Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Studenci UAM Poznań kolejny raz w czołówce Google Online Marketing Challenge

W tegorocznej edycji jednego z największych międzynarodowych konkursów akademickich,  the Google Online Marketing Challenge (GOMC), studenci UAM znaleźli się w Top 15 Europy GOMC 2014. Co roku w konkursie biorą udział tysiące zespołów z całego świata. Do tej pory studenci przygotowujący się do GOMC w ramach zajęć Technologie e-commerce – marketing internetowy, prowadzonych przez dra Wojciecha Czarta na Wydziałe Fizyki Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w latach 2010-2014 aż czterokrotnie znaleźli się w Top 5 Europy. Równolegle kolejne zespoły studentów dra Wojciecha Czarta czterokrotnie były klasyfikowane w Top 15 Europy tego konkursu.

W uznaniu dotychczasowych osiągnięć, dr Wojciech Czart, został zaproszony do prestiżowego grona The Global Academic Panel, zespołu autorytetów akademickich z dziedziny marketingu internetowego, którzy odpowiadają za aspekt akademicki konkursu GOMC (Google Hangout On Air: ”GOMC #10: Selecting a Client Business” z udziałem dr Czarta)

Studenci UAM przygotowują się do udziału w GOMC w ramach zajęć prowadzonych na Wydziale Fizyki dla studentów Informatyki Stosowanej (obecnie: Technologie Komputerowe) i międzyuczelnianego kierunku Techniczne Zastosowania Internetu (TZI) prowadzonego wspólnie przez UAM, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (UEP) i Politechnikę Poznańską (PP) .

GOMC jest jednym z największych międzynarodowych konkursów organizowanym dla środowiska akademickiego. Młodzi ludzie biorący w nim udział nie tylko konkurują z tysiącami studentów z całego świata – główną ideą konkursu jest również umożliwienie uczestnikom jeszcze w czasie studiów sprawdzenia dotychczasowych i zdobycia nowych umiejętności w realnym starciu z profesjonalnymi zespołami prowadzącymi kampanie marketingowe dla konkurujących na rynku firm.

Każdy zespół ma za zadanie przygotować i przeprowadzić trzytygodniową kampanię marketingową. Do realizacji tego zadania firma Google udostępniła studentom system Google AdWords, wysoce zaawansowane narzędzie do zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie.

 

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Michał

      A to nie jest tak przypadkiem, że SGH wygrywa praktycznie co roku ten konkurs? :)

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *