Na czym polega fenomen Snapchata? Jak zacząć na nim działać jako marka? W jaki sposób budować społeczność oraz relacje ze społecznością?
Snapchat to platforma innowacji, która serwuje treści na mobile – dzięki tej platformie możesz dotrzeć do Millenialsów, czyli najbardziej atrakcyjnej grupy docelowej dla marketerów. Oglądają oni mniej telewizji, używają AdBlocka, a ich uwaga jest skupiona przede wszystkim na treściach, których dystrybucja odbywa się poprzez social media i platformy „uciekających treści” – właśnie takie, jak Snapchat. Zobaczcie webinar, podczas którego Mat Paszkiewicz opowie właśnie o Snapie i o tym, jak w dobry sposób go wykorzystać.
Przypominamy, że wielkimi krokami zbliża się konferencja I ♥ Marketing & Technology, która odbędzie się już 22–24 października 2024 roku oraz organizowane przez nas 33 szkolenia z zakresu marketingu.
Jeśli chcesz być zawsze na bieżąco, zamów prenumeratę magazynu sprawny.marketing!