Real Time Marketing

Twórz akcje marketingowe "na czasie"

Prowadzący
Dagmara Pakulska, Jakub Biel

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Real Time Marketing?

Dawka wiedzy teoretycznej pomoże odpowiednio przygotować się do tematu.

Podczas szkolenia przeanalizujemy drogę do sukcesu najbardziej znanych firm.

Wspólnie z najlepszymi trenerami stworzysz, przećwiczysz i wdrożysz skuteczną strategię RTM.

Z Real Time Marketingiem możesz wystartować zaraz po wyjściu ze szkolenia.


Ponadto:

  • Na szkoleniu poznasz sprawdzone i działające metody darmowej wirusowej reklamy w internecie.

  • Przekonasz się,  że to właśnie marketing w czasie rzeczywistym jest skuteczną odpowiedzią na nadmiar reklam we wszystkich mediach.

  • Dowiesz się, jak dzięki RTM, oszczędzić na budżecie reklamowym oraz  zwiększyć zasięg swojej działalności i zdobyć wiernych fanów marki.

Dlaczego szkolenie Real Time Marketing odpowiada na potrzeby współczesnym marketerów?

Zarówno Dagmara jak i Jakub znani są ze skutecznych działań opartych na Real Time Marketingu. Podczas szkolenia przekażą ci sporą dawkę wiedzy teoretycznej, którą jeszcze tego samego dnia nauczysz się stosować w praktyce.

Wspólnie z trenerami rozłożysz na części pierwsze najbardziej popularne kampanie wirusowe w sieci, a następnie nauczysz się stosować te same techniki w swojej branży. W części warsztatowej zarówno stworzysz strategię dla swojej firmy, jak i przećwiczysz ją pod czujnym okiem trenerów.

 

W ciągu jednego dnia szkolenia, nie tylko przygotujesz się do marketingowych działań w czasie rzeczywistym, ale wdrożysz scenariusz gotowy do wykorzystania po wyjściu z sali.

 

Program szkolenia Real Time Marketing

  • 10:00 – 11:45 Wprowadzenie do Real-Time Marketingu

    • Rekonesans wiedzy uczestników na temat Real-Time Marketingu
    • Definicja Real-Time Marketingu
    • Real-Time Marketing a News Jacking

  • 11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:15 Zastosowanie Real-Time Marketingu

    • 10 kluczowych obszarów zatosowań Real-Time Marketingu
    • Kanały Real-Time Marketingu
    • Case studies

  • 13:15 - 14:00 Przerwa obiadowa

  • 14:00 - 14:45 Strategia Real-Time Marketingu

    • Elementy strategii Real-Time Marketingowej
    • Mierzenie efektywności działań Real-Time Marketingowych
    • Korzyści z wdrożenia działań z zakresu Real-Time Marketingu w firmie

  • 14:45 – 15:45 Real Time Marketing - część praktyczna

    • Analiza najpopularniejszych przykładów RTM
    • Analiza efektów krótko- i długoterminowych z wdrożenia działań z zakresu RTM

  • 15:45 – 16:00 Przerwa kawowa

  • 16:00 - 16:45 Warsztaty w grupach

    • Praca w grupach – case studies znanych marek

  • 16:45 - 18:00 Warsztaty z uwzględnieniem branż, w których pracują słuchacze

    • Ćwiczenia przygotowujące każdego słuchacza do wdrożenia strategii RTM już po wyjściu ze szkolenia
    • Wspólna analiza głośnych przykładów z tych samych branż i rozłożenie ich na czynniki pierwsze

Trenerzy

trener

Dagmara Pakulska

Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Z branżą marketingu związana od 7 lat.

Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE. Przez wielu nazywana królową Twittera – zna ten kanał mediów społecznościowych od podszewki.

trener

Jakub Biel

Dyrektor ds. Marketingu i Handlu w firmie Solgaz oraz współzałożyciel Instytutu Medialnego. Wcześniej pracownik m.in. Grupy Onet.pl, prasy lokalnej i kilku regionalnych rozgłośni radiowych.

Nominowany do tytułu Człowieka Roku 2015 magazynu Brief w kategorii PR. Jego eksperckie wypowiedzi można było zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN24), radiach (RMF) i prasie w Polsce, a także Litwie, Ukrainie, Rosji a nawet Wietnamie, RPA czy Malezji.

O marketingu i mediach opowiadał na uczelniach (Uniwersytet Warszawski, Jagielloński, Łódzki i inne) oraz różnych konferencjach i spotkaniach (Czwartki Social Media, I ❤ Marketing, Mobile Silesia, Kongres E-handlu i wiele innych). Podczas ostatniej edycji I ❤ Social Media publiczność w głosowaniu wskazała jego prezentację jako najlepszą.


Warszawa 26 Wrzesień 2017
do rozpoczęcia
26
Wrzesień
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
770 Netto

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
Real Time Marketing Warszawa



Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie Real Time Marketing i dowiedz się, jak stworzyć własną strategię marketingu w czasie rzeczywistym!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań MaxROY.com, Chełmońskiego 8/4

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówQ Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Wrocław Best Western Plus Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

PR

Katarzyna Granops-Szkoda

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops.Szkoda@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl