Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Znamy wszystkie tematy prezentacji podczas Search Marketing Day 2012!

Odsłaniamy dzisiaj tematy poszczególnych prezentacji, jakie ze sceny usłyszą uczestnicy rozpoczynającej się za półtora tygodnia międzynarodowej konferencji SearchMarketingDay.com. Do tej pory zachęcaliśmy Was do rejestracji na konferencję głównie sylwetkami prelegentów. Pokazywaliśmy ich doświadczenia, fachowość, a w miarę możliwości także zdolności łatwego do przyswojenia przekazywania wiedzy (np. poprzez publikację tłumaczeń ich artykułów). Teraz poznacie konkretne tematy konkretnych prezentacji konkretnych prelegentów.


16 zaplanowanych na konferencję prezentacji ułożymy w 2 równoległe ścieżki tematyczne: kiedy w jednej sali prelegenci przybliżać będą tajniki pozycjonowania, na scenie drugiej sali prezentowana będzie tematyka Google AdWords (PPC) i programów afiliacyjnych. Słuchacze SearchMarketingDay.com będą mogli swobodnie przemieszczać się między salami, dobierając sobie własny plan konferencji.

Ścieżka: “SEO, Pozycjnowanie i Link Building”

David Harling

1 david harling

Pierwsza prezentacja na ścieżce SEO będzie należała do Davida Harlinga, który kieruje działem SEO w agencji Razorfish, jednej z największych agencji interaktywnych na świecie. Razorfish zatrudnia przeszło 2 tys. pracowników w 20 biurach na całym świecie, obsługując liderów swoich branż, takich jak McDonalds, Audi, Ralph Lauren czy międzynarodowa marka telefonii komórkowej O2.

David ma 10-letnie doświadczenie w branży pozycjonowania i marketingu w wyszukiwarkach. Kierownicze stanowiska w kolejnych agencjach zawdzięcza zdolności przewidywania zmian w branży marketingu interaktywnego, ze szczególnym uwzględnieniem SEO. Specjalizuje się także w social PR, analityce webowej i rozwoju treści.

Dobry znajomy innych prelegentów SMD, m.in. Martina MacDonalda i Ralpha Tegtmeiera, z którymi dyskutował podczas niedawnej konferencji ionSearch o wytyczaniu granic między white-, gray- i white-hat SEO.

Na Search Marketing Day wystąpi z prezentacją pt. “Planning and production of optimised content for global offsite distribution strategies”. Opowie w niej o strategiach planowania i produkcji treści zoptymalizowanej pod dystrybucję poza witryną przedsiębiorstwa w celu zwiększania zasięgu marki i wspomagania linkowania organicznego.

Dixon Jones

2 dixon jones

Po Martinie na scenę wejdzie Dixon Jones, także znany z zeszłorocznej edycji SMD. Dixon wygłosi prezentację pod tytułem “A new way to look at links and quality post Penguin”, w której zajmie się skutkami niedawnej aktualizacji algorytmu Google, znanej pod nazwą “Pingwin”. Jakie linki są teraz wartościowe? Jak generować treść, by Pingwin uznał ją za dobrą jakościowo?

Dixon omówi też pokrótce możliwości odpalonej dosłownie dzisiaj całkiem nowej funkcjonalności zestawu narzędzi dla pozycjonerów Majestic SEO, produkowanego przez jego firmę. Nową funkcjonalność zapowiadaliśmy wraz z Dixonem zapowiadaliśmy w piątek. Dixon przyjedzie do Poznania zaledwie tydzień po pierwszej prezentacji nowej funkcjonalności, która będzie miała podczas SMD swoją polską premierę!

Magnus Brath

3 magnus brath

Magnus Brath przedstawi specyfikę pracy pozycjonerskiej dla najtrudniejszych branż: casino/poker w prezentacji pt. “Supersizing your SEO”. Poziom trudności pozycjonowania fraz z tej branży bywa niedoceniany, stąd rada Magnusa:

Jeśli prowadzisz witrynę z branży poker/casino lub uczestniczysz w programie partnerskim takich witryn i chcesz rozpocząć pozycjonowanie, pozwól powiedzieć sobie coś o konkurencji, która cię czeka. Nie istnieje w internecie branża, w której konkurencja w SERP-ach byłaby ostrzejsza. W tej branży o pozycje walczą najlepsi pozycjonerzy świata.

Moja rada dla początkujących pozycjonerów w branży poker/casino:

Zacznij od pozycjonowania innych branż, ujeżdżanie kucyków, gangi motycyklowe, a nawet ubezpieczenia samochodowe.

Sylwetkę Magnusa, krótki wywiad z nim, a także tłumaczenie jednego z jego artykułów (o wartości linków rotacyjnych) już przedstawialiśmy.

