ustawisz dobry opis, zadziała tu prosty acz skuteczny mechanizm psychologiczny zwany luką informacyjną. W skrócie polega on na tym, że ludzie najbardziej chcą wiedzieć to, o czym wiedzą, że tego nie wiedzą.
PRZYKŁAD:
Grupa dla specjalistów od Pinteresta. Jeśli w opisie napiszesz, że na grupie znajdują się przykłady najlepszych kampanii reklamowych w tym serwisie, porady dotyczące targetowania reklam na tej platformie, inspiracje itp., to osoba zainteresowana reklamowaniem się za pośrednictwem tego kanału społecznościowego nie będzie mogła oprzeć się pokusie pozyskania tych informacji. Oczywiście w tym celu musisz pozostawić grupę jako widoczną.
Można ograniczyć widoczność grupy, aby stworzyć wokół niej otoczkę elitarnej, mitycznej, legendarnej. Marka może świetnie wykorzystać to storytellingowo, wspominając od czasu do czasu o grupie, o której wielu słyszało, ale mało kto ją widział. Jeśli poprowadzisz taką narrację w odpowiedni sposób – jednocześnie upewniając odbiorców, że wewnątrz znajduje się coś naprawdę wyjątkowego – to możesz stworzyć małą, ale wysoce zaangażowaną społeczność, której członkowie będą świetnymi ambasadorami marki.
Ustawienia prywatności grupy na Facebooku można swobodnie edytować, jeśli ma ona mniej niż 5000 członków. Po przekroczeniu tej liczby można jedynie zmienić ustawienie z publicznej na prywatną. Jeśli więc Twoja grupa zyskuje na liczebności, to dobry moment, by podjąć decyzję, na jakie ustawienia prywatności definitywnie chcesz się zdecydować.
3. Spersonalizuj swoją grupę na Facebooku
Skoro stworzyłeś już grupę, pora uczynić ją bardziej Twoją. Możesz zacząć od wgrania zdjęcia (bądź grafiki) w tle. Powinno ono być estetyczne i przyciągające uwagę, gdyż wyświetla się innym użytkownikom w sekcji polecane grupy, a także gdy ktoś udostępni grupę na tablicy. W momencie pisania tego artykułu wymiary tła to 1,91:1, czyli rekomendowane 1640 × 856 pikseli. Znajdziesz je również tu.
A teraz edytuj ustawienia grupy w sekcji „Ustawienia grupy”. Z panelu głównego grupy będziesz w stanie dodać zdjęcie w tle, zaprosić nowych członków, dodać nowego posta, jak i wyróżnić najlepsze materiały w grupie. Dlatego aby dokonać bardziej zaawansowanych zmian, należy wejść we wspomnianą sekcję „Ustawienia grupy”. Znajdziesz ją po kliknięciu zakładkę „Zarządzaj” po lewej stronie, a następnie należy zjechać kursorem na sam dół.
Pojawi się wówczas szeroka lista ustawień, które możemy odpowiednio dostosować. W części skonfiguruj grupę ustawisz m.in nazwę grupy oraz jej opis. Ważne, aby opis grupy na Facebooku był chwytliwy i zachęcał potencjalnych członków do dołączenia. Nie jest to miejsce na regulamin (od tego jest specjalna sekcja).Zmienisz tutaj również ustawienia prywatności, a także w przypadku grupy prywatnej, ukryjesz grupę w wynikach wyszukiwania.
Tutaj również możesz przejść do lokalizacji. Jest ona istotna przede wszystkim dla grup lokalnych, które dzięki temu będą częściej wyświetlać się w sekcji „Polecane” osobom z okolicy danego miejsca. Warto skorzystać także z możliwości wpisania kilku znaczników, które wpłyną pozytywnie na pozycjonowanie Twojej grupy na Facebooku.
Pamiętaj, że każdy użytkownik Facebooka może dołączyć do maksymalnie 6000 grup. Ja sam nie wiem, w ilu jestem. Ty pewnie też, prawda? Dlatego każdy sposób, aby choć trochę odróżnić się od innych, jest dobry.
W sekcji „Dostosuj grupę” zmienisz m.in kolor grupy, a także spersonalizujesz adres internetowy, dzięki czemu link do grupy będzie czytelny i estetyczny (ALE kiedy grupa będzie liczyć ponad 5000 członków, nie będzie można ponownie zmienić adresu!).
4. Strona jako administrator grupy na Facebooku
Jeśli tworzysz grupę z myślą o promowaniu swojego biznesu i jednocześnie prowadzisz stronę, to z pewnością zainteresuje Cię opcja powiązania jednego z drugim.
