§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Organizatorem konkursu jest firma MaxROY.com sp. z o.o, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Chełmońskiego 8/4, KRS: 0000313890, mail: redakcja@sprawnymarketing.pl
2. Konkurs prowadzony jest w celu promocji relacji z październikowej edycji I Love Marketing na portalu społecznościowym Facebook – „sprawny.marketing”.
3. Konkurs jest dedykowany fanom strony sprawny.marketing.
4. Konkurs nie podlega zatwierdzeniu w trybie określonym w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2009 r. Nr 201, poz. 1540 z późn. zm.). Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
5. Konkurs będzie prowadzony na fanpage’u Organizatora, od dnia 12.12.2019 roku do dnia 20.12.2019 roku.
Uczestnikiem konkursu może być każda osoba, która jest fanem Strony i udostępni post konkursowy.
W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy firmy organizującej konkurs.
6. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.
§ 2 ZASADY PROWADZENIA KONKURSU
1. Aby wziąć udział w konkursie należy:
a) Zaakceptować niniejszy regulamin – dodanie komentarza jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu.
b) Udostępnić post konkursowy i dodać do niego najbardziej kreatywny opis.
2. Nadesłane Zgłoszenia Konkursowe nie mogą zawierać treści wulgarnych, obraźliwych lub naruszających dobra osobiste innych osób.
3.Uczestnicy Konkursu są zobowiązani do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
§ 3 NAGRODY W KONKURSIE I ZASADY ICH PRZYZNAWANIA
1. Dziesięciu uczestników, którzy dodadzą najciekawszy (zdaniem komisji) opis – wygrają upoważniający do wejścia na jeden z dni marcowej edycji konferencji I Love Marketing.
2. Powołana przez Organizatora Komisja Konkursowa składająca się z przedstawicieli Organizatora ma następujące uprawnienia:
3. Komisja Konkursowa wybiera Zwycięzców Konkursu (osoby, których opis zostanie uznany za najbardziej kreatywny), jak również stwierdza ważność wyników Konkursu oraz dba o proces pozyskiwania danych niezbędnych do przekazania nagród Zwycięzcom oraz terminów ich dostarczenia.
4. Zadania Komisji Konkursowej określone w niniejszym ustępie będą wykonywane zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Konkursu oraz zasadami pełnej rzetelności przeprowadzonych czynności.
5. Każdy Uczestnik Konkursu może otrzymać tylko jedną nagrodę w czasie trwania Konkursu.
6. O wynikach konkursu Organizator poinformuje w poście lub komentarzu pod postem konkursowym na fanpage’u, maksymalnie do 3 tygodni po zakończeniu konkursu.
7. Po ogłoszeniu wyników Uczestnik jest zobowiązany wysłać w prywatnej wiadomości na fanpage’u adres do wysyłki nagrody. Powinien to uczynić nie później niż dwa tygodnie po ogłoszeniu wyników.
§4 WEJŚCIE W ŻYCIE REGULAMINU KONKURSU
1. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 12.12.2019 r. Wszystkie kwestie nieuregulowane niniejszym Regulaminem podlegają Kodeksowi Cywilnemu.
§5 Facebook jest w pełni zwolniony z odpowiedzialności przez każdego jej uczestnika, a ponadto, że promocja nie jest w żaden sposób przez ten serwis sponsorowana, popierana ani przeprowadzana przez serwis, ani też z nim związana. Administrator promocji korzysta z Facebooka na własną odpowiedzialność, bez pomocy ze strony serwisu.
§6 Dane osobowe uczestników będą wykorzystane przez organizatora jedynie w czasie przeprowadzenia konkursu i w czasie wysyłki nagrody konkursowej.