Ralph Tegtmeier

4 ralph tegtmeier

Po Magnusie na scenę wejdzie bodaj najbarwniejsza postać całej konferencji: Ralph Tegtmeier, zajadły krytyk Google Inc. i Matta Cuttsa, okultysta współtworzący oprogramowanie do cloakingu i wykorzystujący swoje wykształcenie (skończył 3 różne kierunki filologiczne) do rozwijania oprogramowania do automatycznego generowania dobrych jakościowo treści.

Temu ostatniemu tematowi poświęcona będzie prezentacja Ralpha zatytuowana “Turning black into white: Automatic content generation for SEO and Social Network Marketing”. Ralph pokaże, że automatyczne generowanie treści nie musi wcale oznaczać treści niskiej jakości. W konsekwencji, korzystanie z generatorów nie musi być techniką black-hat!

Sylwetkę Ralpha przedstawialiśmy tłumacząc dla Was obfity wywiad, jakiego udzielił on swego czasu serwisowi SEOBook.com.

Dominik Wojcik

5 dominik wojcik

Dominik jest jednym z najbardziej znanych niemieckich pozycjonerów, autorem poczytnego bloga boeserseo.com i prelegentem licznych niemieckojęzycznych konferencji. W maju po raz pierwszy będzie prezentował na konferencji w kraju swoich rodziców – w Polsce podczas SearchMarketingDay.com. Wystąpi z prezentacją pt. “Fast Flux Networks, how they work, and how you can use them to protect your Linknetwork”.

Sylwetkę Dominika, krótki wywiad z nim i tłumaczenie zbierającego doskonałe recenzje artykułu Dominika nt. hostingu SEO już publikowaliśmy.

Joe “Cygnus” Sinkwitz

Najlepszą rekomendacją Joego niech będzie jego obecność na zamkniętym dla 18 SEO-speców dorocznym spotkaniu SEOctoberFest organizowanym przez Marcusa Tandlera. Ta elitarna konferencja zbiera co roku śmietankę branży, a w trakcie spotkania każdy uczestnik prezentuje swoje najlepsze case’y, testy i narzędzia SEO. Podczas SearchMarketingDay.com Joe będzie mówił o aktualizacji Pingwin i jej konsekwencjach. Jak zmieni się Google po Pingwinie, jak tworzyć teraz treści i pozyskiwać linki? Tytuł prezentacji “Great, another update named after animal. Now what?”

Joe będzie też prowadził pierwsze w Polsce szkolenie SEO prowadzone przez zagranicznych trenerów. Szkolenie odbędzie się drugiego dnia Search Marketing Day – w środę, 23 maja.

Możesz poczuć styl Joego czytając przetłumaczony przez nas artykuł jego autorstwa, poświęcony myśleniu lateralnemu w SEO, a także krótki wywiad z nim.

Andre Alpar

7a andre alpar

Andre jest człowiekiem wyjątkowo wszechstronnym – jednocześnie pisze pluginy SEO do popularnych przeglądarek, pozycjonuje, prowadzi działania w obszarze affiliate marketingu, pisze książki, wydaje podcasta, bloga i współprowadzi kilka firm internetowych. Zajmuje się marketingiem internetowym od 1999 roku. Ważna część jego działalności wiąże się z performance marketingiem.

Temat prezentacji: “Why search and social have to interact and what new opportunities does it bring for affiliates”. Sylwetkę Andre i wywiad z nim przedstawialiśmy już na Sprawnym.

Mikkel deMib Svendsen

7 mikkel demib svendsen

Ekscentryczny Mikkel deMib to ostatni z trójki prelegentów znanych uczestnikom zeszłorocznej edycji SMD. Z pewnością zapamiętaliście paradującego w czerwonym garniturze Duńczyka, prezentującego ze sceny mnóstwo rzetelnej wiedzy, ożywianej kontrowersyjnymi stwierdzeniami typu “nienawistne linki to najlepsze linki” (Mikkel podpowiadał, że prowokowanie krytyką wrażliwych na swoim punkcie grup, takich jak feministki, ekolodzy czy linuksiarze zaskutkuje żywiołową odpowiedzią, upstrzoną oczywiście upragnionymi przez nas linkami).

Tematem tegorocznej prezentacji Mikkela będzie “Balancing all the SEO tips”, a tutaj znajdziecie relację z zeszłorocznej jego prezentacji.

Ścieżka “PPC & Affiliate”

Piotr Maruszewski

9 piotr maruszewski

Piotra z pewnością znają uczestnicy szkoleń z Facebook marketingu, jakie odbywają się podczas tygodniowej imprezy szkoleniowej Search Marketing Week. Jest właścicielem agencji agencji PM Interactive, specjalizującej się w planowaniu i obsłudze kampanii zasięgowych Facebook Premium. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Zaangażowany w projekty: Bileteo.pl, Jachcenawakacje.pl. Wcześniej pracował dla Nike Poland i Ecco Shoes.

