Stypendium szkoleniowe sprawny.marketing

Rynek pracy jest obecnie bardzo wymagający dla osób młodych, które szukają swojego pierwszego poważnego zatrudnienia. Niezbędne jest nie tylko odpowiednie wykształcenie, ale bardzo często już posiadana wiedza z danego zakresu. Szczególnie widać to w branży marketingowej, która nieustannie się zmienia i dynamicznie rozwija. Wychodząc z tego założenia, firma MaxROY.com, wydawca portalu SprawnyMarketing.pl oraz organizator konferencji I Love Marketing & Business, a także lider na polskim rynku szkoleń z marketingu internetowego, przygotowała program stypendialny dla studentów, dzięki któremu młodzi ludzie zainteresowani tematem marketingu online będą mogli zdobyć więcej wiedzy z tego zakresu oraz zwiększyć swoje szanse na rynku pracy.

Cele programu

Szansą na znalezienie satysfakcjonującej pracy dla młodych ludzi zainteresowanych marketingiem  stają się rynki dynamicznie rozwijające się, a takim bez wątpienia jest polski rynek e-commerce i wszelkiego rodzaju usługi cyfrowe.

Jakie szanse dla młodych ludzi stwarza rynek e-handlu?

  • Jest to bardzo dynamicznie rozwijający się rynek, zatem ciągle powstają nowe miejsca pracy.
  • Jest duże zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu marketingu online i e-commerce.
  • Możliwość pracy zdalnej, co stwarza dużą szansę dla studentów, by już w trakcie nauki zdobywali doświadczenie zawodowe, a także dla osób z mniejszych miejscowości i wsi.

Ponadto warto dodać, że branża marketingowa i e-commerce stanowi też świetną alternatywę dla osób, które rozpoczęły lub skończyły studia w innym zakresie, a nie przełożyły się one na znalezienie zatrudnienia. Tutaj liczą się przede wszystkim praktyczna wiedza i doświadczenie, a te można zdobyć dzięki udziałowi w merytorycznych szkoleniach, które dają praktyczne umiejętności, jakich często brakuje w programach studiów.

Wychodząc z takiego założenia, opracowaliśmy program stypendialny, w ramach którego młodzi, zdolni ludzie, chcący pogłębić swą wiedzę z zakresu marketingu internetowego, będą mogli wziąć udział w szkoleniach z zakresu marketingu online i e-commerce, co zwiększy ich szanse na rynku pracy.

Zasady konkursu:

Jeśli jesteś studentem i interesujesz się marketingiem, to napisz artykuł, w którym skupisz się konkretnym zagadnieniu. Proponowane obszary to np.:

  • SEO,
  • content marketing,
  • copywriting,
  • Google Ads,
  • Facebook Ads,
  • Google Analytics,
  • social media,
  • e-mail marketing,
  • sales,
  • e-commerce.

Preferowana forma artykułu to poradnik lub case study. Najlepsze teksty zostaną opublikowane w naszym magazynie!

Na zwycięzców czeka możliwość pozyskania wiedzy od najlepszych ekspertów w Polsce w postaci:

Termin przesłania artykułów:

Prace konkursowe należy przesłać na adres: redakcja@sprawnymarketing.pl do 31 maja 2020 roku. Mail należy zatytułować “stypendium szkoleniowe sprawny.marketing”.

Przeczytaj artykuły nagrodzone w poprzednich edycjach konkursu:

Laureatem pierwszej edycji programu został Dawid Kopicki, a jego tekst znajdziecie tutaj.

Laureatką drugiej edycji została Ewa Karolczak, a jej tekst znajdziecie tutaj.

Laureatem trzeciej edycji został Łukasz Mędrysa, a jego tekst znajdziecie tutaj.

Laureatką czwartej edycji została Karolina Orlińska, a jej tekst znajdziecie tutaj.

 

Opinia laureata pierwszej edycji o naszym programie:

Stypendia szkoleniowe MaxROY.com

O organizatorze

Jako sprawny.marketing działamy na rynku od 2008 roku, od kiedy zostaliśmy pierwszym oficjalnym partnerem szkoleniowym Google. Od tego czasu udało nam się zająć pozycję lidera na rynku w Polsce – z marketingu online przeszkoliliśmy już 12 tysięcy osób. Jesteśmy również organizatorem największej konferencji marketingowej w Polsce – I Love Marketing & Business. Ponadto wydajemy swój magazyn drukowany, który jest skarbnicą wiedzy z zakresu skutecznego i ekonomicznego marketingu internetowego. Prowadzimy portal, na którym można znaleźć aktualne i praktyczne informacje od branżowych autorytetów. Posiadamy własne studio nagraniowe, gdzie niemal codziennie tworzymy materiały wideo. Współpracują z nami najlepsi eksperci w branży, agencje interaktywne, firmy jednoosobowe, działy marketingu dużych przedsiębiorstw oraz największe korporacje w kraju.

Kontakt

Public Relations

Wojciech Markowski

+48 577 700 877

wojciech.markowski@sprawnymarketing.pl

Redakcja

Anna Kołodziej

+48 534 874 907

anna.kolodziej@sprawnymarketing.pl