Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Real Time Marketing?

Dawka wiedzy teoretycznej pomoże odpowiednio przygotować się do tematu.

Podczas szkolenia przeanalizujemy drogę do sukcesu najbardziej znanych firm.

Wspólnie z najlepszymi trenerami stworzysz, przećwiczysz i wdrożysz skuteczną strategię RTM.

Z Real Time Marketingiem możesz wystartować zaraz po wyjściu ze szkolenia.
Ponadto:
-
Na szkoleniu poznasz sprawdzone i działające metody darmowej wirusowej reklamy w internecie.
-
Przekonasz się, że to właśnie marketing w czasie rzeczywistym jest skuteczną odpowiedzią na nadmiar reklam we wszystkich mediach.
-
Dowiesz się, jak dzięki RTM, oszczędzić na budżecie reklamowym oraz zwiększyć zasięg swojej działalności i zdobyć wiernych fanów marki.
Dlaczego szkolenie Real Time Marketing odpowiada na potrzeby współczesnym marketerów?
Zarówno Dagmara jak i Jakub znani są ze skutecznych działań opartych na Real Time Marketingu. Podczas szkolenia przekażą ci sporą dawkę wiedzy teoretycznej, którą jeszcze tego samego dnia nauczysz się stosować w praktyce.
Wspólnie z trenerami rozłożysz na części pierwsze najbardziej popularne kampanie wirusowe w sieci, a następnie nauczysz się stosować te same techniki w swojej branży. W części warsztatowej zarówno stworzysz strategię dla swojej firmy, jak i przećwiczysz ją pod czujnym okiem trenerów.
W ciągu jednego dnia szkolenia, nie tylko przygotujesz się do marketingowych działań w czasie rzeczywistym, ale wdrożysz scenariusz gotowy do wykorzystania po wyjściu z sali.
Program szkolenia Real Time Marketing
- Cele szkolenia: Zdobycie wiedzy teoretycznej z zakresu Real Time Marketingu oraz nauka jej zastosowania w praktyce
- Zakres szkolenia: Real Time Marketing
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Dagmara Pakulska, Jakub Biel
- Rekonesans wiedzy uczestników na temat Real-Time Marketingu
- Definicja Real-Time Marketingu
- Real-Time Marketing a News Jacking
- 10 kluczowych obszarów zatosowań Real-Time Marketingu
- Kanały Real-Time Marketingu
- Case studies
- Elementy strategii Real-Time Marketingowej
- Mierzenie efektywności działań Real-Time Marketingowych
- Korzyści z wdrożenia działań z zakresu Real-Time Marketingu w firmie
- Analiza najpopularniejszych przykładów RTM
- Analiza efektów krótko- i długoterminowych z wdrożenia działań z zakresu RTM
- Praca w grupach – case studies znanych marek
- Ćwiczenia przygotowujące każdego słuchacza do wdrożenia strategii RTM już po wyjściu ze szkolenia
- Wspólna analiza głośnych przykładów z tych samych branż i rozłożenie ich na czynniki pierwsze
10:00 – 11:45 Wprowadzenie do Real-Time Marketingu
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 - 13:15 Zastosowanie Real-Time Marketingu
13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 - 14:45 Strategia Real-Time Marketingu
14:45 – 15:45 Real Time Marketing - część praktyczna
15:45 – 16:00 Przerwa kawowa
16:00 - 16:45 Warsztaty w grupach
16:45 - 18:00 Warsztaty z uwzględnieniem branż, w których pracują słuchacze
Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej
Lokalizacja szkoleń
Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań
Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław
Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków
Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.
Najczęściej zadawane pytania
GDAŃSK
Hotel Sadova
Łąkowa 60,
80-769 Gdańsk
POZNAŃ
Novotel
plac Andersa 1
61-898 Poznań
WARSZAWA
ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
Warszawa
WROCŁAW
Ibis Styles
plac Konstytucji 3 Maja 3
50-083 Wrocław
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Mail informacyjny otrzymasz tydzień przed szkoleniem.