Czy chcesz się dowiedzieć, co naprawdę zapewnia wysoką pozycję strony internetowej w Google?
Poznaj 20 najważniejszych czynników, które gwarantują Top 10!
Wskażemy Ci kilkadziesiąt technik, używanych przez wiarygodnych specjalistów od SEO. Każdy z czynników pozwoli skutecznie zbudować pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania Google.
Nie gwarantujemy Ci zajęcia pierwszego miejsca na wybraną frazę, ponieważ zależy ona od bardzo wielu czynników. Możemy jednak obiecać, że wreszcie dowiesz się, jak najszybciej wypozycjonować Twoją witrynę maksymalnie wysoko w rankingach wyszukiwania.
Dowiesz się też, jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu, które mogą usunąć Twoją witrynę z wyników wyszukiwania Google.
Głównym celem szkolenia jest udzielenie jednoznacznych odpowiedzi na szereg pytań z którymi spotykamy się na co dzień w naszej pracy. Między innymi:
- „Dlaczego strona wypadła z indeksu? Czy to jest Ban, filtr?”
- „Jak zmienić pozycjonowaną domenę bez straty pozycji?”
- „Co decyduje o pozycji w wynikach z Google Maps?”
- „Co decyduje o pozycjach w wyszukiwarce grafiki?”
- „Czy słowo kluczowe w nazwie domeny ma wpływ na pozycje?”
8 godzinne szkolenie będzie prowadzone przez 3 specjalistów od pozycjonowania:
Cezary Lech
Wieloletni praktyk pozycjonowania, właściciel firmy GoldPosition.pl. O swoich doświadczeniach SEO regularnie pisze i mówi na łamach SprawnyMarketing.pl.
Paweł Chwalibóg
SEO Manager w MaxROY.com. Testuje narzędzia SEO, audytuje serwisy internetowe oraz tworzy strategie dla projektów SEO, które nadzoruje.
Trzech prowadzących łączy jedna firma consultingowa, MaxROY.com, która postanowiła zmienić dotychczasowy obraz branży internetowej i mówi, pisze, uczy i edukuje wszystkich spragnionych wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Nie przypadkowo podczas szkolenia zarezerwowaliśmy aż 90 minut na pytania od uczestników szkolenia. Po szkoleniu nie będzie miejsca na pytania pozostawione bez odpowiedzi.
Czego dowiesz się na szkoleniu?
- Rozłożymy na części pierwsze cały algorytm Page Rank.
- Powiemy Ci jak zdobywać wartościowe linki, które będą budowały Twoją pozycję.
- Przedstawimy etyczne i nieetyczne techniki pozycjonowania.
- Omówimy dokładnie blisko 200 czynników mających wpływ na pozycje witryny w wynikach wyszukiwania.
- Zaprezentujemy najnowsze wyniki testów SEO!
- Przedstawimy prognozy dalszego rozwoju pozycjonowania.
Plan szkolenia:
9:30 Rejestracja uczestników
Strategiczne podejście do SEO w Twojej firmie
- Google – historia i teraźniejszość
- Wyszukiwarki i trendy na rynku polskim i zagranicznym
- Psychologia użytkowników wyszukiwarek
- Universal Search – kolejny etap rozwoju wyszukiwarek
- Zachowania użytkowników i Eye tracking
- SEO a Twoja firma
Czym jest i jak działa wyszukiwarka Google?
- Jak Google widzi twoją stronę
- Zostań zauważony przez Google
- Struktura serwerowa i Google Dance
Dobór słów kluczowych
- Jak szukamy?
- Long Tail
- Narzędzia
- Metody weryfikacji słów kluczowych, synergia z AdWords…
Marketingowe aspekty SEO
- Copywriting SEO
- SEO PR
- Link baiting w polskich realiach
- Social marketing a SEO
- SEO 2.0 – fakt czy mit?
- Blog jako narzędzie wspomagające SEO
- Budowanie wizerunku i ochrona reputacji marki poprzez SEO
Tworzenie i optymalizacja treści
- Meta tagi, które działają…
- Poprawne stosowanie tagów HTML
- Pozycjonowanie obrazków – ukryty potencjał
- Pozycjonowanie video – olbrzymie możliwości
- Pozycjonowanie w wynikach z Google Maps – 5 czynników
Problemy w indeksacji
- Problemy na stronie
- SEO, Flash, a zawartość alternatywna
- Google Webmaster Tools (robots.txt, sitemap)
- Problemy serwerów
Page Rank
- Jak działa?
- Jaki ma wpływ na pozycje w Google?
Czynniki wpływające na pozycje w Google
- Opis 20 najważniejszych czynników + 180 pobocznych
- Opis czynników mających negatywny wpływ na pozycje
Linkowanie
- Gdzie i jak linkować?
- Metody pozyskiwania linków
- Linkowanie wewnętrzne – maksymalizacja potencjału Twojej witryny
SPAM oraz Mity SEO
- Systemy wymiany linków etyczne czy nie?
- Główne mity SEO (PR, Meta Tagi)
- Jak sprawdzić czy strona wpadła w filtr?
- Co zrobić, gdy strona dostanie bana?
Outsourcing a działania in-house
- Wieczny dylemat – zlecać na zewnątrz czy wykonywać samodzielnie
- Dobór i weryfikacja firmy SEO
- Insourcing – działania wewnątrz firmy wraz z pomocą z zewnątrz
18:00 – Panel Dyskusyjny