Skuteczny PR

ma swoje zasady – poznaj je!

Prowadzący:
Dominik Wartecki

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

30

Ocena szkoleń

4.4

Zamów telefonicznie

577 855 277

Czego się dowiesz na szkoleniu Skuteczny PR?

  • Jak wykorzystać nowe narzędzia do efektywnych wysyłek informacji prasowych;
  • Jak współpracować z liderami opinii i dlaczego nie zawsze muszą to być znani blogerzy;
  • Jak budować naturalną widoczność swoich materiałów tekstowych w ramach działań content PR;
  • Jakich nowych form komunikacji warto dzisiaj używać;
  • Jak zadbać o swój ORM i stworzyć firmowe OWN MEDIA.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Skuteczny PR?

Poznasz przykłady i cechy efektywnych akcji i kampanii PR.

Dowiesz się jak cross-ować media i dobierać kanały do komunikacji dla wybranych grup docelowych.

Nauczysz się korzystać z najnowszych narzędzi wspierających działania PR-owca.

Odważysz się mierzyć i dowiesz się jak raportować swoje działania.


Dla kogo jest to szkolenie?

  • Szkolenie jest dla wszystkich, którzy posługują się PR-em w codziennej pracy i dbają o wizerunek swojej własnej firmy, czy swoich klientów.

Program szkolenia Skuteczny PR

    • Cele szkolenia: Umiejętność skutecznego wykorzystania PR w celach wizerunkowych danej firmy
    • Zakres szkolenia: Skuteczny PR
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dominik Wartecki

  • 10:00 – 10:30 Jak zmienił się rynek na przestrzeni ostatnich 10 lat

    • Porównanie podziału kanałów komunikacyjnych wczoraj i dziś.

     

  • 10:30 – 11:30 Kontakty z mediami (media relations)

    • Kiedy kontaktować się z mediami
    • Zasady współpracy z dziennikarzami (w tym przykład notki prasowej wraz z zasadą wysyłki – tytuł, treść) + główne grzechy kontaktów z dziennikarzami (case study przykładów na plus i minus)
    • Co robić, kiedy dziennikarz kontaktuje się z nami
    • Utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, hodowanie leadów mediowych
    • Techniki pozyskiwania przychylności mediów – 3 wybrane case study

  • 11:30 – 11.45 Liderzy opinii - współpraca

    • Blogosfera i liderzy opinii, jako alternatywa do standardowego rynku mediowego:
    • YouTube jako alternatywa do telewizji

  • 11.45 - 13:30 Social media

    • Udział social media w rynku mediowym
    • Techniki social media w media relations
    • Do’s and dont’s social media PR
    • Przykłady najciekawszych kampanii – 3 case study: media, a media relations

  • 13:30-14:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:15-15:00 Biuro

    • Aktualności, blog, biuro prasowe czy press room?
    • Biuro prasowe – Wewnątrz czy na zewnątrz – plusy i minusy obu rozwiązań (w tym idealny zespół do biura prasowego)
    • Zewnętrzne biuro prasowych na przykładzie: netPR.pl

  • 15:00 - 16:30 Monitoring mediów, czyli real-time PR

    • Jak ważna jest szybka i trafna reakcja? Przykłady: Michał Sadowski i Brand24
    • Po co monitorować́ media? Nie tylko o nas, konkurencja, trendy, niezagospodarowane rynki – czyli sposób na znalezienie niszy dla naszego biznesu; personal branding
    • Darmowe narzędzia na przykładzie: Google Trends
    • Płatne narzędzia na przykładzie: Brand24

  • 16:30-17:00 HOT3

    • SEO, a media relations
    • Przygotuj się na kryzys medialny
    • Employer branding jako sposób na branding firmowy

  • 17:00-17:30 Panel dyskusyjny

Trener

trener

Dominik Wartecki

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 8 lat stale związany z branżą public relations. Doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi firmami jak HBO Polska, Turner Broadcasting, Fujitsu, Exide Technologies, MINI BMW, Kupiec, PKO BP, John Deere i wiele innych.

Jego specjalnością jest kreowanie szeroko rozumianego wizerunku w Internecie. Współorganizator cyklu seminariów „Rewolucja w Komunikacji”, a także autor wielu szkoleń i publikacji z zakresu internetowego PR. Założyciel agencji PR – dotPR oraz Get More Social, wykładowca na Politechnice Gdańskiej i UAM. Obecnie współtworzy agencję marketingu video Filmpoint.

 

Kim jestem i dlaczego będę umiał nauczyć Ciebie czegoś nowego?

 

  • Zajmuję się PR-em już ponad 10 lat.
  • Codziennie w swoich obowiązkach łączę merytorykę działań PR z dynamiką i efektywnością komunikacji w social media.
  • Wiem jak dotrzeć z ciekawym tematem do starych mediów, jednocześnie sprawiając by ten dobrze rozszedł się na Facebooku i w Google 😉


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

31-12 Grudzień-Marzec 2018-2019
do rozpoczęcia
poniedziałek
31
Grudzień
2018
zostało miejsc: 390
370 netto
piątek
01
Marzec
2019
wtorek
12
Marzec
2019
zostało miejsc: 500
570 netto
31 Grudzień 01 Marzec 12 Marzec
Warszawa 18 Styczeń 2019
do rozpoczęcia
piątek
18
Styczeń
2019
Więcej>
zostało miejsc: 15
870 netto
18 Styczeń Warszawa

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

Pakiet Premium Video Facebook

Pakiet Standard Video Facebook

Skuteczny PR Warszawa

Prenumerata roczna drukowana - 4 numery od piątego numeru magazynu sprawny.marketing

Dostęp do nagrań video z V edycji konferencji

To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Szkolenie Skuteczny PR to NOWOŚĆ!

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na naszej szkolenia i zostań PR Managerem!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Aparthotel ul. Lwowska 1 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl