Czy SEO=User Experience (UX) + Content Marketing (CM)?

Jak wygląda świat idealny według oficjalnego stanowiska wyszukiwarki Google? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo istotna dla osób, które chcą zdobyć jak najwięcej ruchu organicznego. Chcąc nie chcąc, należy pogodzić z tym, że monopolista będzie

Więcej

Skuteczny A/B Testing – jak nie marnować cennego trafficu?

Taka sytuacja – przygotowujesz kolejny landing page, poświęcasz czas na stworzenie dobrego contentu, odpalasz kampanię, świeży traffic napływa na Twoją stronę.  Z jakiegoś powodu strona nie konwertuje. Co robisz? Rzucasz się na testy A/B. Niestety,

Więcej

Jak Google Plus zmienia inne usługi Google

Teraz zaczyna być widać jak centralne jest miejsce uruchomionej tydzień temu społecznościówki Google’a w strategii tej firmy. Widać to nie tylko po samym serwisie (jego rozmachu, wielości funkcji i innowacyjności), ale także po zmianach w

Więcej

Jak poprawić wskaźnik ROI? Wnioski z 21 studiów przypadku

Optymalizacja współczynnika konwersji to najnowsza miłość e-marketingowców – koniec końców cóż wart jest ruch, który nie skutkuje konwersją? Niestety (lub na szczęście, zależy jak spojrzeć) optymalizacja konwersji nie jest grą, w której wygrywałby najbogatszy. Pieniądze,

Więcej

Zanim wystartujesz z serwisem – Ostateczne poprawki pod kątem SEO

Planując uruchomienie nowego serwisu lub przebudowę już istniejącego, konieczne jest dokładne sprawdzenie, czy wszystko działa poprawnie. Nie jest to kwestia przejrzenia strony na szybko, gdyż wyjątkowo istotne jest, aby ewentualne błędy wyłapał zespół pracujący nad

Więcej

Personalizacja stron www z Google Analytics

Narzędzie Google Analytics służy generowaniu danych, dotyczących ruchu na stronach internetowych. Zbierane przez GA informacje – takie jak wejścia, odrzucenia, odsłony, średni czas spędzony na stronie, ścieżka celu itp. – umożliwiają proces optymalizacji stron w

Więcej