Jedyne takie spotkanie praktyków i liderów sektora e‑commerce!
Konferencja została stworzona z myślą o menedżerach e‑commerce, właścicielach sklepów internetowych i profesjonalistach marketingu digital, którzy chcą przyspieszyć sprzedaż, zoptymalizować procesy i rozwinąć skalę biznesu. Tutaj nie ma teorii – są sprawdzone strategie, narzędzia i know‑how.
Czekają na Ciebie wystąpienia branżowych ekspertów i liderów rynku, którzy dzielą się realnymi case studies oraz wskazówkami działania zwiększającymi ROI, a także tematy kluczowe dla sektora e‑commerce: omnichannel, marketplace, automatyzacja personalizacji, analityka danych, trend AI w sprzedaży i logistyce.
Dlaczego warto być na konferencji I ❤️ e-commerce w Poznaniu?
100% konkretów dla branży e-commerce: – Strategie, narzędzia i case studies – Tylko sprawdzone sposoby na wzrost sprzedaży – Networking z właścicielami i managerami sklepów – Gotowe taktyki do wdrożenia od zaraz – Panele oraz sesje Q&A
W programie: – Marketplace, omnichannel, logistyka – CRO, analityka, retention – AI w praktyce – automatyzacja i personalizacja
Jakie tematy będą poruszane na konferencji?
Podczas konferencji dowiesz się m.in.:
Skalowanie sprzedaży i optymalizacja ścieżek zakupowych
– Wykorzystywanie danych do precyzyjnego targetowania i remarketingu – Projektowanie skutecznych ścieżek zakupowych na mobile i desktop – Testowanie oraz wdrażanie rozwiązań zwiększających konwersję
Automatyzacja procesów i personalizacja doświadczeń
– Zastosowanie AI do segmentacji, rekomendacji i obsługi klienta – Integracja narzędzi (CRM, e‑mail, marketing automation) w jeden spójny system – Minimalizacja kosztów operacyjnych przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi
Skuteczne strategie marketingowe
– Dobór kanałów i formatów na podstawie wyników, a nie trendów – Budowanie kampanii działających już od pierwszego kliknięcia – Szybka analiza danych i wyciąganie trafnych wniosków
Budowanie lojalności wobec marki – Tworzenie customer experience, który przyciąga i zatrzymuje klientów – Wdrażanie programów lojalnościowych i działań retention – Zapewnienie spójnej komunikacji marki – od social media po paczkę z zamówieniem
Strefa EXPO – jeszcze więcej możliwości!
W ramach XX edycji przygotowaliśmy również specjalną strefę EXPO, gdzie poznasz najnowsze rozwiązania technologiczne wspierające e-commerce. Porozmawiasz z dostawcami usług, narzędzi i platform – i znajdziesz dokładnie to, czego potrzebujesz, by przyspieszyć rozwój swojego sklepu.
Prelegentki oraz prelegenci, którzy wystąpią na I ❤️ e-commerce
Agenda I ❤️ e-commerce
Rejestracja | EXPO | Networking
Bartosz Berliński
Rozpoczęcie konferencji
CEO Owner
Art-S
Paweł Chodkiewicz
Exodus z Allegro. Mocny hype na Temu, TikTok Shop, AliExpress. Rynek w rozsypce? Idealne warunki, żeby zbudować przewagę. Gdy jedni tracą, inni zarabiają.
Opis prelekcji
2025 to najbardziej zaskakujący i nieprzewidywalny rok w historii polskiego e-commerce jednak… najbardziej spokojny z tych, które nadchodzą. Allegro drożeje, sprzedawcy szukają alternatyw, a na scenę wchodzą zarówno Chińczycy jak i lokalni gracze. Pokażę Ci jak w tym chaosie z głową skalować biznes marketplace i nie zgubić rentowności. Bez owijania w bawełnę i sponsorowanych treści – sama prawda, konkrety i liczby.
O prelegencie
Praktyk, krytyk, racjonalista – bez cierpliwości do sponsorowanych treści. Zarządza jednymi z największych zespołów marketplace w Polsce, w tym sprzedażami na Allegro, Amazon, Temu, Aliexpress i wszystkimi europejskimi platformami cross-border. Założyciel i CEO grupy consultingowej ART-S, wyspecjalizowanej w strategiach sprzedaży na platformach handlowych. Wcześniej jako CMO nadzorował wyniki takich marek jak Tania Książka, Bee.pl czy Pako Lorente. Jego cel jest niezmienny: rentowność, skalowanie z głową i pełna kontrola nad kosztami, bo biznes bez tego to droga do frustracji.
CEO
Satisfly
Marek Kich
#ŻadnychNiespodzianek: Jak rosnąć i nie dać się przerosnąć?
Opis prelekcji
Gdzie najczęściej „cieknie” przy skalowaniu e-Commerce?
Wszystko da się zasypać kasą, ale najczęściej nie warto.
Narzędzia, które możesz zacząć używać od jutra.
O prelegencie
Związany z e-Commerce od ponad 12 lat. Zaczynał jako programista, później sam prowadził projekty wdrożeniowe, a teraz jako CEO agencji Satisfly, pomaga swoim klientom sięgać po więcej w sprzedaży elektronicznej. Wdrażał platformy e-Commerce B2B/B2C dla takich marek jak Volcano, Clarena czy Briju. Przez lata zebrał całkiem sporą wiedzę i doświadczenie, którą dzieli się w autorskim podcaście Sztuka E-Commerce.
SEO Manager Performance Team
x-kom
Natalia Paciorek & Aleksandra Gacek
AI, czy mnie widzisz, czy mnie słyszysz?
Opis prelekcji
Wyszukiwarki AI zmieniają zasady gry: użytkownicy chcą odpowiedzi tu i teraz – bez klikania i bez szukania. Co to oznacza dla SEO i UX? Nowe algorytmy i nowe nawyki, które wymagają nowych taktyk zdobywania widoczności i konwersji. Z perspektywy SEO Managerki i UX Designerki z x-komu pokażemy, jak budować obecność online w świecie, w którym to narzędzia takie jak ChatGPT czy Perplexity decydują, kogo widać – a kogo nie.
Digital Marketing Manager
YES Biżuteria S.A.
Robert Górski
Jak skalować kampanie performance?
Opis prelekcji
Jaki KPI przyjąć i dlaczego tylko ten jest obiektywny? Optymalna struktura kampanii w Google Ads i kontach reklamowych Social Ads.
O prelegencie
Digital Marketing Manager w YES Biżuteria S.A.. Od 8 lat specjalizuje się w performance marketingu i analityce.
Przerwa | EXPO | Networking
Business Development Manager Poland
TEMU
Paweł Wyrwas & Piotr Dalak
Od mitu do faktów: co naprawdę działa w modelu Local to Local na TEMU w EU.
Opis prelekcji
W świecie e-commerce łatwo ulec złudzeniu, że wystarczy wrzucić ofertę na platformę i czekać na sprzedaż. Rzeczywistość jest bardziej złożona – szczególnie gdy mówimy o marketplace, który daje dostęp do ponad 100 milionów aktywnych klientów w Europie i rośnie o 65% rok do roku.
Podczas tej prelekcji opowiemy, jak wygląda praca ze sprzedawcami na TEMU na rynkach Eurpoejskich – bez lukrowanych obietnic, za to z konkretnymi case’ami i wskazówkami z pierwszej linii. Uczestnicy dowiedzą się m.in.: jak prosto można powielać oferty z jednego rynku na 22 dostępne dla polskich sprzedawców, jakie są tajniki zwiększania ruchu na wystawianych ofertach – od tytułów, przez materiały wizualne, aż po strategie promocyjne, co naprawdę napędza nasz algorytm pozycjonowania i jak wykorzystać to na swoją korzyść oraz jak wygląda realne wsparcie współpracy – bez ticketów i automatycznych odpowiedzi, za to z zespołem ludzi, którzy codziennie walczą o ciągły wzrost sprzedaży.
O prelegentach
Doświadczeni specjaliści ds. handlu z wieloletnią historią pracy w branży internetowej. Posiadają umiejętności w zakresie sprzedaży detalicznej i hurtowej, zarządzania kategoriami detalicznymi oraz relacjami z przedsiębiorstwami.
Founder
Kiszone Specjały
Bartosz Jurga
Content is king. Autentyczność is queen. Skaluj bez ściemy i korpobudżetu.
Opis prelekcji
Pokażę kulisy: co działało w Kiszone Specjały (i czemu), a co nie, jakie treści naprawdę robią robotę oraz i jak to wszystko przekłada się na sprzedaż. Bez bełkotu – tylko konkrety i case’y do wdrożenia u siebie. Jeśli chcesz budować markę, która przyciąga ludzi jak magnes – wpadaj.
O prelegencie
Ex-programista, który od 6 lat prowadzi Kiszone Specjały, gdzie dba o rozwój głównie poprzez e-commerce. Propaguje supermoce kiszonek i zdrowy styl życia w mediach społecznościowych.
Fireside chat z Pawłem Fornalskim
Moja perspektywa rynku e-commerce.
Paweł Fornalski
ex.
Przerwa | EXPO | Networking
Data engineer & analyst
Analityczny
Matusz Muryjas
Co ukrywa Google Analytics? 5 analiz zyskownego e-commerce.
Opis prelekcji
Każdy z nas słyszał o Google Analytics. Dla managerów i marketerów to synonim analizy danych, choć pokazuje tylko wierzchołek góry lodowej w e-commerce. Ta prezentacja to 5 konkretnych obszarów analizy danych z wykorzystaniem BigQuery, które spotkasz w dojrzałych e-commerce. Dowiesz się, jak aktywować dane z różnych źródeł i znaleźć odpowiedzi na pytania, na które Google Analytics nie potrafi odpowiedzieć.
Porozmawiamy o zagadnieniach, które trapią każdego, kto sprzedaje online. Które produkty rzeczywiście przynoszą zysk, a nie tylko przychody? W jakich produktach i kategoriach drzemie niewykorzystany potencjał? Jak wykorzystać analizę koszykową do zwiększenia wartości zamówienia? Dlaczego retencja i akwizycja muszą mieć oddzielne strategie działania?
W praktycznych case studies pokażę historie klientów, którzy dzięki hurtowni danych odkryli ukryte możliwości wzrostu, eksperymentując i zwiększając zyski. Dowiedz się, jak możesz zrobić to samo z danymi, które posiadasz i zacznij podejmować decyzje oparte na faktach, nie domysłach.
O prelegencie
Pomagam firmom uporządkować analitykę i rozwiązać problemy z danymi. Jestem konsultantem i freelancerem, wspieram organizacje we wdrażaniu hurtowni danych, konfiguracji narzędzi analitycznych, tworzeniu dashboardów i wizualizacji danych.
Specjalizuję się w Google Cloud Platform (BigQuery) oraz w pracy z Google Analytics, Google Tag Manager i Looker Studio. Prowadzę warsztaty i występuję na konferencjach. Rozwijam resilo data warehouse – narzędzie dla e-commerce, które pomaga uruchomić hurtownię danych w chmurze Google.
E-commerce Director
Komputronik S.A.
Karol Tokarski
Dane to nie strategia – śmierć dashboardu, narodziny decyzji. Jak dane mogą wreszcie działać?
Opis prelekcji
1. Dane są wszędzie, ale czy faktycznie pomagają podejmować decyzje, czy tylko mnożą kolejne dashboardy?
2. Pokażę, dlaczego raporty nie są strategią i jak unikać pułapki „mierzenia dla mierzenia”.
3. Nie wykresy a proces, w którym dane stają się, paliwem realnych działań jest kluczowy.
4. Przedstawię przykłady firm, które porzuciły obsesję dashboardów na rzecz decyzji zmieniających wyniki.
O prelegencie
Doświadczony profesjonalista z bogatym doświadczeniem w zakresie e-commerce, marketingu cyfrowego oraz analityki. Entuzjasta rozwoju biznesu online poprzez planowanie strategiczne, analizę danych oraz wykorzystanie narzędzi i metodologii analitycznych. Wcześniej pracował w dziale analiz Allegro a obecnie odpowiada za e-commerce w Komputronik S.A.
Właściciel agencji
vSprint
Paweł Mielczarek
Cóż szkodzi obiecać – przepis na katastrofę w e-commerce.
Opis prelekcji
Założę się, że nie wiesz, jak naprawdę wycisnąć maksimum ze sprzedaży online. Przebodźcowany darmowymi artykułami i filmikami, wciąż tkwisz w miejscu, a lukrowane case studies konkurencji sprawiają, że pytasz sam siebie: „Co robię nie tak?”.
Pokażę Ci, jak nie dać się wciągnąć w reklamowy rollercoaster i gdzie kończy się „optymalizacja”, a zaczyna bezsensowne przepalanie budżetu na reklamowym ognisku.
Będzie o ads’ach, agencjach (czyli jak rozpoznać, czy masz do czynienia z partnerem w sukcesie, czy tylko widzem z popcornem i źródłem faktur) oraz absurdach, które zrozumie tylko ktoś z branży e-commerce.
Dorzucę też garść sprawdzonych tipów – działają nawet wtedy, gdy algorytm ma wyjątkowo zły dzień.
O prelegencie
Entuzjasta sprzedaży na marketplace’ach, praktyk e-commerce i założyciel agencji vSprint. Ekspert w zakresie strategii sprzedaży i optymalizacji procesów e-commerce. Twórca kursu SzkolenieAllegro.pl oraz autor bestsellerowej książki „Vademecum allegrowicza”. Zwolennik sprzedaży opartej na danych, automatyzacji i długofalowej strategii. Wspiera firmy w budowaniu skalowalnych modeli biznesowych oraz zwiększaniu zysków na marketplace’ach.
Chief Executive Officer
FOTC
Paweł Rybak
Za kulisami e-commerce: Prawda o danych i AI, której nikt Ci nie powie. Jak 25 lat doświadczeń w digitalu kształtuje autentyczną wizję AI.
Opis prelekcji
Wszyscy mówią o AI, ale czy wiesz, co naprawdę dzieje się za kulisami największych wdrożeń w Polsce? To nie magia, to solidne dane i ciężka praca. Jako szef firmy wdrażającej najbardziej zaawansowane projekty AI i chmury obliczeniowej, widziałem wszystko: od obiecujących startupów po gigantów, którzy potykają się na podstawach.
W mojej prelekcji podzielę się prawdą o AI, o której nikt nie chce mówić: bez strategii opartej na danych, nawet najbardziej wyrafinowane narzędzia są bezużyteczne. To spojrzenie to efekt 25 lat doświadczenia w digitalu – od promowania małych sklepików internetowych po zarządzanie największą w Polsce platformą e-commerce SaaS, a teraz wdrażanie przełomowych rozwiązań Cloud/Data/AI dla największych ecommerce w Polsce i nie tylko.
Przyjdź po praktyczne, autentyczne spojrzenie na technologię, które pomoże ci uniknąć kosztownych błędów i wykorzystać sztuczną inteligencję do budowania realnej wartości dla Twojego biznesu. Czas porzucić puste obietnice i zmierzyć się z rzeczywistością.
Przerwa | EXPO | Networking
Założycielka i CEO | COO
Tribe47.com
Ewa Wysocka & Daniel Biskupski
AI-powered E-commerce Team
Opis prelekcji
Zanurkuj w historię wdrażania AI w realnym zespole e-commerce. Od surowej prawdy o oczekiwaniach vs. rzeczywistości, przez konkretne narzędzia i procesy, po porażki i sukcesy. Wszystko na przykładzie działającego biznesu: oszczędności, koszty ukryte i realne wnioski. Odkryj, jak AI naprawdę usprawnia pracę zespołu i zwiększa rentowność.
O prelegencie
Ewa Wysocka, założycielka i CEO Tribe47.com , założycielka PortalYogi.pl, autorka podcastu “O e-commerce z Ewą Wysocką”; ekspertka ds. rozwoju biznesów o e-commerce z ponad 15-letnim doświadczeniem, konsultantka, liderka zespołów i prelegentka. Pasjonatka i ekspertka budowania i szkolenia zespołów digital-marketingowych.
Daniel Biskupski, COO Tribe47.com, konsultant i lider zespołów projektowych. Ekspert w obszarze zarządzania procesami, analizy biznesowej i wdrażania projektów digital-marketingowych. Specjalizuje się w wykorzystaniu AI do usprawniania procesów biznesowych i budowania przewagi konkurencyjnej. Pasjonat łączenia technologii, strategii i egzekucji oraz rozwoju zespołów digital-marketingowych.
Panel dyskusyjny
Przyszłość e-commerce w Polsce z punktu widzenia największych marketplace w polsce oraz e-commerce w modelu SaaS.
Jakub Dwernicki
Michał Tykarski
Marcin Kuśmierz
Paweł Wyrwas
Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Po rejestracji
1
Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.
2
Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.
3
Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.
4
W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.
5
Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.
6
Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Udział w beforeparty, 28.10.2025
Open bar dla uczestników
Występuje tylko w bilecie allpass
Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach
Materiały video z poprzedniej edycji konferencji
WARTOŚĆ: 1970 zł
Kupując bilet na ścieżki marketing, social, AI, e-commerce oraz ścieżki PRO otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji konferencji I <3 marketing & technology. Wybierając bilet na ścieżkę HR otrzymasz dostęp do nagrań z poprzedniej edycji I <3 HR.
Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji
WARTOŚĆ: 1970 zł
Paczka konferencyjna
Wysokiej jakości bluza z eko bawełny
Wydzielone najlepsze miejsca na widowni
Udział w afterparty, 29.10.2025
Open bar dla uczestników
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu
Prezentacje w formie PDF po konferencji
Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Zostań partnerem konferencji!
I ❤️ e-commerce, I ❤️ Marketing, I ❤️ Social Media, I ❤️ AI – to wszystko na poziomie nr 2 Poznań Congress Center w dniach 29-30 października. Twoja firma działa w obszarze e-commerce, marketingu lub technologii? Zapraszamy na targi, gdzie poznasz potencjalnych klientów, partnerów biznesowych i zaprezentujesz swoją markę. Zapewnij sobie najlepszą lokalizację i przyjedź z firmowym stoiskiem! Masz pytania? Napisz na: partnerzy@ sprawnymarketing.pl
Jesień 2025 to prawdziwy festiwal e-commerce i cyfrowych innowacji! Jeśli interesują Cię tematy związane ze sprzedażą online, nowoczesnymi platformami zakupowymi i strategiami rozwoju biznesu internetowego, nie możesz przegapić naszych nadchodzących wydarzeń. Już wkrótce rusza Festiwal I love E-commerce & Technology, w ramach którego odbędzie się m.in. flagowa konferencja I love E-commerce – miejsce, gdzie handel online spotyka się z najnowszymi technologiami i praktyczną wiedzą.
To doskonała okazja, by poszerzyć swoje kompetencje, dowiedzieć się, co rewolucjonizuje świat e-commerce i poznać najnowsze trendy, które zmieniają sposób, w jaki sprzedajemy, kupujemy i budujemy relacje z klientami. Czekają na Ciebie inspirujące prelekcje, praktyczne case studies i możliwość spotkania z ekspertami oraz pasjonatami e-commerce.
Nie przegap – dołącz do społeczności #iloveecommerce i razem z nami odkrywaj przyszłość handlu online! 🛒
Konferencja I ❤️ E-commerce to nie tylko miejsce wymiany wiedzy, ale także doskonała okazja do nawiązywania wartościowych kontaktów w świecie handlu online. Spotkasz tu właścicieli sklepów internetowych, ekspertów branży oraz praktyków, którzy zainspirują Cię do wdrażania skutecznych strategii sprzedażowych i innowacyjnych rozwiązań e-commerce.
