W tegorocznej edycji jednego z największych międzynarodowych konkursów akademickich, the Google Online Marketing Challenge (GOMC), studenci UAM znaleźli się w Top 15 Europy GOMC 2014. Co roku w konkursie biorą udział tysiące zespołów z całego świata. Do tej pory studenci przygotowujący się do GOMC w ramach zajęć Technologie e-commerce – marketing internetowy, prowadzonych przez dra Wojciecha Czarta na Wydziałe Fizyki Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, w latach 2010-2014 aż czterokrotnie znaleźli się w Top 5 Europy. Równolegle kolejne zespoły studentów dra Wojciecha Czarta czterokrotnie były klasyfikowane w Top 15 Europy tego konkursu.
W uznaniu dotychczasowych osiągnięć, dr Wojciech Czart, został zaproszony do prestiżowego grona The Global Academic Panel, zespołu autorytetów akademickich z dziedziny marketingu internetowego, którzy odpowiadają za aspekt akademicki konkursu GOMC (Google Hangout On Air: ”GOMC #10: Selecting a Client Business” z udziałem dr Czarta)
Studenci UAM przygotowują się do udziału w GOMC w ramach zajęć prowadzonych na Wydziale Fizyki dla studentów Informatyki Stosowanej (obecnie: Technologie Komputerowe) i międzyuczelnianego kierunku Techniczne Zastosowania Internetu (TZI) prowadzonego wspólnie przez UAM, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu (UEP) i Politechnikę Poznańską (PP) .
GOMC jest jednym z największych międzynarodowych konkursów organizowanym dla środowiska akademickiego. Młodzi ludzie biorący w nim udział nie tylko konkurują z tysiącami studentów z całego świata – główną ideą konkursu jest również umożliwienie uczestnikom jeszcze w czasie studiów sprawdzenia dotychczasowych i zdobycia nowych umiejętności w realnym starciu z profesjonalnymi zespołami prowadzącymi kampanie marketingowe dla konkurujących na rynku firm.
Każdy zespół ma za zadanie przygotować i przeprowadzić trzytygodniową kampanię marketingową. Do realizacji tego zadania firma Google udostępniła studentom system Google AdWords, wysoce zaawansowane narzędzie do zarządzania kampaniami reklamowymi w Internecie.
Daj znać czy podobał Ci się artykuł?!

Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.
Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video
Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.
Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing