


Poznań, 29-30 października 2025
- Cena od 697 PLN
- 2 dni, 7 konferencji
- Sala Ziemi, Poznań
Kolejna zwyżka
O festiwalu
Przy okazji jubileuszowej XX edycji konferencji przenosimy I ❤️ marketing & technology do stolicy Wielkopolski! 🐐 Gospodarzem wydarzenia będzie miasto Poznań! 🏙️
To będzie pierwsza w historii edycja w Poznaniu i zarazem największa ze wszystkich dotychczasowych. 🚀
Widzimy się 29-30 października na Poznań Congress Center w tym także i jedynej w swoim rodzaju Sali Ziemi!
To tutaj spotkamy się na 7 wyjątkowych eventach, które dostarczą Ci najnowszej wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek od najlepszych ekspertów branży.
Czego możesz się spodziewać?
💡 Klasyki, które znasz i lubisz:
- I ❤️ Social Media – sprawdzone strategie, nowe algorytmy i skuteczne kampanie w social mediach.
- I ❤️ Marketing – marketing, który działa. Case study, trendy i rozwiązania od liderów branży.
- I ❤️ AI – sztuczna inteligencja, automatyzacje i przyszłość digital marketingu.
🔥 Wielki powrót!
- I ❤️ HR Employer branding, rekrutacja i zarządzanie talentami w nowoczesnym świecie.
🚀 Całkowicie nowe eventy!
- I ❤️ e-commerce – Skalowanie sprzedaży, UX, konwersja i najlepsze praktyki w e-commerce.
Oraz w koncepcie I ❤️ PRO – dłuższych, pogłębionych 40 minutowych prelekcji:
- I ❤️ PRO: Agenci AI – cały dzień poświęcony będzie praktycznemu wykorzystaniu agentów AI w komunikacji, marketingu. Pokażemy, jak sztuczna inteligencja może stać się realnym członkiem zespołu – od kreacji po strategię.
- I ❤️ PRO: Public Marketing – komunikacja publiczna, społeczna i samorządowa – skuteczna, empatyczna i odpowiedzialna. Pokażemy, jak budować zaufanie, angażować obywateli i promować działania instytucji publicznych.
🤯 Ale to nie wszystko!
W ramach XX edycji MTP zapewni nam więcej przestrzeni, w tym specjalną strefę targową, gdzie zorganizujemy również Targi Pracy we współpracy z Maturalni.com oraz Targi marketingowe i HR. 🚀To krok milowy dla konferencji – większa przestrzeń, więcej uczestników i jeszcze więcej wiedzy! 🚀
To jak, będziesz z nami? 😊
Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni

Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!
Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.
Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!
Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!
Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć
Szkolenie AI dla marketingu jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:
Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.
Czego dokładnie Cię nauczymy?
- Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
- Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.
W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.
Program szkolenia
AI dla marketingu
Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
Materiały: prezentacja szkoleniowa
Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak
10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu
• Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
• Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
• Rzeczywistość prawna
10:30 – 11:45 Content i SEO
• Pomysły i wytyczne na treść
• Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
• Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
• Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
• O jakości contentu AI słów kilka
• Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
• Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
• Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach
• Personalizacja maili i komunikacji
• Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
• Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online
• Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów
• Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
• Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
• Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi
15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI
• Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
• Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki
16:15 – 16:30 Przerwa kawowa
16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI
• Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
• Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru
17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.
Na szkoleniu poznasz metody copywritingu i zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych
John Caples w książce ,,Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika – nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice.
Paweł Tkaczyk pokaże Ci, jak sprzedawać słowem i przede wszystkim – jak robić to dobrze.
Czego konkretnie się nauczysz?
- Sprawdzonych modeli perswazyjnych. Od AIDA (która ma już swoje lata) przez „od… do… w…” aż po ramki aspiracyjne. Pokażę Ci, jak zbudować personę i jaka jest najważniejsza umiejętność dobrego copywritera.
- Procesu pisania. Często mamy problem, żeby wpaść na pomysł, bo używamy niewłaściwych narzędzi lub procesów. Porozmawiamy o trzech etapach procesu pisania i optymalnych narzędziach.
- Połączenia tekstów z procesem decyzyjnym. Rozpoznanie, przypisanie do kategorii, afekt emocjonalny, rozróżnienie, obiekcje, sprzedaż. W każdym są inne techniki pisania.
Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Program szkolenia
- Cele szkolenia: umiejętność tworzenia dobrych tekstów, które wpływają na sprzedaż
- Zakres szkolenia: copywriting sprzedażowy
- Formy merytoryczne: szkolenie połączone z warsztatami
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Paweł Tkaczyk
9:30 – 11:15 Sprzedaż słowami – co tak naprawdę chcesz osiągnąć?
11:15 – 11:30 Przerwa kawowa
11:30 – 12:30 Jaki powinien być dobry tekst?
12:30 – 13:15 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
13:15 – 14:30 Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków
14:30 – 15:30 Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?
15:30 – 15:45 Przerwa kawowa
15:45 – 16:30 Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?
Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkoleń.

Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.
- Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych.
- W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media.
- Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy.
Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera.
- Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE.
Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze.
Szkolenie prowadzi Artur Jabłoński
Niekwestionowany ekspert mediów społecznościowych, właściciel agencji digitalk, autor jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce marketingowej, a także newslettera i podcastu “Konkretnie o marketingu”.
10:00-11:30 STRATEGIA
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:15 KOMUNIKACJA
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:15 MODERACJA
15:15 – 15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 17:00 PROMOCJA
17:00 – 18:00 Q&A
Więcej szczegółów o szkoleniu oraz trenerze na stronie szkolenia
Prelegentki i Prelegenci

Maciej Lewiński

Szymon Negacz

Maciek Sznitowski

Barbara Stawarz-Garcia

Kamil Kozieł

Tomasz Palak

Piotr Bucki

Kama Kotowska

Janina Bąk

Wojciech Ławniczak

Jakub Biel
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce
Prelegentki i Prelegenci

Natalia Bogdan

Maja Gojtowska

Mateusz Jabłonowski

Róża Szafranek

Paulina Mazur

Agnieszka Pełka-Szajowska

Adrian Martinez
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce
Prelegentki i Prelegenci

Sylwia Dąbrowska

Dagmara Pakulska

Rafał Szymański

Oliwia Bugała-Klamka

Beata Borucka

Wojciech Kardyś

Anna Ledwoń-Blacha

Kamil Bolek

Ola Sidorowska

Marcin Radziwoń

Artur Jabłoński
Zakwalifikowani i zaproszeni

Franciszek Georgiew

@pidak.ai – Kacper Sołtys

@SztucznaPolska – Jacek Jabłoński

Tomek Graszewicz

Kamil Porembiński

Jacek Szyndler

Zuzanna Kwiatkowska

Marek Zieliński

Michał Sadowski
Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce
Zarezerwuj stoisko podczas festiwalu!

Chcesz pozyskać nowych klientów, nawiązać kontakty biznesowe i pokazać swoje rozwiązania podczas festiwalu? Wybierz dni i tematykę, które Cię interesują, a następnie zarezerwuj miejsce na stoisko w wybranej przez siebie lokalizacji. Jeśli potrzebujesz więcej przestrzeni, wystarczy że wykupisz kilka dostępnych miejsc, które są obok siebie. Chcesz skonsultować temat i dowiedzieć się więcej? Napisz na: partnerzy@
sprawnymarketing.pl