Real Time Marketing

Twórz akcje marketingowe "na czasie"

Prowadząca:
Dagmara Pakulska, Jakub Biel

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Real Time Marketing?

Dawka wiedzy teoretycznej pomoże odpowiednio przygotować się do tematu.

Podczas szkolenia przeanalizujemy drogę do sukcesu najbardziej znanych firm.

Wspólnie z najlepszymi trenerami stworzysz, przećwiczysz i wdrożysz skuteczną strategię RTM.

Z Real Time Marketingiem możesz wystartować zaraz po wyjściu ze szkolenia.


Ponadto:

  • Na szkoleniu poznasz sprawdzone i działające metody darmowej wirusowej reklamy w internecie.

  • Przekonasz się,  że to właśnie marketing w czasie rzeczywistym jest skuteczną odpowiedzią na nadmiar reklam we wszystkich mediach.

  • Dowiesz się, jak dzięki RTM, oszczędzić na budżecie reklamowym oraz  zwiększyć zasięg swojej działalności i zdobyć wiernych fanów marki.

Dlaczego szkolenie Real Time Marketing odpowiada na potrzeby współczesnym marketerów?

Zarówno Dagmara jak i Jakub znani są ze skutecznych działań opartych na Real Time Marketingu. Podczas szkolenia przekażą ci sporą dawkę wiedzy teoretycznej, którą jeszcze tego samego dnia nauczysz się stosować w praktyce.

Wspólnie z trenerami rozłożysz na części pierwsze najbardziej popularne kampanie wirusowe w sieci, a następnie nauczysz się stosować te same techniki w swojej branży. W części warsztatowej zarówno stworzysz strategię dla swojej firmy, jak i przećwiczysz ją pod czujnym okiem trenerów.

 

W ciągu jednego dnia szkolenia, nie tylko przygotujesz się do marketingowych działań w czasie rzeczywistym, ale wdrożysz scenariusz gotowy do wykorzystania po wyjściu z sali.

 

Program szkolenia Real Time Marketing

    • Cele szkolenia: Zdobycie wiedzy teoretycznej z zakresu Real Time Marketingu oraz nauka jej zastosowania w praktyce
    • Zakres szkolenia: Real Time Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dagmara Pakulska, Jakub Biel

    10:00 – 11:45 Wprowadzenie do Real-Time Marketingu

    • Rekonesans wiedzy uczestników na temat Real-Time Marketingu
    • Definicja Real-Time Marketingu
    • Real-Time Marketing a News Jacking

    11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

    12:00 - 13:15 Zastosowanie Real-Time Marketingu

    • 10 kluczowych obszarów zatosowań Real-Time Marketingu
    • Kanały Real-Time Marketingu
    • Case studies

    13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:00 - 14:45 Strategia Real-Time Marketingu

    • Elementy strategii Real-Time Marketingowej
    • Mierzenie efektywności działań Real-Time Marketingowych
    • Korzyści z wdrożenia działań z zakresu Real-Time Marketingu w firmie

    14:45 – 15:45 Real Time Marketing - część praktyczna

    • Analiza najpopularniejszych przykładów RTM
    • Analiza efektów krótko- i długoterminowych z wdrożenia działań z zakresu RTM

    15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

    16:00 - 16:45 Warsztaty w grupach

    • Praca w grupach – case studies znanych marek

    16:45 - 18:00 Warsztaty z uwzględnieniem branż, w których pracują słuchacze

    • Ćwiczenia przygotowujące każdego słuchacza do wdrożenia strategii RTM już po wyjściu ze szkolenia
    • Wspólna analiza głośnych przykładów z tych samych branż i rozłożenie ich na czynniki pierwsze

Trenerzy

trener

Dagmara Pakulska

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Z branżą marketingu związana od 7 lat.

Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE. Przez wielu nazywana królową Twittera – zna ten kanał mediów społecznościowych od podszewki.

trener

Jakub Biel

Dyrektor ds. Marketingu i Handlu w firmie Solgaz oraz współzałożyciel Instytutu Medialnego. Wcześniej pracownik m.in. Grupy Onet.pl, prasy lokalnej i kilku regionalnych rozgłośni radiowych.

Nominowany do tytułu Człowieka Roku 2015 magazynu Brief w kategorii PR. Jego eksperckie wypowiedzi można było zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN24), radiach (RMF) i prasie w Polsce, a także Litwie, Ukrainie, Rosji a nawet Wietnamie, RPA czy Malezji.

O marketingu i mediach opowiadał na uczelniach (Uniwersytet Warszawski, Jagielloński, Łódzki i inne) oraz różnych konferencjach i spotkaniach (Czwartki Social Media, I ❤ Marketing, Mobile Silesia, Kongres E-handlu i wiele innych). Podczas ostatniej edycji I ❤ Social Media publiczność w głosowaniu wskazała jego prezentację jako najlepszą.


Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555