Jak stworzyć mailing, który otworzy każdy klient?
Jak sprawić, żeby miał 100% skuteczności?
Na tym szkoleniu poznasz konkrety. E-mail marketing to nie zestaw złotych rad, a sprytna, całkowicie policzalna i jedna z najbardziej skutecznych form reklamy online.
Dowiesz się jak mądrze wykorzystać każdą złotówkę z Twojego budżetu i skutecznie wykorzystywać wszystkie dostępne narzędzia. Praktycznie, krok po kroku pokażemy ci – jak skrupulatnie zaplanować kampanię, przygotować wyśmienitą kreację i kalkulować zyski.
Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że…
- …skrzynkę pocztową ma prawie każdy użytkownik Internetu
- …rok 2010 będzie rokiem gwałtownego wzrostu znaczenia e-mail marketingu
- …rozliczysz każdą złotówkę przeznaczoną na e-mail marketing
- …zobaczysz dokładnie w raportach kto kliknął link, kto otworzył mail, kto nie dostał wiadomości i wiele innych
A to tylko początek. Jeżeli kiedykolwiek tworzyłeś kampanię e-marketingową, wiemy, że wciąż masz dużo pytań. Szkolenie poprowadzi Paweł Sala – praktyk, który zna e-mail marketing od podszewki.
Dla kogo jest to szkolenie?
E-mail w każdej firmie to podstawa komunikacji z Klientem, a także z pracownikami. Jak pokazują liczne badania, e-mail to podstawowe i ulubione narzędzie w kontaktach biznesowych.
Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim do osób, które chcą się dowiedzieć jak:
- pozyskać nowych Klientów
- zwiększyć sprzedaż
- zwiększyć lojalność obecnych Klientów
- budować pozytywny PR
- zbudować szeroki zasięg
- informować o nowościach
Dlaczego e-mail marketing w biznesie?
Zgodnie z praktycznie wszystkimi badaniami e-mail marketing bez względu na branżę jest jednym z najbardziej efektywnych ekonomicznie narzędzi komunikacji, a w niektórych sektorach zajmuje chlubne pierwsze miejsce.
Pamiętaj, że ponad 40% internautów na bieżąco sprawdza swoją pocztę – prawie taki sam odesetek robi to przed poranną toaletą. W połączeniu z dużą efektywnością ekonomiczną oraz faktem iż e-mail marketing pozwala na komunikację one-to-one możesz być pewny, że to narzędzi z pewnością pozwoli Ci efektywną komunikację z Twoimi klientami (również tymi potencjalnymi).
Czego dowiesz się na szkoleniu?
Z pewnością tego, co jest najważniejsze podczas tworzenia mailingów. A przede wszystkim jak:
- jak zbudować efektyną bazę danych
- odpowiednio targetować wysyłki
- wybrać właściwą kreację i treść mailingu
- odpowiednio personalizować wiadomości
- połączyć działania e-mail marketingowe i inne kanały komunikacji
- analizować efektywności wysyłek i wyciągać odpowiednie wnioski
Pamiętaj, że z poczty elektronicznej korzysta niemalże każdy użytkownik Internetu. Co to dla Ciebie oznacza? Zastanów się jak duży jest Twój potencjalny target i pomyśl, że wiedza z tego szkolenia pozwoli ci skutecznie trafiać z przekazem do Twoich przyszłych Klientów.
Plan szkolenia:
09:30 Rozpoczęcie rejestracji
10:00 Rospoczęcie szkolenia
- Wprowadzenie do e-mail marketingu
- Efektywne budowanie baz danych
- Kwestie prawne związane z działaniami e-mail marketingu
- Sztuka przygotowania efektywny mailing, czyli o kreacji, treści, temacie i nadawcy – best practics
- Kiedy i jak często warto prowadzić działania e-mail marketingowe oraz jak integrować je z innymi działaniami marketingowymi.
- Jak unikać filtrów antyspamowych
- Systemy raportowania w mail marketingu
- E-mail marketing, a social media, czyli jak uzyskać efekt synergii.
18:00 Zakończenie szkolenia
Paweł Sala
Specjalista ds. e-mail marketingu, trener manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu, a w szczególności: budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii e-mailowych, doradztwie w zakresie strategii e-mail marketingowej, kreacji mailingów i analizie efektów kampanii mailingowych. Wcześniej pracował jako key account manager w agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra gdzie odpowiadał za działania interaktywne takich marek jak Big Star, Umbro, Hipp, Jan Niezbędny i innych.
Poza pracą managera – trener z 8 letnim stażem w prowadzeniu szkoleń miękkich z zakresu efektywności osobistej. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących zarządzania stresem, wystapień publicznych oraz e-marketingu.
Za najważniejsze w swojej pracy trenerskiej uważa inspirowanie ludzi do samorozwoju i poszukiwania nowych rozwiązań. Jako trener ceniony jest szczególnie za dużą wiedzę merytoryczną oraz ciekawy i kreatywny sposób prowadzenia zajęć. Nieustannie wzbogaca swoje programy poprzez wprowadzanie niestandardowychi innowacyjnych pomysłów.
Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośrenidego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, a także mówca na wielu konferencjach branżowych. Wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z związane z nowoczesnymi mediami.