Bartek Matusiak

Jak stworzyć personę i mapę podróży klienta? 4 sprawdzone kroki

Aby utrzymać lojalność klientów, nie wystarczą dziś dobry produkt bądź dobra usługa. Nie wystarczy też dobra obsługa. Klientom coraz częściej trzeba zapewnić wyjątkowe doświadczenie – dosłownie na każdym etapie, tj. przed sprzedażą bądź świadczeniem usługi,

Więcej

O podstawach UX

Co to jest UX i czym się różni od UI?

Zastanawiasz się, jak poprawić UX w swoim sklepie internetowym, aby sprzedawać więcej i mieć lojalnych klientów? Na początku warto poświęcić parę chwil, aby przeanalizować, co tak naprawdę kryje się pod pojęciem user experience. Dzięki temu

Więcej

3 kroki przed testami A/B

Testy A/B to potężne narzędzie. Jak to z potężnymi narzędziami bywa, trzeba się nimi dobrze posługiwać – tylko wtedy przynoszą korzyści i nie szkodzą. Dzięki testom A/B można w łatwy sposób odpowiedzieć na pytanie: czy

Więcej

Skuteczny A/B Testing – jak nie marnować cennego trafficu?

Taka sytuacja – przygotowujesz kolejny landing page, poświęcasz czas na stworzenie dobrego contentu, odpalasz kampanię, świeży traffic napływa na Twoją stronę.  Z jakiegoś powodu strona nie konwertuje. Co robisz? Rzucasz się na testy A/B. Niestety,

Więcej

Jak Google Plus zmienia inne usługi Google

Teraz zaczyna być widać jak centralne jest miejsce uruchomionej tydzień temu społecznościówki Google’a w strategii tej firmy. Widać to nie tylko po samym serwisie (jego rozmachu, wielości funkcji i innowacyjności), ale także po zmianach w

Więcej

Jak poprawić wskaźnik ROI? Wnioski z 21 studiów przypadku

Optymalizacja współczynnika konwersji to najnowsza miłość e-marketingowców – koniec końców cóż wart jest ruch, który nie skutkuje konwersją? Niestety (lub na szczęście, zależy jak spojrzeć) optymalizacja konwersji nie jest grą, w której wygrywałby najbogatszy. Pieniądze,

Więcej

Audyt przed uruchomieniem nowej strony [Checklista]

Planując uruchomienie nowego serwisu lub przebudowę już istniejącego, konieczne jest dokładne sprawdzenie, czy wszystko działa poprawnie. Nie jest to kwestia przejrzenia strony na szybko, gdyż wyjątkowo istotne jest, aby ewentualne błędy wyłapał zespół pracujący nad

Więcej

Personalizacja stron www z Google Analytics

Narzędzie Google Analytics służy generowaniu danych, dotyczących ruchu na stronach internetowych. Zbierane przez GA informacje – takie jak wejścia, odrzucenia, odsłony, średni czas spędzony na stronie, ścieżka celu itp. – umożliwiają proces optymalizacji stron w

Więcej

Wtyczki pozycjonerskie WordPress. Narzędzia SEO dla twojego bloga

Spis pluginów SEO do WordPress’a czyli najważniejsze wtyczki pomocne w dostosowaniu WP do wymagań wyszukiwarek, polepszające pozycjonowanie. WordPress, mimo iż jest genialnym CMS’em, to jednak ma kilka mankamentów. Ale… WordPress ma praktycznie nieograniczone możliwości rozwoju

Więcej