55 nowości z reklamy na Instagramie

Nowości z reklamy na Instagramie za okres styczeń–marzec 2019

1. Ułatwienia dla osób słabowidzących

Instagram jako platforma bazująca na obrazie nie chce zamykać się na osoby z dysfunkcją wzroku. Wprowadzone zostały dwie opcje: automatyczny tekst alternatywny (który poprzez mechanizmy rozpoznawania obiektów będzie w stanie opisać to, co znajduje się na zdjęciu) oraz możliwość samodzielnego stworzenie dodatkowego opisu zdjęć w sekcji “Alternatywny tekst”, który zostanie odczytany użytkownikowi po przewinięciu lub kliknięciu zdjęcia).

2. Multipublikacja

Prowadzicie kilka lokalnych profili dla większych sieci sklepów lub restauracji? Teraz o specjalnej ofercie lub konkursie będziecie mogli poinformować jednym kliknięciem. Na etapie dodawania posta, możecie zaznaczyć suwakiem, gdzie ma zostać on opublikowany.

nowości na messengerze

3. Promowane Stories

Wyświetlanie reklam w IG Stories jest możliwe już od jakiegoś czasu, ale niedawno Instagram wprowadził możliwość promowania już opublikowanej relacji. Opcja ta dostępna jest pod trzema kropeczkami w prawym, dolnym rogu okna Stories. Swoją reklamę kierować możemy m.in. na osoby podobne do naszych followersów. Celem może być wizyta na profilu, stronie www lub wysłanie wiadomości prywatnej (DM).
Uwaga: póki co niedostępne jest promowanie Stories interaktywnych, czyli np. z oznaczeniem profilu lub lokalizacji.

nowości na messengerze

4. Analityka IG wewnątrz Facebook Analytics

W istniejącym już panelu Facebook Analytics, pojawiła się zakładka odnośnie Instagrama. Znajdziecie w niej pogłębione informacje na temat użytkowników oraz ich działań i zachowań względem Waszego profilu. Możecie np. przeanalizować, jak Wasi odbiorcy na IG pokrywają się z osobami, które odwiedzają stronę www, pobierają aplikację lub są Waszymi fanami na Facebooku. Dostępne jest również tworzenie Instagramowych lejków konwersji.

5. 3, 2, 1… Start!

Kolejną interaktywną naklejką w Stories jest Odliczanie – mamy w niej możliwość wyboru daty i godziny, do których chcemy odmierzać czas. Dostępna jest też personalizacja tekstu i koloru naklejki. Polecamy to rozwiązanie szczególnie do inauguracji akcji promocyjnych, konkursów czy też wydarzeń specjalnych. Ustawić możemy zarówno start, jak i koniec danego eventu, a nasi odbiorcy mogą zdecydować, czy chcą otrzymać powiadomienie o zakończeniu odliczania.

nowości na messengerze

6. Wielkie sprzątanie!

Instagram zapowiedział walkę z fałszywymi kontami i treściami, które stały się totalną plagą aplikacji. Sukcesywnie znikać mają pojedyncze posty, serduszka i obserwacje, jak również całe profile. Czystki dotyczą również kont korzystających z botów do fake’owego zwiększania zaangażowania – IG chce dopilnować przestrzegania zasad korzystania z serwisu. Czekamy na zapowiedziany powiew czystości! :)

7. Szybkie reakcje w Stories

Koniec z szukaniem emoji oklasków lub płaczącej ze śmiechu buźki – aplikacja ułatwia nam reagowanie na Stories i prezentuje emoji, dzięki którym błyskawicznie możemy wyrazić konkretne uczucia wobec danej treści! Jest to krok, który można było w sumie przewidzieć po tym, jak wprowadzone zostały proponowane emotikony przy komentarzach pod postami :)

8. Szybkie odpowiedzi w DM

Instagram ewidentnie chce nam usprawnić pracę, ponieważ oprócz szybkich reakcji na Stories, wprowadzone zostały również szybkie odpowiedzi w Direct Messages. Na profilu możemy skonfigurować różne typy odpowiedzi na pytania, które kierują do nas użytkownicy. Jest to bardzo przydatna sprawa przy powtarzalnych pytaniach np. o cenę, premierę nowej kolekcji czy też możliwości współpracy.

9. Instagram Shopping 2.0

Instagram mocno rozwija zakupy i z pewnością w tym roku usłyszymy o wielu nowościach w tym temacie! Już teraz, oprócz możliwości bezpośrednich zakupów z poziomu postów lub Stories, możemy zapisywać interesujące nas produkty w kolekcji Zakupy, do której mamy następnie dostęp z opcji Zapisane. Poza tym po wejściu na profil marki i kliknięcie w CTA „Kup”, możemy przejrzeć wszystkie dostępne produkty w jednym miejscu wraz z ich cenami i opisami. Do wyboru mamy też udostępnienie produktu w swojej relacji oraz przesłanie go znajomemu!

10. Nowy typ konta dla influencerów

Trwają testy nad trzecim rodzajem konta na Instagramie – przeznaczonym dla twórców. Instagram zdecydował się na ten ruch po jasnym feedbacku ze strony influencerów, że obecne narzędzia dostępne w przypadku konta biznesowego, nie są wystarczające przy mierzeniu wzrostu followersów, zaangażowania czy filtrowania wiadomości prywatnych. Z niecierpliwością czekamy na więcej informacji!

Nowości z reklamy na Instagramie za okres październik–grudzień 2018

1. Bezpieczeństwo na Instagramie

Instagram w ostatnim czasie mocno podkreśla bezpieczeństwo na swojej platformie.

  • „Informacje o tym koncie” – w najbliższym czasie będzie można wyświetlić więcej informacji o kontach, które skupiają wokół siebie dużą grupę odbiorców, pomoże to w określaniu autentyczności danych użytkowników czy firm. Wyświetlana będzie między innymi data dołączenia konta do platformy, kraj, a także trwające kampanie.
  • Zweryfikowane konta celebrytów, osób publicznych będą teraz oznaczone niebieską plakietką. O weryfikację można poprosić wysyłając formularz, który znajduje się w aplikacji Instagram (dostępny w ustawieniach konta, pojawi się tam przycisk „Poproś o weryfikację”).

  • Niebawem będzie można stosować uwierzytelnienie dwuskładnikowe przy pomocy zewnętrznych aplikacji (w ustawieniach pojawi się opcja uwierzytelnienia, następnie trzeba wskazać aplikację, której chcemy przyznać dostęp).

2. Nowe efekty w Superzoom’ie na Instagramie

Znana i lubiana funkcja Super-zoom na Instagramie doczekała się kolejnej odsłony. Teraz użytkownicy mogą wykorzystać nowe efekty:

  • Serca,
  • Paparazzi,
  • Pożar,
  • Nie ma mowy,
  • Smuteczek,
  • Niespodzianka.

3. Instagram ułatwił dodawanie komentarzy pod zdjęciem

W momencie wpisywania komentarza pod zdjęciem czy filmem na Instagramie, automatycznie wyświetla się teraz lista emotikonek, ma to usprawnić ich dodawanie.

4. Polecane profile

Instagram pokazuje teraz profile, które warto obserwować. Zalecenia są oparte na obserwowanych profilach, zdjęciach, filmach, które lubimy. Polecane posty będą się wyświetlały po aktualnych wpisach na tablicy.

5. Zarządzanie czasem w aplikacji

Pulpit aktywności, codzienne przypomnienie i nowy sposób na ograniczenie powiadomień – to nowości, które przygotował dla nas Facebook, a które będą też dostępne w aplikacji Instagram. Narzędzia mają pomagać w większej kontroli i lepszym zarządzaniu czasem na obu platformach. Aby uzyskać dostęp do narzędzi, należy przejść do profilu w aplikacji – „Twoja aktywność”. U góry wyświetli się pulpit informujący o średnim czasie dla tej aplikacji na tym urządzeniu. Pod pulpitem można ustawić codzienne przypomnienie, które zakomunikuje, że przekroczyliśmy zamierzony czas na platformie. Przypomnienie można w dowolnym momencie wyłączyć lub zmienić.

6. Możliwość oznaczania produktów w Stories

W ciągu miesiąca aż 90 milionów kont na Instagramie wyświetla tagi produktowe. Teraz platforma wprowadza nowości – w 46 krajach możliwe będzie tagowania produktów w #Stories. Niebawem też w kanale „Wyszukiwanie” pojawi się dedykowana zakładka „Zakupy”, w której będą pojawiały się dopasowane do właściciela konta produktu.

7. GIF-y w DM

Instagram wprowadził możliwość przesyłania gifów w Direct Message. Mała rzecz, a cieszy :)

8. Nametag już dostępny

Teraz użytkownicy mogą dodawać znajomych za pomocą interaktywnych kart identyfikacyjnych, dostępnych w profilu. W polskiej wersji opcja nazywa się „Znacznik nazwy” – wystarczy kliknąć w tę funkcję, by następnie pokazać ją osobie, która chce zeskanować Twój profil. W tym miejscu masz również możliwość zeskanowania czyjegoś kodu, automatycznie dodając go do grona obserwowanych osób.

9. Dłuższe Stories już dostępne

Wyczekiwana przez wszystkich Instagramerów funkcja jest już dostępna! Teraz możesz kręcić dłuższe Stories, po 15 sekundach zostanie ono automatycznie przerzucone do kolejnego Stories. Jeżeli w swoim pierwszym Stories dodasz napis, nie zostanie on przerzucony na pozostałe. 400 milionów Instagramerów, którzy codziennie udostępniają swoje Instagram Stories na pewno ucieszy się z tej zmiany.

10. Nowe narzędzia do walki z hejtem

Adam Mosseri, nowy Head of Instagram, zapowiedział, że nadal trwają prace nad walką z hejtem na platformie. Technologia maszynowego sprawdzania tekstu pozwala na szybkie wykrycie i usunięcie komentarzy i wpisów, które mogą mieć na celu nękanie. Filtrowane są też komentarze podczas live’ów. To szczególnie ważne dla młodych osób, które korzystają z Instagrama, często nie zdając sobie sprawy z zagrożeń i nie zgłaszając hejtu.

Nowości z reklamy na Instagramie za okres lipiec–wrzesień 2018

1. IGTV

Instagram wprowadził swoją własną telewizję, którą można odbierać za pomocą aplikacji IGTV. Aplikacja umożliwia każdemu użytkownikowi i marce na stworzenie własnego kanału, na którym można dodawać filmy w formacie pionowym, co ułatwia oglądanie w trybie pełnoekranowym. Zweryfikowane filmy wideo dodane na IGTV mogą mieć nawet 60 minut długości, niezweryfikowane – 10-15 minut.

2. Udostępnianie stories

Instagram połączy siły z #GoPro i #Spotify. Teraz będzie można udostępniać treści z tych aplikacji bezpośrednio na Instagramie. Przed udostępnieniem można dodać naklejkę, filtr czy opis Nie trzeba łączyć swojego konta na Instagramie z innymi aplikacjami, aby korzystać z tej opcji.

3. Nowy widok wyszukiwania

Explore nadal jest dostosowane do zainteresowań osoby korzystającej z Instagrama, teraz jednak materiały będą podzielone tematycznie, co ma ułatwić wyszukiwanie.

4. Wyciszanie profilu na Instagramie

Duża zmiana zwłaszcza dla marek na Instagramie. Teraz możliwe jest wyciszanie profilu bez rezygnowania z obserwowania go. Wyciszany profil nie będzie otrzymywał o tym powiadomienia, a użytkownik nadal będzie mógł odwiedzić profil i obejrzeć zdjęcia, będzie też otrzymywać powiadomienia o komentarzach lub wpisach, na których jest oznaczony. W dogodnym momencie będzie można wyłączyć takie wyciszenie i ponownie widzieć posty z danego konta na swojej tablicy.

5. Camera Effects Platform for Instagram

Oglądając efekciarskie stories znajomych, będzie można łatwo zastosować dane filtry, naklejki czy motywy na swoim koncie. Przycisk „Wypróbuj” automatycznie doda daną funkcję do naszych ustawień aplikacji.

6. Łatwe udostępnianie do Stories

Nowa funkcja pozwoli przekierowywać posty znajomych/marek z feedu do własnego Stories. Udostępnianie będzie się odbywało podobnie jak do tej pory w Direct.

Nowości z reklamy na Instagramie za okres kwiecień–czerwiec 2018

1. Opcja „Tekst”

Na Instagram Stories pojawiła się możliwość dodawania tekstu bez konieczności umieszczania zdjęcia. Po uaktualnieniu i uruchomieniu aparatu (w aplikacji) obok normalnego trybu, wyświetli się opcja „Tekst”. Wówczas można wybrać spośród różnych stylów tło i krój pisma. Bardzo fajne narzędzie do tworzenia komunikatów, również marketingowych.

2. Ostatnia aktywność

Teraz użytkownicy mogą sprawdzić godzinę aktywności osoby, z którą wymieniali wiadomości. Funkcję tę można również wyłączyć w ustawieniach, dezaktywując „Pokaż aktywny status”.

3. Możliwość linkowania w bio i ustawiania hashtagów

W swoim biogramie można dodać podlinkowany hasztag i oznaczyć profil. Teraz # i @ stają się linkami prowadzącymi do strony hashtaga lub innego profilu. Oznaczona w profilu osoba otrzyma powiadomienie i może usunąć link do swojego profilu, wówczas profil pozostanie w bio, ale niepodlinkowany.

4. Reklamy karuzelowe już dostępne

Instagram wprowadza reklamy karuzelowe do Stories. Nowy typ reklam jest podobny do innych relacji w Stories. W dowolnym momencie można dotknąć ekranu i przesunąć go do przodu, tyłu czy zatrzymać. Z formatu korzystają już największe marki na świecie.

5. Zakupy na Instagramie w kolejnych krajach

Użytkownicy kont biznesowych zostali poinformowani, że funkcja zakupów na Instagramie jest już dostępna w kolejnych krajach – Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Posty zakupowe to coś więcej niż tylko przycisk „Kup”. Funkcja umożliwia markom oznaczanie produktów w postach organicznych informacjami takimi jak szczegóły produktu, ceny i linki do witryn internetowych, w których użytkownicy mogą dokonywać zakupów. Zauważyliśmy, że funkcję mają już wybrane sklepy w Polsce

Nowości z reklamy na Instagramie za okres styczeń–marzec 2018

1. Współdzielenie live’ów na Instagram Stories

Kolejna nowa funkcja na Instagram Stories – od niedawna możesz zaprosić do transmisji na żywo swojego znajomego. Jeśli zaakceptuje zaproszenie, ekran transmisji zostanie podzielony na pół i oboje będziecie widoczni dla oglądających. Aby skorzystać z nowej funkcji, wystarczy po rozpoczęciu transmisji na żywo wybrać ikonkę w prawym dolnym rogu ekranu i wskazać znajomego, którego chcesz dołączyć do relacji. Po zaakceptowaniu przez znajomego zaproszenia ekran zostanie przedzielony na pół.

2. Archiwizacja Instagram Stories

Od teraz wszystkie relacje dodawane do Stories będą automatycznie archiwizowane na profilu. Inni użytkownicy nadal nie będą mogli do nich wrócić po 24 godzinach, ale autor będzie miał wgląd w całą swoją historię. Aktualizacja działa podobnie jak funkcja Memories na Snapchacie, która pozwala zapisywać snapy na później.

Instagram jednak proponuje jeszcze więcej, zmieniając tym samym ideę znikających treści – pozwoli użytkownikom przypiąć wybrane Stories na stałe do swojego profilu.

3. Superzoom

Na Insta Stories pojawił się nowy format aparatu nazwany „Superzoom”, który umożliwia w prosty sposób nagranie zabawnego filmiku z efektami dźwiękowymi w tle. Po otworzeniu Stories pod przyciskiem nagrywania zobaczysz tę funkcję – po nakręceniu filmiku możesz wysłać ją na Instagram Direct do znajomego lub dodać go do Insta Stories.

4. Obserwowanie hashtagów

Instagram zmienił sposób korzystania z aplikacji. Nowa opcja umożliwia użytkownikom śledzenie swoich ulubionych tematów, osób i miejsc. To wszystko dzięki możliwości obserwowania hashtagów.

Nowa funkcja Instagrama pozwala obserwować wybrane hashtagi podobnie, jak dotychczas mogliśmy obserwować profile osób i marek. Jak skorzystać z nowej funkcji? Wystarczy wejść na stronę wybranego hashtaga i nacisnąć przycisk „Obserwuj”, a na naszej tablicy i w Stories zaczną wyświetlać się aktualne zdjęcia i wideo oznaczone danym hashtagiem.

Nowa funkcja jest dla użytkowników rewolucyjna – dotychczas aplikacja zachęcała do obserwowania znajomych, celebrytów czy ulubionych marek – teraz przechodzimy do obserwowania konkretnych zainteresowań.

obserwowanie hashtagów na instagramie

5. Tworzenie i zapisywanie Stories w przeglądarce

Wchodząc na Instagram.com z przeglądarki w telefonie lub na innym urządzeniu mobilnym, można już stworzyć (a nie tylko przeglądać jak dotychczas) Stories, a także zapisać relację swojego znajomego.

6. Wyślij transmisję na żywo w wiadomości prywatnej!

Z końcem grudnia Instagram wdrożył nową funkcję w kontekście transmisji na żywo – teraz prowadząc live’a, możesz wysłać ją w Direct swojemu znajomemu. Dokładnie to samo możesz zrobić z relacją, którą sam oglądasz – wystarczy kliknąć w ikonkę Direct i wybrać znajomego, któremu chcesz udostępnić transmisję.

7. Głosowanie

Nowa funkcja dostępna na Instagram Stories pozwala użytkownikom oddać głos na jedną z dwóch opcji – czyli umożliwia wchodzenie w interakcje z obserwującymi i pytanie ich o zdanie.

głosowanie na insta stories

8. Próbnik kolorów

Instagram dodał nowy selektor kolorów – funkcja pozwala „pobrać” kolor z dowolnego fragmentu dodawanego do relacji zdjęcia. Funkcja jest bardzo łatwa w użyciu – wystarczy wybrać z paska na dole ikonkę kroplomierza i zaznaczyć wybrany na zdjęciu kolor. Po pobraniu koloru, możesz go używać, korzystając z funkcji rysowania lub pisania.

Nowości z reklamy na Instagramie za okres październik–grudzień 2017

1. Nowe funkcje w Instagram Stories

Instagram wciąż rozbudowuje Stories. Komentarze do znikających materiałów mogą teraz przyjąć formę zdjęć lub filmów i po wysłaniu znajdą się w skrzynce odbiorczej (direct message). Na odpowiedzi w formie wideo lub zdjęć można nanieść także naklejkę zawierającą miniaturkę materiału, na który odpowiadamy.

Wprowadzenie nowych funkcji do wiadomości bezpośrednich na Instagramie może sprzyjać wzrostowi ich popularności. Z aktualizacji tych mogą korzystać użytkownicy aplikacji w wersji 10.34 lub nowszych, zarówno na urządzeniach z systemem iOS, jak i Android.

2. Wątki w komentarzach na Instagramie

Już wkrótce śledzenie komentarzy pod postami na Instagramie będzie jeszcze łatwiejsze. Instagram ogłosił, że w komentarzach pojawią się wątki, które pomogą w lepszym zarządzaniu komentarzami. Dotąd odpowiedzi na komentarze były oznaczane po prostu loginem osoby, której odpowiadamy, widoczne jeden pod drugim. Wątki sprawią zatem, że komentarze staną się bardziej przejrzyste, a odpowiedzi influencerów na poszczególne zapytania nie zginą wśród natłoku pozostałych komentarzy.

3. Filtry w Instagram Live

Filtry na twarz będą od teraz dostępne na Instagramie także w transmisjach na żywo. Aplikacja poinformowała na swoim blogu o nowości, która zagościła w live’ach. Od teraz prowadzący transmisję na żywo mogą przed jej rozpoczęciem lub w trakcie jej trwania dodać filtry – kapelusz, okulary przeciwsłoneczne czy tęcza to tylko kilka z dostępnych opcji.

4. Koniec z kwadratem

Wymóg kwadratowych zdjęć na Instagramie był przyczyną utrudnień – zmuszał użytkowników do kadrowania dodawanych fotografii. Od teraz Instagram będzie akceptował także prostokątne zdjęcia w orientacji pionowej i poziomej – instagramerzy będą mogli wybrać, czy opublikować zdjęcie w trybie portretowym, czy krajobrazowym. Jest to przede wszystkim duży ukłon twórców aplikacji w stronę formatu wideo, które będzie można oglądać w trybie szerokoekranowym.

Nowości z reklamy na Instagramie za okres lipiec–wrzesień 2017

1. Linki w Insta Stories

Profile biznesowe obserwowane przez więcej niż 10 000 użytkowników mają możliwość „podpinania” linków pod Insta Stories. Dzięki temu wystarczy jeden ruch palca, tzw. swipe up, żeby np. przenieść się do sklepu z produktem, który aktualnie oglądamy na czyimś Instagramie.

2. Filtry na Insta Stories

Możliwości Insta Stories zostały poszerzone o nowe selfie filtry oraz o przewinięcie do tyłu, która to opcja działa podobnie jak Boomerang.

3. Archiwum Instagrama

Pojawiło się również archiwum – od teraz każdy post możemy zarchiwizować, co oznacza, że znika on z naszego feedu, a nie zostaje bezpowrotnie usunięty. Zarchiwizowany content możemy w dowolnym momencie przywrócić.

4. Wyszukiwanie według lokalizacji

Instagram umożliwia wyszukiwanie Insta Stories według lokalizacji – jest to skuteczne narzędzie służące budowaniu świadomości marki.

5. Kolekcje

Od niedawna zapisane zdjęcia lub filmy możemy gromadzić w kolekcjach, co powoduje, że łatwiej jest znaleźć ulubiony content, do którego chcemy wrócić.

6. Filtry, hashtagi, zdrapki

Instagram wprowadził filtry, które dotychczas dostępne były wyłącznie na Snapchacie. Na Insta Stories pojawiła się także opcja dodawania klikalnych hashtagów czy efektu „zdrapki” – której Snapchat wcześniej nie oferował.

Nowości z reklamy na Instagramie za okres kwiecień–czerwiec 2017

1. Opcja zapisu wideo nadawanego na żywo

Na Instagramie pojawiła się już opcja zapisywania treści, które były nadawane w formie live. Po zakończeniu relacji na żywo, materiał znika z profilu, jednak zanim to się stanie można zachować go na rolce aparatu. To przydatne szczególnie dla tych, którzy chcieliby te same treści udostępnić później za pomocą innych kanałów social media.

2. Możliwość tagowania produktów w postach

Instagram zapowiedział wprowadzenie, szczególnie istotnej dla e-commerce, funkcji tagowania produktów w postach – po kliknięciu w post będzie można przejść bezpośrednio do sklepu internetowego.

3. Opcja dodawania galerii

Instagram wprowadził opcję dodawania zdjęć i filmików w formie galerii. Od teraz można publikować do 10 zdjęć lub materiałów wideo naraz – to funkcja szczególnie przydatna przy okazji relacjonowania wydarzeń.

4. Reklamy w Instagram Stories

W Instagram Stories możliwe jest już publikowanie reklam. Ich maksymalny czas trwania wynosi 15 sekund. Reklamy można uruchamiać z poziomu Menedżera reklam na Facebooku.

5. Możliwość rezerwacji wizyt

Instagram szykuje się do wprowadzenia możliwości rezerwacji wizyt poprzez konta różnych biznesów lokalnych. Proces ma wyglądać bardzoprosto i przejrzyście, pozwalając użytkownikom dokonać akcji poprzez kilka kliknięć.

6. Rozszerzenie narzędzi do analityki

W związku z rozwojem Instagrama wprowadzono ulepszenia w analityce tego medium. Aby mieć dostęp do danych statystycznych, trzeba przełączyć się na konto biznesowe. Instagram Analytics pozwala m.in. na bieżąco kontrolować liczbę wyświetleń profili.

Powyższy tekst zawiera prywatne poglądy Autora. Niekoniecznie muszą odzwierciedlać one poglądy Redakcji.

Patrycja Haremska

Związana z marketingiem od początku swojej kariery zawodowej. Specjalistka ds. PR-u i content marketingu w firime KRISPOL, wcześniej social media manager w sprawny.marketing. Prywatnie fanka nowinek, baczny obserwator brandów, mama Jeremiego. W wolnym czasie pracująca nad własną marką Thinks are things.

Powyższy tekst zawiera prywatne poglądy Autora. Niekoniecznie muszą odzwierciedlać one poglądy Redakcji.

Michał Bajorek

Pomysłodawca i założyciel profili: @24hoursuccess (415 tysięcy followersów) i @successdose (39 tysięcy followersów) oraz manager profilu @millionaire.dream (319 tysięcy followersów). Na co dzień zajmuje się marketingiem na Instagramie oraz szkoli i udziela konsultacji z zakresu posługiwania się niniejszym narzędziem.

Powyższy tekst zawiera prywatne poglądy Autora. Niekoniecznie muszą odzwierciedlać one poglądy Redakcji.

Suchar Codzienny

Suchar Codzienny to czołowy polski profil z treściami humorystycznymi. W ciągu 5 lat działalności zbudował silną markę, która jest szeroko rozpoznawalna. Szczególną popularnością cieszy się na Instagramie, gdzie jest obserwowany przez większość użytkowników grupy wiekowej 13-24 lata w Polsce.

Powyższy tekst zawiera prywatne poglądy Autora. Niekoniecznie muszą odzwierciedlać one poglądy Redakcji.

Justyna Mudło

Social Media Manager w MaxROY.agency. Swoją obecną najlepszą przyjaciółkę poznała w internecie 12 lat temu - od tamtej pory jest wielką fanką mediów społecznościowych. Baczna obserwatorka ludzkich zachowań online i offline. Testerka nowinek, która zawsze ma do opowiedzenia jakąś historię (niektóre lądują na IG Stories, których jest wielką entuzjastką). Lubi ładny design, koty i rowery.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *