Zaawansowany eCommerce Marketing

Prowadzący:
Michał Cortez

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy!

Oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Co marka może wnieść do ekosystemu eCommerce...

…i co eCommerce może zrobić dla marki, czyli naczynia połączone w służbie wysokiej konwersji.

Co łączy sklepy internetowe, porównywarki i marketplace’y? Sprzedają produkty określonych marek. Co może zrobić e-sklep, żeby zwiekszyć sprzedaż wszyscy wiemy (albo powinniśmy), ale co może bezpośrednio zrobić MARKA, żeby zwiększyć swoją widoczność w kanale eCommerce i poprawić wyniki sprzedażowe? Jakie możliwości daje ekosystem eCommerce, w jaki sposób marka powinna pracować z partnerami na zasadach win-win, które aspekty jej obecności on-line warto zaoptymalizować i w jaki sposób, na co powinny postawić e-sklepy i marketplace’y, chcąc stać się atrakcyjne dla (budżetów) poszczególnych marek?

O eCommerce z tej, nietypowej perspektywy, będziemy mówić na szkoleniu!

Dzięki szkoleniu eCommerce Marketing:

Jako przedstawiciel marki - dowiesz sie, co tak naprawdę marka może zrobić w eCommerce, żeby poprawić swoją widoczność i zwiększyć sprzedaż.

Jako przedstawiciel platformy eCommerce - dowiesz się, jak niewielkim nakładem sił wzbogacić swoją ofertę reklamową i które funkcje są kluczowe dla potencjalnych reklamodawców (marek).

Jako przedstawiciel marki - dowiesz sie, co powinieneś mierzyć, prowadząc dzialania w eCommerce (myslisz, że ruch?) i czego wymagać w tym zakresie od Partnerów.

Jako przedstawiciel platformy eCommerce - dowiesz sie, dlaczego niechęć do dzielenia się danymi i dokładnego raportowania działań prowadzonych dla marek, często pozbawia Cię przyszłych zysków.


eCommerce Marketing

Co marka może wnieść do ekosystemu eCommerce i co eCommerce moze zrobić dla marki czyli naczynia połączone w służbie wysokiej konwersji.

Program szkolenia eCommerce Marketing

    10:00-11:30 Marka w ekosystemie eCommerce

    • Ekosystem eCommerce w pigułce – charakterystyka glównych podmiotów.
    • Omnichannel vs cele marki vs technologia
    • Jak shackowac efekt ROPO?

    11:30 – 12:30 Współpraca marki z Partnerami

    • Kluczowe cele marki w kontekście kanału eCommerce i najczęstsze wyzwania hamujące sprzedaż on-line.
    • Jak sobie wzajemnie pomoc, czyli jak marka powinna współpracować z Partnerami (e-sklepy, porównywarki, marketplace’y)?
    • Co marka może uzyskać i czego powinna żądać od Partnerów w zamian za swoje budżety?

    12:30 – 13:30 Co marka może zrobić w ekosystemie eCommerce?

    • Ustalenie status quo jako wstępu do jakichkolwiek działań
    • Święta trójca: widocznosć, content, traffic
    • Działania uzupełniające: personalizacja, syndykacja i automatyzacja

    13:30-14:15 Przerwa obiadowa

    14:15– 15:00 Platformy eCommerce

    • Status quo możliwości platform w Polsce vs dobre praktyki ze świata
    • Jak zwiększyć zyski, czyli czego szukają marki, a e-sklepy w Polsce jeszcze nie oferują?
    • Oferta reklamowa e-sklepu – czy warto ją tworzyć i na jakich zasadach?
    • Największe błędy i braki w ofertach reklamowych

    15:00 – 16:00 Optymalizacja obecności w eCommerce i narzędzia

    • KPI dla marek w eCommerce – które wybrać, a które dobrze wyglądają tylko na papierze?
    • Analityka vs polska rzeczywistość – co naprawdę warto mierzyć i czego wymagać od Partnerów?
    • Jak mierzyć ekspozycje marki w kanale eCommerce?

    16:00 – 17:00 Przykłady

    • Lokalne i globalne przykłady kampanii i działań podejmowanych przez marki w kanale eCommerce, którymi warto się inspirować

     

    17:00 – 18:00 Panel Dyskusyjny

Szkolenie prowadzi:

trener

Michał Cortez

Specjalista eCommerce i digital marketingu, wykładowca akademicki w Warszawie i Krakowie, z wykształcenia prawnik. Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych dla marek i sklepów internetowych i optymalizacji projektów eCommerce i działań on-line marketingowych włączając w to działania z zakresu optymalizacji konwersji, marketing automation i strategii omnichannel.

Aktualnie zarządza departamentem eCommerce Strategy w Saatchi & Saatchi Poland i odpowiada za jakość zintegrowanych strategii eCommerce i eMerchandisingowych dla regionalnych i globalnych Klientów agencji w tym m.in. Procter & Gamble, MARS, Duracell, Microsoft, Glaxosmithkline/Novartis, Toyota czy Visa. W przeszłosci współtworzył m.in. ANSWEAR.com i kanał sprzedaży internetowej dla MIG Group (m.in. Sizeer, Timberland).


Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555