Marketing Automation i Kampanie Banerowe

Zbuduj skuteczne kampanie online z twórcami AdForm, UserEngage, adCookie, GO.pl

Prowadzący:
Mateusz Sobieraj, Jakub Cyran, Jan Piskorski, Michał Korba

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

30

Ocena szkoleń

4.5

Zamów telefonicznie

577 855 277

Twórz kampanie, które naprawdę realizują cele!

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

Na praktycznych przykładach dowiesz się, jak planować kampanie online, jak kontrolować pracę agencji, domu mediowego, jak kupować powierzchnię reklamową skutecznie i tanio oraz jak targetować reklamy, aby zwiększyć efektywność Twoich kampanii.

Jak przy mniejszych budżetach reklamowych uzyskiwać takie same warunki zakupowe, jak najwięksi reklamodawcy i duże domy mediowe?

Odpowiedź otrzymasz podczas szkolenia, prowadzonego przez praktyków, którzy odpowiadają za setki kampanii reklamowych online dla różnorodnych marek.

Omówimy dla Ciebie najlepsze praktyki oraz case study z różnych branż, a ćwiczenia pozwolą Ci wypracować gotowe rozwiązania dla Twojej firmy. Oprócz szeregu pożytecznych porad, zobaczysz jak w praktyce ustawić kampanię RTB w jednej z największych platform w Europie! Zobaczysz także działanie platformy Marketing Automation.

Dowiesz się także, jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową i jakie wskaźniki monitorować, by ocenić czy reklama faktycznie była skuteczna! Trenerzy podpowiedzą, jak nie dać się nabrać na pozornie atrakcyjne modele rozliczenia i modele emisji oraz na co zwrócić uwagę prowadząc kampanie reklamowe online.

Dzięki kompleksowości szkolenia od razu po jego zakończeniu, będziesz mógł zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.

Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest:

  • Marketerów, którzy chcą świadomie i efektywnie planować kampanie online, zarówno we własnym zakresie, jak i we współpracy z agencjami oraz domami mediowymi.
  • Dyrektorów marketingu, którzy nie tylko chcą świadomie planować kampanie, ale również nadzorować pracę całego działu. Nadzorować jakość prowadzonych kampanii i umiejętnie ocenić, czy zespół, agencja realizuje te zadania jakościowo.
  • Właścicieli firm i zarządu, którym zależy na nadzorowaniu prowadzonych działań i kontroli efektywności wydawania budżetów oraz pozyskiwania nowych klientów.


Wiedza specjalistyczna z zakresu marketingu internetowego nie jest wymagana, ponieważ szkolenie zawiera kompleksową agendę od wprowadzenia w arkana kampanii internetowych, wskaźników i modeli, przez nowe trendy reklamy online, aż po szereg praktycznych porad i ćwiczeń, które pomogą uniknąć błędów przy planowaniu i realizacji kampanii online.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Marketing Automation i Kampanie Banerowe?

Dzięki doświadczeniu prowadzących, zdobędziesz solidną dawkę wiedzy, którą będziesz mógł od razu wprowadzić w życie!

Dzięki znajomości zagadnień omawianych podczas szkolenia, oszczędzisz w przyszłości zarówno czas, jak i budżet wydawany na kampanie reklamowe.

Poznasz metody optymalizacji budżetu reklamowego i personalizacji. Dzięki szkoleniu zdobędziesz przydatną wiedzę i praktyczne wskazówki, jak poprawić wskaźniki Twoich kampanii.

Zdobędziesz nową wiedzę i praktyczne umiejętności na temat najnowszych trendów reklamy online (RTB, Audience Targeting, Marketing Automation). Dowiesz się również "jak to wszystko działa", jakie daje możliwości i jak wykorzystać w swoim biznesie jedne z najszybciej rozwijających się trendów reklamy online na świecie.


Dodatkowe korzyści

  • Dowiesz się, co należy zrobić przed uruchomieniem kampanii reklamowej, aby optymalnie alokować budżet reklamowy!

  • Dowiesz się, jak zacząć działać w praktyce, jacy gracze są kluczowi na rynku polskim i zagranicznym oraz jak realizować kampanie ogólnopolskie, jak i lokalne.

  • Jak budować skuteczne scenariusze retargetingowe i marketing automation, zwiększając efekty prowadzonych kampanii dzięki personalizacji.

  • Jak mierzyć efekty i ocenić, czy Twoja kampania jest efektywna.

  • Zdobędziesz również konkretne umiejętności – nauczysz się planować i ustawiać kampanie, kontrolować budżet reklamy i prace agencji.

  • Po szkoleniu otrzymasz certyfikat potwierdzający uczestnictwo, a także komplet materiałów dodatkowych – kompendium wiedzy, które pomoże Ci poruszać się w tematyce wad i zalet modeli rozliczenia, terminologii mediowej, RTB, Marketing Automation.

Program szkolenia Marketing Automation i Kampanie Banerowe

  • 10:00 - 10:20 Powitanie i przedstawienie

  • 10:20 – 12:00 Wprowadzenie. Najważniejsze elementy kampanii reklamowych

    • Briefing – ustalanie założeń i celi kampanii online
    • Modele emisji
    • Modele rozliczenia
    • Pułapki performance – jak nie dać się „nabrać” na pozornie efektywne rozwiązania
    • Budowa i analiza media planu
    • Consumer Journey – autorski schemat opisujący rolę kanałów mediowych na ścieżce zakupowej usera oraz odpowiednich  KPI do oceny efektywności form reklamy.
    • Wskaźniki mediowe
    • Optymalizacja i analiza kampanii online

  • 12:00 - 12:15 Przerwa kawowa

  • 12:15 - 13:15 Automatyzacja marketingu

    • Marketing Automation
    • Real Time Bidding
    • Audience Targeting

  • 13:15 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 16:45 Personalizacja na stronie internetowej i w reklamach

    • 14:15 – 15:45 Ustawianie kampanii RTB – prowadzi Jan Piskorski
    • 15 45 –  16:45 Platforma marketing automation – UserEngage – prowadzi Michał Korba

  • 16:45 – 17:00 Przerwa kawowa

  • 17:00 – 17:45 Kreacje reklamowe. Scenariusze remarketingowe

Trenerzy

trener

Mateusz Sobieraj

W branży marketingu online od blisko 10 lat. Opracowuje i z powodzeniem wdraża strategie mediowe w oparciu o najnowsze, światowe trendy i narzędzia reklamy m.in.: Programmatic Buying, Virtual Reality, Video 360, Rich Media, Marketing Automation.
Doświadczenie zdobywał pracując dla takich marek jak Gatta, Marwit, Komputronik, ASUS, Neonet, LC Corp, Lokum Deweloper, Mobile Vikings, MyPhone, Teletorium, MasterCook i wiele innych.
Obecnie CEO agencji adCookie, specjalizującej się w digital marketingu. Agencja otrzymała m.in. nagrodę główną Golden Arrow za najbardziej innowacyjną kampanię digital, w której wykorzystano nowe formy reklamy oraz technologię Virtual Reality.  adCookie dołączyło również do zestawienia najlepszych agencji marketingu zintegrowanego wg . raportu Media & Marketing Polska.
Prelegent na wielu branżowych konferencjach i autor kilkudziesięciu publikacji marketinowych m.in na łamach:  Nowymarketing.pl Sprawnymarketing.pl, Interaktywnie.com, Marketing w praktyce, Brief, Online Marketing i wiele innych.

trener

Jakub Cyran

W branży od 2003 roku. Wykładowca na Politechnice Białostockiej oraz prelegent na licznych konferencjach. Certyfikowany specjalista AdWords, osoba wyróżniona w kategorii Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku ecommerce (II miejsce, Ekomersy 2014). Organizator 50 barcampów. Obecnie Head of Business / Partner w GO.PL – firmie nagrodzonej Ekomersem 2014 w kategorii Innowacja roku oraz Prezes zarządu DataLeezer sp. z o.o. – dane behawioralne do programmatic.

trener

Jan Piskorski

Technical Platform Solutions Manager w Adform. Tematyką Real-Time Bidding zajmuje się od 2012 roku. Pracując dla Agory odpowiadał za sprzedaż powierzchni w modelach automatycznych na witrynach grupy Gazeta.pl oraz rozwój projektu IQad – sieci reklamowej zorientowanej na RTB. Obecnie pracuje dla Adform – duńskiej firmy technologicznej będącej liderem w obszarze rozwiązań dla reklamy graficznej. Współpracuje bezpośrednio z kluczowymi domami mediowymi i agencjami służąc wsparciem przy definiowaniu i właściwej realizacji kampanii reklamowych w ramach DSP. Wspiera również Klientów przy wykorzystywaniu innych produktów Adform takich jak adserwer dla reklamodawców, technologia SSP dla wydawców oraz Data Management Platform. Współautor pierwszego w Polsce oficjalnego poradnika RTB wydanego przez IAB Polska. Absowent podyplomowego studium marketingu internetowego prowadzonego przez Szkołę Główną Handlową.

trener

Michał Korba

Head of Sales w UserEngage.io, narzędziu do automatyzacji marketingu, Chief Everything Officer i CO-Founder w iWisher.pl – aplikacji, dzięki której Twoi znajomi zrzucą się na Twój wymarzony prezent.

„Fanboy” marki Apple, pasjonat i teoretyk Internetu. Praktyk e-marketingu. Trener w StartupAcademy, wykładowca na kierunku marketing internetowy w krakowskiej AGH, organizator pierwszego w Lublinie TEDx oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle, amator Yerba Mate i koszykówki oraz teoretyk-gawędziarz w obszarze sztuki barmańskiej oraz wielu zjawisk z obszaru styku technologii, ludzi i internetu.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

31-12 Grudzień-Marzec 2018-2019
do rozpoczęcia
poniedziałek
31
Grudzień
2018
zostało miejsc: 390
370 netto
piątek
01
Marzec
2019
wtorek
12
Marzec
2019
zostało miejsc: 500
570 netto
31 Grudzień 01 Marzec 12 Marzec

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Pakiet Premium Video Facebook

Pakiet Standard Video Facebook

Prenumerata roczna drukowana - 4 numery od piątego numeru magazynu sprawny.marketing

Dostęp do nagrań video z V edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Aparthotel ul. Lwowska 1 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl