Warszawa,22 – 24 października 2024
- Cena od 897 PLN
- 3 dni, 3 konferencje
- Multikino Złote Tarasy, Warszawa
Ceny wzrosną za
Zarezerwuj swoje miejsce w najlepszej cenie!
Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie
Od 22 do 24 październik 2024 roku odbędzie się już XVIII edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa aż trzy dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną: I * social media, I * marketing oraz: I * AI. Będziesz mieć okazję poznać najnowsze narzędzia, trendy, strategie i innowacje. Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz tego, jak wdrożyć AI w swojej firmie.
Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni
Prelegentki i Prelegenci
Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!
Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.
Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!
Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!
Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć
Szkolenie AI dla marketingu jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:
Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.
Czego dokładnie Cię nauczymy?
- Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
- Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.
W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.
Program szkolenia
AI dla marketingu
Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
Materiały: prezentacja szkoleniowa
Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak
10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu
• Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
• Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
• Rzeczywistość prawna
10:30 – 11:45 Content i SEO
• Pomysły i wytyczne na treść
• Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
• Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
• Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
• O jakości contentu AI słów kilka
• Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
• Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
• Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach
• Personalizacja maili i komunikacji
• Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
• Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online
• Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów
• Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
• Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
• Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi
15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI
• Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
• Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki
16:15 – 16:30 Przerwa kawowa
16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI
• Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
• Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru
17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.
Prelegentki i Prelegenci
Influencer marketing & YouTube expert
Kamil Bolek
1
3
2
11/12
5,19/6
O prelegencie
Ekspert w zakresie wykorzystania digital influencerów w komunikacji marek i ekosystemu YouTube, były CMO i członek zarządu LTTM (LifeTube), wcześniej Head of Communication indaHash. PR-owiec i psycholog przekładający swoję wiedzę na działania w marketingu do 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, szkoleniowiec i wykładowca wielu kierunków studiów (w tym MBA).
Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które przeprowadził, gdzie za każdym razem proszono go o podesłanie 'notki o sobie’, doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio w trzeciej osobie jest trochę dziwne i chyba czas coś z tym zrobić – całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: Dzielę się wiedzą o influencerach i YouTube – chętnie podzielę się również z Tobą!
Marketing Strategy Consultant
mariyakallagova.com
Mariya Kallagova
2
0
1
3/4
5,36/6
O Prelegentce
Partnerka w tribe47, agencji growth dla e-commerce. Od niedawna Marketing Director w Rozetka.pl. Przeszła długą drogę od specjalistki performance, przez dyrektorkę kreatywną, do dyrektorki marketingu. 10+ lat w digitalu. Specjalizuje się w kreacji, wzroście start-upów i e-commerce.
Founder & Managing Parter
AdFather
James Behr
Wychowani w social mediach
0
1
1
3/3
5,25
O prelegencie
Zarządza agencją AdFather, której działania obejmują takie obszary jak m.in. strategia, branding, social media, web design oraz produkcja contentu. Od ponad 4 lat autor rubryki poświęconej niestandardowym kampaniom publikowanej w magazynie sprawny marketing. Jako wykładowca akademicki (Collegium Da Vinci, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) dzieli się wiedzą z zakresu kreowania marki i wizerunku w rozmaitych branżach.
Agata Koman-Więch
Pierwszy raz na konferencji
O Prelegentce
W zaledwie 5 lat dzięki social media i video marketingowi zbudowała markę osobistą, której ufają firmy w całej Polsce.
Wykonała ponad 800 transmisji na żywo z przedsiębiorcami i markami osobistymi.
Przeszkoliła ponad 11.100 osób z zakresu video i social media.
Wyszkoliła 42 twórców video, którzy zyskali nowy zawód.
Wygenerowała prawie 5 mln zł brutto na kursach online.
Współpracowała z takimi markami jak: Toyota, Politechnika Krakowska, Uczelnia ASBIRO, Anwen, Kamila Rowińska, Kasia Zielińska.
Jest szkoleniowcem, marketerem i producentem video do Internetu. Dużą częścią aktywności są produkty online, w których pokazuje firmom oraz markom osobistym, jakie możliwości zaistnienia w świadomości klienta daje videomarketing i social media.
Katarzyna Mıstaçoğlu
0
0
0
1/1
4,67
CEO
Precious Content
Ola Sidorowska
0
0
0
2/2
4,89
O Prelegentce
Z głową w chmurach, nosem w telefonie i tysiącem pomysłów na dobry content.
Ola Sidorowska – zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Zawodowo social media manager i założycielka agencji kreatywnej Precious Content, a prywatnie miłośniczka podróży i chwytania nowych doświadczeń.
CEO
digitalk.pl
Artur Jabłoński
0
0
3
11/12
5,09/6
O prelegencie
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.
Założycielka marki
Video Teacherka
Sylwia Dąbrowska
To rolka dla zasięgów i lajków. Jak rosnąć na Instagramie?
0
0
0
4/5
4,85/6
O Prelegentce
Sylwia Dąbrowska {Jako Video Teacherka} ponad 6 lat pomaga firmom i markom osobistym, profesjonalnie i lekko wypadać przed kamerą oraz świadomie budować spójny i wyrazisty wizerunek w sieci.
Każdego dnia, wspiera w budowaniu silnych, spójnych i rozpoznawalnych marek online dzięki wykorzystaniu contentu video.
Dla klientek i klientów tworzy strategie content video marketingowe:
Żeby angażować odbiorców,
Tworzyć wartościowe i skuteczne treści,
Zwiększać liczbę klientów,
Sprzedawać,
Żeby wyróżniać się na rynku.
Strateg marki
brandoholik.pl
Maciek Sznitowski
Socialowe Trendy, które zabijają marki. I te nieliczne, które je ratują.
0
0
0
1/1
5,11
O prelegencie
Mówi o sobie, że jest brandoholikiem, bo od 15 lat pomaga firmom w brand marketingu. Układa marki w spójną historię – bo spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie.
Wiedzą o brand marketingu dzieli się na blogu Brandoholik.pl oraz w podcaście Markotwórstwo.
Co-Founder & CEO
Centrum Respo
Dr Michał Wrzosek
Pierwszy raz na konferencji
O prelegencie
Dr Michał Wrzosek – przedsiębiorca, edukator, influencer. W social mediach obserwuje go 2,2 mln obserwatorów, a jego video w zeszłym roku miały ponad 1 miliard wyświetleń.
Katarzyna Paciorek
Pierwszy raz na konferencji
Chcesz tak ustawiać Google Analytics, by dane same Ci mówiły, jak szybciej zwiększać konwersję stron?
Poznaj Google Analytics (GA) – szkolenie, bez którego trudno będzie Ci nawiązać rywalizację na rynku handlu i usług. Tylko dzięki analityce internetowej utrzymasz się w tej bezlitosnej branży. To wiedza, którą powinien posiadać każdy specjalista Google Ads czy specjalista ds. marketingu.
Musisz mieć te dane, by prowadzić marketing i wdrożyć jakiekolwiek efektywne działania reklamowe. Bez odpowiedniego wsparcia analitycznego działasz na ślepo i podejmujesz przypadkowe decyzje marketingowe oraz biznesowe. Bo zostawione samo sobie „gołe” GA potrafi wprowadzić w błąd, gdy nie rozumiesz, co naprawdę pokazuje.
5 powodów, dla których Google Analytics nie pomaga Ci zwiększyć konwersji:
• Twoja instalacja i konfiguracja GA jest… hmm… błędna?
• Nie wiesz, jak poprawnie filtrować dane, by pozbyć się śmieci, a zostawić tylko przydatne informacje.
• Źle segmentujesz odwiedzających lub nie robisz tego wcale.
• Nie wyciągasz właściwych wniosków ze współczynnika odrzuceń (Bounce Rate).
• Masz problem z celami, które nie uwzględniają wszystkich akcji odwiedzających.
Szkolenie prowadzi Maciej Lewiński
Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google Ads oraz Google Analitycs, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.
Program szkolenia
Google Analytics
Cele szkolenia: Realizacja celów biznesowych na podstawie danych z wykorzystaniem Google Analytics
Zakres szkolenia: Universal Analytics, Google Analytics 4, Google Analytics API, Excel
Formy merytoryczne: szkolenie z elementami warsztatu
Prowadzący: Maciej Lewiński
10:00 – 10:20 Zacznijmy od podstaw
• Co możemy zyskać dzięki analityce internetowej i dlaczego Google Analytics 4 przenosi nas w jej nowy wymiar?
10:20 – 11:25 Jak bezboleśnie przesiąść się i zacząć korzystać z Google Analytics 4
• Jakich różnic oraz w których metrykach należy się spodziewać między Google Universal Analytics, a GA4 i jak sobie z nimi poradzić?
11:25 – 11:40 Przerwa kawowa
11:40 – 12:20 Dostosuj Google Analytics 4 do siebie
• Standardowe ustawienia nie są dla Ciebie. Twój biznes i Twoja strona jest wyjątkowa.
12:20 – 13:00 Na co zwrócić baczną uwagę, a co możesz zignorować w GA4?
• Ktoś musi Ci to powiedzieć i oszczędzić trochę czasu. Poznaj autorską metodę Maćka analizowania danych – metoda PMA.
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:20 Zajęcia z komputerami – warsztat
• Poznaj nową, ulepszoną strukturę i funkcjonalność raportów, która dostarczy Ci szczegółowych informacji, aby zrozumieć, kim są najcenniejsi klienci, jakie doświadczenia skłaniają ich do działania i jak zdobyć więcej konwersji.
• Czy stara miłość nie rdzewieje?! Którą metodologie raportowania wybrać: ABC czy STDC?
15:20 – 15:35 Przerwa kawowa
15:35 – 17:00 Zajęcia z komputerami – warsztat
• Jak tworzyć raporty szyte na miarę i dlaczego standardowe raporty to za mało. Poznaj Eksplorowanie, automatyzacje raportowania i BigQuery.
• Nisko wiszące owoce w Google Analytics 4. Jak zwiększyć współczynnik konwersji dzięki nowym danym.
Prelegentki i Prelegenci
Statystyczka
janinadaily.com
Janina Bąk
4
0
1
8/9
5,24
O Prelegentce
Statystyczka, influencerka, aktywistka i trenerka. Od 10 lat autorka strony JaninaDaily.com i dwóch bestsellerowych książek popularnonaukowych – „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla”, która sprzedała się w liczbie 120 000 egzemplarzy i „Statystycznie rzecz biorąc 2. Czyli jak zmierzyć siłę tornada za pomocą gofra”. Wygłosiła trzy wykłady TEDx – dwa o statystyce i jeden o życiu z chorobą psychiczną. Ten pierwszy był przez chwilę popularniejszy niż teledysk Zenka Martyniuka, a ostatni był czwartym najpopularniejszym TEDxem na świecie w styczniu 2023. Szkoli niemal 100 firm rocznie, ucząc ludzi, że ze statystyką można i należy się zaprzyjaźnić. Pracowała między innymi z takimi firmami jak: Spotify Sweden, Google, META, Netflix, T-Mobile, mBank czy Jeronimo Martins.
Za swoje działania aktywistyczne na rzecz społeczności LGBTQ+ otrzymała nagrodę „Korona Równości” od Kampanii Przeciw Homofobii, nagrodę „Influencerka roku” od magazynu „Wprost”, jak również znalazła się w zestawieniu „100 najbardziej wpływowych Polek i Polaków” magazynu „Newsweek”. Wierzy w naukę i w ludzi.
Strateg marki
MIDEA
Paweł Tkaczyk
Duży budżet albo… duża zaraźliwość. O alternatywnych metodach reklamowania produktów i usług.
2
0
4
12/15
5,10/6
Opis prelekcji
Opowiem o memetyce i o tym, w jaki sposób tworzy się produkty, które reklamują się same.
Założyciel
WiseGroup
Szymon Negacz
1
0
0
1/1
5,55
O prelegencie
Wierzy, że rozwój sprzedaży to proces. Założyciel WiseGroup, grupy pięciu firm specjalizujących się w sprzedaży i marketingu B2B: SellWise, HireWise, AdWise, Let’s automate i Akademia Sales Angels. Z wykształcenia informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W trakcie kariery zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne. W 2018 roku połączył je w jedno, zakładając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Od tego czasu pomaga skutecznie zwiększać wyniki sprzedaży firm w Polsce. Jego wkład przyczynił się również do sukcesu Akademii Sales Angels. Autor popularnego podcastu „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing”, docierającego do ponad 40 tysięcy słuchaczy oraz prowadzący kanał YouTube „Wise Business School”, gdzie tłumaczy trudne biznesowe zagadnienia w zrozumiały sposób. Wszystkie przedsięwzięcia, w których brał udział, wygenerowały już ponad 1 mld złotych przychodu.
Autor metody Marketing w 7 godzin
marketingw7h.pl
Jacek Kłosiński
0
0
1
5/5
4,89
O prelegencie
Pomaga w marketingu wg własnej metody „Marketing w 7 godzin” – marketingw7h.pl Szkolił m.in. IKEA, Orange, ING, Santander, Play. Sprzedał prawie 8000 kursów online. Napisał książkę, wystąpił na TEDx, ma syna i zasadził drzewo.
Wojciech Ławniczak
2
1
2
7/7
5,48
Founder & Head of Strategy
MaxTractor
Magdalena Urbaniak
0
0
0
10/11
4,94
O Prelegentce
Założycielka MaxTractor.agency. Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX czy InfoShare. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.
Barbara Stawarz-García
0
3
0
9/9
4,98
Head of Growth
cux.io
Kama Kotowska
1
0
1
3/3
5,25/6
O Prelegentce
Od ponad 8 lat związana z branżą kreatywną. Prelegentka, trenerka, wykładowczyni.
Ekspertka Behavior-Led Marketingu, który łączy kreatywność z analityką behawioralną i pracą z danymi.
Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu stawia przede wszystkim na nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowanie strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.
Paweł Sala
0
1
1
11/12
4,99
Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.
- Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych.
- W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media.
- Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy. Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera.
- Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE. Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze.
Szkolenie prowadzi Artur Jabłoński
Niekwestionowany ekspert mediów społecznościowych, właściciel agencji digitalk, autor jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce marketingowej, a także newslettera i podcastu “Konkretnie o marketingu”.
Program szkolenia
Social Media Manager
Cele szkolenia: szkolenie kompleksowo wprowadzające w świat social mediów
Zakres szkolenia: social media
Formy merytoryczne: szkolenie
Materiały: prezentacja szkoleniowa
Prowadzący: Artur Jabłoński
10:00 – 11:30 Strategia
• Social media przyszłości – co nas czeka? Od Tik Toka po WeChata.
• Czy moja grupa docelowa jest na ____? Jak wybrać kanały, w których warto być obecnym
• Polacy w social media – garść danych o demografii i zachowaniach.
• Media własne, cudze, zdobyte – sposoby funkcjonowania w różnych kanałach jednocześnie
• Od akcji jednorazowych po egobaity – sprawdzone taktyki działań w social media
• Analityka mediów społecznościowych
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:15 Komunikacja
• Zasady działania algorytmu Facebooka i Instagrama,
• Treści, które przyciągają uwagę – niezależnie od kanału,
• Co łączy, a co dzieli najpopularniejsze media społecznościowe
• Angażujące grafiki i animacje – jak powinny wyglądać i jakimi narzędziami je stworzyć,
• Interesujący post, czyli jaki? Tekstowa strona postów i reklam. Jak pisać, żeby chcieli czytać i klikać.
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:15 Moderacja
• Przydatne narzędzia social media managera – od tworzenia grafik przez proste animacje po zarządzanie profilami.
• Stymulowanie dyskusji i reagowanie na komentarze
• Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi poradzić
15:15 – 15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 17:00 Promocja
• Jak działają reklamy płatne w social media – struktura kampanii, typy targetowania, modele aukcyjne
• Podobieństwa i różnice między systemami reklamowymi na Facebooku, Instagramie, Linkedinie i Twitterze
• Sprawdzone sposoby dobierania grup docelowych,
• Kluczowe statystyki kampanii reklamowych – jak analizować wyniki i zarządzać raportami
17:00 – 18:00 Sesja Q&A
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia
#ilovemkt Afterparty
📆 17.04.2024
⏰ 21:00
#ilovemkt Afterparty to nie tylko zwykła impreza! To niepowtarzalna okazja, by kontynuować dyskusje, które rozpoczęliśmy jeszcze podczas konferencji, poznać innych entuzjastów marketingu i po prostu dobrze się bawić!
Dlaczego warto wziąć udział w #ilovemkt Afterparty?
• Nawiążesz nowe, wartościowe kontakty biznesowe
• Wymienisz się doświadczeniami z innymi profesjonalistami branży marketingowej
• Po dniu pełnym intensywnych prelekcji to idealne miejsce na chwilę relaksu i rozrywki.
• Odkryjesz pyszne drinki w open barze!
