Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Ibeta

InternetBeta 2013 ściągnęła Branżę na Podkarpacie

Na odbywającą się w dniach 11-13 września 5 edycję konferencji InternetBeta 2013 do Wyższej Szkoły Informatyki i Zarzadzania w Rzeszowie przyjechało 500 gości z Polski i zagranicy. Podczas 3-dniowego wydarzenia o nowych trendach w sieci przemawiało aż 80 prelegentów.
Spotkanie zaczęło się już w czwartek – wtedy to na rozgrzewkę od godz. 18 pojawiło się 10 prelegentów, w tym znani doskonale z imprez SearchMarketingDay oraz SearchMarketingWeek: Jakub Cyran i Mateusz Belattaf. Następnego dnia, gdy impreza rozkręciła się na dobrze, pojawili się także inni nasi znajomi: Paweł Sala, Włas Chorowiec.

Cameran Ashraf

Wśród zaproszonych prelegentów z pewnością uwagę zwracały nazwiska Camerana Ashrafa z Uniwersytetu Kalifornijskiego, który opowiadał o prowadzonej przez niego w 2009 r. wspólnie z grupą aktywistów akcji bezpiecznego hostingu stron internetowych poświęconych Zielonej Rewolucji w Iranie. Coraz częściej mówi się o prowadzeniu wojny w internecie. Nic dziwnego, że zjawisko to staje się tak istotne w kontekście przemian geopolitycznych, które dokonują się na naszych oczach.

Istotnym elementem każdej „bety” są wystąpienia na temat StartUpów. Wśród gości poruszających ten temat znalazł się Oliver Kempkens z Adapt or Die Ventures, który podpowiadał, jak pozyskać klientów, na których nam zależy. Uwagę odbiorców zwróciła także wzbudzająca gorące komentarze m.in. na Wykopie prezentacja Romana Łozińskiego „Opowieść o zepsutym kompasie”.

Oliver Kempkens

 

Prezentacje, które zwróciły naszą uwagę

20 pieprzonych minut

Polecamy prezentację Szymona Szymczyka z Kolko Comunications, której autor zastanawia się nad tym, co social media zrobiły z informacją. To krytyczne spojrzenie na media społecznościowe, prowokujące brutalną, brzemienną w skutkach walkę o pierwsze miejsce. Najgorzej wychodzi na tym odbiorca, który otrzymuje informacje niskiej jakości. Przesłanie prezentacji każdy gracz naszej branży powinien wziąć sobie do serca – produkujmy mniej bzdur! Z drugiej strony – prezentacja pozostawia niepokojące odczucia – odbiorcy „kupują” bzdurę, łatwo nimi manipulować (paradoksalnie: mimo tego, że to social media), stąd coraz większa pokusa manipulacji.

Czym różnią się zatem media tradycyjne od social media? Brakuje w social media ludzi, którzy przefiltrują dla nas treść pod względem jakościowym – zarówno pod względem doboru tematów jak i merytorycznej wartości newsów i artykułów.

Mad man vs. Math man. Decydujące starcie?

Prezentacja Marcina Barcińskiego i Krzysztofa Sobieszka z nk.pl to dobra opowieść o znaczeniu danych w RTB. Mamy nadzieję, że zgodnie z obietnicą panowie udostępnią plik z prezentacją.

Materialization

Inspirująca prezentacja o drukarkach 3D. Niestety, choć temat jest bardzo interesujący, wciąż da się zauważyć, że jeszcze nie znaleziono w 100% dobranego modelu biznesowego dla trójwymiarowego druku.

Monetyzacja twojej pasji…

…zarabiaj na tym, co kochasz. Marcin Łukiańczyk z FreshLogic pokazał zaskakujące dane dotyczące wzrostu rynku ebooków w Polsce na podstawie danych z Gazety Prawnej.



Podsumowując, zamieszczamy również post odnośnie prezentacji iKomersiaka, który – pod wpływem spontanicznej, jednak w pełni uprawnionej oceny, zamieściliśmy na naszym fanpejdżu.

Post użytkownika SprawnyMarketing.

Nie wszystko złoto, co się świeci

Oprócz wystąpień, z których najbardziej interesujące opisaliśmy powyżej, warto wspomnieć, że wydarzenie było znakomitą okazją do networkingu. Było naprawdę sporo czasu i przestrzeni do inspirujących spotkań, także o charakterze biznesowym. Pod tym względem organizacji i atmosfery możemy z pewnością uznać Internet Beta za udaną imprezę. Serdecznie dziękujemy za zaproszenie.

Nie da się jednak zapomnieć o minusach tegorocznej InternetBety. Dwie podstawowe wady:

  • 600 km w jedną stronę, to morderstwo.
  • Miejsce konferencji nie jest korzystne dla tych, którzy nie załapali się na nocleg na terenie kampusu. Konieczność dojazdu z każdego innego hotelu to spora niewygoda.

Więcej prezentacji od innych prelegentów Internet Beta 2013

Tomasz Karwatka z Divante

Michał Cortez z The Addictives o internetowym wsparciu sprzedaży, gdy nie ma się e-sklepu

Krzysztof Murzyn z Grupy Unity na temat budowania strategii e-commerce

Luka Sucic z Hub Raum na temat Internetu Rzeczy

Hanna Strzałkowska i Krzysztof Sobieszek z NK.pl

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Marketing mobilny jeszcze urośnie. Pytanie czy przebije urządzenia z myszką. Słabo przegląda się duże witryny na tabletach i już nie mówiąc o telefonach. Są już myszki na tablety???

  • 600 km to dość sporo ja akurat miałem tylko 100 więc byłem bardzo zadowolony.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *