Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Gąsiewski & Modrzewski wydali książkę o search-reklamie dla małych i średnich firm

Na rynku ukazała się kolejna książka o reklamie w wyszukiwarkach “Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw”. Od dotychczasowych pozycji odróżniać ma ją nacisk na przystępność, a także przeznaczenie dla małych i średnich firm. Licząca zaledwie 100 stron książka ma dawać się przeczytać w jeden weekend i zapewnić żelazne podstawy wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach, wystarczające do dobrej współpracy z agencją.


Książkę napisali Mariusz Gąsiewski z Google Polska, lepiej znany jako autor bloga ittechnology.us i organizotor warszawskiego SEMCampu, a także Przemysław Modrzewski, certyfikowany trener Google Seminar Leader, autor bloga marketinglab.pl, pracownik naukowy SGH i współorganizator SEMcampu.

Jak pisze Mariusz Gąsiewski, “[k]siążka (…) nie była pisana jako kompendium wiedzy o AdWords i reklamie Google”. “Naszym zamysłem”, pisze drugi z autorów, Przemysław Modrzewski “była była publikacja w stylu nauka w weekend. Chcieliśmy w jak najprostszy, przystępny i krótki sposób przedstawić najważniejsze aspekty reklamy w Google. Z mojego i Mariusza doświadczenia wynika, że właściciel małej firmy jest jest bardzo zajęty i nie ma czasu studiować internetu i opasłych materiałów. Z drugiej strony chce się reklamować, ale żeby zlecić to nawet firmie to dobrze jest przynajmniej wiedzieć na czym taka reklama polega. I właśnie po to jest ta publikacja. Można w przysłowiowy weekend albo w drodze do pracy przeczytać ją i poznać żelazne podstawy.”

Dla specjalistów SEM książka może być zatem użyteczna jako źródło inspiracji na przystępne tłumaczenie podstaw AdWordsów klientom, nie znajdzie się w niej bowiem żadnej zaawansowanej wiedzy. Autorzy twierdzą, że książka przeszła wstępne testy “przyswajalności” na ich rodzicach, a nawet dziadkach :-).

Książka już do kupienia w księgarniach internetowych za cenę poniżej 30 zł.

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • “Gąsiewski & Modrzewski wydali książkę o search-reklamie”? Nie brzmiałoby by lepiej i poprawniej językowo “Gąsiewski _i_ Modrzewski wydali książkę o _reklamie w wyszukiwarkach_”? Nic dziwnego, ze autor newsa nie wstawił tu nazwiska ;)

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *