O programie Stypendia Szkoleniowe Sprawnego Marketingu:

Stypendium szkoleniowe from Sprawny.Marketing by MaxROY.com on Vimeo.

Bezrobocie wśród absolwentów w Polsce wciąż rośnie i obecnie plasuje się na poziomie 28,7%. W takiej sytuacji szansę na znalezienie pracy dla młodych ludzi dają rynki dynamicznie rozwijające się, a takim niewątpliwie jest rynek marketingu internetowego. Wychodząc z tego założenia, firma MaxROY.com, wydawca portalu SprawnyMarketing.pl i organizator szkoleń e-marketingowych, przygotowała  program stypendialny dla studentów, dzięki któremu młodzi ludzie zainteresowani tematem marketingu online będą mogli zdobyć więcej wiedzy z tego zakresu i zwiększyć swoje szanse na rynku pracy.

Cele programu

Według Głównego Urzędu Statystycznego, stopa bezrobocia Polaków w wieku 15–24 lata wynosiła w II kwartale 2014 roku 16,2%. Jeszcze gorzej sytuacja wygląda wśród absolwentów, w grupie wiekowej 25-34 lata – jest to najliczniejsza grupa wśród bezrobotnych w Polsce, a bezrobocie w niej plasuje się na poziomie 28,7%. Warto dodać, że są to dane dotyczące jedynie bezrobocia zarejestrowanego, a w rzeczywistości liczby te z pewnością są zdecydowanie większe, gdyż duża część osób poniżej 30. roku życia w Polsce kształci się, by zwiększyć w przyszłości swoje szanse na rynku pracy. W związku z tym nasila się w naszym kraju zjawisko tzw. bamboccioni, czyli dorosłych, którzy z braku możliwości uniezależnienia finansowego mieszkają z rodzicami. Statystyki pokazują, że dotyczy to 40 proc. Polaków w wieku od 25 do 34 lat.

Szansą dla młodych ludzi na znalezienie pracy stają się rynki dynamicznie rozwijające się, a takim bez wątpienia jest polski rynek e-commerce. Według firmy badawczo-konsultingowej PMR pod koniec roku 2014 wartość tego rynku będzie wynosiła 27,3 mld zł, czyli o ponad 15 proc. więcej niż w roku 2013 . Warto dodać, że obok Czech jesteśmy najszybciej rozwijającym się rynkiem Europy pod kątem handlu w Internecie.

Rozwój rynku e-handlu w Polsce

Jakie szanse dla młodych ludzi stwarza rynek e-handlu?:

  • Jest to obecnie najbardziej dynamicznie rozwijający się rynek, zatem powstają nowe miejsca pracy;
  • Jest duże zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu marketingu online i e-commerce;
  • Możliwość pracy online, co stwarza dużą szansę dla studentów, by już w trakcie nauki zdobywali doświadczenie zawodowe, a także dla osób z mniejszych miejscowości i wsi.

Ponadto warto dodać, że rynek e-handlu stanowi też świetną alternatywę dla osób, które rozpoczęły lub skończyły studia w innym zakresie, a nie przełożyły się one na znalezienie zatrudnienia. W rynku e-commerce liczą się przede wszystkim praktyczna wiedza i doświadczenie, a te można zdobyć dzięki udziałowi w merytorycznych szkoleniach, które dają praktyczne umiejętności, jakich często brakuje w programach studiów.

Wychodząc z takiego założenia,  opracowaliśmy program stypendialny, w ramach którego młodzi, zdolni ludzie, chcący pogłębić swą wiedzę z zakresu marketingu internetowego, będą mogli wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach z zakresu marketingu online i e-commerce, co zwiększy ich szanse na rynku pracy.

Zobacz nagrodzone artykuły:

 

Laureatem pierwszej edycji programu został Dawid Kopicki, a jego tekst znajdziecie tutaj.

Laureatką drugiej edycji została Ewa Karolczak, a jej tekst znajdziecie tutaj.

Laureatem trzeciej edycji został Łukasz Mędrysa, a jego tekst znajdziecie tutaj.

Laureatką czwartej edycji została Karolina Orlińska, a jej tekst znajdziecie tutaj.

Opinia laureata pierwszej edycji o naszym programie:):

Stypendia szkoleniowe MaxROY.com

O organizatorze

Firma consultingowa MaxROY.com została w 2008 roku pierwszym oficjalnym partnerem szkoleniowym Google. Od tego czasu przeszkoliliśmy z programu reklamowego Google już 5112 osób. Pierwsze kroki stawiało z nami wielu specjalistów, wiele e-commerce’ów, które dziś opierają swój sukces na systemie reklamowym AdWords. Z wielu szkoleń na przestrzeni lat korzystali u nas pracownicy Allegro, Tauron SA, Unity Line, Auchan, Enea, Ernst&Young, Rzeczpospolita, Ceneo oraz wielu przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

W serwisie SprawnyMarketing.pl piszemy o marketingu internetowym, przede wszystkim o marketingu w wyszukiwarkach i społecznościach. Czytają nas pozycjonerzy, pracownicy agencji interaktywnych, działy marketingu, studenci, osoby zainteresowane marketingiem internetowym. Każdego miesiąca naszą stronę odwiedza ok. 40 000 osób!

Napisz do nas

Kontakt

Płatności

Kinga Łuczak

+48 616 616 068

Kinga.Luczak@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Administracja

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl