Facebook Marketing PRO

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku?

Prowadzący:
Franciszek Georgiew

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

997

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

577 855 277

Jak skutecznie promować się na Facebooku?

 

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?
  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 16 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
  • Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie stargetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia.To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.

 

Czego dowiesz się na naszym szkoleniu?
  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Jak skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu?
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Facebook Marketing PRO?

Zrozumiesz, jak Facebook ocenia Twoje posty i reklamy oraz jak przekłada się to na Twoje rezultaty biznesowe.

Poznasz najczęstsze błędy, które zabijają efektywność kampanii reklamowych na Facebooku.

Odkryjesz wiele detali, które pomogą Ci wyciągnąć więcej z Twoich kampanii reklamowych.

Wrócisz ze szkolenia z ciekawymi sposobami na lead generation, sprzedaż i masowe zaangażowanie Twoich odbiorców.


Jakie są wymagania wstępne?

  • Zapoznaj się z programem szkolenia i przemyśl swoje oczekiwania względem szkolenia

  • Przyjdź na szkolenie z laptopem, dostępem do strony na Facebooku i założonym Gmailem,

  • Jesteśmy na szkoleniu, by wymienić się doświadczeniami – powiedz na żywo innym, co działa u Ciebie, a z czym masz problem – wszyscy skorzystają!

Program szkolenia Facebook Marketing PRO

  • 10:00 - 10:45 Big picture i plany Facebooka na 2019-2020

    • Jak zmieni się rynek, które kompetencje warto kształtować?
    • Jak to wpływa na nasze działania dziś? Trendy, które wstrząsną marketingiem i biznesem. Szanse, niebezpieczeństwa.

  • 10:45 - 11:15 Modele działania na Facebooku

    • strategie B2B, B2C, dla mediów, e-commerce i małych przedsiębiorstw
    • case biznesowy Social Tigers na każdy z modeli

  • 11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

  • 11:30 - 12:30 Systemy oceny treści przez Facebooka

    • co wpływa na zasięgi bezpłatne?
    • Jak to się ma do kosztów reklamy?
    • Nowy system oceny reklamodawców i niewidoczne wskaźniki, które mają znaczenie.

  • 12:30 - 13:30 Kreacja reklamowa jako klucz do skutecznej reklamy

    • Szlifowanie wpisów pod konkretne akcje, które chcemy wywołać.
    • Kombinacje typów postów i celów reklamowych.

  • 13:30 - 14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15 - 15:45 Ads Manager

    • Jak Facebook optymalizuje nasze budżety?
    • Kiedy dać mu „wolną rękę”, a kiedy optymalizować własnoręcznie?
    • Optymalna szerokość grupy docelowej.
    • Zaawansowane zawężanie i wykluczanie.
    • Odpowiedni dobór umiejscowień.
    • Budżety dzienne a całkowite – różnice.

  • 15:45 - 16:15 Instalacja pixela z kodami zdarzeń przez narzędzie Google Tag Manager

    •  Konfigurowanie konwersji niestandardowych
    • Zasady udanych kampanii na konwersje

     

  • 16:15-16:30 Przerwa kawowa

  • 16:30 - 17:30 Niestandardowe grupy odbiorców i grupy podobnych odbiorców.

    • Jaką rolę pełnią?
    • Różne formy remarketingu.
    • Udane kampanie lead ads, na konwersje oraz DPA.

  • 17:30 - 18:00 Analizy

    • Analiza konkurencji na aukcji i struktura kampanii.
    • Analiza skuteczności na wykresach i w kolumnach.
    • Gotowe strategie ręcznej optymalizacji.
    • sesja Q&A

Trener:

trener

Franciszek Georgiew

Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na skutecznym wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach osiąganych dzięki ich zastosowaniu. Autor „Księgi Adsów” – e-booka stanowiącego kompendium wiedzy na temat systemu reklamowego Facebooka.
Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

12-31 Marzec-Grudzień 2019
do rozpoczęcia
wtorek
12
Marzec
2019
zostało miejsc: 500
570 netto
środa
31
Lipiec
2019
zostało miejsc: 503
177 netto
wtorek
31
Grudzień
2019
zostało miejsc: 390
370 netto
12 Marzec 31 Lipiec 31 Grudzień
Warszawa 28 Marzec 2019
do rozpoczęcia
czwartek
28
Marzec
2019
Więcej>
zostało miejsc: 8
1170 netto
28 Marzec Warszawa
Kraków 04 Kwiecień 2019
do rozpoczęcia
czwartek
04
Kwiecień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 10
1170 netto
04 Kwiecień Kraków
Wrocław 26 Kwiecień 2019
do rozpoczęcia
piątek
26
Kwiecień
2019
Więcej>
zostało miejsc: 10
1170 netto
26 Kwiecień Wrocław
Poznań 07 Maj 2019
do rozpoczęcia
wtorek
07
Maj
2019
Więcej>
zostało miejsc: 10
1170 netto
07 Maj Poznań
Gdańsk 30 Maj 2019
do rozpoczęcia
czwartek
30
Maj
2019
Więcej>
zostało miejsc: 8
1170 netto
30 Maj Gdańsk

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Dostęp do nagrań video z V edycji konferencji

Facebook PRO Warszawa

Facebook PRO Kraków

Facebook PRO Wrocław

Facebook PRO Poznań

Facebook PRO Gdańsk

Prenumerata roczna drukowana - 4 numery od szóstego numeru magazynu sprawny.marketing

Pakiet Standard Video Facebook

Pakiet Premium Video Facebook

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Wiedza ze szkoleń Social Media MaxROY.com jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu Social Media przeszkoliliśmy już 881 osób!

Opinia szkolenie Facebook

Zapraszamy na praktyczne szkolenie z Facebook Marketingu :)http://facebook.sprawny.marketingNa czym skupia się Katarzyna Granops-Szkoda podczas szkolenia?🔹 na wykorzystaniu Facebooka jako narzędzia,🔹 pokazaniu jak niewielkim nakładem finansowym promować swoją firmę."Bardzo słusznie Kasia skoncentrowała się na Facebooku jako narzędziu i pokazała dużo opcji, które możemy wykorzystać. Jak dostosować możliwości narzędzia do swoich potrzeb"

Opublikowany przez sprawny.marketing Poniedziałek, 18 września 2017

Magdalena Boguś

Opinia Facebook Marketing

Działasz na Facebooku i chcesz wiedzieć, jak skutecznie wykorzystywać ten kanał do komunikacji i promocji? Przyjdź na szkolenie Facebook Marketing & Ads :)!Wejściówki i rejestracja 👉 http://facebook.sprawny.marketingTomasz uważa, że "szkolenie jest bardzo potrzebne, cenne informacje również zdobyłem. Myślę, że jak najszybciej spróbuję je wdrożyć". Posłuchaj opinii Tomasza i przekonaj się, że warto przyjść na #szkoleniasprawny ⤵️⤵️

Opublikowany przez sprawny.marketing Piątek, 15 września 2017

Tomasz Barański

Szkolenie Facebook Marketing & Ads prowadzone prze Katarzyna Granops-Szkoda to 8 godzin merytorycznej wiedzy i praktycznych przykładów oraz nowości.📚Zobaczcie opinię jednej z uczestniczek - "Szkolenie mnie zainspirowało, na pewno będę działać na przykładzie naszej firmy, którą mamy. Szkolenie pokazało nowe trendy i co poprawić".Wejściówki i rejestracja 👉 http://facebook.sprawny.marketing

Opublikowany przez sprawny.marketing Czwartek, 14 września 2017

Daniela Brzozowska

"Szkolenie otworzyło mi oczy że gigant, którego sądziłam że nieźle znam i rozumiem, ma jeszcze drugą, bardzo rozbudowaną stronę biznesową. I choć Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłam, to dzięki Kasi wiem już, że ten potencjał można albo zostawić Facebook'owi do realizacji własnych celów, albo umiejętnie rozegrać swoje ruchy i zacząć czerpać odpowiednie profity. Jak to zrobić, żeby nie przedobrzyć, nie przepłacić, nie stracić czasu na złą strategię? Właśnie tego się dowiedziałam. Dziękuję i polecam- to nie jest banalne szkolenie o Facebooku, to know-how od praktyków. Warto."

Małgorzata Majerowska

Sales&Marketing Manager

"Szkolenie oceniam na 5+. Profesjonalne podejście do tematu, świetna atmosfera :) Szkolenie zmieniło moje myślenie o social media :) Uświadomiłam sobie jakie popełniałam błędy w prowadzeniu fun page. "

Aneta Mierzwa

"Szkolenie było bardzo interesujące. Prowadząca w fajny i ciekawy sposób przekazała uczestnikom wiedzę. Dzięki temu, że w trakcie szkolenia miałam okazję od razu zobaczyć gdzie znaleźć różne narzędzia w menadżerze reklam, teraz mogę spokojnie usiąść i już zacząć działać. Jeśli tylko będę miała możliwość, to z pewnością wybiorę się na kolejne szkolenia."

Aleksandra Winiszewska

Specjalista ds. marketingu

"Genialne szkolenie - kompendium wiedzy przekazane w ciekawy i zrozumiały sposób."

Luiza Kozieł

Project Manager

"Ciekawe, merytoryczne szkolenie- bardzo dobra prowadząca- doskonale przekazywała wiedzę, a do tego była przemiła. Wprowadzała super atmosferę."

Alicja Potera

Specjalista ds. marketingu

"Zdecydowanie najciekawsze i najlepiej przeprowadzone szkolenie, na którym byłam na przestrzeni ostatnich 5 lat. Bardzo szczegółowe i bogate w treść - za co jestem wdzięczna ;-)"

Justyna Wiszniewska

Specjalista ds. promocji i współpracy

"Szkolenie bardzo konkretne i treściwe. Pani Kasia super babka. Fajnie prowadzone, bardzo zaangażowana jest w to co robi. "

Agata Bogdan

Specjalista ds.marketingu

"Szkolenie przebiegło w bardzo fajnej atmosferze. Pomimo tylu godzin - czas minął mi bardzo szybko.Najbardziej podobało mi się to, że zostały pokazane "żywe" przykłady marketingu na Facebook'u - to była mega inspirująca część spotkania ;-)"

Paula Ryłko

Pracownik Marketingu

"Bardzo fajnie poprowadzone, merytoryczne, ciekawe z interakcją uczestników. Jeśli firma będzie mnie chciała wysłać kiedykolwiek na szkolenie to do Pani Kasi jak w dym. Dziękuję i mam nadzieję do zobaczenia:-)"

Agata Tekieli-Marchewka

Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) "

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób."

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Bardzo fajne, merytoryczne szkolenie. Duża dawka wiedzy."

Anna Batorowicz

RMD TECHNOLOGIES EUROPE SP.Z O.O. SPECJALISTA DS. CONTENTU

"Szkolenie na bardzo wysokim poziomie, niezwykle merytoryczne. Prowadząca miła, komunikatywna."

Ewa Gierek

Cerrad, specjalista ds. marketingu

"Uczestniczyłam w bardzo profesjonalnym szkoleniu. Program szkolenia - bogaty, urozmaicony i bardzo wyspecjalizowany. Kasia Granops niesamowicie przygotowana - widać było , że szkolenie było szczegółowo przygotowane i przemyślane. Chętnie dłużej posłuchałabym Pani Kasi. Jestem pod ogromnym wrażeniem firmy; za jej profesjonalizm i bardzo wysoką kulturę organizacyjną. Cieszę się, że mam takich sąsiadów :)"

Anna Elmis Potocka

Potocka Expert Nieruchomości

"Szkolenie bardzo ciekawe. Poruszone zostały wszystkie najważniejsze punkty. Wiele zagadnień było omawianych szczegółowo, również w odpowiedzi na zapytania uczestników szkolenia. Kasia przekazała uczestnikom dogłębną wiedzę z zakresu Facebook Marketing i wykazała się pełnym profesjonalizmem oraz specjalistą w tej dziedzinie. Gratuluję i z pewnością do zobaczenia wkrótce. "

Joanna Białek

Makamaka E-commerce specialist

"Profesjonalne szkolenie, dobrze przeprowadzone. Dużo wiedzy podane w przystępnej formie. "

Urszula Markowska

Galapagos. Specjalista ds PR i Promocji

"Świetne. Trenerka mega konkretna. Nawet, gdy szkolenie przybierało formę dłuższego wykładu, to był on przesycony treścią i żywymi przykładami. Byłem na kilku konferencjach / szkoleniach / warsztatach, gdybym wiedział, to częściej przychodziłbym do Sprawnego na tyle "hardcorowych" godzin ;) Kasiu, super robota! Chciałbym z Tobą kiedyś zaplanować kampanię, żeby zobaczyć, jak pracuje tak doświadczony "socialmediamózg". "

Bartosz Polakiewicz

Holy-Art, Marketing & PR Specialist

"Szkolenie spełniło moje oczekiwania. Zależało mi przede wszystkim na poznaniu możliwości reklamowych Facebooka, w tym pokazaniu krok po kroku jak właściwie dobrać typ reklamy do założonego celu. Reklamom na FB poświęcono sporo czasu, ale kosztem wstępnych, statystycznych danych o FB, można by jeszcze wydłużyć tę część szkolenia. Pozytywnym aspektem szkolenia była również analiza fanpage'y przez prowadzącą szkolenie (Katarzyna Granops-Szkoda). Pani Kasia analizowała dosłownie każdy zgłoszony fanpage, więc szkolenie zamiast o 18.00 zakończyło się ok. 20.00. Nikt jednak nie żałował, a za poświęcenie dodatkowego czasu należy się prowadzącej duży plus. "

Paweł Florek

Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie

"Bardzo dobre szkolenie. Jestem mile zaskoczona profesjonalizmem, cierpliwością i wytrwałością Pani Katarzyny Granops, która zgodnie z obietnicą wysłuchała wszystkich zapytań i poświęciła na indywidualne konsultacje czas znacznie przekraczający planowaną długość szkolenia."

Olga Lisowska

Kierownik działu marketingu, "CAREWORK" SPÓŁKA Z O.O

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na naszej szkolenia i zostań Social Media Managerem!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Aparthotel ul. Lwowska 1 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Oliwia Krzywdzińska

+48 519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl