+1 dla Google za nowe statystyki społecznościowe

W czwartek Google udostępnił nowe statystyki społecznościowych interakcji z treściami witryn. Z jednej strony użycia przycisku +1 zliczane są w Narzędziach dla Webmasterów, z drugiej do Google Analytics dodano nową zakładkę “Społecznościowe”, wypchaną nowymi możliwościami.

Więcej

Google Analytics: w końcu integracja danych z Webmaster Tools

Na zakończonej wczoraj konferencji SMX Advanced Google ogłosił wreszcie długo oczekiwane pogłębienie integracji danych z Webmaster Tools i Analytics. Ściślej rzecz biorąc, dane prezentowane dzisiaj w Webmaster Toolsach będą dostępne dodatkowo także z poziomu Google

Więcej

Czego szukają użytkownicy mobilni? Nowa funkcja w Keyword Toolu

Od kilku dni Narzędzie propozycji słów kluczowych Google (ang. Google Keyword Tool) przedstawia zainteresowanie słowami kluczowymi z podziałem na typ urządzenia, którego używa szukający. Domyślnie wciąż widzimy wyniki zsumowane dla wszystkich urządzeń (komputery stacjonarne +

Więcej

Google Webmaster Tools a Google Analytics – możliwość integracji

Od kilku dni Narzędzia dla Webmasterów dostarczają danych o najlepszych podstronach witryny. Dowiesz się, jakie słowa kluczowe odpowiadają za ruch na poszczególnych podstronach. Ponadto Google ogłosił wreszcie długo oczekiwane pogłębienie integracji danych z Webmaster Tools i

Więcej

Bardziej szczegółowe informacje o linkach

Ostatnia aktualizacja narzędzi dla webmasterów Google pozwoli nam sprawdzić, z jakich domen prowadzi najwięcej linków do naszych stron. W zakładce “Linki do Twojej witryny” pojawiły się następujące sekcje:

Więcej

Ulepszona obsługa URL-owych parametrów w Google Webmaster Tools

Podczas zeszłotygodniowej konferencji SMX East, pracownica Google, Maile Ohye, zaprezentowała nowe możliwości Google Webmaster Tools w zakresie obsługi parametrów w URL-ach. Od kilku dni funkcja ta jest dostępna dla wszystkich użytkowników. Pierwsza wersja narzędzia do

Więcej

Personalizacja stron www z Google Analytics

Narzędzie Google Analytics służy generowaniu danych, dotyczących ruchu na stronach internetowych. Zbierane przez GA informacje – takie jak wejścia, odrzucenia, odsłony, średni czas spędzony na stronie, ścieżka celu itp. – umożliwiają proces optymalizacji stron w

Więcej

Nowa wersja Bing Webmaster Tools

Od wczoraj w sieci dostępna jest nowa wersja Bing Webmaster Tools zbudowana od podstaw w technologi Silverlight. Nowa wersja narządzi dla webmastera Bing oferuje funkcjonalności w trzech głównych kategoriach – crawl, index oraz traffic.

Więcej

Badanie słów kluczowych: jak wychwycić trendy i sprawdzić skuteczność rzeczywistych słów kluczowych?

Badanie słów kluczowych używanych przez internautów to jeden z kluczowych składowych procesu promocji w wyszukiwarkach. Istnieje jednak wiele słów, które używane są tylko w określonym sezonie (np. Dzień Kobiet czy Walentynki). Ich wybór do tej pory był dość utrudniony. System Google AdWords został jednak wzbogacony o nową funkcję badania sezonowych trendów.

Więcej

Google Analytics spowalnia wczytywanie strony!

Jeżeli korzystasz z darmowych statystyk Google, pewnie spotkała Cię dziś niemiła niespodzianka. Z Google Analytics czyli Urchinem są jakieś poważne problemy, najprawdopodobniej serwery Google nie są w stanie przerobić gigantycznej ilości danych (udostępnienie narzędzia za

Więcej