Piotr wygłosi prezentację pod tytułem “Last changes in Facebook Ads”.

Russell Smith

8 russell smith

Russell Smith, kieruje działem rozwoju treści w portalu internetowym najbardziej cenionej instytucji medialnej na świecie – brytyjskiego BBC. Pod pojęciem “rozwój treści” kryje się właśnie to wszystko co różni dobre treści internetowe od gazetowych – przyciąganie linków, przyciąganie kliknięć, oprawa interaktywna i specyficzna forma literacka, jaką jest artykuł internetowy. Russell opowie, jak “oprawia” się suchy tekst w formę, która działa w internecie. Tematem jego prezentacji będzie “Database Journalism and Responsive content – Wizualizacja informacji: Inforgraphics, Datagraphics”.

Wczoraj opublikowaliśmy obszerny wywiad z Russellem.

Tomasz Frontczak

9 tomasz frontczak

Tomka wszyscy tu pewnie znają, ale nowi czytelnicy powinni wiedzieć, że jest założycielem Sprawnego i autorem bestsellera “Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (5000 sprzedanych egzemplarzy) – pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia promocji w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy SEM-doradczej MaxROY.com. Pomaga wykorzystywać z pomocą marketingu internetowego niezagospodarowane okazje rynkowe, specjalizuje się w Google AdWords, Facebook Ads i affiliate marketingu.

Tematem prezentacji Tomka będzie “Advanced Quality Score factors in Google AdWords”.

Mariusz Gąsiewski

10 mariusz gasiewski

Mariusz Gąsiewski od 2007 roku pracuje w Google, chociaż zdecydowanie bardziej znany jest z tego, co robi po godzinach pracy: bloga ittechnology.us, na którym z podziwu godną konsekwencją od wielu lat uczy polską branżę SEM meandrów Google AdWords, Google Analytics i podstaw optymalizacji witryn. Organizuje też warszawski cykl spotkań branży SEM pod nazwą SEMCamp.

Mariusz wygłosi prezentację pod tytułem “AdMob and new, unique possibilities of mobile ads”.

Matthew Wood

11 matthew wood

Matthew wygłosi prezentację zatytułowaną “Embracing, Influencing & Disrupting the Customer Journey”.

Już niedługo na Sprawnym przedstawimy bardziej szczegółową sylwetkę Matthew Wooda.

Frédéric Saigne

12 frederic saigne

Frédéric zarządza strukturami sieci Zanox w krajach nordyckich i Europie Wschodniej. Zanox to największa sieć reklamy efektywnościowej w Europie, koncentrująca się na programach afiliacyjnych i kampaniach pay per lead.

Temat prezentacji Frédérica to “SEM on CPA: DO’s and DON’Ts”.

Rafał Irla

13 rafal i rla

Właściciel ZnajdzPrezent.pl, wspólnik Afiliant.com. Z zawodu programista, z doświadczenia manager. Od wielu lat w branży e-commerce. Skupia się na minimalizowaniu biurokracji, optymalizowaniu działań marketingowych i wytyczaniu nowych kierunków rozwoju.

Wygłosi prezentację pod tytułem “Not only display. More effective ways of promotion trough afiliate marketing”.

Maciej Wyszyński

14 maciej wyszynski

Maciej Wyszyński pracuje w niemieckiej agencji Sociomantic Labs, specjalizującej się we wdrażaniu technologii Real-Time Bidding. Real-time bidding to nowa, fascynująca technologia, a jednocześnie model rozliczania reklamy display, polegający na przeprowadzaniu indywidualnych, zautomatyzowanych aukcji pojedynczych wyświetleń reklamy, zamiast kupowania ich w paczkach po 1000 wyświetleń w stałej cenie.

Właśnie tego tematu będzie dotyczyć będzie prezentacja Macieja podczas SearchMarketingDay.com pt. “Real Time Bidding – biggest innovation in display ads!”.

Niedawno przedrukowaliśmy wywiad, jaki Maciej Wyszyński udzielił serwisowi Antyweb.pl.

***

Zarejestuj się na konferencję SearchMarketingDay.com już teraz!

sprawnymarketing

Maciej Janas

Od 2004 w poznańskich agencjach interaktywnych (UX, copy), od lutego 2010 do grudnia 2012 redaktor serwisu SprawnyMarketing.pl. Lubi tropić i opisywać trendy w biznesie internetowym, interesuje się interakcjami technologii z człowiekiem i społeczeństwem oraz współczesną polszczyzną. Google+


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Zbyszek

      Na pewno wiele będzie można się nauczyć, aż strach się bać takiej elity :D

    • Będzie ktoś jechał z Krk ? Szukam towarzystwa :)

    • Każdy z nas zetknął się z faktem, zalecam zaznajomienie się z punktem.

      Place zabaw dla dzieci

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *