Poznań, 29 – 30 października 2025

  • Cena od 697 PLN
  • 2 dni, 7 konferencji
  • Sala Ziemi, Poznań

Kolejna zwyżka

dni
godzin
minut
sekund

Kup bilety >>

O festiwalu

Przy okazji jubileuszowej XX edycji konferencji przenosimy I ❤️ marketing & technology do stolicy Wielkopolski! 🐐 Gospodarzem wydarzenia będzie miasto Poznań! 🏙️

To będzie pierwsza w historii edycja w Poznaniu i zarazem największa ze wszystkich dotychczasowych. 🚀

Widzimy się 29-30 października na Poznań Congress Center w tym także i jedynej w swoim rodzaju Sali Ziemi!

To tutaj spotkamy się na 7 wyjątkowych eventach, które dostarczą Ci najnowszej wiedzy, inspiracji i praktycznych wskazówek od najlepszych ekspertów branży.

Czego możesz się spodziewać? 

💡 Klasyki, które znasz i lubisz:

  •  I ❤️ Social Media – sprawdzone strategie, nowe algorytmy i skuteczne kampanie w social mediach.
  • I ❤️ Marketing – marketing, który działa. Case study, trendy i rozwiązania od liderów branży.
  • I ❤️ AI – sztuczna inteligencja, automatyzacje i przyszłość digital marketingu.


🔥 Wielki powrót!

  •  I ❤️ HR Employer branding, rekrutacja i zarządzanie talentami w nowoczesnym świecie.

🚀 Całkowicie nowe eventy!

  • I ❤️ e-commerce – Skalowanie sprzedaży, UX, konwersja i najlepsze praktyki w e-commerce.

Oraz w koncepcie I ❤️  PROdłuższych, pogłębionych 40 minutowych prelekcji:

  • I ❤️  PRO: Agenci AI – cały dzień poświęcony będzie praktycznemu wykorzystaniu agentów AI w komunikacji, marketingu. Pokażemy, jak sztuczna inteligencja może stać się realnym członkiem zespołu – od kreacji po strategię.
  • I ❤️ PRO: Public Marketing – komunikacja publiczna, społeczna i samorządowa – skuteczna, empatyczna i odpowiedzialna. Pokażemy, jak budować zaufanie, angażować obywateli i promować działania instytucji publicznych.


🤯 Ale to nie wszystko!
W ramach XX edycji MTP zapewni nam więcej przestrzeni, w tym specjalną strefę targową, gdzie zorganizujemy również Targi Pracy we współpracy z Maturalni.com oraz Targi marketingowe i HR. 🚀To krok milowy dla konferencji – większa przestrzeń, więcej uczestników i jeszcze więcej wiedzy! 🚀
To jak, będziesz z nami? 😊

Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni

Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!

Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.

Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!

Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!

Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć

Szkolenie AI dla marketingu  jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:

 

 

Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.

Czego dokładnie Cię nauczymy?

  1. Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
  2. Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
  3. Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.

W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.

Program szkolenia
AI dla marketingu

Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy

Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu

Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu

Materiały: prezentacja szkoleniowa

Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak

10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu

• Definicja AI i jej zastosowań w marketingu

• Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu

• Rzeczywistość prawna

10:30 – 11:45 Content i SEO

• Pomysły i wytyczne na treść

• Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu

• Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ

• Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?

• O jakości contentu AI słów kilka

• Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?

• Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI

• Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?

11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach

• Personalizacja maili i komunikacji

• Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta

• Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online

• Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych

13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów

• Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)

• Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości

• Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi

15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI

• Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień

• Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki

16:15 – 16:30 Przerwa kawowa

16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI

• Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo

• Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru

17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

 

Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.

Prelegentki i Prelegenci

Maciej Lewiński

Szymon Negacz

Maciek Sznitowski

Barbara Stawarz-Garcia

Kamil Kozieł

Tomasz Palak

Piotr Bucki

Kama Kotowska

Janina Bąk

Wojciech Ławniczak

Jakub Biel

Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce

Prelegentki i Prelegenci

Natalia Bogdan

Maja Gojtowska

Mateusz Jabłonowski

Róża Szafranek

Paulina Mazur

Agnieszka Pełka-Szajowska

Adrian Martinez

Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce

Prelegentki i Prelegenci

Sylwia Dąbrowska

Dagmara Pakulska

Rafał Szymański

Oliwia Bugała-Klamka

Beata Borucka

Wojtek-Kardyś

Wojciech Kardyś

Anna Ledwoń-Blacha

Kamil Bolek

Ola Sidorowska

Marcin Radziwoń

Artur Jabłoński

Zakwalifikowani i zaproszeni

Franciszek Georgiew

@pidak.ai – Kacper Sołtys

@SztucznaPolska – Jacek Jabłoński

Tomek Graszewicz

Kamil Porembiński

Jacek Szyndler

Zuzanna Kwiatkowska

Marek Zieliński

Michał Sadowski

Prelegentki i Prelegenci zostaną ogłoszeni wkrótce

Zarezerwuj stoisko podczas festiwalu!

Chcesz pozyskać nowych klientów, nawiązać kontakty biznesowe i pokazać swoje rozwiązania podczas festiwalu? Wybierz dni i tematykę, które Cię interesują, a następnie zarezerwuj miejsce na stoisko w wybranej przez siebie lokalizacji. Jeśli potrzebujesz więcej przestrzeni, wystarczy że wykupisz kilka dostępnych miejsc, które są obok siebie. Chcesz skonsultować temat i dowiedzieć się więcej? Napisz na: partnerzy@sprawnymarketing.pl

I ❤️ HR to znakomicie przyjęta konferencja, która zgromadziła już setki osób z branży. 29 października na poziomie nr 1 Poznań Congress Center odbędzie się trzecia edycja tego wydarzenia. To wyjątkowa okazja do zaprezentowania swojej marki, dotarcia do branży HR oraz nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@sprawnymarketing.pl
sprawny.marketing & Maturalni.com łączą siły, żeby stworzyć event dla topowych pracodawców i utalentowanych pracowników. Chcesz pokazać się jako atrakcyjna firma, wzmocnić swój employer branding oraz dotrzeć do młodych i ambitnych osób? 30 października poziomie nr 1 Poznań Congress Center będzie do tego idealna okazja. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@sprawnymarketing.pl
Kultowe I ❤️ Marketing, I ❤️ Social Media, I ❤️ AI oraz I ❤️ e-commerce (NOWOŚĆ) – to wszystko na poziomie nr 2 Poznań Congress Center w dniach 29-30 października. Twoja firma działa w obszarze marketingu, e-commerce lub technologii? Zapraszamy na targi, gdzie poznasz potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i zaprezentujesz swoją markę. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@sprawnymarketing.pl

Sprawdź bonusy
i wybierz bilet

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach

Velvet Bar – miejsce gdzie porozmawiasz i domkniesz nową umowę

Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Materiały video z poprzedniej edycji konferencji, odpowiednie dla zakupionej ścieżki. Jeśli zdecydujesz się na bilet I love Social dostaniesz video z poprzedniej edycji tej konferencji – więc I love social. Jeśli kupisz bilet AllPass – otrzymasz kompletne nagrania.

Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Paczka konferencyjna

Wysokiej jakości bluza z eko bawełny

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Udział w afterparty, 29.10.2025 Open bar dla uczestników

Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu

Prezentacje w formie PDF po konferencji

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Dlaczego warto?

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

2
18-minutowe prezentacje

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut. Wyjątkiem są ścieżki I ❤️ PRO, gdzie stawiamy na 40-minutowe wystąpienia.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Epickie Afterparty #ilovemkt

Impreza odbywa się po pierwszym dniu I ❤️ Marketing & Technology 29.10 – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

6
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂

7
I Love Marketing loves eco!

Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ile osób pojawi się na konferencji!

8
Paczka konferencyjna

Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

9
Doskonali konferansjerzy!

Konferencję #ilovemkt poprowadzi zespół charyzmatycznych prowadzących, na czele z niezastąpionym Maciejem Kautzem, który już po raz 20. zadba o punktualność prezentacji, dobrą atmosferę i energię na scenie.

10
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów

Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce? 
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.

11
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂

12
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

13
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy

Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.