Dzięki inspirującym prelekcjom oraz praktycznym warsztatom poznasz najnowsze trendy w e-commerce, dowiesz się, jak budować lojalność klientów, skutecznie zwiększać sprzedaż oraz optymalizować działania marketingowe i logistyczne. Zdobędziesz także sprawdzone metody radzenia sobie z wyzwaniami rynku oraz poznasz narzędzia, które pozwolą Twojemu biznesowi rozwijać się jeszcze szybciej.
Nie przegap tej szansy na rozwój – dołącz do grona najlepszych specjalistów e-commerce w Polsce i razem z nami kształtuj przyszłość handlu online!
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja o E-commerce
Dzięki mechanizmowi grywalizacji prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci praktycznych rozwiązań oraz inspirujących case studies z różnych obszarów e-commerce. Podczas #iloveecommerce w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki! 😉
2
18-minutowe prezentacje skierowane do sklepów Internetowych
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to wiesz, że prezentacje mają tam limit do 18 minut. Organizatorzy TED odkryli, że to idealny czas na efektywne przekazanie wiedzy. Dlatego właśnie na #iloveecommerce każda prelekcja trwa dokładnie 18 minut – dynamicznie, konkretnie, bez zbędnego przedłużania, byś wyniósł z niej maksimum praktycznych wskazówek i inspiracji!
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Prelegenci na I ❤️ E-commerce otrzymują wynagrodzenie za swoje merytoryczne i praktyczne prezentacje, a o wysokości tej kwoty… decydujesz Ty, jako uczestnik! Nasza konferencja nie bez powodu bywa nazywana „Mistrzostwami Polski E-commerce w Biznesie” – sami prelegenci przyznają, że taka rywalizacja podnosi poziom wystąpień do rangi TEDx! 🔥
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Edutainment w najlepszej formie
Wierzymy, że pozytywne emocje to klucz do sukcesu, dlatego na #iloveecommerce stawiamy na edutainment! Nauka w przyjaznej atmosferze, śmiech i dobra energia sprawiają, że wiedza zostaje z Tobą na dłużej. Nasi eksperci nie tylko przekazują najnowszą wiedzę o e-commerce, ale potrafią też rozbawić (czasem do łez!) wszystkich uczestników. Gwarantujemy, że wyjdziesz z głową pełną inspiracji i świetnym nastrojem! 😄
6
I Love E-commerce loves eco!
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #iloveecommerce stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje pomagają przyswajać więcej informacji oraz zapamiętywać je na dłużej. Dlatego nasi eksperci nie tylko przekazują praktyczną wiedzę o e-commerce, ale też rozbawiają (czasem do łez!) uczestników #iloveecommerce. 🙂
7
Paczka konferencyjna
Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
8
Doskonali konferansjerzy!
Konferencję #ilovemkt poprowadzi zespół charyzmatycznych prowadzących, na czele z niezastąpionym Maciejem Kautzem, który już po raz 20. zadba o punktualność prezentacji, dobrą atmosferę i energię na scenie.
9
Panele dyskusyjne ekspertek i ekspertów Marketingu
W poprzednich edycjach ogromnym hitem były panele dyskusyjne z ekspertami – dlatego i w tym roku nie mogło ich zabraknąć! Jak to wygląda? Najpierw trzy inspirujące prezentacje e-commerce, potem wspólny panel ekspertów, podczas którego możesz zadawać pytania i rozwiązywać własne case’y. I tak przez całą konferencję! Brzmi dobrze? Przyjdź, poznaj najlepszych specjalistów i dowiedz się, jak skuteczny e-commerce może działać dla Ciebie! 🚀
10
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
11
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy
Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Dostęp do nagrań z poprzedniej edycji konferencji #ilovedev
Materiały z Kongresu Architektury Oprogramowania 2022
Bluza #ilovedev
Udział w afterparty
Materiały z konferencji LegacyConf 2022
Duża paczka konferencyjna
Egzemplarz magazynu Programista
Nagrania z konferencji
Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom