TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Marketing internetowy dla małych i rosnących firm

Sprawdzone narzędzia i metody

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

36

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Według macierzy BCG Twoja firma może być:

 

  • znakiem zapytania (budujesz swoją pozycję na nowym rynku)
  • gwiazdą (masz dominującą pozycję, ale rynek nadal się rozwija)
  • dojną krową (jesteś liderem w swoim segmencie i rynek się bardzo nie zmienia)
  • psem (Twój rynek pozostaje w stagnacji a ktoś inny jest liderem).

 

Każdy z tych etapów charakteryzuje się innym podejściem do marketingu – kiedy jesteś dojną krową, bardzo ważne są procedury, skalowanie i maksymalizowanie wartości koszyka. Ale kiedy jesteś na początku drogi, jesteś znakiem zapytania lub gwiazdą, liczy się wzrost liczby klientów. I o strategiach wzrostu będziemy rozmawiać na tym szkoleniu. Jeśli zatem pracujesz w marketingu wielkiej, międzynarodowej korporacji – ten materiał nie będzie dla Ciebie atrakcyjny. Jeśli natomiast rozwijasz swój biznes lub pracujesz w rozwijającej się firmie – sporo wyniesiesz.

Zaczniemy od narzędzi, dzięki którym nauczysz się mierzyć Twoją markę i wzrosty, które generujesz. Następnie przejdziemy przez tzw. „nisko wiszące owoce”, czyli rzeczy, które wymagają bardzo mało wysiłku a przyniosą spektakularnie dobre rezultaty. Zajmiemy się także techniczną stroną Twoich punktów styczności z marką. A potem zacznie się mięso: konkretne strategie budowania obecności Twojej marki w głowach Twoich odbiorców. Będziemy mówić o mediach społecznościowych i bardziej tradycyjnym marketingu.

Pracujemy na polskich case’ach a metody, które pokażemy, możesz zacząć stosować natychmiast.

Dlaczego warto wybrać się na szkolenie?

Nauczysz się mierzyć markę i jej wzrosty. Dzięki temu nie jesteś na łasce doradców, którzy bardzo często będą Ci dawać sprzeczne rekomendacje. Doskonale będziesz wiedzieć, co działa i co nie działa.

Dostaniesz praktyczną listę zadań, dzięki której upewnisz się, że żaden z obszarów Twojej marki nie pozostanie zaniedbany.

Poznasz narzędzia, które są dostosowane zarówno do polskich realiów, jak i doskonale skalują się, jeśli chcesz poszerzyć działalność na rynki międzynarodowe.

Porozmawiamy o trendach, na które warto zwrócić uwagę w przyszłości.


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Rozwijasz własną firmę? Zajmujesz się marketingiem w rozwijającej się firmie? A może zastanawiasz się nad rzuceniem etatu i pójściem na swoje? To szkolenie idealnie nadaje się dla ludzi, których marketing jest na etapie szybkiego wzrostu. Jeśli więc jesteś właścicielem firmy, marketerem, startupem lub freelancerem, to szkolenie jest dla Ciebie.

Program szkolenia
Marketing Internetowy dla małych i rosnących firm

    • Cel szkolenia: zdobycie wiedzy z zakresu marketingu mającej pozwalającej zwiększyć liczbę klientów
    • Zakres szkolenia: Marketing Internetowy dla małych i rosnących firm
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Paweł Tkaczyk

  • 10:00-11:30 Dobra firma i dobra marka

    • Jak mierzyć markę? Świadomość spontaniczna, świadomość wspomagana
    • Jak opowiadać o marce? Trzy podstawowe pytania, na które każda firma musi sobie odpowiedzieć
    • Jak mierzyć firmę? Podstawowe wskaźniki, dzięki którym upewnisz się, że Twoja firma jest dobrze zaprojektowana.
    • Macierz wzrostu jako narzędzie strategiczne do ogarniania marketingu.
    • Narzędzia dla wzrostu: CRM, współpraca

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 13:30 Punkty styczności z marką w internecie

    Witryna internetowa

    • Technikalia: domena, hosting, CMS – o czym musisz pamiętać i na co zwracać uwagę podczas ich wyboru?
    • Współpraca z agencją reklamową przy tworzeniu witryny – co musisz wiedzieć?
    • Co powinna zawierać dobra witryna internetowa? Przykłady
    • Narzędzia: Google Search Console, Google Alerts.

    Social media na przykładzie Facebooka i Instagrama

    • Czy warto? Jeśli tak, w jaki sposób prowadzić Facebooka?
    • Ustawienia, na które chcesz zwrócić uwagę
    • Narzędzia, które pomogą Ci w pracy.

    YouTube i videomarketing

    • O co zadbać podczas ustawiania kanału na YouTube?
    • Jakie materiały się sprawdzają? Mikromomenty jako narzędzie ułatwia projektowanie.
    • Narzędzia do videomarketingu

  • 13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 – 16:00 Marketing małej firmy w internecie

    E-mail marketing

    • Jak zacząć przygodę z e-mail marketingiem?
    • Budowanie listy: dobre praktyki i narzędzia
    • O czym pisać i jak angażować w e-mail marketingu?
    • Przykłady i case studies
    • Narzędzia do e-mail marketingu: omówienie na przykładzie
    Content marketing
    • Jak tworzyć strategię treści? O celach strategicznych i taktycznych
    • Samemu czy z agencją? Jak optymalnie rozłożyć współpracę?
    • Narzędzia do planowanie i współpracy przy marketingu treści
    • Dobre praktyki – omówienie

    PPC

    • Struktura idealnej kampanii reklamowej
    • Budowanie reklam na przykładzie kampanii na Facebooku
    • Narzędzia do planowania kampanii na Facebooku
    • Zasady współpracy z agencją performance marketingu
    • Dobre przykłady kampanii reklamowych

  • 16:00 – 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:45 Zakamarki marki, czyli rzeczy, które nie wpadają w powyższe kategorie

    • Boty – pogadajmy o nich. Komu są potrzebne, do czego się przydają i kiedy warto?
    • LinkedIn, TikTok, czyli sieci społecznościowe nie dla wszystkich
    • Analityka – co warto ogarnąć?
    • Pytania i odpowiedzi

  • 17:45 – 18:00 Panel dyskusyjny

Prowadzący:

trener

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Online 21 Październik 2021

Zostało miejsc: 5

netto

Warszawa 21 Październik 2021

Zostało miejsc: 5

netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Budynek Warsaw Spire - Plac Europejski 1, Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl