Warszawa,16 – 18 kwietnia 2024

  • Cena od 697 PLN
  • 3 dni, 3 konferencje
  • Multikino Złote Tarasy, Warszawa

Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie

Od 16 do 18 kwietnia 2024 roku odbędzie się już XVII edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa aż trzy dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną: I * social media, I * marketing oraz nowość w języku polskim  I * AI. Będziesz mieć okazję poznać najnowsze narzędzia, trendy, strategie i innowacje. Dowiesz się jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz tego, jak wdrożyć AI w swojej firmie.

Kliknij w odpowiednią konferencję żeby pierwsze prelegentki i prelegentów

Zaproszeni

Aleksandra Sidorowska

Artur Jabłoński

Sylwia Dąbrowska

Zuzanna Śleszyńska

James Behr

Kamil Bolek

Janina Bąk

Zaproszeni

Tomasz Guzik

Kamil Kozieł

Tomasz Palak

Wojtek-Kardyś

Wojciech Kardyś

Piotr Bucki

Jakub Biel

Kamila Kotowska

Łukasz Kępiński

Wojtek Ławniczak

#ilovemkt Afterparty

📆 17.04.2024
⏰ 21:00

#ilovemkt Afterparty to nie tylko zwykła impreza! To niepowtarzalna okazja, by kontynuować dyskusje, które rozpoczęliśmy jeszcze podczas konferencji, poznać innych entuzjastów marketingu i po prostu dobrze się bawić!

 

Dlaczego warto wziąć udział w #ilovemkt Afterparty?

 

• Nawiążesz nowe, wartościowe kontakty biznesowe

• Wymienisz się doświadczeniami z innymi profesjonalistami branży marketingowej

• Po dniu pełnym intensywnych prelekcji to idealne miejsce na chwilę relaksu i rozrywki.

• Odkryjesz pyszne drinki w open barze!

_________________
Uwaga: Wstęp na #ilovemkt afterparty tylko dla posiadaczy biletów w pakiecie Premium i VIP (udział stacjonarny). Nie ma możliwości zakupu osobnych wejściówek tylko na Afterparty.

Nie przegap okazji do zabawy w towarzystwie najlepszych ekspertów branży marketingowej!

Zaproszeni

Bartek Pucek

Inez Okulska

Paweł Tkaczyk

Michał Sadowski

Marcin Kamiński

Piotr Szkoda

Sprawdź bonusy
i wybierz bilet

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach

Materiały video z XVI edycji konferencji (poprzednia edycja) WARTOŚĆ: 2170 zł

Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI

Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing

Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Dostęp do Akademia.sprawny.marketing oraz archiwalnych materiałów z konferencji

Udział w afterparty, 17.04.2024 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing

Duża paczka konferencyjna

Mała paczka konferencyjna

Dostęp do kursów online

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

Bilety jednodniowe Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

1297 netto

897 netto

697 netto

1297 netto

897 netto

697 netto

1297 netto

897 netto

697 netto

Pakiety Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

3097 netto

2097 netto

1597 netto

Konferencja I Love Business 28-30 listopada 2023 Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Bilety jednodniowe Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

1497 netto

1097 netto

897 netto

1497 netto

1097 netto

897 netto

1497 netto

1097 netto

897 netto

Pakiety Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

3597 netto

2797 netto

2397 netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Chcę otrzymać paczkę konferencyjną:

Dane do wysyłki

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto
Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wolsztyńskiej 5 60-361 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Po rejestracji

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Dlaczego warto?

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

2
18-minutowe prezentacje

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Epickie Afterparty #ilovemkt

Impreza odbywa się po trzecim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

6
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂

7
I Love Marketing loves eco!

Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji! Co więcej, razem z Brita ustawimy na terenie konferencji dyspensery z wodą oraz wręczymy Ci butelkę wielokrotnego użytku z filtrem, z której skorzystasz podczas całej konferencji, a następnie w biurze lub w domu 🙂

8
Paczka konferencyjna

Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!

Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 13 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

10
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!

Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.

11
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów

Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce? 
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.

12
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂

13
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

14
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing

W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!

FAQ

Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.

Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.

Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂

Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

 

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.

 

Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.

Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