_________________
Uwaga: Wstęp na #ilovemkt afterparty tylko dla posiadaczy biletów w pakiecie Premium i VIP (udział stacjonarny). Nie ma możliwości zakupu osobnych wejściówek tylko na Afterparty.
Nie przegap okazji do zabawy w towarzystwie najlepszych ekspertów branży marketingowej!
Prelegentki i Prelegenci
CEO & Founder
Brand24
Michał Sadowski
2
2
2
11/11
5,27
O prelegencie
Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.
Digital EU Ambassador
Maciej Kawecki
Pierwszy raz na konferencji
Grzegorz Róg
1
0
1
3/3
5,20
O prelegencie
W swojej pracy łączy na co dzień projektowanie, automatyzacje, oraz nowoczesne podejście do edukacji oraz dzielenia się wiedzą. Tworzy jedną z największych polskich platform edukacyjnych dla kreatywnych – eduweb.pl oraz społeczność ahoy.so. Poza tym prowadzi szereg internetowych projektów i startupów w Polsce i za granicą – na przykład easycart.pl, automation.house, systemflow.co czy learnux.io. Dużą wagę przykłada do świetnych doświadczeń użytkownika i tworzenia produktów, które dają wartość, a wszystko inne stara się automatyzować.
SEO Director
Fabryka Marketingu
Mateusz Malinowski
0
1
0
2/2
5,25/6
O prelegencie
Zajmuję się tworzeniem kompleksowych strategii SEO oraz audytami, rekomendacjami content marketingowymi i procesem linkbuilding’u.
Swoim doświadczeniem dzielę się w trakcie szkoleń, konferencji i meet up’ów. Zająłem 2 miejsce na I love marketing i 3 miejsce na semKRK. Jestem również pomysłodawcą warszawskiego Meet Up 404, czyli spotkań dla specjalistów z zakresu pozycjonowania.
Od ponad 2 lat zgłębiam możliwości AI, szczególnie w kontekście contentu i wykorzystania w SEO. W sztucznej inteligencji upatruję skutecznej realizacji, bez straty na jakości wykonywanej pracy.
Director of Software Engineering
GSK
Marek Zieliński
0
0
0
1/1
5,08
O prelegencie
Marek kieruje zespołem tworzącym oprogramowanie, które pomaga naukowcom z GSK w opracowywaniu nowych leków i szczepionek, przy wykorzystaniu zaawansowanej inżynierii oprogramowania, inżynierii danych, technologii chmurowych oraz AI. Z powodzeniem buduje i zarządza międzynarodowymi zespołami i globalnymi usługami IT. Jest absolwentem studiów informatycznych i programu Executive MBA Poznań-Atlanta. Jako okazjonalny prelegent, chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Poza pracą pasjonuje się literaturą faktu, nowymi technologiami, tworzeniem sztuki multimedialnej i dobrym kinem sci-fi.
Co-founder & Creative Director
More Bananas
Anna Ledwoń-Blacha
Marketing w erze AI: sztuczna inteligencja, prawdziwe emocje.
1
0
0
6/8
4,84
O Prelegentce
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
CMO/COO
Qlos
Kamil Porembiński
Dlaczego tak łatwo jest Ciebie shackować? AI w służbie przestępców.
0
0
0
1/1
4,97
O prelegencie
Jego konikiem jest cyberbezpieczeństwo, a jednymi z flagowych usług szkolenia z zakresu bezpieczeństwa w sieci, migracje do chmury oraz optymalizacja kosztów infrastruktury serwerowej. Na swoim koncie ma współprace z takimi markami, jak: IMKER, Urząd Miasta Wrocław, WSB Merito.
Współtwórca książki: “WydAIniej”, w której napisał rozdział o cyberbezpieczeństwie w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji. Prywatnie nurek i autor pierwszego w Polsce podcastu o tej właśnie tematyce pod hasłem: “Spod Wody”.
Co-founder
AI Flavours
Zuzanna Kwiatkowska
0
1
0
2/2
4,97/6
Konsultant | Mówca | Trener
Anna PRO
Anna Prończuk-Omiotek
1
0
0
2/3
4,81/6
O Prelegentce
Anna Prończuk-Omiotek – znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż. Współpracowała m.in. z Allegro, General Electric, Mercedes-Benz, Medicover, Santander.
