Skorzystaj ze szkolenia w wersji online
Szkolenia online kojarzą Ci się z “suchym wykładem”?
Mamy dla Ciebie coś, co nie tylko zaspokoi potrzebę zdobywania nowej wiedzy, ale także zmieni Twoją opinie o szkoleniach online ⤵
Co to właściwie oznacza?
- pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz zarówno prelegenta jak i innych uczestników,
- w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
- prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
- najważniejsze kwestie wymagające rozrysowania będą wypisane na interaktywnej tablicy,
- praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
- po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.


Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej
Gwarancja satysfakcji
Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓
Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.
Według macierzy BCG Twoja firma może być:
- znakiem zapytania (budujesz swoją pozycję na nowym rynku)
- gwiazdą (masz dominującą pozycję, ale rynek nadal się rozwija)
- dojną krową (jesteś liderem w swoim segmencie i rynek się bardzo nie zmienia)
- psem (Twój rynek pozostaje w stagnacji a ktoś inny jest liderem).
Każdy z tych etapów charakteryzuje się innym podejściem do marketingu – kiedy jesteś dojną krową, bardzo ważne są procedury, skalowanie i maksymalizowanie wartości koszyka. Ale kiedy jesteś na początku drogi, jesteś znakiem zapytania lub gwiazdą, liczy się wzrost liczby klientów. I o strategiach wzrostu będziemy rozmawiać na tym szkoleniu. Jeśli zatem pracujesz w marketingu wielkiej, międzynarodowej korporacji – ten materiał nie będzie dla Ciebie atrakcyjny. Jeśli natomiast rozwijasz swój biznes lub pracujesz w rozwijającej się firmie – sporo wyniesiesz.
Zaczniemy od narzędzi, dzięki którym nauczysz się mierzyć Twoją markę i wzrosty, które generujesz. Następnie przejdziemy przez tzw. „nisko wiszące owoce”, czyli rzeczy, które wymagają bardzo mało wysiłku a przyniosą spektakularnie dobre rezultaty. Zajmiemy się także techniczną stroną Twoich punktów styczności z marką. A potem zacznie się mięso: konkretne strategie budowania obecności Twojej marki w głowach Twoich odbiorców. Będziemy mówić o mediach społecznościowych i bardziej tradycyjnym marketingu.
Pracujemy na polskich case’ach a metody, które pokażemy, możesz zacząć stosować natychmiast.