Zdobądź przewagę na rynku e‑commerce w 2025

Kup bilety już teraz, cena wzrośnie za:
Kilka słów o konferencji I ❤️ E-Commerce
Jedyne takie spotkanie praktyków i liderów sektora e‑commerce!
Konferencja została stworzona z myślą o menedżerach e‑commerce, właścicielach sklepów internetowych i profesjonalistach marketingu digital, którzy chcą przyspieszyć sprzedaż, zoptymalizować procesy i rozwinąć skalę biznesu. Tutaj nie ma teorii – są sprawdzone strategie, narzędzia i know‑how.
Czekają na Ciebie wystąpienia branżowych ekspertów i liderów rynku, którzy dzielą się realnymi case studies oraz wskazówkami działania zwiększającymi ROI, a także tematy kluczowe dla sektora e‑commerce: omnichannel, marketplace, automatyzacja personalizacji, analityka danych, trend AI w sprzedaży i logistyce.
Dlaczego warto być na konferencji I ❤️ e-commerce w Poznaniu?
100% konkretów dla branży e-commerce:
– Strategie, narzędzia i case studies
– Tylko sprawdzone sposoby na wzrost sprzedaży
– Networking z właścicielami i managerami sklepów
– Gotowe taktyki do wdrożenia od zaraz
– Panele oraz sesje Q&A
W programie:
– Marketplace, omnichannel, logistyka
– CRO, analityka, retention
– AI w praktyce – automatyzacja i personalizacja
Jakie tematy będą poruszane na konferencji?
Podczas konferencji dowiesz się m.in.:
- Skalowanie sprzedaży i optymalizacja ścieżek zakupowych
– Wykorzystywanie danych do precyzyjnego targetowania i remarketingu
– Projektowanie skutecznych ścieżek zakupowych na mobile i desktop
– Testowanie oraz wdrażanie rozwiązań zwiększających konwersję - Automatyzacja procesów i personalizacja doświadczeń
– Zastosowanie AI do segmentacji, rekomendacji i obsługi klienta
– Integracja narzędzi (CRM, e‑mail, marketing automation) w jeden spójny system
– Minimalizacja kosztów operacyjnych przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi - Skuteczne strategie marketingowe
– Dobór kanałów i formatów na podstawie wyników, a nie trendów
– Budowanie kampanii działających już od pierwszego kliknięcia
– Szybka analiza danych i wyciąganie trafnych wniosków - Budowanie lojalności wobec marki
– Tworzenie customer experience, który przyciąga i zatrzymuje klientów
– Wdrażanie programów lojalnościowych i działań retention
– Zapewnienie spójnej komunikacji marki – od social media po paczkę z zamówieniem
Strefa EXPO – jeszcze więcej możliwości!
W ramach XX edycji przygotowaliśmy również specjalną strefę EXPO, gdzie poznasz najnowsze rozwiązania technologiczne wspierające e-commerce. Porozmawiasz z dostawcami usług, narzędzi i platform – i znajdziesz dokładnie to, czego potrzebujesz, by przyspieszyć rozwój swojego sklepu.
Prelegentki oraz prelegenci, którzy wystąpią na I ❤️ e-commerce
Prelegentki i Prelegenci

Właściciel agencji
vSprint
Paweł Mielczarek
Cóż szkodzi obiecać – przepis na katastrofę w e-commerce.
Opis prelekcji
Założę się, że nie wiesz, jak naprawdę wycisnąć maksimum ze sprzedaży online. Przebodźcowany darmowymi artykułami i filmikami, wciąż tkwisz w miejscu, a lukrowane case studies konkurencji sprawiają, że pytasz sam siebie: „Co robię nie tak?”.
Pokażę Ci, jak nie dać się wciągnąć w reklamowy rollercoaster i gdzie kończy się „optymalizacja”, a zaczyna bezsensowne przepalanie budżetu na reklamowym ognisku.
Będzie o ads’ach, agencjach (czyli jak rozpoznać, czy masz do czynienia z partnerem w sukcesie, czy tylko widzem z popcornem i źródłem faktur) oraz absurdach, które zrozumie tylko ktoś z branży e-commerce.
Dorzucę też garść sprawdzonych tipów – działają nawet wtedy, gdy algorytm ma wyjątkowo zły dzień.
O prelegencie
Entuzjasta sprzedaży na marketplace’ach, praktyk e-commerce i założyciel agencji vSprint. Ekspert w zakresie strategii sprzedaży i optymalizacji procesów e-commerce. Twórca kursu SzkolenieAllegro.pl oraz autor bestsellerowej książki „Vademecum allegrowicza”. Zwolennik sprzedaży opartej na danych, automatyzacji i długofalowej strategii. Wspiera firmy w budowaniu skalowalnych modeli biznesowych oraz zwiększaniu zysków na marketplace’ach.

Business Development Manager Poland
TEMU
Paweł Wyrwas
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
Doświadczony specjalista ds. handlu z wieloletnią historią pracy w branży internetowej. Zdolności w zakresie sprzedaży detalicznej i hurtowej, zarządzanie kategoriami detalicznymi oraz relacją z przedsiębiorstwami.

Digital Marketing Manager
YES Biżuteria S.A.
Robert Górski
Temat zostanie podany wkrótce.

E-commerce Director
Komputronik S.A.
Karol Tokarski
Dane to nie strategia – śmierć dashboardu, narodziny decyzji. Jak dane mogą wreszcie działać?
O prelegencie
I’m an experienced professional with a strong background in e-commerce, digital marketing, and analytics. Enthusiast of driving online business growth through strategic planning, data-driven insights, and leveraging analytical tools and methodologies to optimize ROI. In my career, I have been associated with leaders in the Polish e-commerce industry. Previously Allegro.pl – in the analysis area, and now I’m responsible for e-commerce at Komputronik SA.

CEO
Satisfly
Marek Kich
#ŻadnychNiespodzianek: Jak rosnąć i nie dać się przerosnąć?
Opis prelekcji
Gdzie najczęściej „cieknie” przy skalowaniu e-Commerce?
Wszystko da się zasypać kasą, ale najczęściej nie warto.
Narzędzia, które możesz zacząć używać od jutra.
O prelegencie
Związany z e-Commerce od ponad 12 lat. Zaczynał jako programista, później sam prowadził projekty wdrożeniowe, a teraz jako CEO agencji Satisfly, pomaga swoim klientom sięgać po więcej w sprzedaży elektronicznej. Wdrażał platformy e-Commerce B2B/B2C dla takich marek jak Volcano, Clarena czy Briju. Przez lata zebrał całkiem sporą wiedzę i doświadczenie, którą dzieli się w autorskim podcaście Sztuka E-Commerce.

CEO Owner
Art-S
Paweł Chodkiewicz
Exodus z Allegro. Mocny hype na Temu, TikTok Shop, AliExpress. Rynek w rozsypce? Idealne warunki, żeby zbudować przewagę. Gdy jedni tracą, inni zarabiają.
Opis prelekcji
2025 to najbardziej zaskakujący i nieprzewidywalny rok w historii polskiego e-commerce jednak… najbardziej spokojny z tych, które nadchodzą. Allegro drożeje, sprzedawcy szukają alternatyw, a na scenę wchodzą zarówno Chińczycy jak i lokalni gracze. Pokażę Ci jak w tym chaosie z głową skalować biznes marketplace i nie zgubić rentowności. Bez owijania w bawełnę i sponsorowanych treści – sama prawda, konkrety i liczby.
O prelegencie
Praktyk, krytyk, racjonalista – bez cierpliwości do sponsorowanych treści. Zarządza jednymi z największych zespołów marketplace w Polsce, w tym sprzedażami na Allegro, Amazon, Temu, Aliexpress i wszystkimi europejskimi platformami cross-border. Założyciel i CEO grupy consultingowej ART-S, wyspecjalizowanej w strategiach sprzedaży na platformach handlowych. Wcześniej jako CMO nadzorował wyniki takich marek jak Tania Książka, Bee.pl czy Pako Lorente. Jego cel jest niezmienny: rentowność, skalowanie z głową i pełna kontrola nad kosztami, bo biznes bez tego to droga do frustracji.

Founder
Kiszone Specjały
Bartek Jurga
Content is king. Autentyczność is queen. Skaluj bez ściemy i korpobudżetu.

Chief Executive Officer
FOTC
Paweł Rybak
Za kulisami e-commerce: Prawda o danych i AI, której nikt Ci nie powie. Jak 25 lat doświadczeń w digitalu kształtuje autentyczną wizję AI.

SEO Manager Performance Team
x-kom
Natalia Paciorek & Aleksandra Gacek
AI, czy mnie widzisz, czy mnie słyszysz?
Opis prelekcji
Wyszukiwarki AI zmieniają zasady gry: użytkownicy chcą odpowiedzi tu i teraz – bez klikania i bez szukania. Co to oznacza dla SEO i UX? Nowe algorytmy i nowe nawyki, które wymagają nowych taktyk zdobywania widoczności i konwersji. Z perspektywy SEO Managerki i UX Designerki z x-komu pokażemy, jak budować obecność online w świecie, w którym to narzędzia takie jak ChatGPT czy Perplexity decydują, kogo widać – a kogo nie.

Data engineer & analyst
Analityczny
Matusz Muryjas
Temat zostanie podany wkrótce.
O prelegencie
Pomagam firmom uporządkować analitykę i rozwiązać problemy z danymi. Jestem konsultantem i freelancerem, wspieram organizacje we wdrażaniu hurtowni danych, konfiguracji narzędzi analitycznych, tworzeniu dashboardów i wizualizacji danych.
Specjalizuję się w Google Cloud Platform (BigQuery) oraz w pracy z Google Analytics, Google Tag Manager i Looker Studio. Prowadzę warsztaty i występuję na konferencjach. Rozwijam resilo data warehouse – narzędzie dla e-commerce, które pomaga uruchomić hurtownię danych w chmurze Google.
Po rejestracji
1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.
2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.
3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.
4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.
5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.
6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard

Udział w beforeparty, 28.10.2025 Open bar dla uczestników
Występuje tylko w bilecie allpass



Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach



Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł



Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł



Paczka konferencyjna



Wysokiej jakości bluza z eko bawełny



Wydzielone najlepsze miejsca na widowni



Udział w afterparty, 29.10.2025 Open bar dla uczestników


Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu


Prezentacje w formie PDF po konferencji

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Zostań partnerem konferencji!
sprawnymarketing.pl
Jesień 2025 to prawdziwy festiwal e-commerce i cyfrowych innowacji! Jeśli interesują Cię tematy związane ze sprzedażą online, nowoczesnymi platformami zakupowymi i strategiami rozwoju biznesu internetowego, nie możesz przegapić naszych nadchodzących wydarzeń. Już wkrótce rusza Festiwal I love E-commerce & Technology, w ramach którego odbędzie się m.in. flagowa konferencja I love E-commerce – miejsce, gdzie handel online spotyka się z najnowszymi technologiami i praktyczną wiedzą.
To doskonała okazja, by poszerzyć swoje kompetencje, dowiedzieć się, co rewolucjonizuje świat e-commerce i poznać najnowsze trendy, które zmieniają sposób, w jaki sprzedajemy, kupujemy i budujemy relacje z klientami. Czekają na Ciebie inspirujące prelekcje, praktyczne case studies i możliwość spotkania z ekspertami oraz pasjonatami e-commerce.
Nie przegap – dołącz do społeczności #iloveecommerce i razem z nami odkrywaj przyszłość handlu online! 🛒
Dlaczego warto?
Konferencja I ❤️ E-commerce to nie tylko miejsce wymiany wiedzy, ale także doskonała okazja do nawiązywania wartościowych kontaktów w świecie handlu online. Spotkasz tu właścicieli sklepów internetowych, ekspertów branży oraz praktyków, którzy zainspirują Cię do wdrażania skutecznych strategii sprzedażowych i innowacyjnych rozwiązań e-commerce.
Dzięki inspirującym prelekcjom oraz praktycznym warsztatom poznasz najnowsze trendy w e-commerce, dowiesz się, jak budować lojalność klientów, skutecznie zwiększać sprzedaż oraz optymalizować działania marketingowe i logistyczne. Zdobędziesz także sprawdzone metody radzenia sobie z wyzwaniami rynku oraz poznasz narzędzia, które pozwolą Twojemu biznesowi rozwijać się jeszcze szybciej.
Nie przegap tej szansy na rozwój – dołącz do grona najlepszych specjalistów e-commerce w Polsce i razem z nami kształtuj przyszłość handlu online!
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja o E-commerce
Dzięki mechanizmowi grywalizacji prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci praktycznych rozwiązań oraz inspirujących case studies z różnych obszarów e-commerce. Podczas #iloveecommerce w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki! 😉
2
18-minutowe prezentacje skierowane do sklepów Internetowych
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to wiesz, że prezentacje mają tam limit do 18 minut. Organizatorzy TED odkryli, że to idealny czas na efektywne przekazanie wiedzy. Dlatego właśnie na #iloveecommerce każda prelekcja trwa dokładnie 18 minut – dynamicznie, konkretnie, bez zbędnego przedłużania, byś wyniósł z niej maksimum praktycznych wskazówek i inspiracji!
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Prelegenci na I ❤️ E-commerce otrzymują wynagrodzenie za swoje merytoryczne i praktyczne prezentacje, a o wysokości tej kwoty… decydujesz Ty, jako uczestnik! Nasza konferencja nie bez powodu bywa nazywana „Mistrzostwami Polski E-commerce w Biznesie” – sami prelegenci przyznają, że taka rywalizacja podnosi poziom wystąpień do rangi TEDx! 🔥
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Edutainment w najlepszej formie
Wierzymy, że pozytywne emocje to klucz do sukcesu, dlatego na #iloveecommerce stawiamy na edutainment! Nauka w przyjaznej atmosferze, śmiech i dobra energia sprawiają, że wiedza zostaje z Tobą na dłużej. Nasi eksperci nie tylko przekazują najnowszą wiedzę o e-commerce, ale potrafią też rozbawić (czasem do łez!) wszystkich uczestników. Gwarantujemy, że wyjdziesz z głową pełną inspiracji i świetnym nastrojem! 😄
6
I Love E-commerce loves eco!
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #iloveecommerce stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje pomagają przyswajać więcej informacji oraz zapamiętywać je na dłużej. Dlatego nasi eksperci nie tylko przekazują praktyczną wiedzę o e-commerce, ale też rozbawiają (czasem do łez!) uczestników #iloveecommerce. 🙂
7
Paczka konferencyjna
Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
8
Doskonali konferansjerzy!
Konferencję #ilovemkt poprowadzi zespół charyzmatycznych prowadzących, na czele z niezastąpionym Maciejem Kautzem, który już po raz 20. zadba o punktualność prezentacji, dobrą atmosferę i energię na scenie.
9
Panele dyskusyjne ekspertek i ekspertów Marketingu
W poprzednich edycjach ogromnym hitem były panele dyskusyjne z ekspertami – dlatego i w tym roku nie mogło ich zabraknąć! Jak to wygląda? Najpierw trzy inspirujące prezentacje e-commerce, potem wspólny panel ekspertów, podczas którego możesz zadawać pytania i rozwiązywać własne case’y. I tak przez całą konferencję! Brzmi dobrze? Przyjdź, poznaj najlepszych specjalistów i dowiedz się, jak skuteczny e-commerce może działać dla Ciebie! 🚀
10
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
11
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy
Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.