Autorka kanału „ANNA PRO” na YouTube, gdzie dzieli się wiedzą o AI, marketingu i szeroko pojętym biznesie. Kanał został nagrodzony w 2024 jako jeden z TOP 10 kanałów z najwyższym współczynnikiem zaangażowania wśród YouTuberów marketingowych.
Jest Co-Founderem SalesYY.com i wraz z zespołem konsultantów, pomaga właścicielom firm usługowych, technologicznych i biznesów Saas, podnosić efektywność ich działań marketingowych i sprzedażowych. „Nasza misja to łączyć strategię Marketingu ze strategią Sprzedaży, aby stworzyć dla Ciebie powtarzalny, przewidywalny i skalowalny proces dotarcia do klienta docelowego.”
Chaos w marketingu dopadnie Cię szybciej, niż myślisz.
Mając do wyboru dziesiątki kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym trzeba się zająć w pierwszej kolejności?
Strategia przypomina planowanie podróży – zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym chcesz się znaleźć). Istnieją gotowe i sprawdzone metody, dzięki którym powstrzymasz chaos.
Skuteczne wdrożenie strategii to kluczowy proces, który odpowiada za 99% sukcesu. Nauczysz się nie tylko jak przejść go sprawnie, ale również jak mierzyć jego skuteczność.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Strategia marketingowa?
• Nauczysz się mierzyć marketing. Bez tego żadna strategia nie ma racji bytu. Poznasz sposoby na priorytetyzowanie (przeczytaj to słowo trzy razy głośno!) działań, by nie marnować zasobów.
• Dostaniesz gotowe narzędzia i metody oraz dowiesz się, kiedy którą z nich warto stosować.
• Opowiem o dobrych praktykach, bo w strategii za 99% sukcesu odpowiada jej wdrożenie.
• Szkolenie ma charakter interaktywnego wykładu, obejmujące case studies firm z Polski i zagranicy.
Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Program szkolenia
Cel szkolenia: opanowanie narzędzi i metod analizy strategicznej oraz sposobów jej wdrażania.
Zakres szkolenia: strategia marketingowa.
Forma merytoryczna: interaktywny wykład, case studies.
Materiały: prezentacja po zajęciach.
Prowadzący: Paweł Tkaczyk
10:00 – 11:00 Strategia marketingowa, strategia komunikacji, strategia sprzedaży i inne – co wchodzi w ich skład? Kiedy i której potrzebujesz?
• Ustalanie celów strategicznych
• Ustalanie metod pomiaru
• Co nie powinno wchodzić w skład strategii?
11:00 – 11:30 Analizy wstępne na przykładzie analizy SWOT.
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 12:45 Macierz BCG i podstawowe sposoby mierzenia sukcesu rynkowego.
• Strategia znaku zapytania i relacje z konkurencją.
• Strategia gwiazdy i budowanie wyróżnienia na rynku
• Dojna krowa i metody zwiększania przychodu
• Pies i wstęp do analizy portfelowej
12:45 – 13:30 Cykl życia produktu i dostosowanie strategii do poszczególnych faz cyklu życia.
13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:30 – 15:30 Segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie, czyli trzy centralne filary strategii marketingowej.
• Jak segmentować rynek? Dobre i złe przykłady. Macierz segmentacyjna.
• Wybór strategii targetowania. Analiza portfelowa marek.
• Pozycjonowanie – strategie znajdowania przewagi konkurencyjnej.
15:30 – 16:30 Dobór kanałów marketingowych i persony
16:30 – 16:45 Przerwa kawowa
16:45 – 17:30 Dobre i złe przykłady
17:30 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.
Sprawdź bonusy i wybierz bilet
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Dedykowana strefa VIP z posiłkiem, możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach
Materiały video z 3 dni XVII edycji konferencji (poprzednia edycja) WARTOŚĆ: 1970 zł
Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI
Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing
Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł
Wydzielone najlepsze miejsca na widowni
Dostęp do archiwum wiedzy sprawny.marketing – akademia oraz poprzednie wydania magazynu
Udział w afterparty, 23.10.2024 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł
Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing
Duża paczka konferencyjna
Mała paczka konferencyjna
Dostęp do kursów online
Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Dlaczego warto?
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po drugim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
6
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji!
8
Paczka konferencyjna
Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!
Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 18 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.
10
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!
Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.
11
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
12
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
13
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
14
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing
W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!
FAQ
Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.
Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.
Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂
Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.
Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