Możesz utworzyć grupę z panelu swojej strony po lewej stronie klikając „Grupy”, a następnie „Utwórz nową grupę”. Twoja strona automatycznie stanie się jej administratorem.
A może chcesz ustawić dowolną stronę jako administratora już istniejącej grupy na Facebooku? (Analogicznie należy postępować, gdy Ty jesteś administratorem grupy i chcesz powiązać ją ze swoją stroną). Wystarczy, że strona dołączy do wybranej społeczności. PS Ważne, aby w ustawieniach profile i strony miały możliwość dołączenia, a o tym decydują administratorzy grupy.
Następnie po zaakceptowaniu dołączenia (jeśli dana grupa tego wymaga) administrator grupy w zakładce „Role społecznościowe” ma możliwość ustawienia strony jako jej administratora.
Więcej na ten temat dowiesz się tutaj.
5. Wprowadź element grywalizacji
Wracając do sekcji ustawień „Dostosuj grupę” – znajduje się tu opcja „Odznaki”.
Przyznawane są one członkom za różne aktywności, a także w celu oznaczenia np. nowych osób lub administratorów. Z moich obserwacji wynika, że sprawdzają się bardzo dobrze, ponieważ stanowią dodatkową motywację dla członków grupy do bycia aktywnym.
6. Ustal reguły gry
Dochodzimy do najważniejszych z punktu widzenia administracyjnego ustawień. Teraz zdecydujesz o tym, kto i w jaki sposób może dołączyć do Twojej grupy na Facebooku.
Potwierdzenie członkostwa przez administratorów i moderatorów powinno być standardem – chyba że chcesz w krótkim czasie zbudować naprawdę dużą grupę, nie zważając zbytnio na to, kto do niej dołącza (czy są to wartościowe osoby, czy np. spamerzy).
Wstępne zatwierdzanie członkostwa umożliwia osobom znajdującym się w innych, powiązanych grupach natychmiastowe dołączenie do Twojej grupy bez konieczności ponownej akceptacji.
Osobom, które chcą dołączyć do grupy, możesz również zadać pytania. Jest to funkcja, z której zdecydowanie warto skorzystać, ponieważ pozwoli Ci na samym starcie odsiać ludzi, których nie chcesz mieć na grupie.
Gdzie znaleźć tę funkcję? Wejdź w zakładkę „Zarządzaj” po lewej stronie. Następnie kliknij „Pytania dotyczące członkostwa”.
Pytania mogą być jedno- i wielokrotnego wyboru, a także otwarte.
Pamiętaj, aby pytania były proste, nie wymagały za dużo myślenia i pisania! Inaczej liczba próśb o dołączenie będzie dramatycznie niska. Twoja strona nie musi być jedyną w grupie. Jeśli na to zezwolisz, inne strony też będą mogły dołączać do społeczności i zamieszczać posty, komentarze itd.
Przykład, jak takie pytanie może wyglądać:
Następnie ustalasz, kto będzie mógł publikować treści na grupie. Zrobisz to, wchodząc po lewej stronie w „Ustawienia grupy”. W sekcji „Zarządzaj dyskusją” nie tylko ustawisz, kto może publikować treści, ale również to, czy administratorzy mają zatwierdzać dodawane posty.
Super! Główne ustawienia masz za sobą. Zanim jednak zaczniesz działać na pełną skalę, warto ustanowić panujące w grupie reguły. W tym celu przejdź ponownie do sekcji „Zarządzaj” i „Utwórz reguły”.
Facebook od razu proponuje cztery podstawowe reguły. Możesz jednak je usunąć i dodać własne. Dzięki temu każdy użytkownik będzie mógł znaleźć je wypisane czytelnie w sekcji „Informacje”. Ponadto administratorzy, podczas usuwania treści z grupy, mogą zaznaczyć punkt regulaminu, który dany post złamał. Dzięki temu jego autor dostanie automatycznie informację, co zrobił źle.
7. Zarządzaj członkami grupy na Facebooku
Grupa to ludzie, a więc kwestia zarządzania nimi jest kluczowa dla dobrego funkcjonowania grupy. Dzięki nowym narzędziom dodawanie ludzi do grupy jest prostsze niż kiedykolwiek.
O ile w przypadku małych grup dodawanie nowych osób będzie łatwe i przyjemne, o tyle w przypadku dużych, szybko rosnących grup przejrzenie każdej prośby może zająć trochę czasu. Na szczęście na to też znajdzie się sposób. 😉
Jak widzisz, prośby o dołączenie możesz sortować według przeróżnych filtrów. Od „wieku” prośby, aż do lokalizacji z jakich dane osoby pochodzą. Możesz ustawić to wedle własnych preferencji i potrzeb.
