Jak stworzyć mailing, który otworzy każdy klient?
Jak sprawić, żeby miał 100% skuteczności?

Na tym szkoleniu poznasz konkrety. E-mail marketing to nie zestaw złotych rad, a sprytna, całkowicie policzalna i jedna z najbardziej skutecznych form reklamy online.

Dowiesz się jak mądrze wykorzystać każdą złotówkę z Twojego budżetu i skutecznie wykorzystywać wszystkie dostępne narzędzia. Praktycznie, krok po kroku pokażemy ci – jak skrupulatnie zaplanować kampanię, przygotować wyśmienitą kreację i kalkulować zyski.

Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że…

  • …skrzynkę pocztową ma prawie każdy użytkownik Internetu
  • …rok 2010 będzie rokiem gwałtownego wzrostu znaczenia e-mail marketingu
  • …rozliczysz każdą złotówkę przeznaczoną na e-mail marketing
  • …zobaczysz dokładnie w raportach kto kliknął link, kto otworzył mail, kto nie dostał wiadomości i wiele innych

A to tylko początek. Jeżeli kiedykolwiek tworzyłeś kampanię e-marketingową, wiemy, że wciąż masz dużo pytań. Szkolenie poprowadzi Paweł Sala – praktyk, który zna e-mail marketing od podszewki.

Dla kogo jest to szkolenie?

E-mail w każdej firmie to podstawa komunikacji z Klientem, a także z pracownikami. Jak pokazują liczne badania, e-mail to podstawowe i ulubione narzędzie w kontaktach biznesowych.

Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim do osób, które chcą się dowiedzieć jak:

  • pozyskać nowych Klientów
  • zwiększyć sprzedaż
  • zwiększyć lojalność obecnych Klientów
  • budować pozytywny PR
  • zbudować szeroki zasięg
  • informować o nowościach

Dlaczego e-mail marketing w biznesie?

Zgodnie z praktycznie wszystkimi badaniami e-mail marketing bez względu na branżę jest jednym z najbardziej efektywnych ekonomicznie narzędzi komunikacji, a w niektórych sektorach zajmuje chlubne pierwsze miejsce.

Pamiętaj, że ponad 40% internautów na bieżąco sprawdza swoją pocztę – prawie taki sam odesetek robi to przed poranną toaletą. W połączeniu z dużą efektywnością ekonomiczną oraz faktem iż e-mail marketing pozwala na komunikację one-to-one możesz być pewny, że to narzędzi z pewnością pozwoli Ci efektywną komunikację z Twoimi klientami (również tymi potencjalnymi).

Czego dowiesz się na szkoleniu?

Z pewnością tego, co jest najważniejsze podczas tworzenia mailingów. A przede wszystkim jak:

  • jak zbudować efektyną bazę danych
  • odpowiednio targetować wysyłki
  • wybrać właściwą kreację i treść mailingu
  • odpowiednio personalizować wiadomości
  • połączyć działania e-mail marketingowe i inne kanały komunikacji
  • analizować efektywności wysyłek i wyciągać odpowiednie wnioski

Pamiętaj, że z poczty elektronicznej korzysta niemalże każdy użytkownik Internetu. Co to dla Ciebie oznacza? Zastanów się jak duży jest Twój potencjalny target i pomyśl, że wiedza z tego szkolenia pozwoli ci skutecznie trafiać z przekazem do Twoich przyszłych Klientów.

Plan szkolenia:

09:30 Rozpoczęcie rejestracji
10:00 Rospoczęcie szkolenia

  1. Wprowadzenie do e-mail marketingu
  2. Efektywne budowanie baz danych
  3. Kwestie prawne związane z działaniami e-mail marketingu
  4. Sztuka przygotowania efektywny mailing, czyli o kreacji, treści, temacie i nadawcy – best practics
  5. Kiedy i jak często warto prowadzić działania e-mail marketingowe oraz jak integrować je z innymi działaniami marketingowymi.
  6. Jak unikać filtrów antyspamowych
  7. Systemy raportowania w mail marketingu
  8. E-mail marketing, a social media, czyli jak uzyskać efekt synergii.

18:00 Zakończenie szkolenia

Paweł Sala

Specjalista ds. e-mail marketingu, trener manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu, a w szczególności: budowaniu i zarządzaniu bazami danych, przeprowadzaniu kampanii e-mailowych, doradztwie w zakresie strategii e-mail marketingowej, kreacji mailingów i analizie efektów kampanii mailingowych. Wcześniej pracował jako key account manager w agencji interaktywnej Opcom Grupa Eskadra gdzie odpowiadał za działania interaktywne takich marek jak Big Star, Umbro, Hipp, Jan Niezbędny i innych.

Poza pracą managera – trener z 8 letnim stażem w prowadzeniu szkoleń miękkich z zakresu efektywności osobistej. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących zarządzania stresem, wystapień publicznych oraz e-marketingu.

Za najważniejsze w swojej pracy trenerskiej uważa inspirowanie ludzi do samorozwoju i poszukiwania nowych rozwiązań. Jako trener ceniony jest szczególnie za dużą wiedzę merytoryczną oraz ciekawy i kreatywny sposób prowadzenia zajęć. Nieustannie wzbogaca swoje programy poprzez wprowadzanie niestandardowychi innowacyjnych pomysłów.

Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośrenidego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, autor wielu publikacji na temat e-mail marketingu, a także mówca na wielu konferencjach branżowych. Wykładowca Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z związane z nowoczesnymi mediami.