O programie Stypendia Szkoleniowe MaxROY.com:

 

Bezrobocie wśród absolwentów w Polsce wciąż rośnie i obecnie plasuje się na poziomie 28,7%. W takiej sytuacji szansę na znalezienie pracy dla młodych ludzi dają rynki dynamicznie rozwijające się, a takim niewątpliwie jest rynek marketingu internetowego. Wychodząc z tego założenia, firma MaxROY.com, wydawca portalu SprawnyMarketing.pl i organizator szkoleń e-marketingowych, przygotowała  program stypendialny dla studentów, dzięki któremu młodzi ludzie zainteresowani tematem marketingu online będą mogli zdobyć więcej wiedzy z tego zakresu i zwiększyć swoje szanse na rynku pracy.

Cele programu

Według Głównego Urzędu Statystycznego, stopa bezrobocia Polaków w wieku 15–24 lata wynosiła w II kwartale 2014 roku 16,2%. Jeszcze gorzej sytuacja wygląda wśród absolwentów, w grupie wiekowej 25-34 lata – jest to najliczniejsza grupa wśród bezrobotnych w Polsce, a bezrobocie w niej plasuje się na poziomie 28,7%. Warto dodać, że są to dane dotyczące jedynie bezrobocia zarejestrowanego, a w rzeczywistości liczby te z pewnością są zdecydowanie większe, gdyż duża część osób poniżej 30. roku życia w Polsce kształci się, by zwiększyć w przyszłości swoje szanse na rynku pracy. W związku z tym nasila się w naszym kraju zjawisko tzw. bamboccioni, czyli dorosłych, którzy z braku możliwości uniezależnienia finansowego mieszkają z rodzicami. Statystyki pokazują, że dotyczy to 40 proc. Polaków w wieku od 25 do 34 lat.

Szansą dla młodych ludzi na znalezienie pracy stają się rynki dynamicznie rozwijające się, a takim bez wątpienia jest polski rynek e-commerce. Według firmy badawczo-konsultingowej PMR pod koniec roku 2014 wartość tego rynku będzie wynosiła 27,3 mld zł, czyli o ponad 15 proc. więcej niż w roku 2013 . Warto dodać, że obok Czech jesteśmy najszybciej rozwijającym się rynkiem Europy pod kątem handlu w Internecie.

Rozwój rynku e-handlu w Polsce

Jakie szanse dla młodych ludzi stwarza rynek e-handlu?:

  • Jest to obecnie najbardziej dynamicznie rozwijający się rynek, zatem powstają nowe miejsca pracy;
  • Jest duże zapotrzebowanie na specjalistów z zakresu marketingu online i e-commerce;
  • Możliwość pracy online, co stwarza dużą szansę dla studentów, by już w trakcie nauki zdobywali doświadczenie zawodowe, a także dla osób z mniejszych miejscowości i wsi.

Ponadto warto dodać, że rynek e-handlu stanowi też świetną alternatywę dla osób, które rozpoczęły lub skończyły studia w innym zakresie, a nie przełożyły się one na znalezienie zatrudnienia. W rynku e-commerce liczą się przede wszystkim praktyczna wiedza i doświadczenie, a te można zdobyć dzięki udziałowi w merytorycznych szkoleniach, które dają praktyczne umiejętności, jakich często brakuje w programach studiów.

Wychodząc z takiego założenia,  opracowaliśmy program stypendialny, w ramach którego młodzi, zdolni ludzie, chcący pogłębić swą wiedzę z zakresu marketingu internetowego, będą mogli wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach z zakresu marketingu online i e-commerce, co zwiększy ich szanse na rynku pracy.

Na jakich zasadach będą przyznawane stypendia?

Nagrodzimy studentów, którzy wyślą nam najciekawsze, merytoryczne teksty z zakresu marketingu internetowego, przeznaczone do publikacji w naszym portalu SprawnyMarketing.pl.

W ramach tego programu raz na pół roku będziemy wyłaniać zwycięzcę – osobę, która nadeśle najciekawszy, merytoryczny artykuł na nasz portal SprawnyMarketing.pl. Dzięki temu rocznie 2 osoby zostaną nagrodzone stypendium szkoleniowym.

Artykuł powinien dotyczyć jednego z następujących tematów:

  • SEO
  • AdWords
  • Analytics
  • Content Marketing
  • Social Media Marketing
  • E-mail Marketing
  • Usability/UX
  • Copywriting
  • Afiliacja

Termin nadsyłania artykułów do najbliższej edycji:  7 listopada 2016 r.

Wyłonienie zwycięzcy i publikacja artykułu: 10 listopada 2016 r.

Adres do wysyłki artykułu: katarzyna.granops@sprawnymarketing.pl , w temacie wiadomości wpisując: Program stypendialny – artykuł

Laureatem pierwszej edycji programu został Dawid Kopicki, a jego tekst znajdziecie tutaj.

Laureatką drugiej edycji została Ewa Karolczak, a jej tekst znajdziecie tutaj.

Laureatem trzeciej edycji został Łukasz Mędrysa, a jego tekst znajdziecie tutaj.

Laureatką czwartej edycji została Karolina Orlińska, a jej tekst znajdziecie tutaj.

Opinia laureata pierwszej edycji o naszym programie:):

Stypendia szkoleniowe MaxROY.com

Informacje o stypendiach

Autor najciekawszego tekstu otrzyma stypendium szkoleniowe, w ramach którego w ciągu jednego roku będzie mógł wziąć udział bezpłatnie w 4 dowolnych szkoleniach z zakresu marketingu internetowego odbywających się w ramach cyklu Szkolenia SprawnyMarketing.pl. Tematy szkoleń, w których weźmie udział, laureat wybiera sam.

Ponadto zwycięzca otrzyma bezpłatną wejściówkę na konferencję I ♥ Marketing – największą konferencję marketingową w Polsce dla małych i średnich firm!

Będziemy przyznawać taką nagrodę raz na pół roku, zatem w ciągu roku stypendia szkoleniowe otrzymają 2 osoby.

Pozostałe, interesujące teksty również opublikujemy na łamach serwisu SprawnyMarketing.pl.

Stypendia MaxROY.com wymiar nie tylko finansowy, ale i prestiżowy.

Sprawny Marketing to jeden z najpopularniejszych serwisów marketingowych w Polsce, każdego miesiąca odwiedzany przez 50000-60000 osób. Jednym z głównym sposobów na budowanie marki osobistej (personal branding) jest dziś publikowanie wartościowych, merytorycznych tekstów zarówno na swoim blogu, jak i w serwisach branżowych. Publikacja w naszym serwisie daje zatem możliwość na zaistnienie w branży, a dzięki temu również na znalezienie pracy.

O organizatorze

Firma consultingowa MaxROY.com została w 2008 roku pierwszym oficjalnym partnerem szkoleniowym Google. Od tego czasu przeszkoliliśmy z programu reklamowego Google już 5112 osób. Pierwsze kroki stawiało z nami wielu specjalistów, wiele e-commerce’ów, które dziś opierają swój sukces na systemie reklamowym AdWords. Z wielu szkoleń na przestrzeni lat korzystali u nas pracownicy Allegro, Tauron SA, Unity Line, Auchan, Enea, Ernst&Young, Rzeczpospolita, Ceneo oraz wielu przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw.

W serwisie SprawnyMarketing.pl piszemy o marketingu internetowym, przede wszystkim o marketingu w wyszukiwarkach i społecznościach. Czytają nas pozycjonerzy, pracownicy agencji interaktywnych, działy marketingu, studenci, osoby zainteresowane marketingiem internetowym. Każdego miesiąca naszą stronę odwiedza ok. 40 000 osób!

 

Kontakt

PR

Katarzyna Granops

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Patrycja Haremska

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Płatności

Karolina Krysztofek

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Karolina.Krysztofek@SprawnyMarketing.pl