Ja najczęściej najpierw wydzielam osoby, które odpowiedziały na pytania i niedawno dołączyły do Facebooka. Następnie, już nieco mniej uważnie, przeglądam pozostałe prośby z odpowiedziami na pytania. Gdy to zrobię, wydzielam ludzi, którzy nie odpowiedzieli na pytania i klikam „Odrzuć wszystkich”.
Analityka grup na Facebooku
Ostatnią ważną sekcją, którą chciałbym omówić, są „Statystyki” (je również znajdziesz po lewej stronie).
- W części „Wzrost’” zobaczysz, jak szybko rośnie Twoja grupa – ilu ma członków, ile jest próśb o dołączenie, a żeby było ciekawiej, możesz wybrać dowolny zakres czasu, w którym chcesz sprawdzić te dane.
- „Aktywność” to miejsce, w którym znajdziesz krótkie podsumowanie – ilu członków było aktywnych w ciągu ostatnich 28 dni (możesz też wybrać dowolną liczbę dni), jak dużo zamieszczono postów, komentarzy i reakcji, a także sprawdzić, jakie dni i godziny były najbardziej popularne pod względem dodawania treści. Na tej podstawie możesz stworzyć i rewidować harmonogram publikacji.
- „Administratorzy i moderatorzy” – tutaj zobaczysz aktywność moderatorów i administratorów (jakie posty usuwali, zatwierdzali, jakie osoby dodawali itd.).
- „Członkowie” – znajdziesz tu najbardziej aktywnych członków, a także informację, jakie kraje i miejscowości najczęściej reprezentują.
Promocja grupy na Facebooku
Zastanawiasz się, ilu członków liczy największa grupa na Facebooku na świecie? Już spieszę z odpowiedzią! Mowa o grupie Deepika Sharma, która zrzesza 7 945 423 fanów (stan na kwiecień 2023)! Co ciekawe, jest ona prywatna, a użytkownicy dzielą się na niej śmiesznymi filmikami i memami.
Warto również wspomnieć o liczbie założonych grup na Facebooku. Trudno znaleźć aktualne statystyki, ale w 2010 r. było ich ponad 620 mln. Możemy się domyślać, że teraz z pewnością jest ich o wiele więcej. Jak stać się kolejną Deepika Sharma? Poniżej kilka pomysłów, jak możesz promować swoją grupę.
1 Udostępnienie
Ten sposób wydaje się aż za prosty, ale uwierz mi, że działa. Możliwości udostępnienia strony są naprawdę szerokie. Warto od czasu do czasu udostępniać ją na tablicy Twojej strony, co pozwoli dotrzeć przede wszystkim do fanów Twojej strony, ale nie tylko. Taki post można również promować przez Facebook Ads, dzięki czemu możesz skierować jego reklamę do dowolnej grupy docelowej.
2 Stories
Grupę z powodzeniem możesz wypromować właśnie w Stories. Szczególnie jeśli możesz dodać do niej link. Wystarczy nagrać krótki filmik albo przygotować prostą animację.
3 Mailing
Masz bazę mailingową (np. swoich klientów bądź osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane treściami zamieszczanymi w Twojej grupie)? Facebook i w tym aspekcie nie zawodzi. Może ogranicza wysłanie do 30 osób, ale jak to mówią – zawsze coś. W panelu głównym swojej grupy naciśnij „Zaproś”.
Pojawi Ci się okienko, w którym z łatwością dodasz adresy e-mail.
Kliknij „Wyślij” i zrobione!
4 Zaproszenia
Do grupy na Facebooku możesz zaprosić nie tylko swoich znajomych. Jeśli powiążesz ją ze stroną, zyskasz możliwość wysłania zaproszenia (w powiadomieniu) do fanów Twojej strony. Jednorazowo takich zaproszeń można wysłać kilkadziesiąt do losowo wybranych przez Facebooka osób i stron. Możesz również zachęcić swoich „klubowiczów” do dodawania do grupy swoich znajomych. Zrobią to w łatwy sposób: po wejściu na grupę po prawej stronie zobaczą przycisk „Zaproś”.
5 Dawaj wartość
Promocja promocją, ale gdy treści publikowane na grupie nie dają wartości, wiedzy, nie są interesujące dla jej członków, oczywistym jest, że nasza grupa nie stanie się kolejnym gigantem. Nie róbmy spamu, a umieszczane publikacje niech wnoszą coś nowego do życia członków.
A może grupa subskrypcyjna?
Zamień swoją stronę na Facebooku w grupę fanów Twoich treści i zarabiaj na dzieleniu się z innymi wiedzą i doświadczeniem.
Jakie wymogi należy spełnić, aby zacząć? Na wstępie warto zaznaczyć, że aby korzystać z możliwości subskrypcyjnych, należy spełnić następujące warunki: mieć 10 000 obserwujących bądź otrzymać 250 zwrotnych wyświetleń oraz spełniać jeden z poniższych warunków w ciągu ostatnich 60 dni:
- zdobyć 50 000 działań pod Twoimi treściami (polubienia, komentarze, reakcje itd.),
- uzyskać łączną liczbę odtwarzania Twoich filmów na poziomie 180 000 minut.
Dodatkowo Twoja strona musi przejść proces weryfikacji. Zainteresował Cię ten temat? Więcej dowiesz się tutaj.
Podsumowanie
Wierzę w to, że grupy są najbliższą przyszłością Facebooka. W ostatnim czasie ich znaczenie bardzo mocno wzrosło. Widać to po kolejnych funkcjach dodawanych do tego tworu. Już teraz w Stanach Zjednoczonych testowane są grupy komercyjne, do których dostęp użytkownik uzyskuje po opłaceniu abonamentu.
Na sam koniec chciałbym Ci pogratulować, że doczytałeś do tego miejsca. Wierzę, że dzięki temu będziemy mieć przynajmniej jedną, dobrze prowadzoną grupę na Facebooku więcej.
Przypominamy, że wielkimi krokami zbliża się konferencja I ♥ Marketing & Technology, która odbędzie się już 22–24 października 2024 roku oraz organizowane przez nas 33 szkolenia z zakresu marketingu.
Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco, zamów prenumeratę magazynu sprawny.marketing!
Pomimo poprawnych ustawień, strony nie mogą dołączać do grupy, w której jestem adminem. Co mogę zrobić lub gdzie napisać, aby facebook to naprawił?
Czy można w imieniu grupy wysłać wiadomość do osób, które chcą dołączyć? Albo inaczej, żeby nie wpadła do spamu?
Czy można zamienić grupę „ogólną” na „sprzedażową” bez utraty dotychczasowych postów?
Witam, temat interesujący, merytorycznie przedstawiony. Mam pytanie dotyczące grupy sprzedażowej. Co należy zrobić, żeby dołączyć do grupy np. zlokalizowanej we Włoszech? Czy jest w ogóle taka możliwość? Pozdrawiam, Artur
Czy w postach można oznaczać grupę zamkniętą?
Bardzo pomocne instrukcje. Właśnie będę zakładać grupę fanów mojego miasta rodzinnego. Dziekuje
Hej! Super artykuł, ale mam jeszcze ważne pytanie. Czy facebook zapisuje odpowiedzi na pytania?
Mi facebook zablokował konto bo dodawałem codziennie (pomiędzy innymi) 1 ogłoszenie o tej samej treści i po informacji że to spam (na mojej własnej zamkniętej grupie) konto zostało zablokowane – odwołałem się i czekam na decyzję. Nie rozumiem, jak można blokować konto właścicielowi zamkniętej grupy za to że wystawia posty na swojej grupie???
Jak utworzyć grupę za pomocą nowego interfejsu strony na Facebook? Szukam odpowiedzi na to pytanie, ale nigdzie tego nie znajduję
„Jednym z powodów, dla których zaangażowanie na grupach jest zazwyczaj wyższe niż na stronach czy w wydarzeniach, jest fakt, że gdy ludzie wiedzą, iż nie każdy widzi to, co napiszą, mają mniejsze opory przed tym, by wyrazić swoje zdanie.” Ciekaw jestem, czy to nie ułatwia aby stosowania cyber-bulling’u…
Wszystko fajnie, ale u Mnie to już cuda się dzieją od czasu kiedy coś pogrzebałem w Meta business. Udostępniam post ze Swojej „strony” na grupę i jest widoczny tylko dla mnie (wszystko jest publiczne i bez restrykcji), ten sam post tyle że udostępniam ze swojej strony poprzez mój „Prywatny” profil na te same grupy i jest widoczny na każdej grupie. O co tu chodzi? Dziękuję
Dzień dobry.Mam problem Dołączyłam do grupy na faceebok.Nie mogę dołączyć do grupy na mesenger ,przez link pokazuje mi że jest niedostepny .Tylko ja mam ten problem i nie wiem jak go rozwiązać.
Prowadzę grupę dla Polaków w Niemczech. Mam tylko jedno pytanie na które nigdzie w internecie nie potrafię znaleźć konkretnej odpowiedzi!
Jakie są ograniczenia dystrybucji grupy, i inne ograniczenia grupy. Na moją grupę je naniesiono ale Jakie???? To ja już mogę szukać wiatru w polu. Mam prawo wiedzieć dokładnie, a nie otrzymać tylko wiadomość.