Ogłoszenie-

Praca

Zastanawiałeś się kiedyś, kto był pierwszym certyfikowanym trenerem Google w Polsce? Otóż my – właściciele firmy MaxRoy, wydawcy SprawnegoMarketingu. Od ponad 8 lat szkolimy z e-marketingu i prowadzimy kampanie dla największych polskich marek. Dołącz do naszego zespołu!

Aktualnie prowadzimy rekrutację na następujące stanowiska:

 

Senior Mobile Performance Marketing Manager w Dietlabs

Dobre usługi powstają w sprawnych zespołach. Nasze składają się z reprezentantów różnorodnych specjalizacji, takich jak: technologie internetowe i mobilne, dietetyka, fitness, psychologia, projektowanie, UX, marketing.

Tworząc oraz dzieląc się naszymi internetowymi rozwiązaniami dietetycznymi i fitnesowymi, zmieniamy nawyki wielu tysięcy ludzi.

Naszym flagowym (ale nie jedynym) projektem jest aplikacja powstała przy współpracy z Anną Lewandowską Diet & Training by Ann, która ma ponad 700 tysięcy ściągnięć. Chcemy dojść do kilku milionów, dlatego aktualnie szukamy do działu marketingu: 

Senior Mobile Performance Marketing Manager

Poznań, praca w biurze na Grunwaldzie

Uwielbiasz szukać okazji w zakresie pozyskiwania instalacji, klików i zaangażowania w internecie? Nie boisz się wydawać dużych budżetów i konkurencji globalnej. Zarządzałeś / zarządzałaś kampaniami, które wydawały powyżej  1000 $ dziennie. Eventy, SDK, Adjust / AppsFlyer, CPI, UAC, kreacje video to tematy, które śnią Ci się w nocy. Kochasz eksperymentowanie z kreacjami i wiesz jak analizować efekty mobilnych kampanii. Dobrze trafiłaś / trafiłeś!

Cel biznesowy

Zwiększenie przychodu firmy poprzez zagraniczną (aktualnie obecni jesteśmy na rynkach: anglojęzycznych, czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, niemieckim, rosyjskojęzycznym) akwizycję mobilną nastawioną na pozyskiwanie 7-dniowych triali subskrypcji aplikacji. Kluczowe będzie osiągnięcie przewagi nad konkurencją poprzez wyróżnienie się kreacjami i wybór sprytnych metod kierowania. 

Zakres obowiązków:

  • Operacyjne
    • zarządzanie zagranicznymi kampaniami mobilnym Google Ads, Facebook Ads, Snapchat Ads, Pinterest Ads, Twitter Ads
    • analiza wyników
    • współpraca, optymalizacja i synchronizowanie działań traffic z działami social media, email marketing i automation marketing
    • opracowywanie harmonogramów kampanii 
    • współpraca z copywriterami posługującymi się różnymi językami, działem kreacji i content marketing
    • przekazywanie uwag i wymyślanie koncepcji kreacji dostosowanych do danej sieci reklamowej
    • wykonywanie testów A/B 
  • Taktyczne 
    • testowanie i optymalizacja lejków konwersji
    • szukanie nowych źródeł ruchu w alternatywnych systemach reklamowych, typu Vungle, Outbrain, Huawei App Gallery
    • wkład koncepcyjnych przy tworzeniu strategii wejścia na nowe rynki
    • wkład koncepcyjny w ulepszanie procesów analitycznych w firmie

Jeżeli (wymagania):

  • masz co najmniej 1-letnie doświadczenie z zakresu zarządzania kampaniami mobilnymi z wysokimi budżetami
  • dobrze czujesz się w analityce, potrafisz łączyć dane z różnych źródeł i niestraszna Ci tabela przestawna w Excelu
  • potrafisz ocenić, co jest perswazyjnym nagłówkiem, a co bełkotem marketingowym, kochasz testowanie kreacji
  • znasz na bardzo dobrym poziomie angielski 
  • chcesz rozpracowywać nowe systemy reklamowe 
  • znasz: Firebase, Adjust / AppsFlyer, Facebook Analytics
  • premiowane będzie doświadczenie w: Pinterest Asa, Twitter Ads, Snapchat Ads
  • dodatkowo premiowana będzie umiejętność poruszania się w BigQuery, Google Data Studio, SQL 
  • lubisz zdrowy tryb życia
  • Twoje drugie imię to “Test A/B Kreacji”

Oferujemy:

  • pracę przy projektach, które są używane przez dziesiątki tysięcy osób i wywierają wpływ na ich życie 
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązania
  • wysokie wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zarządzanych budżetów
  • firmowy catering, orzechy, owoce, witaminy, karta Multisport
  • pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania
  • więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj (https://dietlabs.pl/praca/)
  • last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing oraz MaxROY.com, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!  

Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj (https://dietlabs.pl/nasz-zespol/).
Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem MaxROY.com).

Swoje CV lub link do profilu LinkedIn wyślij na adres praca-marketing@dietlabs.pl wpisując w tytule maila “Senior Mobile Traffic Manager”

 

Senior Influencer Marketing Specialist w Dietlabs

Chcesz rozwinąć swoje kompetencje w zakresie influencer marketingu? Pracować z międzynarodowymi influencerami, których followują miliony osób?

Naszym flagowym projektem jest aplikacja przy współpracy z Anną Lewandowską Diet & Training by Ann, która ma ponad 400 tysięcy pobrań.
Projekty przy których będziesz pracować i które będziesz tworzyć od podstaw to przyszłość influencer marketingu – tworzenie produktu (aplikacji dietetyczno-treningowych) wspólnie z influencerem o milionowych zasięgach i dużym zaufaniu.

Poznań, wielkopolskie (praca w biurze na Grunwaldzie)

Kontakt: marketing@dietlabs.pl
wpisując w tytule maila “Senior Influencer Marketing Specialist”

Zakres obowiązków:

Operacyjne:

  • opracowanie planu długofalowych współprac z influencerami
  • analiza social media influencerów w Polsce i na rynkach zagranicznych
  • współpraca z największymi influencerami z zakresu health/fitness/cooking (globalnie)
  • działania z zakresu social media – przygotowanie wytycznych pod treści oraz gotowych postów dla influencerów
  • publikacja/nadzór nad publikacjami na kanałach social media: Facebook, Instagram, YouTube, blogi.
  • zarządzanie budżetem przeznaczonym na influence marketing
  • współpraca z copywriterami, zespołem social i content marketing
  • udział w imprezach, targach, gdzie można spotkać influencerów

Taktyczne:

  • wkład koncepcyjny (influencer marketing) przy tworzeniu strategii wejścia na nowe rynki
  • zarządzanie teamem native speakerów na zagranicznych rynkach (gdzie jest obecny nasz produkt), których zadaniem jest research i pozyskanie treści od influencerów

Strategiczne:

  • znalezienie długoterminowych współlprac, które przełożą sie na stworzenie nowych produktów wspólnie z influencerem

Jeżeli:

  • masz co najmniej dwuletnie doświadczenie z zakresu marketingu i social media – preferowane też doświadczenie z influence marketingiem
  • dobrze znasz takie kanały jak: Facebook, Instagram, YouTube
  • masz świadomość, że z influence marketingiem idzie w parze sprzedaż
  • masz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami
  • bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
  • interesujesz się zagadnieniami związanymi ze zdrowym stylem życia
  • znasz narzędzia analityczne, jak, Iconosquare, Facebook & Instagram Insights, Influencer DB
    (lub jesteś otwarta/ty żeby je poznać)

Oferujemy:

  • pracę przy międzynarodowych projektach aplikacji dietetyczno-fitnesowych, które są używane przez setki tysięcy osób i wywierają wpływ na ich życie
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rzeczy
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • firmowy catering, orzechy, owoce, witaminy
  • pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania
  • więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj
  • last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing oraz MaxROY.com, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!

Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj.

Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem Agencji MaxROY.com).